Hmz.... m'n hond wil snuffelen bij m'n kruis en meestal word ik dan ongesteld die dag of de dag erna...... Hond als zwangerschapstest
Misschien maak ik die scan dan zelf wel, Giegel, Kaat heeft namelijk een 2e hands echoapparaat kunnen regelen. Kaat, ik dacht dat je beneden woonde? Hoe kan je dan onderburen hebben? Rotvraag, maar zou je niet toch aan de sonde voeding gaan? Benthe, er wordt geduimd! En voor de rest duim ik natuurlijk ook!
Wow dat zou gaaf zijn Molly Kaat bedoelde vast de overburen Hoewel het geen pretje is, denk ik dat sonde voeding niet zo'n raar idee is Je gaat je er vast en zeker wel beter door voelen en kan dan wat beter aansterken. Want dit is ook waardeloos. Groetjes, Giegel
Zo zo, ben ik halfe dag niet geweest en moet ik al zo veel bijlezen. @Kaat: Denk even na, er moet iets gebeuren, het kan niet langer zo. Het is niet goed voor jou en jou kind. @Diaantje: Spanend, meid. Ik duim heel hard voor jou. @Benthe: DUIM, DUIM, DUIM en niet zo'n beetje ook. @Shiela: Zet hem op, posi zwangerschapstest. Hier is nog niet zo veel nieuws. Mijn temp is nog steeds mooi hoog 37,3, hoop dat het ook zo blijft. Heb supper veel witte kwarkachtige afscheiding, net toen ik 3 keer posi heb getest en halfe dag later ongi. Vergeet heleboel dingens. Onrustige dromen. Maar testen nu doe ik nog niet. Zat gestermiddag een afleiding te zoeken om niet aan die testen te denken en kwam op een goed idee. Ik ging frettenkooi opnieuw inrichten. Het is wel aardig gelukt in een dag. Mijn jongens zijn heel tevreden. Denk dat ik vandag mijn drie honden ga trimmen(voor tweede keer dit jaar), en morgen mijn tuin. Hoef niet hele dag aan test te denken.
Erg he, 4xmama om te wachten. Ik ben daar zo ontzettend slecht in. Maar goed dat had je vast al wel gemerkt. Met andere woorden ik snap je zo goed dat je afleiding zoekt.
@Shiela: laat je wel wat weten als je vanavond getest hebt? Succes! @Benthe: hoe staat het met jou? @Diaantje: ik hoop voor je dat het zo is,want dit is toch ook ondraaglijke spanning niet?
Ontzettend lief dat jullie zo hard geduimd hebben maar helaas moeten jullie nog even doorduimen.... De test vanmorgen was hartstikke negatief. Ik heb er zo'n beetje een streepje op proberen te kijken maar dat is niet gelukt.... Ontzettend jammer, ik had zo'n goede moed. Nu is het dus wachten op en dan op naar de volgende ronde maar weer. De NOD is nog niet gearriveerd maar dat zal wel komen.... Gr. Benthe
Meiden maak het niet zo spannend..... wel ff laten weten als jullie een test gedaan hebben. DUIM DUIM DUIM
Ach nee Benthe, dit is wel het laatste wat ik verwacht had. Was er eingelijk erg van overtuigd bij jouw! Nu ga ik toch ook wel weer erg in de twijfel na de posi ovu test.
Benthe, meid, wat ontzettend jammer vind ik dit voor je. Maar ... geen bloed geeft moed. Ik blijf nog even voor je doorduimen.
@ BENTHE: nee, nee, nee, jij moet POSI testen. Ik blijf duimen hoor, misschien heb je wel te vroeg getest! Succes!
Benthe hoewel niet alle testen zijn even gevoelig heb je toch nog een goed kans dat je later toch posi test. Ik heb voor jou even op internet gekeken en vond deze tabel. Ik kon het niet kopieren, dus hier heb je link: http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php Ik blijf nog steeds duimen. Mijn honden willen niet getrimd worden vandaag, dus heb ik mijn vitrinekast opgeruimd. Nu ga ik verder zoeken.
Benthe, ik ben het helemaal met de rest eens! Je hebt echt te vroeg gestest! kijk sommige vrouwen, hebben al vroeg een positieve test. Maar normaal echt pas op de dag van NOD of later. Dus ik blijf gewoon nog even voor je duimen! Diaantje, nu maak je mee wat ik vorige ronden had. Wat vervelend is dat toch he! om gek van te worden Meid, hoop dat ze snel komen. Zodat je aan je nieuwe behandeling kunt beginnen. Sheila, veel succes vanavond met testen! Maar ook voor jou het zelfde, mocht hij negatief zijn, kun je toch ook zwanger zijn. Voor de rest, veel liefs Beele. Kan jullie nog niet helemaal los laten, of eigenlijk mijn wens op een wondertje, zal wel een proces zijn, any way DOEI.
Benthe, hij zou morgen zomaar licht positief kunnen zijn, je zit nog voor je nod dus ik sluit me aan bij Inez en duim nog even positief door!
Nou Benthe, ik sluit me inderdaad bij de rest aan! We blijven positief denken! Bij mij gieren nu wel een beetje de zenuwen door mn keel. Ik moet nog tot half zeven wachten tot mn mannetje thuis is. Ga eerst maar even shoppen (na mn werk) want anderhalf uur thuis wachten word hem niet. hahaha. Maar ga nu wel erg twijfelen aan alles.