Shiela, omdat we graag zekerheid met de uitslag wilden hebben zijn we voor de VP gegaan. Lola, spannend hoor, ik zal dinsdag voor je duimen. En niet onverstandig om het sollicitatiegesprek dat al staat gewoon door te laten gaan. Je weet maar nooit wat daar nog voor leuks uit gaat komen.
Hey lieve meiden, Ben 3 weken niet hier geweest en heb er een dagtaak aan gehad om alles te lezen. Pfffffffff! Heb even een moeilijke periode achter de rug. Zoals de meesten van jullie weten, lag mijn lief omaatje in het ziekenhuis. Helaas is ze 24 oktober 2008 van ons heengegaan . Ik had die nacht met een tante van mij bij haar gewaakt, het is me niet in de koude kleren gaan zitten. Mijn oma was voor mij net zoveel als mijn moeder voor me is: heel belangrijk dus. Ben er nog steeds kapot van! Tot overmaat van ramp kwamen 2 dagen de ook nog. En dit keer had ik het er heel moeilijk mee. Vraag me niet waarom, waarschijnlijk omdat ik ook al mijn omaatje verloren had. Eergisteren is mijn vriendje geopereerd. Zijn galblaas is eruit gehaald. Hij heeft ontzettend geluk gehad. Tijdens de operatie bleek namelijk dat de halve galblaas afgestorven was . Als hij er langer mee had rondgelopen, zou hij doodziek (letterlijk) zijn binnengebracht, met alle gevolgen van dien. De chirurg vond het nu al vreemd dat vriendje nog rondliep, terwijl diezelfde chirurg vriendje 2 weken geleden vanuit de spoedopname naar huis heeft gestuurd, omdat er geen plaats was om te opereren :x . Door dit alles had ik gewoon even geen puf om hier te komen, sorry Ik zal ook niet meer zo actief zijn hier, heb het even heel moeilijk. Trek me dus even een beetje terug. Zal af en toe wel komen kijken hoe het met iedereen is. Ben toch nieuwsgierig! Ik heet alle nieuwe meiden van harte welkom en hoop dat jullie snel roze worden. @ LOLA: heel veel succes morgen met het gesprek! Ik duim! @ KAAT: leuk te weten dat het een jongetje wordt. Van harte met hem en de goede uitslagen! @ INEZ: lief dat je me miste! @ ANJA & MOBY: veel sterkte met de bevallingen! @ JOYCIE: van harte met je zwangerschap! @ COTO: veel succes met de uitslag! @ ANNA: geniet er maar van, het kindje zo goed te voelen. Hoop dat het toch ook voor mij is weggelegd! @ SHEILA: top zo'n goede uitslag. Genieten! @ Iedereen ik vergeten ben: Sorry Liefs Diaantje
Diaantje meid dat snap ik dat je even voor andere dingen de tijd moest nemen, wat heel erg van het verlies van je oma, sterkte meid! en een dikke knuffel Ook nog dan je ventje met die operatie, zo zou hij nog sterven indien die dokters niet doen en wat verder kijken dan hun neus lang was! maar ja je kunt het mischien niet altijd zien! wens hem beterschap! liefs en dikke knuff Ritje
Lieve Diaantje, Heel goed te begrijpen dat je niet goed in je vel zit. Het zit je ook niet mee allemaal de laatste tijd. Wat naar dat je nu zonder je oma moet. Leef met je mee, meisje. Neem je tijd en kom af en toe maar lekker even langs. Dikke knuffel
@diaantje : wat vervelend allemaal voor je zeg..Ik blijf gewoon voor je hopen en bidden.... Sterkte ermee, met alles!
Lieve Diaantje, Wat een narigheid er nog bovenop zeg! Jullie hadden het al even niet makkelijk afgelopen maanden. En dan ook nog je geliefde oma te moeten verliezen... Gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies. VOor je lief veel sterkte met terug aansterken. Hoop dat hij snel weer helemaal fit is. Hoewel ik je ga missen, zou ik je als vriendin ook aanraden hier niet meer al te vaak gekomen. Jammer, want je bent toch een cybermaatje van ons! En een vrolijke en optimistische schrijfster, met steeds een opbeurend woord voor een ander. Ik hoop en duim nog steeds voor jullie! En wanneer je mooie dingen te melden hebt horen we dat graag! Liefs Lola, Duim ook wel alvast voor jou want dinsdag ga ik het vast vergeten. Trek je wel op het allerlaatst pas je mooie kleren aan. NB NA de laatste knuffel aan de kleintjes!
Hallo, vandaag naar de vk geweest en bloeddruk gelukkig gezakt. De halve nacht opgezeten met voorweeen en volgens mij mijn slijmprop ook verloren vanochtend. De rest vd dag niet echt last gehad;hopen dat het misschien vannacht doorzet. Mocht er niets gebeuren dan as dinsdag naar de gyn. Ben benieuwd, mijn geduld wordt weer flink op de proef gesteld zo. Groetjes, Moby
DIAANTJE: gecondoleerd meid. wat nare periode zit je in. Dubbel. kan me heel goe voorstellen dat je even afstand neemt. Heel heel veel sterkte en knuffels. Bedankt voor jullie tips voor geboortekaartjes. Zelf maken? mmmm ben niet zo'n crea-bea.Wil graag de foto van mn vaders handen op mijn buik als kaartje. nouja ga gewoon ff kijken op de genoemde sites. LOLA: succes dinsdag, zal ook voor je duimen.
Danique is vandaag voor 't eerst wezen babyzwemmen, dat was ontzettend leuk! Carola, sterkte en succes op je werk. Dat is niet niks, nu weer fulltime werken en wennen aan al die nieuwe dingen. Geen wonder dat je 's avond geen energie meer hebt. Inez, op zich is het met Danique op het KDV goed gegaan. Behalve het flesje, ook daar weigert ze pertinent te drinken. Morgenmiddag gaat ze weer wennen en zal ik weer een flesje met gekolfde melk meegeven. Voor volgende week heb ik besproken dat ze 's ochtens een flesje aanbieden maar als ze dat niet wil ze mij bellen en dan ga ik live voeden. In de 2de of 3de week waarschijnlijk een keer de ultieme test met een hele dag alleen flesjes aanbieden, maar dan kan ze in die 1ste week wennen aan het KDV zonder flessenstress en honger. Om niet thuis naar een lege wieg te gaan zitten kijken ben ik gaan shoppen, kleertjes voor Danqiue gekocht Spannend Lola, succes met de gesprekken! Diaantje, lieve meid, jij krijgt van mij een dikke mega knuf. Gecondoleerd met het verlies van je oma, een moeilijk afscheid. En ontzettend verdrietig dat je ongi is gekomen, dat is absoluut niet wat ik voor je besteld had. Gelukkig is het met je vriend wel goed gegaan, jeetje zeg! Moby, hou je taai.
@lola Spannend ik zal voor je duimen @diaantje gecondoleerd met je oma en sterkte een dikke knuffel van mij Ook je mannetje nog onder het mes geweest heel veel beterschap voor je mannetje en neem de rust die je nodig hebt we zullen toch wel aan je blijven denken @moby geduld is een schone zaak en je krijgt er iets heel moois voor terug Groet en knuffels voor iedereen
@ Diaantje Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende tijd @ Moby Je maakt het spannend... heel veel sterkte toegewenst met wachten, ik hoop voor je dat het doorzet. groetjes Anja
Diaantje, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Ik geef je een heel dikke knuffel en wens je veel sterkte de komende tijd...
@ Diaantje: gecondoleerd! Heel veel sterkte met het verlies van je oma... @ Lola: Superveel succes aanstaande dinsdag. Het gaat vast helemaal goedkomen! Gr. Benthe
he diaantje, veel sterkte meid, ik heb ook een oma die als een echte mams voor me is.Mag er niet aandenken dat ik haar ooit moet missen.
Diaantje, heel veel sterkte de komende tijd. Zo'n lief en waardevol persoon is niet meer bij je, heel verdrietig, ik wens je echt alle kracht toe om dit te dragen. Een dikke knuffel
Moby god wat spannend he , het zal nu wel stilaan vooruit gaan, en het kan ineens sneller gaan dan je verwacht.... meisje, ik wens je een goede bevalling toe! en een gezond leuk mooi babytje 1 van dees in je armen! Nogmaals Diaantje veel sterkte meisje want je ebnt de laatste persoon die al dit verdriet verdiendt! dikke knuffel Liefs Ritje