35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Diana en Desiree: wat ontzettend erg! Heel, heel veel sterkte allebei...

@ Coto: heel fijn dat jij in ieder geval goed nieuws hebt gehad! Geeft het vreselijke nieuws van hierboven een positieve tegenhanger. Geniet ervan!

Gr. Benthe

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Dames 3x RADEN WAT HET WORDT!
    Kijk naar mijn banner
    hihi ik vind het ook echt heel leuk!

3. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    @ Coto

Feli met je uitslagen en een meisje.....
    *******geniet ervan********

groetjes Anja

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Echo foto geplaatst!
    Linker is zij-aanzicht
    Rechter is vooraanzicht gezichtje, wel hoofd naar rechts draaien. Zwarte plekken zijn ogen (geloof ik)
    Ze is leuk!

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Wauw coto500 super een mooi meisje de jongentjes hebben het voor het uitkiezen hihihihi

Gefeliciteerd hoor....

6. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    meiden ik kom jullie vergezellen ben 36 en hebben nog een kinderwens hebben wel al 2 kinderen maar gaan nu al een tijdje voor een derde maar het wil maar niet lukken.
    nu zijn we een tijd gestopt en nu weer bezig en op dit moment ben ik wel bijna een week misselijk maar heb ik voorheen ook een keer gehad en achteraf gewoon ongi geworden dus we zien het allemaal wel

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    welkom indey

8. Shiela

Shiela Bekend lid

14 feb 2008
    602
    0
    0
    Wat leuk dat er de laatste dagen zoveel nieuwe mensen bij komen.

En Coto het goede nieuws moet hier ook uitgebreid vernoemd worden hoor!

Dus lieve Coot super! Gefeliciteerd een meisje!

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Coto, prachtige echo meid en wat leuk, een meisje! Gefeliciteerd.

Indey, welkom hier en gezellig dat je komt meekletsen.

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Coto gefeliciteerd. We kunnen wel wat goed nieuws gebruiken. En wat het gaat worden.... goh ... ik zou het niet weten....

Indey welkom hier en klets gezellig mee

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het blijft toch vreemd om hier vreugde en verdriet zo dicht bij elkaar te zien.....
    Ik ben me er dan zo van bewust dat het zo enorm bijzonder is als een zwangerschap goed verloopt en er een gezond kindje ter wereld komt.

12. @Coto: Fijn dat alle uitslagen goed zijn! Nu is het aftellen totdat je je meisje in je armen kunt houden... :D

@Indey: Welkom!

Ik heb ook goed nieuws, ik heb namelijk een nieuwe baan! Gisteren heb ik het arbeidsvoorwaardengesprek gehad. Oké, het slaris was wat lager dan ik had gehoopt, maar men benadrukte dat het hier een startsalaris betrof met veel ruimte tot groei.

Ik begin het nieuwe jaar dus niet met WW, maar met ander werk! Ik ga bij een accountantskantoor werken als salarisadministrateur voor 24 uur per week. Waarschijnlijk ga ik op maandag, woensdag en vrijdag werken...

13. veronika

veronika Niet meer actief

Lola gefeliciteerd! Ik hoop je snel te volgen, met baan-nieuws, maar ben nog even druk aan het solliciteren.

Coto, wauw, mooie foto, en wat leuk, een grietje :D

Indey: welkom en succes met zwanger worden, wie weet....

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Lola gefeliciteerd hoor! Begin je in januari?
    Salarisadministrateur wauwie, vind ik altijd een van de moeilijkste dingen en dan die regeltjes die elk jaar veranderen.. Gelukkig hebben we hier een bedrijfje dat het voor ons doet. Ik hoef het alleen maar te laten inlezen in het systeem en periodiek te controleren..lekker makkelijk...

15. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Indey welkom hier op deze gezellige chat!

Lola wat geweldig nieuws jij begint 2009 al heel mooi he! succes meid!
    heel fijn voor je!

vandaag bij kind en gezin Silke gewogen ze weegt nu 4,500kilo en is 54 cm groot,
    normaal mag ietsje groter zijn maar dat komt wel!
    heel gezond ook en mobiel!

Liefs Ritje

16. Ja, ik weet alleen nog niet of ik de 2e (een vrijdag) of de 5e (de maandag erop) begin. Ligt eraan hoeveel van mijn nieuwe collega's vrij hebben die dag...

@Ritje: Nou, Silke doet het lekker hoor! Emma is inderdaad wat zwaarder, maar die kweekt dan ook al een onderkinnetje... :oops:

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja wij hebben 2 januari een verplichte vrije dag. Waarschijnlijk ga ik met een collega dan eens lekker treinen langs onze winkels. Heb regelmatig het personeel aan de lijn maar geen idee hoe/wie en wat :)

18. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Wat een fijn gevoel om niet met een ww-uitkering het nieuwe jaar in te gaan.

Ellen, altijd leuk, zo'n rondje 'het veld' in om collega's te leren kennen.

Ritje, fijn dat Silke zo goed groeit.

Liesben, verdriet en vreugde ligt hier inderdaad heel dicht bij elkaar. Het is fijn te weten dat je hier gewoon alles kwijt kunt en dat je je gesteund weet door de andere meiden.

Wij mogen morgen weer wegen, meten en prikken. Ben benieuwd.

19. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Ha Meiden,

Ben me toch een partij moe... pfff heb niet alles bijgelezen maar het meeste wel.
    Kwam uiteindelijk aan bij verdrietig nieuws voor Desiree. Sterkte met afwachten en je verlies.

Maar helaas nog verdrietiger voor Diana. Wat verschrikkelijk dat jullie zo laat in de zwangerschap dit broertje voor Nino nog moesten verliezen.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, want ik besef heel goed dat jullie sterk moeten zijn om door te gaan.
    Wanneer het goed voelt zien we je hier graag weer terug.

Ik laat het verder ook hierbij, zwaai zwaai naar de rest!

20. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    lola gefeliciteerd met je nieuwe baan jij begint 2009 in ieder geval erg goed met een mooie baan

Deel Deze Pagina