35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    en je kunt voor kerst ook dingetjes maken zoals dit!

Ritje

2. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    dit is mijn oudste dochter

nu stop ik met spammen, maar is leuk om te doen ook voor wie wil!
    anders vraag je het maar....

liefs Ritje

3. veronika

veronika Niet meer actief

Goh Kaat, ja dat is de lastigheid nu he, dat je toch niet kunt behandelen. Hoop dat het gewone knobbeltjes zijn, van hoe heet dat ook al weer (jij kent vast de juiste naam wel), daarvoor heb ik ook ooit een mammo gehad en bleek dus niets ernstigs.

Hier nog een NH-er trouwens! Maar wel in de stad. Was hier licht-wittig nog vanmorgen, maar nu is echt alles al weer weg.

Hihi Ritje, wat een kunstwerken zeg, grappig dat je dat daar in elkaar kunt knutselen.

Mex, ja de verrassing is er wel af he, als je tempt. Maar ik had alleen de eerste keer een echte daling voor mijn ongi, alle keren daarna was mijn temp gewoon nog hoog toen de duivels er al waren! :confused: Jammer ieg, dat je ze nu echt verwacht....

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Inderdaad, de verrassing is er wel af nu! Ik heb al even flink gejankt, ondanks dat de red devils nog niet zijn doorgebroken. Maar dat zal vast binnen 24 uur gebeuren.
    Volgens fertiltyfriend is de temp nog wel boven de lijn,maar ja, als ie zo'n eind zakt....

5. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    mexicang, MaMa 2X wat jammer, weer geen roze golf hier. misschien ollebolleke wel (duim,duim)
    nou, dan neem ik jullie plaats op de wachtbank maar in ;)

6. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@ mexicang en veronica: waar dan in Noord-Holland. Ik woon in Hoorn, dus niet ergens op het platteland.
    @ritje, bedankt voor de link, heb heel veel foto's en nu kan ik er dus wat leuks van maken.

fijn weekend,
    Kaat

7. veronika

Amsterdam. Dat is natuurlijk ook (nog net) Noord Holland, maar zo voelt het niet altijd, omdat alle mooie NH-se plekjes toch best ver zijn soms.... Hoorn is leuk wonen volgens mij? Tja, wij zijn verknocht aan de stad, maar je moet er ook veel voor missen denk ik altijd.

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hi!
    Alkmaar :)!
    Af en toe is het hier wit, dan zon, dan weer nat!

Ik tikte net een tekst die hoorde bij NOD november, lekker slim....

Ik ben blij dat dit topic er is, af en toe heerlijk van me af tikken!

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Wie hier nog meer?

Gr, mex

9. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Alkmaar! mijn man werkt nu in Alkmaar, ken de stad eigenlijk niet zo goed. Heb als kind in bovenkarspel gewoond en na hoorn, barneveld, nijmegen, den haag, Utrecht uiteindelijk dan weer terug in Hoorn. Bevalt me heel erg goed.

Tja, Amsterdam......Het is inderdaad nog net Noord-Holland en volgens mij ook wel leuk om te wonen. Ik heb 11 jaar in de binnenstad van Utrecht gewoond en dat is mij altijd goed bevallen. Alleen een beetje redelijke huizen zijn niet te betalen in Utrecht en dus terug naar mijn roots in NH. Ben er wel op vooruit gegaan (woonde op 75 m2 en nu in 160 m2). we hebben dus alle ruimte voor een babykamertje!)

Het weer is hier omgeslagen naar: veel regen en geen sneeuw. Ik heb net tekstjes voor geboortekaartjes zitten kijken: Janken natuurlijk. Geen idee waar al die tranen vandaan komen, maar ze stromen hard. Zo maar weer eens even een melksessie houden (klinkt zo makkelijk, maar doet echt ongeloofeloos zeer. Tja......de prut moet er uit helaas.

Fijn weekend,
    Kaat

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Melksessie? Eh? vertel, snap ik iets niet?

11. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Nou,er zit heel erg veel onstekingsmateriaal (lees: pus) in mijn borst en die moet ik er dus zoveel mogelijk uit masseren.......! Lekker werkje hoor. Ik dacht dat het een melkachtig goedje was, maar het bleek dus gewoon pus. 3x per dag moet ik melken (of masseren zoals dat geloof ik heet). Het helpt wel, want dan gaat de druk er een beetje af, maar een paar uur later is het gewoon weer zo!

Vandaar het melken dus!

gr,
    Kaat

12. veronika

Kaat, gatver, ik kan me heel goed voorstellen dat het ongelofelijk rot en pijnlijk is! Ook iets om bij te janken denk ik, maar jij weet als dierenarts (vee-arts? weet het niet meer) natuurlijk wel dat en hoe het moet. Krijg je er ook geen antibiotica voor? Of mag dat ook niet, als zwangere.

Qua huizen: wij hebben net (voor teveel geld) een huis gekocht hier in de stad, allang niet meer binnenstad maar wel in mooie wijk binnen de ring, en we zijn ongelofelijk blij met 125 m2 en een klein tuintje voor en achter en geen bovenburen.

Woon je een beetje "buiten" in Hoorn? Met uitzicht over water of weilanden ofzo? (Droomdroom... :) )

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Ik heb mijn melkdiploma ooit eens gehaald en dat komt nu mooi van pas.......! Ik geef alleen geen 30.000 liter en heb geen 4 spenen, voor de rest is het hetzelfde.

Ik woon gewoon in een straat met uitzicht op gluurtje en tuurtje (dat zijn de overburen die niets beters hebben te doen dan naar buiten kijken en letten op alles wat er langs komt). Later (over 5 jaar ofzo) willen we een boerderij kopen en koeien gaan houden, gewoon voor de hobby.

ik ga ff slapen, het opstaan is misgegaan vanmorgen en ik ben dus nog heel erg moe.

doeg,
    Kaat

14. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Mexican: Mijn temp daalde heel erg een paar dagen voor NOD en ging toen weer omhoog en ja hoor het resultaat wordt volgende week 5 maanden. Ik was toen echt overtuigd ongesteld te worden, maar niet dus.

Ritje: leuk zo creatief hoor. Ben ik ook, kan er alleen de tijd niet voor vinden, maar borrel van de ideeen, nu nog tijd zien te vinden.

en nog geen nieuws van Anja en helaas nog geen nieuwe roze dames.

15. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Kaat....lekker klusje dus voor je! Lijkt me erg pijnlijk. Succes en ik hoop voor je dat het goed werkt en snel overgaat!

NinO, ik kan eigenlijk vandaag al testen, ik heb de banner op 30 dgn gezet,maar denk eerder dat vandaag NOD is. Ik vind die temp dip dan wel erg kort op NOD, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar...ik neem een stukje van je positiviteit mee en blijf hopen :D!

Gr, mex

16. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    De eerste keer ben ik al in 3 rondes zwanger geraakt, helaas werd dat een miskraam. De tweede keer nog sneller, in 2 rondes.
    Wat dat betreft mag ik absoluut niet klagen.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    MissDaantje, hier in het Flevo heet die echo al de 21-weken echo en dus niet meer de 20-weken echo. Hier wordt deze echo dus altijd pas na 21 weken gedaan, schijnen ze toch net ff wat meer te kunnen zien. De mijne was als ik me niet vergis met 21+3.

Wat een drukte voor je Anna, gelukkig straks een welverdiende kerstvakantie!
    Jeetje, je had idd niet eerder verteld van jullie nieuwe huis..... wat balen joh!

MaMa2x, wat een rot nieuws...... :(

Leuk hè Inez, die ontwikkeling van onze kleintjes! Ik kan ook wel met weemoed kijken naar de foto's van de eerste week, maar de interactie die er nu is vind ik ook helemaal geweldig.
    Fijn dat Alyssa ook zo lekker gaat.

Wat naar van de pijn in je borsten Kaat, en het masseren lijkt me geen pretje. Sterkte!

Mexicang, ik duim voor je!

Hier trouwens een ex-NH'er : geboren in Alkmaar en getogen in Driehuis (gemeente Velsen). Inmiddels alweer 11 jaar in Almere, destijds niet mijn 1ste keus maar Chris woonde hier met 2 dochters in co-ouderschap.

Danique heeft nog steeds niet meer overgegeven, we zijn vandaag het misselijkheidsdrankje weer gestopt. Wel aan de dunne, dat kan met het virus te maken hebben maar ook met het drankje want dat zorgt voor een snellere doorstroming.

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @nefertary
    Thnx voor de duimen!
    Voor mij kan het eigenlijk niet vlug genoeg maandag zijn.
    Zit constand met kalender naast me,en maar uitrekenen hoe het vorige maand was en de maand daarvoor en daarvoor...
    Leef van maand tot maand,denk niet dat ik dat nog lang volhou...
    Het duurt wel erg lang(10ronden)
    nov07 zwanger
    jan.08 curretage
    25mei08 positieve test.....29mei duivels
    27juni08 positieve test.....29juni duivels
    en nu wachten...zucht!
    knuffels voor iedereen

19. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hoi Hoi,

Ik ben er nog en niet bevalllen...pfffff
    Ik ga een andere vk zoeken ze had geen gelijk... geintje :)
    morgen 41 weken.
    Beebje heeft het nog naar z'n zin binnen, het zal er wel naar uitzien dat ik maandag gewoon gestript word en hopen dat het dan doorzet, het is niet dat ik flauw van ben maar je word zo onhandelbaar en gaat steeds meer in de weg zitten.

groetjes Anja

20. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    We wachten allen in spanning hoor.
    IK wens je alvast een mooie bevalling!en een wolk van een baby
    en wie weet,als jij aan het bevallen bent kan ik testen.....

Deel Deze Pagina