35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    mexicang welkom meisje, het moet prachtig zijn in Mexico,
    en veel succes met zwanger worden, schuldig omdat je je nu er pas rijp voor voelt hoeft niet nu heb je net meer tijd om met je baby om te gaan,
    en je geniet er anders van!
    ik heb er eentje die 17 word in jan en een kleintje van bijna 2 maand!
    nieuwe relatie hij geen kids en is gek op de oudste ons gezinnetje is nu compleet!

Reizen ga ik nog doen!
    als de kleinste wat ouder is en trekreizen ook!
    dan gaat ze bij grote zus logeren!
    ik wil nog iets van de wereld zien!
    mijn vriend is wel al een beetje overal geweest in zijn vrijheidsleven voor onze ontmoeting!

Liesben,
    wel met mijn eerste had ik ook een gevoel dat ik mijn ongesteldheid moest krijgen en krampen!
    maar geen bloed,
    en toch was ik zwanger!
    afwachten meid ik ik hoop het echt voor jou hoor, tot donderdag dan wachten we vol spanning!

liefs Ritje

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    2Xmama ja jij ook je kunt donderdag ook testen!
    wow
    wat spannend!

coto wat mooi een meisje ferm,
    wat wens ik je zo'n engeltje toe als het onze maar dan van jullie beiden!

heb drie nieuwe foto's geplaats van ons kindje met elk van ons!
    in mijn album

Liefs Ritje

3. veronika

veronika Niet meer actief

Mexicang, yep, voor de eerste, en ronde (echte ronde) 5 nu zo'n beetje. Zie mijn onderschrift en de cylci. Maar voor mijn gevoel ben ik al een jaar bezig, want in nov vorig jaar ben ik al gestopt met de anticonceptie (spiraal)... En we gaan in dec ons nieuwe huis verbouwen en eindelijk echt samenwonen met voldoende ruimte, dus ik zeg: beebje kom maar nu!

Ja die kust in Yucatan is ook echt prachtig. Ik ben ook meer in het binnenland geweest. oa Mexico stad, en in het zuiden/aan de zuidkust. Ook echt aan te raden als je meer van het land zou willen zien.

Ritje, mooie foto's! Ja, je moet zeker nog wat van de wereld gaan zien als het weer een beetje kan straks, er zijn zoveel mooie plekken.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mexicang welkom...

Ik heb goede ervaringen hoor met sensitest, met ovu en zw testen. De zw testen zijn vooral voor je eerste testje... want bij mij blijven ze lang heel licht terwijl de CB digi dan al lang zwanger aangeeft.

Pff ik zit hier te wachten op mijn WOD. Zo maar weer eens even richting toilet.

5. veronika

veronika Niet meer actief

He Ellen, getsie he, maar ja, daarna komt er tenminste weer een nieuwe ronde.

6. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    ellen ik kan niet goed aan je banner uit,
    sorry hoop dat alles goed is....

Veronca ja ik hoop het wil dat al heel mijn leven en mijn eerste partner wilde dat niet!
    dus zo ben ik in sporten mijn energie gaan steken!
    Nu heb ik een andere partner die dit wel al gedaan heeft maar graag een gezinnetje wilde!
    een tweede kindje heb iik altijd graag gewild maar niet met mijn vorige partner!
    zo kwam de zin er weer voor eentje van ons beiden!
    en gezien de leeftijd was er niet veel tijd om te wachten!

Dus nu ons huisje en kindje dat we hebben erna de wereldreizen dat heeft hij me beloofd!
    het kan wachten hoor, maar ooit ga ik ervoor!
    en vele mooie plaatsen,
    als ik zijn foto's bekijk bekruipt er me een gevoel van dromen en het zo graag willen!
    komt wel 1 droom per stuk, niet alles tegelijk he!

Liefs Ritje

7. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hoi,Ik lee(f)s al van jan.alles met jullie mee.Had toen een miskraam.Ik zou dolgraag met jullie meekletsen,maar op de een of andere manier is me dat nog niet gelukt.Hoe geraak ik hier.Groetjes

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    YES gelukt.Mag ik erbij?

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dames!
    Ik merk wel dat hier volop wordt gekletst zeg :D! Gezellig!

veronika, sorry, ik had inderdaad even naar je onderschrift moeten kijken...

Ritje, wat een mooie foto's :D!

EllenK, goed dat je zegt dat ze voor het eerste testje zijn, dan weet ik dat ik beter ook een andere in huis kan halen, mocht dat nodig zijn. Aan twijfel-of lichte streepjes heb ik niks, maar vanmorgen was ie in ieder geval heel erg wit!
    Hopelijk was het gewoon nog even te vroeg ;)!

10. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Nu het gelukt is,kan ik wat meer over mezelf vertellen.Had dus een miskraam in januari :( .Ik heb al 3kinderen van14,11en8
    Maar zou dolgraag nog een keer zwanger worden.Ik wil het alle liefde geven.maar het wil maar niet lukken.leeftijd misschien?

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Pffffff
    Net in de supermarkt in eens het gevoel te gaan vloeien. F**K, dacht ik, toch ongesteld? Snel naar huis. Maar nee hoor, niks. Alleen wittig slijm. Betekent dat...?
    Ik weet voor 80% zeker dat ik zwanger ben, maar toch...die twijfel. Is het al donderdag? Of zal ik stiekum zonder mijn lief testen? (Nee hoor, we hebben het per slot van rekening ook samen gemaakt)
    Ik geloof dat ik gek word!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he ollebolleke, wij hebben net een nieuwe spruit in ons midden. We hebben een zoon van 13 en dochter van bijna 12.
    Ik ben ondertussen 36, ons Sterre is al rotverwend door zus en broer en moet hen goed in het oog houden. Maar we genieten ervan en kids ook.

Meiden de pikkeltjes van sterre zijn geen witte. Ze zijn klein en van huidskleur na grondige analyse.
    Ook heeft ze al een magische 4 kg behaald vandaag.
    Yipee.

Ritje

Mooie foto's

13. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    natuurlijk mag je erbij ollebolleke

join in het is hier gezellig............

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ollekebolleke, welkom hier en gezellig dat je komt meekletsen. Hopelijk mag jullie wens snel in vervulling gaan.

Tja, moeilijk te beoordelen waarom het toen wel lukte en nu (nog) niet. Het kan wel langer duren wanneer je ouder wordt, maar het hoeft niet.

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Dank voor jullie snelle reacties.InesI,raar he maar jij kende me nog niet maar ik weet nog dat ik alles heb mee gevolgd toen je positief teste.En zie nu,proficiat met jou kindje

16. @Liesben: O, wat spannend! Ik zou geloof ik niet tot donderdag kunnen wachten...

@Mexicang: Toen ik zwanger bleek van Jasmijn, had ik de dag ervoor ook 'zeker weten' het gevoel dat ik ongi moest worden. En tóch was het raak...

@Ollebolleke: Je bent er toch? Welkom! Bij mij gaat het zwanger juist steeds sneller naarmate ik ouder wordt. Op de eerste zwangerschap hebben we ruim 4 jaar moeten wachten. Helaas eindigde die ook nog eens in een miskraam. Exact een jaar later werd ik zwanger van Jasmijn en Emma heeft ons slechts 4 rondes klussen 'gekost'... :)

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Leuk om weten dat er hier mensen zijn,die je steunen in de leuke en minder leuke momenten :(

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ollebolleke,

Bij onze andere 2 kids was het nog maar aankijken of was al zwanger, voor ons sterre heb ik ook 1 miskraam gehad op 11 weken.
    We waren toen 10 maanden bezig, daarna nog een 5, onze trots waar we ook nog eens 1 ronde clomid en pregenyl voor nodig hadden ligt nu te slapen in de box.
    De aanhouder wint ;)

19. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    MEXICANG en OLLEKEBOLLEKE: welkom. Hoop dat het deze ronde gelijk rfaak is voor jullie. Ook ik had menstruatiepijn en zat op die ellendelingen te wachten, maar bleek toch zesanger en alweer 30 wkn op weg.

ANNA: pppff gelukkig, ook iemand die niet altijd blij is met die buik. (alleen de buik, wel met wat erin zit)Ik heb nl geen roze wolk.Maarja kan ook door de omstandigheden komen natuurlijk. Niet dat ik niet blij ben met mn kindje.

ELLEN: het het word echt tijd voor roze hoor bij jou.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIESBEN; ik zou ook niet kunnen wachten. maar succes met wachten.

Straks grafje (voor de urn) voor mn vader uitzoeken.
    Net weer een andere aannemer geweest voor offerte verbouwing. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina