ai mexican wat jammer meisje, verwen je maar eens even dat kan goed doen, en dikke knuffel! ook de anderen die orgie geworden zijn sterkte meiden! Ook nieuws zat daarstraks bij een vrouw die 3 kindjes had invitro en ze kon gewoon niet zwanger worden en nu opeens tja gebruiken dus niets als voorbehoedsmiddel is ze ineens spontaan zwanger ze is er wel blij mee! de wonderen zijn de wereld nog niet uit! je bent toch heel moedig hoor Kaat! ik kijk echt tegen je op ferm! en sterkte ermee! yep de cup is altijd iets mooier en als je borstvoeding geeft hou je die even om trots op te zijn! Lola yep heb ook corel schop pro en ben nog aan het oefenen dacht het al heel mooi zijn die van jou! waar haal je bv die krulletjes in het midden? heel mooi, schitterend! hier veel sneeuw we zaten wat vast en lang gereden na de pannekoeken! en het blijft dus liggen de hondjes vinden het geweldig om erin te spelen! spijtig dat ons kleintje nog te klein is om een mooie sneeuwman te maken! lekker warm knus binnen nu! fijne avond meiden! Liefs Ritje
Wow zoveel sneeuw hebben we hier nog niet, het blijft alleen op de auto's en daken liggen. Lijkt me wel weer erg leuk om een pak sneeuw te hebben, dan kunnen we zien wat onze hond ervan vindt. Hij heeft nog nooit sneeuw gezien denk ik.
JA wel een dagje te vroeg ,maar kheb weinig hoop hoor. sorry ,maar heb het effe moeilijk. toch bedankt oor de steun.
Jeetje Anja, je maakt het wel erg spannend! Gelukkig is Emma weer haar happy zelf vandaag Lola. Wat een leuke banner en avatar! Ik ben ooit een tijdje bezig geweest met Photoshop, destijds wat dingen gemaakt met hondenfoto's, maar ik ben er nu weer helemaal uit. Zat te denken dat ik een kerstkaart wil maken, maar dan moet ik een heleboel dingen weer gaan uitvinden. Denk niet dat ik daar tijd voor heb. Inez, beterschap aan Alyssa. Mexicang en Ollebolleke, wat balen Danique heeft nog steeds niet weer gespuugd, dus we hopen dat het nu goed blijft gaan.
Hoi meiden! Weer een hoop gemist zie ik! Ben superdruk geweest en nog, want volgende week vlieg ik voor 5 dagen naar mijn schoonouders in Turkije, dus sorry dat ik er ff niet bij ben geweest! Iedereen antwoorden is onmogelijk, maar welkom aan (weer) nieuwe meiden en Anja: poep die baby nou es uit, ik ben zo nieuwsgierig! Zoals verwacht heb ik weer bezoek gehad van de duivels.... had ei ook niet echt benut deze maand, want was veel te druk met nieuwe baan en komende maand zal er ook niet veel van komen, want dan ben ik met manlief in Turkije (heel handig, precies mijn ei als ik daar ben!) en omdat we niet getrouwd zijn mogen we ook niet in een (afgesloten) kamer in 1 bed slapen... Ik heb nog niet echt haast, maar ik kan toch echt niet wachten tot ik eens posi test: ik wil het zo graag! Ik hoop dat verder alles goed is met iedereen; mijn excuus dat ik jullie verwaarloosd heb, maar ik denk wel aan mijn vriendinnetjes hoor! Ik wens jullie een voorspoedige week en veel liefs!
he wat jammer nou allemaal weer. het roze weigert hardnekkig zich hier te laten zien. Allemaal ontzettend veel succes gewenst de volgende ronde. Bebek, je hebt het over de duivels, maar je staat op 4 dagen overtijd :
@Anja: ik hoop dat ze je vandaag strippen en dat het dan zal doorzetten, succes! Hier alles goed; Terrence doet het goed is alleen 's avonds wat onrustig. Ik geniet volop van hem!
NOD 20-11 Mama2x 21-11 Bebek/Carola 22-11 Mexicang 30-11 Giegel 09-12 Benthe 12-12 Veronika 14-12 Ellenk AFSPRAKEN 25-11: Shiela - controle verloskundige 16-12: Miss Daantje - controle gynaecoloog 31-12: Miss Daantje - 20weken-echo! BEVALDATA 11-11-2008 Vozzie 16-11-2008 Anja 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn Even de lijst naar voren gehaald
zico wat een schatje Gisteren getest...negatief vandaag kon ik me weer niet inhouden,ook omdat mijn temp hoog bleef.en ja POSITIEF kben super blij maar heel erg bang dat het weer fout zou gaan.
Ollebolleke Gefeliciteerd Dat het de vorige keer niet goedging, zegt niets over deze keer he Ik hoop dat ik je snel mag volgen!
Ollebolleke! Wat een goed nieuws! En wat Giegel al schrijft, de vorige keer zegt niets over deze keer. Maar je gevoel kan ik er wel bij voorstellen! Probeer er evengoed lekker van te genieten he? X mex
@ Ollebolleke Van Harte GEFELICITEERD met je zwangerschap Ben vandaag gestript en nu maar weer afwachten wat er gaat gebeuren en anders woensdag weer terug komen en dan nog een keer. groetjes Anja