help, Sterre heeft allemaal kleine pikkeltjes in haar gezicht, de rest nergens, wat zou het kunnen zijn. Elke dag heeft ze wat meer
Hai Kaat (sorry voor de late reactie) dat klinkt erg naar zeg. Sterkte alvast met de mammografie, dat moet zeker met een ontstoken klier geen pretje zijn, maar het is nu natuurlijk wel goed en belangrijk dat het gebeurt. Goed dat ze er bovenop zitten, hoop dat alles goed is en je alleen van die ontsteking af hoeft! De rest: succes met alles, en ik hoop dat het een beetje goed gaat, knuffel voor wie dat nodig heeft, ik begrijp niet hoe ik het zo druk kan hebben al ben ik werkloos! Ik probeer dus bij te blijven met lezen maar kan niet alles bijhouden
Zico, zijn het van die witte puntjes? Dan zijn dat waarschijnlijk 'gewoon' puistjes. Die gaan vanzelf weer weg.
Zico kan van het zweten zijn Silke had er ook wat last van is weg nu haar huidje is nu mooi... is tijdelijk normaal Fijne avond dames!
Hallo allemaal! Mag ik hier aansluiten? Ik kom al regelmatig op deze site, maar zie vandaag dit topic Ik ben een vrouw, of eigenlijk gewoon nog een jonge meid van 37,heb ruim 15 jaar een relatie waarvan we bijna een half jaar zijn getrouwd. Wij hebben eigenlijk nooit echt een hele specifieke kinderwens gehad, wel over gehad, maar nooit echt de kriebels. Totdat een aantal maanden geleden dame nr 15 in onze omgeving vertelde dat zij zwanger is en er ineens wel wat begon te kriebelen! Toen hebben mijn man en ik goed gepraat en kwamen tot de conclusie dat we er wel voor willen gaan. Even voelde ik mij nog schuldig omdat we er 'zo laat' pas mee willen beginnen, maar door er veel met elkaar over te praten kregen we eigenlijk het idee dat het zo moet zijn. Dat wij er nu pas klaar voor lijken te zijn. Inmiddels wacht ik op NOD, 22 Nov en het is de tweede ronde. De eerste ronde gingen we er vol voor, om de dag klussen en een hoop lol. Bleek later dat mijn eisprong wat later was en dat we net te vroeg waren gestopt. Deze ronde met ovulatietesten die beter hun werk doen dan die van het kruidvat, hele duidelijke positieve testen gehad en toen geklust. Helaas werd ik ziek, dus konden we niet nog een dag langer doorgaan dan ik zou willen. Mijn man is er bijna nog meer mee bezig dan ik Ik was er de vorige ronde veel mee bezig,lette op alles wat anders leek. Deze ronde probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn,maar ik moet eerlijk zeggen....nu NOD nadert, is dat nog niet makkelijk... Ik heb niet alle pagina's hier gelezen hoor, dat is onbegonnen werk, wat wordt hier veel geschreven! Groetjes, mexicang!
Welkom Mexicang! Veel succes met zwanger worden....wie weet is het nu al zover? Maak wel even een banner (zo'n ding wat automatisch in ieder bericht verschijnt) is wel leuk om te volgen!
Emma heeft hier momenteel ook heel erg last van. Het is geen fraai gezicht, maar het gaat inderdaad vanzelf weer over. @Mexicang: Welkom hier! @Natas: Ik hoop dat Danique de volgende proefles meer plezier beleeft aan het zwemmen, want het is zó leuk om in het water met je kleintje bezig te zijn...
@ Mexicang: welkom hier! Hier nog een 37-jarige die in ronde twee zit Ik ben inmiddels 1 dag overtijd, en heb in alles het gevoel dat het raak is deze ronde. Ik heb afgelopen vrijdag (twee dagen voor mijn NOD) begatief getest. Vrijdagmiddag in eens heftige ongesteldheidskrampen, echter....niks. Nu nog steeds niet. Dat gevoel alsof ik ongesteld moet worden is ook weg. Wel voel ik me raar. Ik ben vergeetachtig, heb watten in mijn hoofd, mijn buik voelt vreemd, en mijn borsten zijn ronduit pijnlijk. Donderdag wil ik er weer een test tegenaan gooien, samen met mijn lief. Eerder gaat niet lukken deze week ivm onregelmatige diensten mijnerzijds. En ik wil wel samen testen. We hebben dit kindje per slot van rekening ook samen gemaakt als ik zwanger blijk te zijn
Liesben, spannend hoor! En ook al heb je 2 dagen geleden negatief getest, wil dat nog niets zeggen. Bij m'n eerste zwangerschap had ik dat ook, pas na een week heb ik toen positief getest. Heb een paar weken ongikrampen gehad en het mooie resultaat van deze zwangerschap is een prachtig meisje dat in februari 3 wordt. Mexicang, welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen en hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan!
Goedemorgen! Thnx voor het welkom Liesben, wat spannend! Zou wel super zijn,ronde 2! Hoop ik dat die voor mij ook positief uit zal vallen. Maar...ik heb hier heel sterk het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Ik heb regelmatig buikkramp en wat zere (.)(.), iets wat ik bijna altijd heb als ik ongesteld moet worden. Ik stel me daar dan ook maar op in. Ik moet vandaag een rontgenfoto laten maken van mijn nek, dus heb ik net,4 dagen voor NOD toch maar een test gedaan: negatief. Dat bevestigd mijn vermoeden dus ook al een beetje, ook al weet ik dat dit nog niets te betekenen heeft. Pas als de wegblijven, komt er wellicht zekerheid. Maar ik was stiekem wel een beetje teleurgesteld hoor... Maar ja, is het nu wijsheid om straks te melden dat de mogelijkheid er is? Coto, ik zal mijn best doen met een banner, maar ik beloof niks...ben niet zo heel handig...,maar...niet geschoten altijd mis Groetjes, mexican
Nou...dat was dus een eitje , het is al gelukt! Mss krijg ik nu de smaak te pakken en maak ik wel een heel andere Fijne dag!
Hoi Mexican, Ik zou het wel melden dat de mogelijkheid bestaat dat je zwanger bent. Bij het maken van een nekfoto kan je dan misschien toch voor de zekerheid een loodschort aan.
Hi Mexicang, welkom. Veel succes met zwanger worden! Waarom je nickname, ben je zelf Mexicaanse? of Mexico-fan, soms? Liesben, wauwie spannend zeg. Ben benieuwd.
Ik zou het zeker melden mexicang! Maar je hebt kans dat ze er zelfs naar vragen! En inderdaad, 4 dagen voor je NOD negatief testen zegt niks, als je zwanger zou zijn is de kans dat je hcg hoog genoeg is niet erg groot. Laten we samen duimen dat we niet ongesteld worden! Ik heb inmiddels echt het gevoel dat ik niet meer ongesteld zal worden voorlopig Maar toch, telkens als ik naar de wc moet ben in zenuwachtig. Donderdag is ook nog zo'n eind weg
Hey dames! Veronika, mijn nickname is inderdaad omdat ik wel een beetje een mexico-fan ben. Mijn man en ik zijn er al een paar keer geweest en het is een heerlijk land,net thuiskomen . Helaas heb ik in mijn gezicht een hyperpigmentatie ontwikkelt, dus zijn we dit jaar dichter bij huis gebleven. Toen kreeg ik het ook. Zegt de dermatoloog later dat ik waarschijnlijk heftig reageer op de parfumstoffen die in zonnebrandcreme/gezichtsverzorging zitten.... . Dus meteen alles de deur uit, andere erin en nu is het rustig. Maar eerst de zomer maar eens door met parfumvrije produkten Ik zal het vanavond,want ja, ik kan vanavond voor een foto..., voor alle zekerheid maar even melden dat de kans bestaat. Ik wil toch geen risico lopen ondanks dat ik denk dat ik ongesteld ga worden. Aangezien dit 'pas' de tweede ronde is en ik nog een beetje een leek ben in zwangerschapstesten even een vraag: hebben jullie ervaring met de zw.testen van Sensitest? Ik gebruik van sensitest de ovulatietesten en dan krijg je er 3 zw.testen bij,maar ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Liesben, ik duim voor je ! Erg he, die wc.... Ik was vorige ronde 5 dagen overtijd! Ik vond de wc iedere keer een kleine ramp. Om vervolgens alsnog te krijgen..... Maar...dat gebeurd jou niet hoor ! Groetjes
Mexicang, hier ook een Mexico-fan, aangenaam Waar ben je zoal geweest? Heb tot nu toe erg slechte ervaring met Sensitest, nog steeds niet posi getest nl. Nee zonder gekheid volgens mij zijn ze prima hoor. Ik hoor ook veel goeie geluiden over kruidvat 2 voor 5 testen, dat die snel zouden zijn. Geen idee. Ik heb wel eens een heel licht streepje met de Sensi gehad, terwijl de Kruidvat super wit bleef. Later gewoon ongi geworden. Was dat dan een vals posi, of juist een vroeg posi testende Sensitest? Geen idee.
Ha, leuk! Nog een mexico-fan. Wij zijn vooral alleen aan de kust geweest, playa del carmen en o jee.... die naam ben ik even kwijt ... Wij zijn overigens geen enorme cultuurzoekers, we genieten daar eigenlijk gewoon van het ver weg zijn en het helemaal niets doen. En...mooi weer gegarandeerd ! Hahahhahaha...ja, dan heb ik ook een slechte ervaring met sensitest,want hij was negatief :x. De ovutesten doen zover ik kan zien prima hun werk, us ik ga er dan vanuit dat de zw.test ook okee is. Ik denk dat ik maar niet meer test tot zondag, als ik dat vol kan houden. Zaterdag desnoods even de kruidvattesten halen. En als die niet nodig zijn, dan neem ik wel maandverband mee! Of beide, kan je lachen, ben ik benieuwd hoe de kassiere kijkt, Veronika, hoelang zijn jullie nu bezig? En is het voor de eerste? Gr, mex
ik heb met de sensitest ovulatie testen goeie ervaringen ze geven goed aan waneer de LH piek er is . De zwangerschapstest van sensitest weet ik niet sinds het gebruik heb ik het nog niet nodig gehad helaas.