HO ho, Ik ben gependeld! Zwanger nu in november! Ik hoop het zo,maar zal maar weer met mijn voetjes op de grond komen zeker. Natas1 mag ik vragen hoelang jij moest proberen voor jou mooie meid? grtjs
Hai Kaat, ben benieuwd hoe het met je gaat, is de mammo al geweest? Uitslag goed hoop ik, en ontsteking al minder aan het worden? [-o< Sterkte ieg,
NOD 20-11 Mama2x 21-11 Bebek/Carola 22-11 Mexicang 30-11 Giegel 09-12 Benthe 12-12 Veronika 14-12 Ellenk AFSPRAKEN 25-11: Shiela - controle verloskundige 16-12: Miss Daantje - controle gynaecoloog 31-12: Miss Daantje - 20weken-echo! BEVALDATA 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn Shiela, je hebt een pbtje! Vraagje: is 21 weken en 4 dagen niet wat laat voor een 20weken-echo? X Daantje
Natas bedankt voor het komplimentje van de foto's, ook ik hoop dat dat virusje snel doorgaat, das echt zielig he, jammer, sterkte met haar, al is ze wat vrolijker! hopen dat dat snel voorbijgaat! en al nieuws op je werk weet je al waar je aan toe bent of heb ik het gemist ergens te lezen! Miss Daantje je zult je rust wel kunnen gebruiken dat begrijpen we allemaal hoor! doe maar rustig aan! Kaat alles oke daar? gaat het een beetje beter? Liefs Ritje
Daantje, Wat een lekker buikie zie ik al op je avatar! 21w4 klinkt wel wat laat, maar als ze dat zo plannen dan zal het vast wel kunnen. Gelukkig heb je al een afspraak met de gyn staan. Voel jij je kindjes al trappelen en spelen? Vast wel, vee ruimte heb je niet en je bent ook slank van nature. Zo bijzonder he, twee van die wondertjes in je buik! Mamax2 en alle andere bijna testers: VEEL SUCCES EN ROZE GEWENST. Ik zie graag veel mensen onder mij. Ik sta al bijna bovenaan. Vozzie horen we eigenlijk al maanden niets meer van en is vast al bevallen. Binnenkort Anja en dan mag Sandra 2009 aftrappen. Ik zie net dat ik nog 11dagen te gaan heb tot 12 maart. Mooi getal, ik zal proberen in alle hectiek de dagen toch te koesteren. Heb trouwens geen blaasontsteking. Het zullen wel vooral mijn darmen zijn. Mijn dieet en de hormonen leggen de boel plat en alles zit natuurlijk ook al in de verdrukking. Ik let nu heel goed op mijn vezels en bewegen. Volgende week ga ik ook beginnen met zwangerschapsyoga. Ik zal dan ook vragen om oefeningen die de darmen stimuleren, als die al niet standaard aan bod komen. Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat. : Moet ook wel heel erg letten op voldoende rust en ontspanning. Heb veel last van mijn benen 's avonds. Merk dat het veel staan met extra gewicht zijn tol vergt. Probeer dus goed op te letten regelmatig te gaan zitten. Vorig jaar deed ik dat vrijwel niet. Nadeel is wel dat de stagiaires daardoor ook vaak gaan zitten, terwijl het juist de bedoeling is dat zij wat meer doen.Nog even een aandachtspuntje dus. Afgelopen week heb ik iedere avond tot 21h formulieren zitten in te vullen en voorbereiden. Dit weekend nog rapporten invullen. En dan volgende week rapportgesprekken. Dan de sint en daarna een inspectiebezoek. Alle collega's zijn redelijk in de stress en je trekt dan toch een beetje mee. Ik wil natuurlijk niet de enige zijn die het allemaal niet op orde heeft. Leerkrachten hebben vaak een heleboel in hun hoofd zitten, maar het moet allemaal op papier en in rapporten. Dit weekend gaan we trouwens eindelijk weer verder met de kamer voor dit heerlijke beebje. Heb trouwens allemaal lieve lakentjes van mijn broer en mij gekregen van mijn moeder. Veel met de hand geborduurd. En fantastische pakjes van vroeger gezien. Snoezige jurkjes en gebreide luierpakjes echte collectors items.
Hoi Anna, Nee ik voel de scheetjes nog niet, is denk ik ook wel vroeg met 4 maanden. 2 wondertjes is zeker heel bijzonder, ik kan het zelf nog niet echt geloven! Ik ben gelukkig gerust gesteld door de meisjes van het 30+ forum, 21 weken en 4 dagen is niet erg! Dank voor je compliment! De foto staat wat groter in mijn album of op mijn site. Met jou gaat gelukkig alles ook goed, geen blaasontsteking wel last van vermoeidheid, tja, ik ken het. Leuk dat jullie al bezig zijn met het kamertje, wij wachten nog even tot we een nieuw huis hebben en de 20 weken-echo achter de rug is. Veel klusplezier dit weekend! Lekker (en vooral koud) weekend iedereen! Liefs, Daantje
Nou de duivels zijn begonnen nog niet echt heftig maar het is er....nog geen helder rood bloed. ik wacht nog even af want mijn borsten doen nog wel pijn aan de zijkant iets minder dat gisteren maar toch wie weet ben ik toch wel.......nou ja ik wacht wel af....laat even mijn banner staan zoals het nu is mocht het door breken dan verander ik hem wel. pffffffffffff vind het echt niet leuk ben er best wel verdrietig van...
Nou Daantje, echt bezig zijn we nog niet echt met het kamertje. Staan nog steeds andere spulletjes in. Maar we kunnen dit weekend weer eens rond gaan kijken en proberen het eens te worden over de kleuren en meubeltjes. Ik baal er echt van dat het leuke kamertje dat we gezien hadden en al aanbetaald hadden niet meer geleverd wordt. Ons gekochte nieuwbouwhuis wordt trouwens minstens met een jaar uitgesteld. Had ik nog niet eerder verteld. We hadden het gekocht in Juni, maar we weten dat er dus in elk geval niet voor juni 2009 gebouwd gaat worden. Er bestaat nog een kans dat het hele project helemaal niet door gaat. Er zijn bezwaren ingediend tegen de bouwvergunning en dat ligt bij de raad v state. Ondertussen zijn we maar verder aan het kijken naar andere projecten. Baal ook wel van alle tijd en energie die we daarin gestoken hadden, zoveel hypotheekgesprekken, afspraken met makelaar, showrooms en aannemer. Maar ja, 't is niet anders. Maar DAANTJE, ik dacht dat jullie pas verhuisd waren! Of moeten jullie nu nog binnen de nieuwe woonplaats nog weer verhuizen? Ik vond het toch ook wel fijn om te wachten tot de 20w echo, hoor! soms is het toch moeilijk om het volledige vertrouwen te vinden. Veronika Hoe is het trouwens met jullie nieuwe woning? Mamax2 Wat balen nou. Het klinkt toch wel of het weer mis is! Ik wens je veel succes voor ronde 12! Na eerst even flink balen. Sterkte ermee!
Hey MissDaantje, daar ben je weer even. Balen meid, dat je nog steeds zo moe bent. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Ik heb de 20wkn echo met 21w1dg gehad. Heb er wel meer gehoord die pas zo laat deze echo hadden. Het zal wel niet meer lang duren voor je ze voelt. Alyssa voelde ik met 16 weken en Yelina al met 13 weken. (ondanks voorliggende placenta). Natas, ach die arme Danique, nog steeds zo beroerd. Ik hoop dat ze snel opknapt. Mama2x, he getsie. Dat is niet wat we voor je hadden gehoopt. Anna, moeilijk is dat he? Pas op de plaats terug doen. Je wilt nog snel even dit, nog vlug even dat en voor je het weet loop je jezelf voorbij. Gelukkig geen blaasontsteking, maar het is wel naar dat je zo'n last van je buik blijft houden. Kan het ook geen teken van de kleine uk zijn dat je een beetje te hard gaat? Met Alyssa heb ik ook veel last van m'n buik gehad, net alsof ze daarmee wilde zeggen, doe eens ff rustig aan moeders. He, wat jammer trouwens van jullie nieuwbouwproject dat het vertraging oploopt. Hopelijk blijft het bij vertraging en wordt het niet afgeblazen. Ritje, wat een mooi plaatje zeg! Anja, ik hoop van harte dat je nu druk bezig bent om de kleine man op de wereld te zetten. Hier gaat verder alles goed. Hoewel ik er soms wel terug kan verlangen naar de dagen dat ze net geboren was, is het hier volop genieten van Yelina. Ze reageert steeds meer op haar omgeving, moet wanneer ze bij een ander op schoot is steeds lachen wanneer ze mama hoort praten. Zo lief. Ook begint ze nu steeds wat speeltjes vast te pakken. Dat vindt Alyssa wel leuk, die probeert haar zus nu steeds allerlei speeltjes aan te geven. De schat snapt nog niet zo goed dat Yelina niet alle speeltjes aan kan pakken en vast kan houden. Maar met een beetje sturing gaat het wel goed. Alyssa lijkt nu weer veel rustiger en evenwichter te zijn. Niet meer steeds van die driftbuien en ze laat zich weer veel beter aansturen. Ook lijkt het erop, dat ze eindelijk over haar verkoudheid heen is.
Hallo, Mooi nieuwa Inez van Alyssa. Dat verkouden zijn is toch wel heel zielig vind ik altijd.....als ze zo klein zijn... Mama2x : Gewoon terugsturen die duivels! Annna Raar verhaal hoor van die nieuwbouw! Kan dat zomaar? Nou fijn weekend allemaal!
Mama2x, jammer joh. Snap dat je nog wel een beetje hoop wilt houden... Anna, ons huis gaat helemaal goed! We krijgen over een paar weken de sleutel, gaan dan klussen/verbouwen en hopen ergens in februari te verhuizen (en dan ga ik vanaf 1 maart hopelijk weer werken). Gelukkig is de hypotheek rond, en ook de levensverzekering (ze deden nog moeilijk over het duiken), we moeten alleen de opstal nog even rondmaken Het heeft aardig wat energie gekost moet ik zeggen..... Wat ontzettend vervelend dat jullie huis niet/waarschijnlijk niet doorgaat? Heeft het ook nog met de kredietcrisis te maken? ik hoor dat veel nieuwbouw projecten worden geannuleerd nl... Vooral als nog niet alles was verkocht. Ook raar dat een aanbetaald kamertje toch niet meer geleverd wordt? Dat lijkt me nou ook niet kunnen zeg, jullie hebben wel pech. En je bent vermoeid, niet vreemd, goed om de stagiairs even in te prenten dat ze juist meer moeten blijven rondlopen om jou een beetje te "vervangen" zodat je kunt zitten... Super leuk van die oude pakjes zeg, tof dat je moeder het bewaard heeft. Ik hoop stiekem op nog wat jaren 70 kleertjes van mijzelf, maar volgens mij heeft mijn moeder niets bewaard, ik zou ieg niet weten waar dat moest liggen Miss Daantje, leuk dat je even langswaait! Ook al even niet meer van Diaantje gehoord he (of heb ik haar gemist?) Ritje wat een kunstwerk heb je weer gemaakt!
Hoi Dames Ik ben nog bezig alles bij te lezen.............! Het is veel. Ik wilde vooral even kijken hoe het met Anja is, maar dus nog niets. wel een prachtbuik hoor Mexicang en Ollebolleke: Gezellig dat jullie er ook bij komen, helemaal nieuw lijken jullie nu niet meer, want jullie kletsen volop mee......Leuk Ritje Wat een lief kindje en wat een leuke foto heb je gepost...heb je die zelf bewerkt? Giegel: hoe is het nu? Liesben en MaMa2x: wat shit is dit nou zeg.........op naar de volgende ronde klinkt zo makkelijk, maar nu is het gewoon balen......roze is echt ook een mooie winterkleur, dus meiden zet 'm op. Veronica, wat lief dat je er aan dacht. Ik heb gisteren de uitslag gehad en er zijn veel knobbels en bobbels te zien en het is dus helemaal niet duidelijk hoe en wat. De uieronsteking zit er nog. Ik heb besloten niets aan diagnostiek te doen met die knobbels. Mocht er iets mis zijn, dan ga ik daar toch pas iets aan doen na de bevalling. Ik wil nu gewoon even genieten en niet weer de hele tijd in het ziekenhuis zijn. Ik maak me er niet zo heel druk over eigenlijk. we zien het wel. Het is alleen dat het wel erg pijn doet, zulke harde borsten. Ik ben wel een soort krentebol geworden, heb ineens heel erg veel puistjes gekregen, met name op mijn borst en nek. Echt niet fijn...........voel me ineens weer heel erg jeugdig. Hier in Noord-Holland is het wit, de eerste sneeuw is gevallen. wel mooi, maar ik hou meer van lekker zonnetje. Fijn weekend, Kaat
Hey! Ik woon ook in N-H, en het is nu inderdaad wit Gaat nog best hard! Hier nog geen devils, maar die komen zeker want mijn temp is gedaald...
Bedankt voor jullie medeleven Nou de duivels zijn er hoor op naar ronde 12 dan maar weer Ik had hele goede hoop maar ja jammer ik mag de moed niet opgeven Mexicang ik had precies het zelfde mijn temp zakte ietsje maar vanmorgen helemaal Annna suc6 met zoeken en balen dat je nu nog langer moet wachten al dat voorwerk wat jullie gehad hebben echt balen. Ik hoop dat jullie snel iets vinden .
Hey MaMa, Knap balen he? De vorige ronde was het zo dat ik tempte, die was gezakt, ik ging plassen en tadaa... meteen de devils. Nu zag ik mijn temp, wist genoeg, ging naar de wc, maar spotte nog helemaal niks. Nou ja, dan weet ik dat ook weer, maar dan had ik liever gehad dat ze er nu al waren! X mex
wat sneu weer mama2x godverd° wat hoopte ik echt se, was an het wachten! sterkte meid! Anna wat erg dat je zoveel energie nu stopt in een huis dat dus nog niet helemaal op punt staat! dat kun je nu best missen dat gepieker! Is nie leuk hoor... hoop snel dat er een andere oplossing komt! bedankt voor de foto maar dat kan iedereen, dit is een link en daar kun je dat maken is nie zo moeilijk http://imikimi.com/main/browse?page=3 voila en oefenen dames! bv is ons dochtertje liefs Ritje