35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ellen, ga keihard voor je duimen voor de volgende ronde. Nu wordt het wel eens tijd voor roze voor jou. Lekker dat jullie uitgerekend gedurende je ei een paar daagjes qualitytime hebben. Daar moet toch wat moois uitkomen.

Liesben, pffff dat je het geduld kunt opbrengen om te wachten met testen zeg. Ik denk niet dat ik dat zelf zou kunnen. Ik zou waarschijnlijk wel gaan testen en een positieve test in cadeauverpakking aan mannetje geven.

2. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

NOD

20-11 Mama2x
    21-11 Bebek/Carola
    22-11 Mexicang
    30-11 Giegel
    09-12 Benthe
    12-12 Veronika
    14-12 Ellenk

AFSPRAKEN

10-11 Anna VK
    10-11 Miss Daantje - extra echo
    11-11 Giegel Gyn, Cyslusanalyse
    18-11 Miss Daantje - controle gynaecoloog

BEVALDATA

11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn

Sorry! Verkeerde datum ingevuld... Zo klopt ie weer...

Gr. Benthe

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Vanavond stond ik bij een patiënt (ik ben verpleegkundige) en werd in ene misselijk!
    Maar dat kan ook stress zijn.
    Nog 2 dagen wachten en dan kunnen mijn lief en ik samen testen!
    Ergens weet ik bijna zeker dat ik zwanger ben...maar toch. Je leest zo vaak dat je lichaam je zo enorm voor de gek kan houden.

4. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0

NOD

20-11 Mama2x
    21-11 Bebek/Carola
    22-11 Mexicang
    30-11 Giegel
    09-12 Benthe
    12-12 Veronika
    14-12 Ellenk

AFSPRAKEN

10-11 Anna VK
    10-11 Miss Daantje - extra echo
    11-11 Giegel Gyn, Cyslusanalyse
    18-11 Miss Daantje - controle gynaecoloog
    25-11 Shiela - controle verloskundige

BEVALDATA

11-11-2008 Vozzie
    16-11-2008 Anja
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn

5. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Nou, wel een beetje mee gelezen maar niet aktief de laatste dagen.

Ik zie wel dat er weer een hele hoop nieuwe meiden zijn aan geschoven. Welkom allemaal!
    Echt een heel leuk forum hier met hele lieve meiden!

Verder moet ik nog even bij lezen. Er is wel van alles aan de hand heb ik snel gezien.

Ben ook benieuwd hoe het met Moby is nu?

En Natas gaat het inmiddels weer goed met je lieve fotomodel meisje?

6. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Oja, ik vind dat ik nu al zo lang onderaan het lijstje sta daar moet echt verandering in komen.

Misschien gaat het Liesben worden. Al wil ik je wel heel erg op het hart druk laat je niet gek maken. Ik weet ook uit ervaring dat zullke woorden niet helpen maar hou het wel in je achterhoofd!

7. moby4

moby4 Bekend lid

Jan 26, 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Liesben,@Mexicang en @Ollekebolleke:welkom hier!

@Shiela:met mij en Terrence alles goed!
    Hij is erg lief!Ik probeer een foto te plaatsen maar om een of andere reden is het nog niet gelukt, ik blijf proberen en hoop dat het vandaag lukt!

@Ellen: heel veel succes de komende ronde!

@Anja: wat spannend zeg; mooie buik en mooi kamertje....laat de baby nu maar echt komen!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik hou er ook zeker rekening mee! Je lichaam kan je ernstig voor de gek houden. Maar ja, toch he.....ergens maak je je toch gek.
    Anyway, morgenavond weet ik meer :)

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Liesben, wat wordt het spannend voor je!
    Ik vind het knap dat je zo kunt wachten, dat je daar de discipline voor kunt opbrengen :D

Ik hou 'ernstig' rekening met de red devils, puur een gevoel. En omdat ik niks voel ofzo. Alleen wat ongi-krampen, maar verder niks,nada, noppes.
    Ik merk dat als ik daar over nadenk, ik mij nu al wat teleurgesteld voel.... Hoe dichterbij NOD, hoe moeilijker....

Mocht het niet zo zijn, dan kunnen we weer volop klussen :D!

Fijne dag vandaag!

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het gekke is, het ene moment weet ik zeker dat ik zwanger ben en het andere moment slaat de twijfel toe.
    Feit blijft dat:
    - Ik vrijdag plots ongesteldheidskrampen had (fors), duurde tot zaterdag, en toen was het weg.
    - Ik bij vlagen enorm gevoelige (pijnlijke) borsten heb.
    - Ik gisterenavond en vanmorgen wat misselijk was.
    - Mijn buik "raar" voelt (beter kan ik het niet omschrijven)
    - Ik af en toe wat steekjes voel onder in de buik, en het "rommelt". Lijkt op hele lichte menstruatiepijn, maar dan echt heel licht.
    - Ik het gevoel heb watten in mijn hoofd te hebben.
    - Ik bijna zeker weet dat ik rond zondag 2 november mijn eisprong heb gehad

Het enige dat ik niet zeker weet is of mijn cyclus regelmatig is. Een paar jaar geleden ben ik ook een paar maanden gestopt, en toen was ik heel regelmatig (29 dagen).
    Dus alle symptomen kunnen kloppen, maar die zouden evt ook nog bij "ontpillen" kunnen horen.
    Nog 1 dag wachten :)

11. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Spannend Liesben, maar het klinkt wel erg hoopvol!

Ik heb zelf een enorme temp-dip, wat een innestelingsdip zou kunnen zijn.
    Het zou toch wel erg mooi zijn als het de eerste keer met zelf-inseminatie lukt :)
    Nog een weekje geduld hebben.........

12. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    wat je schrijft herken ik wel ja, ik weet ook bijna zeker dat ik 7 Nov mijn eisprong heb gehad. Dit was in vergelijking met de vorige cyclus ruim een week eerder! Ik testte ook met ovutesten, ben dan ook lang doorgegaan en heb na die tijd geen positieve test meer gehad.
    Ik had die 7 Nov ook behoorlijke krampen in mijn buik. 6+7 nov hebben we geklust, dus in principe wel goed. Maar ja, het is afwachten hoe het aanslaat.
    En daarbij, de vorige cyclus was 35 dagen, moet ik dan eigenlijk die cyclus aanhouden? Zelf zou ik een luteale fase van 19/20 dagen wel lang vinden. En mezelf kennende, ik had altijd een cyclus van 30, behalve ineens vorige x.

Ik heb af en toe flinke menstruatiekrampen,had in de nacht van ma-di last van mijn borsten,maar verder eigenlijk weinig. Vandaar dat ik rekening hou met de menstruatie, maar o, wat zou ik daarvan balen....

Ik ga voor je duimen Liesben, en nogmaals...respect! Alles wat je omschrijft zou kunnen zijn dat.... zou wel leuk zijn he?

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik doe (nog) niet aan tempen en ovulatie-testen, omdat ik eerst eens een paar maanden aan wilde kijken. Het word al snel zo'n obsessie. Ik ben al zo'n stresskip, en ik wilde eerst de natuur zijn gang maar eens laten gaan. Maar ik heb die zondag wel vruchtbaar slijm gehad plus buikpijn. Had ik de vorige maand ook, en toen werd ik precies twee weken later ongesteld. Deze ronde dus niet ;)

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey...ik wist niet dat een tempdip een innestelling kan zijn.... Vertel! Ik temp deze maand ook voor alle zekerheid, hou het bij op Fertility Friend en samen met de ovutesten kon ik goed zien of ik gelijk had wat eisprong betreft. (en ja!)

Giegel...ik zie zelf-inseminatie. Dat doen wij ook, ook op aanraden en vanwege wat problemen met...

Groetjes!

15. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Normaal gesproken heb je een tempdip rond je ei-sprong (weet niet meer of het voor of na ei-sprong is) en met de innesteling kan je ook een dip hebben. Als je zwanger bent blijft dan normaal gesproken je temp hoog na de innesteling en als je ongi wordt zakt je temp vlak voor dat de duivels komen.
    Nou heb ik een vrij hoge temp en kan ik meestal geen ei-sprong vinden met FF maar daar gebruik ik ovu-testen voor.

Deze cyclus heb ik een cyclusanalyse gehad bij de gyn en hebben ze bloed geprikt om te kijken of ik een LH-piek had, om zo te kunnen bepalen wanneer ik mijn ei-sprong had en welke dagen ik moet insemineren. Bij ons is het dus ook op aanraden van de gyn, maar waarschijnlijk met een andere reden.
    Doordat ik altijd pijn heb, denkt ze dat het niet lukt om zwanger te worden omdat ik verkramp tijdens het klussen en mijn spieren reageren een beetje anders.

Hoeveel rondes heb je al geinsemineerd?

16. veronika

veronika Niet meer actief

Gieg, even een aanvulling: temp dip van ei is vlak vóór je ei, want na je ei gaat je temp juist omhoog (tov je temp tussen duivels en ei). Mijn temp blijft trouwens bijna altijd hoog terwijl de duivels er al zijn! :cry:

17. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Dat klopt dan inderdaad wel aardig, donderdags lage temp en 's avonds ei :)

18. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik krijg net een berichtje van mijn lief dat hij morgen thuis werkt :)
    Dat is mooi omdat ik dan niet de hele dag hoef te wachten met testen, maar het gewoon morgenochtend kan doen (ik ben morgen vrij).
    Als ik nog durf tenminste....

19. veronika

veronika Niet meer actief

Hai Liesben, dat is dan wel heel erg spannend. Heb je wel een testje in huis? ;) Ik hoop het erg voor je hoor, en dat je niet teleurgesteld wordt, want begrijpelijk, je rekent er nu best een beetje op he! Succes alvast!

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, aan de ene kant reken ik er wel een beetje op. Aan de andere kant ben ik (denk ik, hoop ik) wel nuchter genoeg om me te realiseren dat het wel erg snel zou zijn, en dat dus de kans er ook zeker in zit dat ik gewoon nog NIET zwanger ben, en eigenlijk gewoon nog steeds in afwachting ben van mijn ongesteldheid.
    Julie horen van me :)

Share This Page