Diana heel veel sterkte de komende tijd... Hier ook weer even een berichtje van mij... sinds vrijdag heb ik last van een bloeding. Het is in het verloop van het weekend erger geworden en zondag zaten er kleine stolseltjes bij... Maandag morgen gelijk het ziekenhuis gebeld en ik kon om 11.45 uur terecht. ik had geen buikpijn dus had nog hoop dat het goed zou zijn. Bij de echo bleek echter dat mijn kindje met 5 weken en 6 dagen is overleden. Ik zou nu vandaag 7 weken en 6 dagen zwanger zijn. Nu is het wachten tot het eraf komt. Zo niet dan wordt er 21 nov gekeken wanneer ik gecurreteerd wordt... liefs Desiree
Diana, ook hier zit er 1 met tranen in haar ogen. Woorden schieten tekort. Wat vind ik dit ontzettend erg voor jullie. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat jullie dit samen kunnen werwerken en een plekje weten te geven.
Desirée, ook voor jou slecht nieuws. Wat verdrietig toch. Heel veel sterkte en ook voor jullie hoop ik dat jullie dit samen kunnen verwerken en een plekje weten te geven.
DesireeK, wat ontzettend rot voor je meid! Ik hoop voor je dat de natuur haar werk goed doet, zodat dat jou een curettage bespaard kan blijven. Dikke knuf!
Ik had een bericht getikt maar heb me even bedacht. Komt wel een andere keer. Das beter op zn plek nu.
Jeetje Diana wat erg voor jullie sterkte met het verlies en ik snap goed dat je even afstand neemt. een dikke knuffel van mij Desiree wat erg ik hoop dat je het een plekje kan geven neem alle rust die je nodig hebt een dikke knuffel van mij
DIANA: Watn vreselijk nieuws. Heel Heel veel sterkte en een hele grote dikke knuffel. Wou dat dat zou helpen. DESIREEK: voor jouw ookn knuffel; ookal zulk naar nieuws. Wat prijs ik mezelf gelukkig.
ZICO; je bent veel te slank. Heb vandaag broek gekocht , moest in maat 44. Heb ik maar snel gedelete in mn hoofd. (normaal maat 38)
Diana en Desiree gatverdamme wat erg allemaal...heel veel sterkte! Ik zit nu ook met tranen in mijn ogen. Wat een vervelend nieuws vandaag... Klein lichtpuntje voor vandaag misschien maar daar hebben jullie eigenlijk niks aan... Mijn VP uitslag was helemaal goed en 20 weken echo ook! Ik ben heel opgelucht!
Voor Diana heb je een pb gestuurd en veel sterkte meid! Ook voor DesireeK wat erg dit brengt ook tranen in mijn ogen, ik vind het verschrikkelijk zoiets moeten te horen, och meiden dikke knuffel voor beide! Voor jullie beiden! het was net voor ik mijn foto had erop gezet sorry hiervoor, wist het niet.....zal wel pijn gedaan hebben, sorry meiden! Coto en voor jou ben ik heel blij toch nog wat goed nieuw! houden zo hoor! liefs Ritje
Diana en Desiree: wat een verdrietig nieuws, gecondoleerd! Het doet plaatsvervangend pijn dit te lezen, ik vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte de komende tijd meiden! Een hele dikke knuf voor jullie!
@Coto: ik moet toch ook even zeggen dat ik heel blij dat je goed nieuws hebt gekregen, top meid! Nu kan je echt voor de volle 100% gaan genieten!
Coto, gelukkig vandaag ook goed nieuws. Ben blij te horen dat de uitslagen van zowel je VP als de 20-weken echo goed zijn. Nu lekker genieten meid!