NOD 12-10 Sandra1967 14-11 Veronika 18-11 Ellenk 20-11 Mama2x 21-11 Bebek/Carola 30-11 Giegel[ 02-12 Benthe/b] AFSPRAKEN 10-11 Anna VK 10-11 Miss Daantje - extra echo 11-11 Giegel Gyn, Cyslusanalyse 18-11 Miss Daantje - controle gynaecoloog BEVALDATA 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
Diana, wat een afschuwelijk bericht ...... heel veel sterkte, en een dikke knuffel. En Desiree, jij ook heel veel sterkte en hou je taai. Gelukkig goed nieuws van Coto, gefelicteerd! En een meisje, heb je al roze dingen gekocht? Indey, welkom hier! Lola, wat fijn van je nieuwe baan! En Kaat, heeft de HA nog terug gebeld en wat zei hij? 4xmamma, sterkte. Ik heb alles snel bijgelezen van de afgelopen 3 dagen, sorry als ik wat heb overgeslagen. Nou, ik heb de afgelopen 2 dagen koffie gedronken op kantoor, bijgekletst en foto's van Danique laten zien, geinventariseerd wat voor puinbak het is wat mijn werk betreft, geconstateerd dat nog steeds niet bekend is op welke afdeling ik moet gaan werken, heb zelfs nog echt gewerkt ook....... ........ en nu heb ik het daar wel weer gezien Met Danique is het op het KDV goed gegaan. Wel minder en slechter geslapen natuurlijk, dus ze is aardig moe. En nog steeds het flesje weigeren, dus ik stiefel heen en weer om haar te voeden. Gisteravond zijn we een beetje geschrokken : Ik was net thuis en Danqiue begon na de voeding van 18.00 over te geven. Een paar golven melk, kan gebeuren. Nog wat meer, oké. Nog 2 flinke golven, hmmmm. Nog meer met kokhalsen en dik slijm erbij, dit wordt toch wel raar. Toen hield het even op en heb ik haar in d'r bedje gelegd. Ze heeft toen goed geslapen, maar daarna begon het weer. Hevig kokken, dik slijm overgeven, niet willen drinken natuurlijk, slap, passief en lethargisch. Om 23.30 zijn we naar de huisartsenpost gegaan, vond het toch eng worden. Gelukkig niets aan de hand. Maar vandaag heeft ze weer overgegeven. Gelukkig niet meer met dat kokhalsen en dik slijm, maar wel 3 keer grote golven melk opgegeven. Ze is gelukkig niet zo passief als gisteravond, maar helemaal haarzelf is ze toch niet. En na elke voeding heeft ze dus flinke hoeveelheden melk terug gegeven + haar luier voelde vanmiddag heel licht. Ik blijf dit in de gaten houden!
NOD 12-10 Sandra1967 18-11 Ellenk 20-11 Mama2x 21-11 Bebek/Carola 30-11 Giegel 02-12 Benthe 12-12 Veronika AFSPRAKEN 10-11 Anna VK 10-11 Miss Daantje - extra echo 11-11 Giegel Gyn, Cyslusanalyse 18-11 Miss Daantje - controle gynaecoloog BEVALDATA 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
Natas, getsie, dat klinkt wel beetje eng ja, en vooral naar voor het arme kind Hoop dat ze zich snel lekkerder voelt. Hier eerste tekenen van duivels. Klopt weer prachtig met het patroon: vorige maand dagje te vroeg, nu weer dagje te laat waardoor het samen weer klopt. (Is het te volgen? Haha). Nu op naar het eitje! Ps haha wat een gekke banner, maar komt omdat ik morgen pas echt ongi word..
Jammer Veronika maar 12-12 is een leuke datum... PS check mijn album.... onze poesekind.... Ze is nu weer in haar lieve en aanhankelijke fase
Ik heb vanmorgen stiekum getest, omdat ik niet wist wat te denken van al mijn klachten...helaas negatief. Maar weer verder met afwachten of ik ongesteld word (ik zit nog drie dagen voor mijn NOD, dus heb sowieso te vroeg getest, maar goed) en anders vol goede moed naar ronde drie.
Natas, he getsie, wat sneu voor Danique dat ze zo beroerd was. Hoe gaat het nu met haar? Al weer wat beter? Ik kan me goed voorstellen dat je daar toch wel even flink van schrok en dat jullie met haar naar de huisartsenpost zijn gegaan. Alleen jammer dat je op je werk voor wat betreft je werk niet veel wijzer bent geworden. Dat maakt de motivatie om weer aan het werk te gaan toch heel wat minder.
Natas wat erg zeg, ik hoop dat ze snel beterd je kleintje! t is zo erg als je ze wilt helpen en ze geeft zo over! hou het maar goed bij een kleintje is heel gevoelig he! Anja hoe ist meid! het komt kortbij he! hoe voel je je ? alles nog oke? wat zei de gyn..... Hier wel ik heb bloed laten trekken omdat ik redelijk moe blijf, misschien ijzer te kort! Ventje ziek! Met Silke alles in orde! En goed nieuws, over de stalkers en de zaak die bij het gerecht is! de tweede staat hier bekend in Belgie al, dus das positief voor mij, de eerste die uit nederland is gevlucht is daar berecht door het gerecht voor oplichting, en men trekt het hier na.....de recherche eindelijk! Ik voelde me tegen windmolens vechten als een gek! En ondertussen probeerden beiden alles af te breken wat ik had, mijn relatie, mijn zwangerschap, mijn hobby en kennel, mijn reputatie! Alles! Wel ik ben rustiger en onder medicatie, het gaat, ben onder dokterscontrole en terapeut, en die vond het nog te vroeg om naar werk uit te kijken voor begin volgend jaar! Eerst alles een plaatsje geven en verwerken. och ik wil niet klagen hoor, want eigenlijk ben ik wel gelukkig! en ik mag me gelukkig prijzen met wat ik heb van warmte en mensen rond me heen, ook mijn schatje! en mijn gelukkig gezinnetje, al brengt dit soms meer spanning naar boven.... daarom hoop ik dat men dit snel stopt. 4XMAMA wat heb je ook weinig geluk, en nu dit nog, het zit je echt niet mee meid! ja als pups weg zijn is er ineens een leegte he, en nu de fretjes nog wegdoen! wat erg.... zoek maar een goede thuis! veel sterkte en knuffels..... Liefs Ritje
Liesben, he bah, negatief... je hoopt toch op iets he, misschien, je hebt nog tijd! Ritje, wat fijn dat er wat gebeurt!
Hoi Hoi, Ik dacht ff dat het zou beginnen gisteren, pijnlijke harde buik en last van de rug.... heb van beide meiden rugweeen gehad, maar het is weer rustig. De verloskundige denk zelf dat het niet meer zo lang zou duren omdat de meiden ook rond bevallingsdatum geboren zijn. Dus zit nog op het wachtbankje. @ Ritje Fijn dat er nu toch schot in zit met de stalkers en dat je je met de medicijnen beter voelt. @ Natas Idd dat was ff schikken.. ze zijn nog zo klein en ze kunnen niks zeggen... sterkte Jammer van je werk, dit maakt het niet beter om weer aan het werk te moeten. @ liesben Nog ff geduld.... je test een beetje vroeg. @ Veronika Jammer van de , s6 in de volgende ronde. En al wat van Vozzie gehoord ? groetjes Anja
Anja je houd de spanning er wel in hoor nog 2 dagen suc6 straks met bevallen. Veronika balen hoor voor je
We zijn net terug van onze tweede afspraak bij het consulatiebureau. Roy is mee geweest. Bij ons is de tweede afspraak een extra lange, omdat ze ook willen ingaan op hoe het nu eigenlijk met papa en mama gaat. Nou, met deze mama gaat het al een stuk beter nu ik verlost ben van het solliciteren... Emma kreeg ook haar eerste prikjes. Bij het eerste viel de reactie van Emma nog reuze mee, maar van het tweede prikje was ze absoluut niet gecharmeerd. Het geluid dat toen uit haar keeltje kwam hadden we nog niet gehoord ! Ze is ook gemeten en gewogen. Ze weegt nu 5.510 gram en is 59 centimeter lang. Hiermee zit ze aan de bovenlijn... Helaas 'mag' ik de laatste voeding nog niet laten vervallen (de op een na laatste krijgt Emma rond 20.30 uur). Ik vroeg dit omdat Emma de laatste dagen om 23.00 uur niet veel meer wil en dan ook nog de helft weer uitspuugt. Dit mag om twee redenen niet: 1. Gezien haar (hogere) gewicht en 2. Gezien het feit dat ze reeds op 5 voedingen per dag zit. @4xmamma: Wat ontzettend rot voor je om afscheid te moeten nemen van je geliefde diertjes (ik vind fretten ontzettend grappig)! Sterkte... @Natas: Goosie, arme Danique. Ik hoop dat ze snel weer de oude (of moet ik dit geval zeggen: 'de jonge' ) is... @Veronika & Liesben: Balen dames, maar een decemberkindje is - zoals Ellen ook al zegt - ook heel leuk... @Ritje: Fijn dat er eindelijk schot in de zaak lijkt te komen! Beterschap voor je man... @Anja: Spannend hoor...
Ik ben dus dinsdag (11-11) nar de gyn geweest, maar heb het hier nog niet gepost omdat ik dat niet echt passend vond tussen de trieste berichten. Ik heb een inwendige echo gehad (alweer) en er was te zien dat aan de rechterkant een ei klaar stond om te springen. Om de LH piek te bekijken is gister bloed geprikt en woensdagavond had ik voor het eerst een knalposi ovu-test. Dit werd bevestigd donderdag toen ik na het prikken werd gebeld door de gyn, er was een piek te zien in mijn bloed. We wilden dit sowieso weten omdat ons is geadviseerd deze ronde te gaan insemineren en aan de hand van de piek kon worden bepaald wanneer we dit het beste konden doen. Ik had slangetjes, spuitjes en potjes meegekregen van de gyn, dus gisteravond hebben we voor het eerst geinsemineerd en vanavond doen we dat nnog een keer. Een lang verhaal met hopelijk een positief resultaat over twee weken
Giegel laten we hopen dit is echt spannend meid veel succes, zou mooi zijn he! een positief resultaat! Lola wat leuk die foto's van je kleintje, ferm hoor! god was dat kleine hummeltje al maar zo, want zo zijn ze leuk! en je kleinste wat goed en een goei gewicht en groot! een kilo meer dan het mijne en 5 cm groter! een goei babytje lijkt me dat! Ja weet je ik ben blij dat er schot in komt en ik niet meer voor gek verklaard word want het is toch wel een raar verhaal en ongelooflijk soms! Ventje heeft gewoon valling en hoest maar door zen allergie loopt het gewoon eruit! Ritje
he ritje goed nieuws he Ik ben terug een blonde, heb net 5 uren bij de kapper gezeten.pfffff maar het loont.
@diana: wat een afschuwelijk nieuws;heel veel sterkte toegewenst! Verder hier alles oke alleen nog niet veel tijd om bij te lezen... @Anja:hoop dat het snel gaat gebeuren...succes!
@lola wat lief! Ik kan bijna niet wachten! Hoewel ik vind het ook heel bijzonder om zwanger te zijn zeg! Ik merk dat ik nu echt kan gaan genieten. Het is ook zo speciaal om dat gekriebel te voelen in je buik. Mijn placenta zit trouwens voor/boven, vandaar dat ik het hoofdzakelijk onder voel....verder een beetje moe vandaag maar wel een lekker weekend voor de boeg : Klussen in de babykamer en shoppen! haha en lekker saampies genieten. Mijn man went er steeds meer aan een meid. Heeft het nu steeds over zijn 2 meisjes...Hij was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn en riep dat ook steeds. Ik denk dat hij het nog leuker gaat vinden dan een knul We proberen het verder geheim te houden trouwens.......moeilijk! Ben blij dat ik op het forum er gewoon over kan praten....hihi
@ Anja; Spannend hoor! Hopen dat het komend weekend doorzet op je uitgerekende datum @ Lola; Wat lief! Mooi gezicht hoe ze bezig is om je te helpen @ Coto; Mijn man hoopte bij de tweede ook dat het een jongen zou zijn, maar is erg blij met zijn meiden We hopen nu wel stiekem dat ik zwanger word van een jongen, maar een derde meid is ook van harte welkom! @ Zico; Heb je ook een foto van je blonde haren?
Giegel, wat spannend zeg. Ik duim voor je dat er een mooie match daarbinnen gaat plaatsvinden en dat we snel roze nieuws van je hebben. Ritje, wat een geweldige ontwikkeling in de stalkerszaak. Fijn dat er nu eindelijk actie is. Lola, handig he? Zo'n hulpje in huis. Alyssa vindt dat ook zo leuk om te doen. En wat is Emma gegroeid zeg, ze is nu net zo lang als Yelina met een pondje meer. Anja, sterkte met de allerlaatste loodjes. Hopelijk krijgt je VK gelijk en dient de kleine man zich snel aan. Coto, ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten, maar inderdaad, het is heel bijzonder om zwanger te mogen zijn. Je placenta zit dus inderdaad voor/boven. Dan had ik het toch goed gezien. Grappig. En succes met geheimhouden dat het een meisje is. Zico, FOTOOOOO. Ben benieuwd naar je blonde koppie.