35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Ritje wat fijn van je ventje dat hij speciaal vroeger nr huis komt.

Shiela leuk meegenomen he zon echo,heb je er een fotoke van?
    Zal al heel wat geruster zijn als ik de 14weken voorbij ben

Miss daantje Bedankt om me op de lijst te zetten.
    Voel je al iets bewegen in je buikje?

Nog eens bedankt aan iedereen voor de felicitaties
    14 nog wel!

2. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    tja, bij ons 'oudjes' gaat het vaak wat moeizamer, dus is iedereen blij als het zoals nu na een langere tijd weer bij iemand is gelukt :D

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Daantje, dank je wel :D!

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Er staan foto's in mijn album!

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Graag gedaan hoor Ollebolleke en Mexicang! :D

Wat een schatjes van kinderen en beestjes Ollebolleke, jammer dat ik jouw gezicht niet zie!

Liefs, Daantje

6. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hey Ollekebolleke,

Van harte gefeliciteerd! Helemaal super!
    Wat heerlijk om onverwacht toch zo blij verrast te worden...

Gr. Benthe

7. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hallo ladies,

Zijn jullie ook zoooooooo benieuwd hoe het bij Anja gaat? :D Ik hoop dat we snel goed nieuws krijgen...

Hier gaat alles prima! Natuurlijk blijf ik hopen maar het lijkt me niet erg waarschijnlijk dat ik de komende maanden positief nieuws kan doorgeven. Ben druk aan het kijken naar een verzekering. Ben nu verzekerd bij CZ (met alle toeters en bellen) maar mochten we op IVF uitkomen dan heb ik begrepen dat CZ niet zo'n fijne verzekering is.

Nu las ik hier ergens op het forum dat ONVZ meer mogelijkheden biedt qua IVF als je daar uitgebreid verzekerd ben. Daar zal ik me vanavond eens op oriënteren want ik moet er toch serieus rekening mee gaan houden dat het wel die kant op gaat... :(

Iemand ervaring mee hier, toevallig?

Nou, pauze zit er alweer op! Ik ga weer aan het werk, hoop vanavond op goed nieuws van Anja!

Gr. Benthe

8. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    ollebolleke, wat een aparte kleding droegen jullie op jullie bruiloft, heel leuk.
    en je test is helemaal mooi. ik hoop dat ik je snel mag volgen [-o<

9. Dat is zeker niet te vroeg. Toen ik zwanger was van Jasmijn heb ik bloed laten prikken op de 29e cyclusdag. Kijk maar eens in deze tabel...

10. Onder andere bij http://www.pspforum.nl/forum/portal.php , zij bieden lessen aan voor alle versies. Welke versie heb jij?

Wat scheelt eraan bij Silke? Is ze een beetje ziekjes of heeft ze zo haar dag niet? Dikke knuffel voor haar van Emma...

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    gewooon haar dagje niet en nog steeds licht verkouden word nit erger hoor!
    houden het in t oog,
    ik zit nog maar aan de eerste les en blijf steken op die buttons vind ik niet boeiend zou moeten verder doen!
    ga eens een kijkje nemen ben dus een beginner!

Liefs Ritje

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    heb de winnende opdracht gezien wow hoe mooi zeg!
    schitterend!
    Ritje

13. @Miss Daantje: Ik kan me best voorstellen dat een meerlingzwangerschap een stuk zwaarder is. Hoe gaat het nu met je misselijkheid?

@Shiela: Joepie... je hebt weer even mogen spieken in je buik. Altijd leuk... :D

@Inez: Hier wordt ook geduimd...

@Benthe: Ik heb geen ervaring met ONVZ. Ik koos destijds voor CZ, omdat zij ook de eerste IVF-behandeling vergoedden (in 2005 werd de eerste poging door de meeste verzekeraars niet vergoed...)

14. kaat11

kaat11 Niet meer actief

ollebolleke: GEFELICITEERD. Kan me wel voorstellen dat je onzeker bent, maar probeer goede moed te hebben......ik vind het super leuk voor je.

Jeetje dames, wat een mooie plaatjes posten jullie. Ik heb met een paar foto's geprobeerd, maar ik maak er echt niets van. Het lijkt zo makkelijk!

Vandaag heb ik een 3d echo gehad en ons jochie gezien. Super lief hoor.....natuurlijk weer tranen en janken (ik dacht dat ze wel een keer op zouden zijn, maar daar lijkt het nog lang niet op). Ligt wel de hele tijd met zijn benen wijdt (oké het is dus echt een jongetje dat hebben we nu al wel 20x gezien). Hij beweegt ook heel goed.

Fijne avond,
    Kaat

15. veronika

veronika Niet meer actief

Haha Kaat wat grappig wat je schrijft, met zijn beentjes wijd, het arme jong nu al een stereotiep waar hij aan voldoet!

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hoe is het nu met jouw bloeding veronika?Is het al over?

Prachtig buikje missdaantje je groeit lekker, hoe voel je je op dit moment?

Mooie plaatjes Lola en mooie kindjes, lekkere blondje hebben ze dat van jou of je man?

Ollebolleke hoe voel jij je?Al zwangerschapsverschijnselen behalve een positieve test?

Anja ik wens je heel veel suc6 met de bevalling

Hahahha Kaat jullie kleine man wil echt laten zien dat hij een mannetje is leuk hoor

17. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo ik kwam even kijken of er al nieuws was van anja! Nee dus...
    Ik ben vandaag op babybezoek geweest....echt leuk hoor...ik kan me nog steeds niet echt voorstellen dat ik straks met mijn "eigen" baby zit....

18. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @kaat11 dank je wel
    @mama2x neen nog geen kwaaltjes...morgen om 18u30mag ik bellen nr dokter voor mijn bloedtest
    wat is er aan de hand met inez,kan ik nergens vinden?en toch lees ik hier en daar (zal voor je duimen)

19. veronika

veronika Niet meer actief

Ja ollebolleke dat heb ik ook gemist, van Inez?

Mama2x, ja, dank je, het was een klein beetje, ik heb nu bedacht dat het wellicht het laatste beetje ongi bloed is geweest (was al paar dagen over) dat mee is gekomen met het eerste "vruchtbare" slijm van deze ronde. Dat komt bij mij nl altijd rond dag 10, en kwam tegelijk met het beetje bloed. Afijn het blijft vreemd maar kan ook niet echt iets anders zijn he.

Ben vandaag weer begonnen met temperaturen en ovutesten. Benieuwd of we nou eens echt goed getimed kunnen klussen deze ronde! Voel me nogal niet zo fit nl, komt echt een verkoudheidje aan hier :cry:

He fijne avond allemaal,

20. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, fijn dat Danique nog steeds niet gespuugd heeft.

Zico, Sterre wordt al een echt dametje. Lief!

Ollebolleke, jaaaaa, eindelijk weer roze nieuws. Van harte gefeliciteerd meid. En zo herkenbaar, blij maar toch bang dat het weer mis zal gaan.
    Dat vertrouwen zal moeten groeien.
    Leuke kinderen en hond heb je trouwens.

Anja, ik hoop zo dat het nu eindelijk zover is voor je.

MissDaantje, wat een prachtig buikje krijg je al en wat een geweldige echo's weer meid. Ik vind het zo fijn dat het met de kleintjes zo goed gaat!

Coto, wat leuk dat het kamertje al zoveel eerder komt.

Veronika, een bloeding rond je ei zou een ovulatiebloeding kunnen zijn.

Lola, zo mooi iedere keer weer, die met PSP bewerkte plaatjes. Geloof dat ik me daar ook maar eens mee bezig ga houden.
    En gelukkig maar dat Emma weer lekkerder in haar vel zit. Altijd zo sneu, die verdrietige kindjes.

Shiela, fijn dat alles goed was bij de VK!

Ritje, ik hoop dat Silke zich nu weer beter voelt.

Kaat, hihi, dat janken dat blijft gewoon doorgaan hoor. Maar fijn dat het met de kleine man zo goed gaat nu.

Benthe, ik blijf voor je duimen meid. Hopelijk blijkt straks IVF gewoon helemaal niet nodig. Zoals Ritje ook al zei, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Meiden, allen bedankt voor het duimen voor mannetje, maar helaas pindakaas, de voorkeur is uitgegaan met een kandidaat die meer technische kennis zou hebben. Tssssss.

Alyssa is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Ze heeft alleen zaterdag maar hoeven spugen, heeft zaterdag en zondag bijna de hele dag en nacht door geslapen en heeft gisterenochtend weer lekker in de sneeuw gespeeld en is gisterenmiddag gewoon naar het KDV gegaan.

Verder gaat het hier allemaal lekker, alleen een beetje erg druk de laatste tijd.

Deel Deze Pagina