@Ollebolleke: Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat een gynaecoloog hier meer verstand van heeft dan een huisarts...
@ ollebolleke: Heb je tegen de huisarts ook gezegd dat de gyn een andere dosering heeft voorgeschreven? Ik zou anders zelf ook afgaan op wat de gyn heeft gezegd, maar als je een herhaalrecept nodig hebt kan het lastig worden, dus ik zou het wel even kortsluiten met de gyn.
Ollebolleke: ik zou absoluut de gyn hierover bellen. Waarom niet? Jouw medische zorg is toch belangrijk! En wat is dat voor wondermiddel ? Is vastgesteld dat jij daar tekort aan hebt, of werkt het altijd tegen mk.
Hier ben ik dan.... Ben dinsdag 25-11-08 bevallen om 09.35 van een gezonde zoon. Hij heet JARON en 53.5 cm lang De bevalling was heel snel. Om 6.30 uur zijn de vliezen gebroken en manlief wilde nog aan het werk, heb hem ook laten gaan hij moets tot 11.00 nouja dat was nog te doen. Maar het ging ineens heel heftig en heb hem en de verloskundige gebeld om 9.00 uur en ze zou rond 9.45 uur ff bij me kijken en had ik nog alle tijd om me te douchen en aan te kleden... maar zover ben ik niet meer gekomen de weeen kwamen inees achter elkaar aan en ging over in persdrang en daar stong ik alleen in de douche, heb 3 persweeen gehad en daar was JARON heb hem opgevangen en in handdoeken gewikkeld , z'n mondje schoon gemaakt en toen was het afwachten op hulp en die kwam er 5 min later aan . Ze heeft snel de navelstreng door geknipt en jaron van me overgenomen en in bed gelegd .Tja de nageboorte kwam er vlot achteraan en alles zag er goed uit ben onder de douche gestapt ik zat helemaal onder het bloed... Ik had alles goed gedaan, het kon niet beter... Nou ik heb het ff ssnel getypt en hoop dat jullie het begrijpen en moest ff een paar dagen tot mezelf komen.... groetjes Anja
anja een dikke proficiat met je zoontje, geniet nu maar lekker van hem. Zo te lezen heb je het heel goed gedaan.
Jeetje Anja, wat een verhaal! Gelukkig dat alles toch goed is gegaan en hulp heel dichtbij was... En natuurlijk: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jaron! Groetjes, Benthe[/b]
Anja, gefeliciteerd met jullie JARON! Wat een ongelofelijk bevallingsverhaal. Achteraf heel mooi, natuurlijk, en alles zelf gedaan, zeg, petje af. Maar het was misschien wel eng ook voor jou? Ieg geniet van elkaar!
Sterre is vandaag naar kind en gezin geweest voor haar eerste rotarix en spuitjes. Ocharme onze kleine meid, was eerst zo mooi naar me aan het lachen en kreeg ze langs beide kanten een spuitje in haar billen zeg. Ik zag een lachende sterre verdwijnen in een zo verdrietig meisje, we begonnen beide bijna mee te huilen. Ze is er wel wat van onder de voet, ze heeft net een supo dafalgan gehad en is haar papje bij haar vader aan het drinken. Ze is 53 cm en weegt 4.260kg. Ze doet het dus goed Ze is stevig en heel sterk zei de dokteres. Ze loopt in die kleine dingen op dit moment voor
Anja, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jaron! En wat een mooie bevalling! Echt helemaal puur natuur...
Wow Anja wat een stoer verhaal! Achteraf dan, ik kan me voorstellen dat het op dat moment heel onwerkelijk was! En een beetje eng! Maar wel heel "oer" GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!!Heel mooi! En wat een mooie originele naam!
Anja, GEFELICITEERD MET JARON! Wat een waanzinnig verhaal joh, die geboorte! Wat goed dat je zo rustig en nadenkend hebt gehandeld! En wat een flinke knul! Ben ook erg blij te horen dat het met jou goed gaat! En nu lekker gaan genieten van het mannetje! Sorry allemaal dat ik jullie verwaarloosd heb... Ik heb het echt enorm druk op mijn werk en dan ga ik vannacht ook nog vliegen naar mijn schoonfamilie in Turkije, dus ik dacht: voor ik ga meld ik me nog gauw even, zodat jullie weten dat ik jullie niet vergeten ben! En zodat jullie mij niet vergeten, haha! Liefs Bebek
ollebolleke is zou als ik jouw was even kortsluiten met de gyn Die weet het beter volgens mij , dus gewoon ff bellen voor de zekerheid.
Geweldig een zoon en wat een prachtig verhaal wat een bevalling zeg gewoon helemaal alleen gedaan hellemaal in je uppie WOUW Gefeliciteerd!!!!! Ik ben trots op je!
Jahaaaa Net terug van de eerste zwangerschapsyoga en.... De zoon van Anja is er! Met een hele mooie naam om mee te beginnen en een bevalling die een uitzonderlijk verhaal oplevert. Natuurlijk begrijpen we het dat je lekker gaat wennen met je kleintje samen. Denk ook echt niet dat ik de dag na de bevalling al zal mailen hoe of wat. Fantastisch hoe je hem helemaal alleen op de wereld gezet hebt. Topmama ben je! De rest allemaal tot later. Vannacht is rommelpiet geweest, dus morgen hebben we crisiscentrum op school. De hele school ligt onder de rommel, zwarte handen en kusjes en natuurlijk volle schoentjes. Yoga was wel ontspannend trouwens. Ben alleen in de war, want ik zou eigenlijk op dinsdag gaan.