@Inez: Hè, wat jammer voor je man. Volgende keer dus nóg harder duimen... Ik ben blij dat Alyssa weer is opgeknapt, zo'n ziek peutertje vind altijd zo zielig...
Dank jullie wel voor de complimentjes over mijn buikje en de echo's! (straal, straal! O) Inez, wat balen voor je man zeg! Hopenlijk meer succes de volgende keer! [-o< Ik ken het een beetje omdat Randy ook zo'n probleem heeft dit jaar met solliciteren naar een vaste baan. Hij heeft nu een 1-jarig contract dat 31 december afloopt en na zoveel gesprekken heeft hij nu eindelijk een vaste baan te pakken (hij solliciteert al vanaf begin dit jaar! ) Liefs, Daantje
He hallo allemaal Ik had het nog niet gezegd maar inderdaad Diaantje : Hele mooie buik! Nog niks van Anja? Maar ook geen berichtjes dus......misschien? Net de "zwangerschapsyoga" geregeld....heb niet zo'n zin, maar het lijkt me toch beter om iets te doen.....ik ben niet zo tyoe daarvoor maar aan de andere kant leek me dit heel relaxed.... Ik moet weer aan het werk!
Dank je Coto (tis Daantje trouwens hihihi)! Jouw foto's zijn ook mooi hoor, die van je man zijn hilarisch! Ik ga me binnenkort ook opgeven voor zwangerschapsyoga (heb vroeger zelf aan yoga gedaan en vond het heerlijk) maar eerst moeten we verhuizen en een vaste plek hebben. Liefs, Daantje
Hey Daantje, wat leuk dat Randy nu een vaste baan heeft. Waar gaan jullie nu naar toe? Mijn mannetje heeft wel een vaste baan maar wil graag iets met meer uitdaging en als het een beetje kan ook dichter bij huis. Lola, wij zijn ook blij dat Alyssa weer is opgeknapt. Het klinkt misschien gek, maar ik vind het bijna zieliger voor een peuter als die moet spugen dan voor een babytje. Een babytje gooit het er (normaal gesproken dan) gewoon zo uit en dan is het weer klaar. Een peuter begrijpt niet wat er gebeurt en raakt iedere keer wanneer hij weer moet spugen een beetje meer in paniek en overstuur. Natuurlijk hoeft dat niet altijd zo te gaan, maar dat is onze ervaring hier. Maar gelukkig hebben we het voor deze keer weer achter de rug.
Hoi,iedereen @lola Thnx voor de HCG waarden zo mooi op te sommen. Kan bijna niet wachten tot wanneer ik mag bellen voor de uitslag!nog 4uurkes. @Inez sneu voor je manneke maar komt wel he.@Kaat heb jij kwaaltjes...of zijn die nu al weer weg? Deze morgen belde een vriendinneke Ze was zwanger , vandaag ging ze voor de 1e x naar gyn voor een echo(8weken) en verdorie het was niet goed,het vruchtje was al een tijdje afgestorven.Hopelijk kan ze weer de moed vinden om door te gaan.(en laat het aub NIET meer gebeuren met mij) @anja we wachten in spanning!
ollebolleke, laat je niet gek maken door wat er allemaal bij anderen gebeurt. Bij jou gaat het gewoon goed, ok!? Sterkte met nagelbijten voor je telefoontje 8-[
Ollebolleke, altijd triest om te horen dat het bij een ander fout is gegaan. Zeker wanneer het een vriendinnetje is. Maar weet dat het gaat vaker goed dan fout gaat en bij jou moet het nu gewoon goedkomen meid!
Oeps Sorry Daantje.... Ja zwanger he? dan vergeet je soms dingen hihi Ja die foto's zijn leuk he...Maar nu win ik al wel van hem hoor! Ik ga dit weekend weer een buikfoto nemen en plaatsen...dan kunnen julie het zien...
hey iedereen, wachten op on Anja hoe het is en wanneer het komt, Silke is beter ja, dat is goed nieuws, het mindere is dat ik in de postnatale depressie aan het zinken ben, ik heb er zo erg tegen gevochten maar het gaat niet , ga hulp vragen.... Heeft te maken met die onrustige zwangerschap in dracht! dus als ik even iets minder laat weten ik lees wel mee hoor! en Kaat het doet me deugd je bengeltje zien te spartelen, doe zo verder! liefs Ritje
@Ritje : O jee wat lees ik nou? Het is misschien ook niet zo raar na alles wat je hebt mee moeten maken! Heel goed dat je hulp gaat vragen hoor! En kom hier gewoon af en toe langs? Ik wens je heel veel sterkte!
Lieve Ritje, wat naar om te lezen dat je tegen een postnatale depressie aan zit. Je gunt het niemand om van die roze wolk af te donderen en terecht te komen in een dikke grijzige mist in je hoofd. Ik vind het goed dat je meteen hulp gaat zoeken. Zoiets is vaak niet te handelen in je eentje. Ik hoop dat het zonnetje voor jou snel weer gaat schijnen, zodat je dan ook (weer) volop van je prachtige meisje(s) kunt genieten... En een hele dikke knuffel van mij...
@Ollebolleke: IK kan me goed voorstellen dat je je (nog meer) zorgen gaat maken na het verdrietige nieuws van je vriendin. Ik duim voor een mooie uitslag!
allereerst: Hoe waren de hCg waarden? Ik kwaaltjes, ach het is maar net wat je kwaaltjes vind. na de vorige keer vind ik nu alles meevallen. Eten blijft min of meer een probleem, maar ik ben nu al iets aangekomen en met iedere gram beland ik in een juichstemming. Daarnaast mijn uieronsteking (mastitis), maar ach, zo erg is dat niet, doet alleen pijn. Ik kan bijna geen BH verdragen en een mannelijke collega zijn vandaag tegen mij: heb jij geen BH aan.........jezus man waar let je op. Het is echt niet zo dat ik cupje f heb en de borsten bij iedere stap om mijn oren slaan..........! Ik ben niet zo van de kwaaltje, heb ze wel dus, maar hoe meer ik er aan denk en over heb, hoe erger het wordt (is natuurlijk voor iedereen weer anders). @ritje: Wat shit voor je, wel heel knap dat je het herkent en dat je hulp zoekt. Vroeg of laat komt die stress er toch een keertje uit! Sterkte. @Inez: succes met het solliciteren van je vent. Ik bevind me in de schandalige positie dat ik heel makkelijk banen aangeboden krijg. Ik heb geloof ik een CV die veel anderen niet hebben..........gelukkig, want ik heb zo een hekel aan solliciteren. Mijn lieffie heeft gisteren zijn beoordelingsgesprek gehad en natuurlijk salarisverhoging gekregen (lummel, het lukt hem ALTIJD). Hij lult zich gewoon een weg omhoog (ben ook wel heel trots op hem hoor). @Daantje: Dat wordt een stevig feestje met Jip en Janneke champagne! gefeliciteerd hoor, welk ziekenhuis is het geworden? Ben nu ff serieus moe (ojee, straks ga ik toch klagen), ff koken (een magnetronmaaltijd in de magnetron doen is voor mij ook koken, helaas ben ik totaal geen Cas Spijkers) en dan lekker een tukje doen. fijne avond, Kaat
@Ritje ik wens je heel veel sterkte. Weet dat we allen aan je denken,en als je ergens mee zit :lwij zijn een en al oor.KNUFFEL @kaat11 erg he dat de mannekes direct zien als je al dan niet een bh draagt!van een nieuw bloesje zouden ze het zo vlug niet door hebben. @@inez heb es gekeken naar jou album...ooo zo schattig in de tummy en prachtige ogen @ lola&nefertary dank voor de lieve woorden Heb net gebeld naar dokter voor uitslag HCG op dag 33 waarde is 102,beetje aan lage kant maar zie wel dat dit vlug kan stijgen. HOEveel was de waarde bij jou?
Ollekebolleke, dank je. Wij zijn ook trots op onze mooie meisjes. Ze hebben beiden van die prachtige grote ogen. Ritje, veel sterkte meid, hopelijk zit je snel weer op die roze wolk. En heel goed van je dat je hulp zoekt. Kaat, voor zo'n CV hoef je je niet te schamen hoor, kun je alleen maar trots op zijn. En terecht dat je ook trots bent op jou mannetje. En tja, mannen, waar ze al niet op letten zeg.
Hoi hoi, Ik lees dat er roze nieuws is. Ollebolleke gefeliciteerd! Verder niets gelezen. Ik zit midden in de sintdrukte en oudergesprekken. Gisteren van half acht tot acht gewerkt en maar keletsen met de papa's en mama's/ Dat moet ik dus niet meer doen, want vandaag was ik zo moe dat ik eigenlijk ontzettend chagerijnig was tegen de kids. (die natuurlijk ook druk genoeg deden om af en toe een berisping te verdienen) Wanneer het rustiger voelt ben ik er weer. Morgenavond de eerste yogales. ben benieuwd!
Ritje was er al bang voor dat je het zou krijgen na die miserie. Ga op tijd meid, heb het met m'n zoon gehad, wees op tijd bij de dokter he We zijn er voor je
Allereerst gefeliciteerd Ollekebolleke, eindelijk roze, houden zo hoor! Van HCG waarden weet ik niet al te veel, maar de test is duidelijk. Leuk tussen Gent en Brugge. Wij zijn daar nog geweest afgelopen zomer met Jules. Zou er zo kunnen wonen. Inez: jammer van je man zijn baan. Ritje: goh meid wat vervelend nou toch. Ik hoop dat je goede hulp krijgt en er snel weer uit bent. Je hebt ook het nodige meegemaakt tijdens je zwangerschap, dat is niet niets. Heel veel sterkte en huil hier maar af en toe uit. Hier alles ok, steeds beetje ziekenboeg, maar ondanks gebroken nachten af en toe een zombie look, gaat het goed. En Anja komt hij er vandaag uit? Ga zo Mr. Jules uit bed halen. Hoor wat geluidjes.