Lucht het op, Kaat? (denkt ineens aan het onderwerp van de piesmerries in de USA) Moet ik nu trouwens urine van mijn merrie gaan opvangen? Ik heb vandaag met de post van een lief iemand een kettinkje gekregen met daaraan een ruw Robijntje. De eigenschappen van de Robijn: "Robijn geeft kracht en energie en werkt sterk activerend (soms te veel voor gevoelige mensen die snel overprikkeld raken). De steen activeert het hartchakra en stimuleert passie, hartstocht, motivatie, enthousiasme, spontaniteit, sexuele activiteit, een positieve houding en overvloed. Robijn maakt sterk en beschermt hierdoor tegen psychische aanvallen en mensen die energie bij je weghalen. Het bevordert een heldere, scherpe kijk, concentratie en helpt hiermee realistische doelen stellen. Lichamelijk geeft de steen ook kracht en vitaliteit en helpt tegen uitputting en apathie. Robijn werkt ontgiftigend en heeft een positieve werking op hyperactiviteit (adhd), de bloedcirculatie, koorts, nieren en bijnieren, de voortplantingsorganen, de milt en infectieziekten." en "Robijn Activeert via de bloedsomloop het hele lichaam en blaast nieuw leven in. De robijn heeft een verwarmde, inspirerende uitstraling. De steen is tegen een te lage bloeddruk, stimuleert en opent het hart, geeft wijsheid, gezondheid, kennis en welvaart, vergroot de vreugde en verlicht verdriet. Tegen overgewicht, versterkt het afweersysteem, goed voor milt en lever. Beschermt tegen miskramen."
@Molly Wat een mooi cadeau... als alle ingredienten erin zitten, dan kan het toch bijna niet meer mis gaan groetjes Anja
Diaantje, was een vervelend verhaal word dat zo he! Een beetje duidelijk mag nu wel een keer! Ik denk aan je!
Ritje, veel plezier vandaag. Word vast een leuke dag. Kaat, ik hoop toch zo voor je dat het snel beter gaat worden!
Diaantje, wat een rare toestand. Misschien kan je een bloedtest laten doen? Dit geeft je dan in ieder geval iets meer duidelijkheid. Het schijnt voor te komen dat bij sommige dames de zw.test pas heel laat positief is. Benthe en Shiela: spannend hoor vandaag. Shiela ga jij een ovutest gebruiken? Met zw. testen kan je namelijk het beste in de ochtend testen, zeker als het nog niet je NOD is.
ninO, ik ga een zwangerschapstest doen de digitale van Clear Blue. Heb deze de vorige keer ook gebruikt. Toen zou ik ook officieel op zaterdag mogen testen maar op woensdagavond na het werk konden we het niet meer laten. En positief getest toen. Nu is het qua dagen de zelfde dus we wagen het toch weer vanavond! Maar om eerlijk te bekenen ik heb gister stieken ovu test gedaan. Heel dom natuurlijk maar in mn hoofd zit alleen maar IK WIL HET ZO GRAAG! Ik ben echt een heel ongeduldig type! Oja, op de ovu test stonden 2 streepjes. De een iets minder duidelijk dan de checkstreep maar wel een duidelijke.
Mogge 3.27 cm breed, de gekartelde bovenrand wil zeggen dat het al ingenesteld is. Zouden we over 2 weken weer scannen dan zou je het veulentje al zien, met hartslag. http://www.mijnalbum.nl/Foto-3OZBOALL.jpg
NOD 03-06 Diaantje (2, 4 en 8 dagen overtijd getest, negatief ) 11-06 Benthe 14-06 Shiela 17-06 4Xmamma 15-06 Diana 26-06 Ellenk 27-07 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob[/quote] Kwam even spieken voor Benthe, maar nog geen nieuws... ik duim door! ook voor jou Shiela. En heb de NOD lijst maar even een toepasselijk kleurtje gegeven. ik hoop dat het tenminste iemand geluk brengt. Maar liefst allemaal natuurlijk. Diaantje, wat vervelend. Dit overtijd zijn bedoelde je niet natuurlijk. Het lijkt er echt op dat je (nog) geen eisprong gehad hebt of dat deze veel later geweest is. Ik zou vrijdag bellen voor een afspraak om de menstruatie op te wekken. Dan heb je dat maar vast staan voor volgende week. Sterkte meid! Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
@Schiela succes meid, ik duim maar je weet het kan negatief zijn omdat de test te vroeg is hou er rekening mee he, maar we duimen voor roze! @Giegel ik verschiet altijd van jouw miertje) is gek hoor maaar heel leuk! @Molly knap laat ons ook eens kijken als het meer vorm heeft en gefeliciteerd he je zwangere merrie... weet je wat gek is we noemen onze dochter nu Silke en ons paard van ons oudste dochter heet Sylvester iedereen zegt Sil, en de afkorting van Silke is ook Sil, stonden we natuurlijk niet bij stil! Ben blij voor je dat het gelukt is... Nu jij nog! En geniet van dat super kadootje, is mooi he..... men had je niets mooiers kunnen schenken! recht in het hartje... Mijn ventje heeft een hele dag genomen vrijaf om mee naar de echo te gaan en ondertussen kunnen we wat dingen doen die moeten gedaan worden, de schaar voor de heg halen bij zen broer een zwembadje dat in rpomotie staat en hij graag wilde voor zen vaderdag, eigenlijk wil hij het omdat ik en men dochter het graag hadden... al gaat hij er ook plezier van hebben! en dan de echo he om 14.15.... ik denk dat hij iets zei van gym te doen! de gyn. fijne dag dames..... Ritje
@ Ritje: Hier nog stralend weer hoor! @ Ellen: als het ook 3-0 wordt, dan heb je straks een 3-ling! @ Nin0: Oké misschien was eerder beginnen beter, maar wel lekker dat het einde in zicht is! Ik heb eigenlijk helemaal geen idee wanneer je met zoiets moet beginnen. Ik denk dat als alles bij mij goed gaat, ik pas begin bij de eerste weeen ofzo. Ik ben niet echt een planner als het daar om gaat. @ Benthe: Vandaag gaat het gebeuren. Ik hoop het heel erg voor je dat het raak is. Dan heb je mijn HcG ook niet meer nodig! Ik hoef verder toch niets te doen, dus ik kan echt de hele dag duimen. @ Sheila: Tonight is the night you gonne make it happen......! Ik kan me heel goed voorstellen dat je toch een ovu-test hebt gedaan. heel veel succes vanavond. @ 4x mamma: Probeer het vol te houden........! @molly: wat leuk een ketting met een Robijn, wat een goed idee voor een cadeautje! enne.....prima als je die paardenpies opvangt, maar ik heb echt genoeg. Misschien kun je een ander er blij mee maken. Zou je het dan moeten opdrinken ofzo? Hier weer een hele teleurstellende nacht gehad. Nieuw bed, maar snurken blijft. Aangezien hij moet werken en ik de hele dag kan bankhangen, ben ik maar weer op de bank gaan slapen. Gek eigenlijk, normaal kon ik nooit goed op de bank slapen (ook niet zo gek, een bank van 1.20 m en ik ben 1.80), maar nu slaap ik als een blok en heb ik ff geen last van het gesnurk.....! Misschien heeft het vriendje wel een nieuwe hobby nodig i.p.v. het snurken. Gisteren een poging gedaan normaal te eten, het ging er op de normale manier in, maar via de verkeerde weg weer uit. Straks maar weer pies inleveren en dan de uitslag weer afwachten. Gisteren zijn ook onze nieuwe gordijnen gebracht. ben ik erg blij mee, want onze onderburen (ik noem ze gluurtje en tuurtje) keeken de hele dag bij ons naar binnen. Nu is het afgelopen, want de gordijnen hangen. dames, fijne dag, Kaat
NOD 03-06 Diaantje (2, 4 en 8 dagen overtijd getest, negatief ) 11-06 Benthe 14-06 Shiela 17-06 4Xmamma 15-06 Diana 26-06 Ellenk 27-07 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob
Goede morgen meisjes, Allemaal lekker geslapen? Hier nog steeds geen ongi, dus vanmorgen de huisarts gebeld. Ik moet er vanmiddag zijn om de vaccinatie te laten zetten voor Bali. Dus ik dacht: misschien kan de huisarts vast bloed afnemen of iets anders om vast te stellen hoe het nu zit met een niet-zwangerschap en het uitblijven van de ongi en de negatieve testen. Krijg ik zo'n muts aan de lijn die mij alleen weet te vertellen dat mijn huisarts er vanmiddag niet is en de andere huisartsen helemaal vol zitten. . Heb besloten dat ik 2 weken overtijd, mocht het zover komen, maar gewoon afwacht en dan IVF verpleging bel om een echo te laten maken. Gisteren las ik wel nog op een ander topic dat er ene FEM was die ook overtijd was en telkens nega testte. Haar zwangerschap is uiteindelijk vastgesteld door een echo te laten maken bij de VK. Ik hoop zoooooooooooooo dat ik haar mag volgen [-o< ! @ Anja: had je al gemist. Zo, bij jou gaat het ook heel snel, alweer 17 weken. Alles goed met je? @ Molly: wauw, een wondersteen cadeau gekregen. Hoop dat die jou geluk gaat brengen. Jij bent eindelijk ook eens aan de beurt. @ Inez: dank je voor je knuf, kan het goed gebruiken. @ Sheila: de ovutest was goed gelukt, begrijp ik. Nu de zwangerschapstest vanavond nog. Ik duim, duim, duim.... @ Ritje: jij hebt vandaag een leuke dag in het vooruitzicht. Geniet ervan! Gezellig dat je ventje de hele dag vrij heeft genomen. Succes met je echo. @ Kaat: hoe voel jij je vandaag? Lekker geslapen in je nieuwe bedje? @ Nin0: ik hoop [-o< dat ik er een van ben die laat posi test @ Anna: jij hebt het lijstje weer mooi gemaakt zie ik. Ik hoop dat de oranje dames heel snel posi testen. Een EK-positest dus. . Ik hoop dat ik mijn ei wel op de juiste dagen heb gehad, die dagen hadden wij namelijk geklust en die dagen had ik een 3 dagen achter elkaar een bloeding (beetje oud bloed bij afvegen ). Dank je voor je lieve woorden.
@ Benthe: sorry, ik vergat jou helemaal : ik wens je alle geluk van de wereld met testen, you go girl, ik duim [-o< en hoop dat jij je roze meldt!
Ik vond het miertje zelf ook zo leuk toen ik hem op een ander forum tegenkwam, dat ik hem maar heb opgeslagen Heel veel plezier met de echo vanmiddag! Groetjes, Giegel
@Kaat; Balen dat het eten er via de verkeerde weg weer uitkwam zeg! Hoop echt dat het nu snel wat beter gaat en je samen met je mannetje kan gaan genieten van het grote nieuwe bed