@anja zo als je ziet zijn we allen in spanning om te weten hoe het met jou en je gezinnetje gaat. WIJ WILLEN BABYNIEUWS! Als je al bevallen bent een dikke proficiat,geniet en rust maar flink uit! Als dit nog niet zo is hopen we voor jou dat vandaag DE dag is.
thanks voor jullie lieve woorden, ik denk dat ik het een beetje wegdrong! maar ik zoek hulp en heb hulp en gisteren hebben ventje en ik gepraat om Silke een dagje of twee naar de opvang te doen zodat ik even mijn rust heb, en ook wat op mezelf kan komen al zal ik ze verschrikkelijk missen maar het is maar een dag of twee drie per week! we gaan vrijdag zien wat we kunnen afspreken bij de opvang! Ik heb me altijd stoer gehouden , me flink voor iedereen, en had vitamienen te kort oke dan dacht ik dan ligt het daar dat ik zo futloos en moe en me niet goed voel! maar het is meer! Ik heb genoeg karakter om me niet helemaal laten te gaan.... Maar dat neemt tijd in! echt doet me goed jullie lieve woorden, kijk nog wel en lees ook wacht ik op ons Anja.... jou kindje is een stille genieter en blijft graag warm knus zitten Anja! Liefs Ritje
dikke knuf Ritje.. eerste stap goeie kant op heb je al gezet door zelf te herkennen dat het niet helemaal de goede kant op gaat met jou.
Ritje, ook van mij een knuffel! Ik vind het goed dat je het zelf herkent en er wat aan wilt doen. Dat is een hele goede stap in uiteindelijk weer een goede richting. Daar kom je echt weer terecht! Mijn menstruatie is voorbij, we kunnen gaan beginnen aan een nieuwe ronde,nieuwe kansen. Groetjes, mexican
Ritje, sterkte meid, je hoeft je niet altijd groot te houden he, goed dat je hulp zoekt en dingen regelt voor jezelf. Annna, pas je wel een beetje beter op jezelf? Mexicang: succes! Anja, waar ben je? Hier: klusronde is wel zo'n beetje begonnen 8) ....
Hihihi, ik zie het Veronika! Veel plezier en natuurlijk geluk ! Nog even lekker klussen en dan op naar NOD!
@ Ritje: Meid toch! Wat goed dat het hebt herkent en misschien nog wel beter dat je het hebt erkent... Want dat lijkt me nog de moeilijkste stap. Erkennen dat er iets aan de hand is, het is toch iets waar je gemakkelijk aan toegeeft! Ben trots op je, hoor! Heel veel sterkte! @ Anja: Het lijkt erop dat jullie beebje het erg gezellig vindt bij "Case di mama" Ben toch wel heel nieuwsgierig, hoor! Hoop dat alles goed met je/jullie gaat! Liefs, Benthe
Ritje: sterkte! deze is voor jou Veronica: veel plezier en succes Anja: WIJ WILLEN -MOOI- BABYNIEUWS!
Hm, Anja is al 6 pagina's en 3 dagen niet hier geweest! Dat moet een teken zijn, zeker gezien het feit dat haar laatste tekst maandagochtend zo'n beetje was: "ik ben gestript, nu afwachten wat er gaat gebeuren..."
@veronika heel veel klus plezier en suc6 ik hoop dat het nu eindelijk gaat lukken. @Anja BOEHHHH waar ben je dan?
@Ritje: heel veel sterkte en hoop dat je je snel wat beter zal voelen;je hebt ook een hoop meegemaakt de laatste tijd! Ik denk aan je! @Ollekebollekeroficiat met je zwangerschap! @Diaantje: Jeetje, je buik groeit goed;leuk dat je weer wat meer meeschrijft! @Anja: Ik denk zelf dat de baby er nu al is en dat je gauw met goed nieuws komt!
@Lola: zat net even op de site van jasmijn en emma te kijken en moest inneens huilen van dat liedje...wat mooi zeg...wie zingt dat eigenlijk?
@vero&mexicanq plezier en geluk in het klussen tip..probeer ook eens s'Morgens te klussen dit hebben wij ook deze maand gedaan.en zie! @mama2x wat een mooie plaatjes maak jij. @moby4 thnx @een vraagje ,de gyn zei me via de telefoon dat ik zodra ik een positieve test in handen had moest starten met UTROGESTAN100mg.1s'morgens,1s'middags en 2s'avonds...(om miskraam tegen te gaan) nu belde ik gisteren nr huisarts voor een voorschrift van utrogestan en hij zei..1pilletje per dag. durf nu niet meer naar de gyn te bellen ik ben bang om er te veel of te weinig te nemen.Iemand ervaring?
Als je een lief berichtje achterlaat in het gastenboek en me even je e-mailadres stuur via een pb-tje, dan krijg je van mij de link . Het liedje is gezongen door de band Carrousel...