Pfffft... Ik zit al de hele dag met Emma op schoot. Zodra ik haar in bed leg, wordt ze binnen 5 minuten krijsend wakker . Haar uitslag is nu helemaal aan het indrogen en schiftert af. Niet echt een fijn gezicht. Ik vraag me af of ze last heeft van jeuk en daarom zoveel troost bij mij zoekt... Aangezien je slechts één hand nodig hebt om een muis te bedienen, ben ik nog maar eens aan het knutselen geslagen. Ik heb nu in elk geval - naast een nieuwe avatar - ook een nieuwe banner...
@Natas: Jeetje... arme Danique ! Ben blij dat ze in elk geval wel vrolijk is... @Ritje: Wat een mooie creaties heb je gemaakt =D> ! Echt super... @Annna: Wat vervelend dat de bouw van jullie nieuwbouwhuis zo ver wordt uitgesteld of misschien zelfs wordt afgelast. Ik hoop dat jullie nog een leuk alternatief kunnen vinden... @Kaat: Goh, die ontsteking in je borst bezorgt je nogal wat werk, lees ik! Ik duim dat het snel over is... @Anja: Ik gun je nu toch wel héél snel je kindje hoor!
Hmmm, ik had geloof ik m'n mond moeten houden. Vandaag was ze helemaal niet lekker en kon zelfs geen drinken binnenhouden. Ze ligt al sinds vanmiddag 2 uur in bed, is er alleen een uurtje rond etenstijd uitgeweest. Ik hoop dat ze zich morgen weer beter voelt, het arme ding. Natas, fijn dat Danique zich weer beter voelt en dat ze niet meer heeft hoeven spugen. Veel spugen vind ik bij die kleintjes best altijd wel een beetje eng, ze drogen altijd zo makkelijk uit. Kaat, je bent er maar druk mee meid. Hopelijk is de ontsteking snel weg. Lola, arme Emma, sneu dat ze zich niet zo happy voelt vandaag. Die kleintjes kunnen ook niet zeggen wat ze dwarszit. Maar je bent wel leuk aan het knutselen geslagen hierdoor. Is weer leuk geworden hoor! Anja, ik had toch zo gehoopt op een geboorteberichtje. Kleine man van Anja, kom er nu maar eens uit. Je papa en mama willen graag kennis met je maken en lekker met je knuffelen. Mexicang, geen bloed geeft moed. Ik blijf hopen voor je.
Hallo, kwam even kijken of anja al babynieuws had....helaas....nog niet. Mijn buurvrouw is vannacht bevallen...een meisje! Misschien alvast een vriendinnetje voor mijn meisje! Ik zie onwelkome duivels! wegsturen! [-X En Kaat bah wat een rot verhaal zeg, sterkte met melken! Vandaag de 3e verjaardag van mijn nichtje geviert. Samen met nog een 2 kinderen van 3 en 5 en 1 van "ons" die 11 is. Wat een drukte! Ik heb zwaarden gemaakt van ballonnen : succes! En ik ben helemaal niet zo'n creabea Nou doei!
goede morgen iedereen! IK ga deze namiddag naar sluis. aangezien de winkels daar open zijn kan ik dan een testje kopen.(misschien vandaag al eens een teste doen) vlaamse groetjes
Goedemorgen! Ik moet inderdaad rekenen op de red devils, gisteravond wat bruin verlies,nu ook nog,maar ik verwacht dat dit door gaat zetten.... Op naar de volgende ronde Gr, mex
Goeie smorghus, De een zit te wachten op de en de ander dat ze gaat bevallen..... het zal er ooit toch wel uit komen... hoop ik Het is ook echt de tijd dat kids en volwassene ziek worden... sterkte allemaal. groetjes Anja
Emma heeft vannacht als een roosje geslapen ! Om 23.30 uur lag ze erin en pas even na 9.00 uur werd ze wakker. Nu slaapt ze ook. Ze heeft even geprotesteerd, maar is daarna gelukkig gaan slapen. Ik ben er blij om want ik heb gewoon spierpijn in mijn linkerarm van gisteren...
Anja ja dat overdragen is echt niet leuk heb ik met de eerste ook gehad een week! en dan ingang gezet! ik hoop dat het snel begint voor jou meisje je bent moedig want het is heus geen lachertje! Natas, goed dat je kindje wat beter is en minder spuwt! das al fijn te horen he! Lola wat een schitterende banner je bent erg creatief hoor! wow en goed dat je een fijne nachtrust hebt gehad! kon jij en de kleinste wel gebruiken! Kaat wel meisje je hebt geen geluk! zwanger worden is geen probleem bij jou maar erna altijd de ongemakken! meisje sterkte want borsten kunnen pijnlijk zijn en erg gevoelig! Hier goede nachtrust gehad goed getraind gisteren doet me goed! en straks in school pannekoeken eten voor neefjes school te steunen en erg lekker ook nog! met mijn vriend zen familie volgende week mosselsoupe op de club hopen dat men dan ook komt! ik ga alvast...... Fijne zondag iedereen! Liefs Ritje
Hoi allemaal! Hier begon gisteravond een beetje bruin bloed, nu nog altijd dus ik verwacht dat de duivels straks goed door zullen breken. Op naar een volgende ronde met hopelijk meer geluk! Groetjes, mex
Hai dames hier! Wij hebben vanmiddag lekker over de dijk tegen de natte sneeuwstorm in gelopen! Nog wat winterkoude vogeltjes gezien, het was eigenlijk wel prachtig, leeg, winderig, ijskoud, dik ingepakt, wel romantisch ook, zo samen tegen de storm in! Daarna erwtensoep, roggenbrood en spek, en nu zit ik te BREIEN Ik winter On topic: Zijn er nog mensen aan het klussen, wachten, hebben kwaaltjes, is het ergens nog spannend.... mijn ei komt er ieg bijna weer aan, ben nog even lekker wijntjes aan het drinken nu het nog kan (mwah, maar goed), want dan GAAN WIJ ER WEER TEGENAAN! ik wil een beebje maken! Nou fijne zondag nog voor diegenen die nog langskomen....
Hoi Dames, Nou Anja, kan me voorstellen dan je kindje nog even blijft zitten met dit ontzettende koude, nare weer....! Ik ben er mega verkouden van geworden. Mijn hersenen hebben plaats gemaakt voor snot. Ben de hele dag aan het stomen, maar het helpt weinig. Manlief is de hele dag aan het studeren en ik lig de hele dag op bed........wat word je hier sloom van. @veronica: lekker gluhwijn........heb ik wel zin in met dit weer. Hier ook veel sneeuw, maar het blijft niet liggen helaas. Enne........succes met het maken van een babietje. @ritje: mijn borsten zijn niets bij de ongemakken die ik de vorige keer had. Ik heb van mezelf cupje AA (kan altijd net een BH vinden zonder donald duck erop) en nu lijkt het tenminste iets. Het is toch een teken dat alles aan het werk is (alleen jammer dat het weer zo overdreven moet). Ach, ik neem het er maar bij, maar voorlopig zijn mijn borsten een NO-GO gebied. Fijn avond enne.......ik heb afgesproken met mezelf dat het mogen zomer is........ik leg mijn bikini alvast klaar! Kaat
Hier begon het rond 15.00 uur te sneeuwen. Jasmijn liep naar de tuindeuren en zei: 'Pluisjes!' Met Emma gaat het gelukkig een heel stuk beter vandaag. Vanmorgen heeft ze goed geslapen en om 13.30 uur heb ik haar wakker gemaakt voor een voeding. Om 14.00 uur kregen we kraamvisite. Rond 14.30 uur begon ze te huilen en we kregen haar niet stil. Eventjes vreesden we voor het ergste (ik kon moeilijk nu de hele middag met een blote borst gaan zitten... ), maar toen ze gaapte heb ik haar in bed gelegd. En gelukkig viel ze al snel in slaap...
Lola, wat schattig (Jasmijn), en fijn dat ze goed geslapen heeft (Emma). Kaat, haha, bikini! Misschien zonnebankje nemen? Hoewel het niet goed is geloof ik, als je verkouden bent. (Maar wel lekker!)
Hier de hele dag lekker binnen gezeten met mijn schootkindje, die kan je dus echt geen vijf minuten los laten liggen. Nu spint hij op mijn schoot, best knus en ook best wel eens onhandig. Jammer Mexican, Anja nog even, Veronika zet m op. Lola mooie banner, lekker crea hoor Oh en ik ben ook een NH, Amsterdam dus. Heb overigens vroeger ook een tijdje in Hoorn gewoond en kom er nog wel eens om mijn ouders op te zoeken. Nu maar even twee schoenen zetten. Jules wordt ook al verwend.
ahhhhhhhhhh jammer mexicang mooie banner lola Veronika klinkt erg gezellig zo lekker tegen de wind en sneeuw inlopen.
MaMa2x, dank je wel . Ik baal ook wel,maar heb het zoveel mogelijk van me af gezet. Kan er toch niks aandoen, dus dan met volle moed naar de volgende ronde! Dus...we kunnen weer gaan klussen, in de gezelligste maand van het jaar. Mijn NOD zal 23 Dec zijn, bij een cyclus van 30 dagen. Rond kerst... X mex