35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, wat fijn dat het met Silke allemaal zo goed gaat. En ach, dat ze niet een van de diksten is is ook niet erg. Je moet maar denken, wat er niet aankomt aan babyvet hoeft er straks ook niet af. Ik heb hier ook 2 niet al te zware meisjes en ze doen het beiden toch heel erg goed.

Nu is het vooral zaak dat jij het zelf weer 'op de rit' krijgt. En dat gaat vast lukken meid!

Haha Coto, grappig is dat he? Eerst sta je helemaal onderaan, dan zie je jezelf langzaam stijgen en ineens sta je bovenaan.

SanRob, weer terug van weggeweest. Ik kan me voorstellen dat het even een overschakeling is van het warme Cyprus naar ons koude kikkerlandje en dat het heerlijk was om weer in je eigen mandje te mogen kruipen. Vakantie is erg leuk, maar weer thuiskomen is toch ook altijd weer fijn.
    Het begint voor jou nu toch ook al weer op te schieten. Nog even en dan heb je al weer verlof.

Tjee, 4 maanden geleden om deze tijd lag ik te wachten tot ze me op zouden halen voor de KS. Toen wist ik nog niet dat ik nog tot 7 uur 's avonds moest wachten voor ik aan de beurt was. Gelukkig weet je niet alles van tevoren.

En nu ligt dat mooie kleine meisje tussen het spugen door vrolijk maar met een wit snoetje te brabbelen in de box. Helaas zijn de buikgriepjes niet aan haar voorbij gegaan.

2. veronika

veronika Niet meer actief

Ja Inez, een hele andere wereld he, heerlijk zo'n klein wurm in de box.

Ik denk dat ik op het wachtbankje mag gaan zitten, maar misschien moet er eigenlijk vandaag toch nog een klein klusje tegenaan (gaat niet lukken ben ik bang, vriendlief baalt van het gevoel te "moeten" ivm ei :cry: ). Mijn ovutesten en temperatuur zijn nl in tegenspraak met elkaar, dus ik weet niet zo goed waar ik sta, qua ei. Heb wel eens eerder mijn ei pas op dag 2 na posi ovutest gehad, en vaker op dag 16 sowieso.... (=vandaag) Maar een klusje gisteravond laat is misschien ook wel goed genoeg als mijn eitje vandaags springt. Ik wil alleen zo graag eens helemaal NIET achteraf hoeven twijfelen aan de timing!

Zijn er nog meer klussers? Vast wel, want we hebben toch ook vaak samen NOD. Hoe staan jullie ervoor?

3. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Hallo dames sorry dat ik ff kom inbreken, maar ik heb super goed nieuws: ik ben zwanger! Eindelijk na anderhalf jaar geleden met de pil gestopt te zijn is het gelukt! Had eigenlijk de hoop al beetje opgegeven en dacht dat het mij misschien niet gegund zou zijn ofzo, ben immers ook al 36 plus bmi van 37 plus korte cyclus (20 tot 23 dagen) maar het kan dus wel! Ben er super blij mee kan het eigenlijk nog niet geloven. Ben nu 6 weken en heb 15 dec 1e afspraak met vk. Denk dat ik eind juli ben uitgerekend als alles goed gaat natuurlijk. Dus dames er is hoop!
    Was trouwens ook al met ovu testen en etos pillen enzo gestopt alleen foliumzuur en klussen zolang mijn temp laag was (na anderhalf jaar ben je wel goed op de hoogte van je eigen cyclus). Ben echt erg opgelucht en blij dat het op de natuurlijke manier is gegaan zonder de mmm.
    Dat wou ik jullie ff laten weten!

4. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    JOLANDA666; VAN HARTE, het is je gegund. geniet ervan.

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Fijn voor jullie Jolanda!
    Van harte GEFELICIZWANGER!!! :D

Welkom terug SanRob!

Veronika, ik hoop echt dat het snel raak gaat zijn voor je! [-o<

Inez, je hebt gewoon 2 heeeeerlijke scheetjes! :D

Heb nogal last van mijn buikje dat echt goed aan het groeien is. Ik voel van alles daarbinnen en voel de spanning die er nu op staat.
    Tis niet niks hoor, 2 groeiende scheetjes... 8-[

Lekker weekend allemaal! :whistle:

Liefs, Daantje

6. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    jolanda666 gefeliciteerd!
    Veronica: ik ben inmiddels een week na de klusfase. het lijkt er echter op
    dat het weer niet succesvol is geweest :(
    Het is nl. zo dat sinds de miskraam in juni mijn ongiverschijnselen zich al een dikke week van tevoren aandienen, en dat is ook nu weer zo.
    Dus ws. mag ik de :evil: :evil: over een week weer begroeten - lees verwensen - :cry:
    Ik hoop dat jij meer succes hebt :thumup:

7. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Anja:
    SUPER GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JARON!!![/color]
    Een heftige bevalling maar gelukkig alles goed, ga maar lekker genieten, je hebt het verdient!!!!

8. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Dames bedankt! Het is wel erg fijn om het ff kwijt te kunnen omdat verder niemand het nog weet (behalve mijn vriend dan).
    Enne Veronika ik dacht ook dat het niet raak was hoor, kon in 1e instantie ook niks aan mijn temp merken pas paar dag voor nod ging hij stijgen en toen bleef hij hoog en toen pas dacht ik dat misschien wel raak kon zijn.
    Die ovu testen zeggen mij niks heb ze ook paar keer gebruikt had altijd pos testen keurig klussen volgens schema en mooi niet raak en nu klusten we alleen nog maar aan hand van mijn temp en wel raak.
    Je lichaam kan je ook verrassen hoor! ;)

9. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Zo jongens, ben ik weer na een drukke week!
    Moet er nog steeds wel aan wennen dat ik weer werk hoor.

Maandag was ik vrij, ben ik weer gaan babyzwemmen. Dit keer ging het beter dan de vorige keer. Ze begon wel wat te mekkeren aan het einde, toen zijn we iets eerder gestopt. De rest van de dag waren mijn moeder + zus hier.
    Het was deze week maar goed dat ik op donderdag vrij was, want toen was Danique niet lekker. Ze is weer verkouden geworden en rochelt als een oude zeehond. Donderdag was ze er echt niet lekker van (koorts, veel huilen), nu is ze verder weer normaal. Inmiddels voel ik me gammel, ik hoop niet dat er iets gaat doorzetten.

Vandaag zijn we naar het Sinterklaasfeest van mijn werk geweest. Voor haar natuurlijk eigenlijk onzin, maar voor papa en mama errug leuk :D
    Nog ietsje extra voor mama, want ik zit in de Evenementencommissie en organiseer het al jaren. Dit jaar was voordat ik van verlof terug kwam het gros al geregeld en nu kon ik eindelijk zelf ook een kindje meenemen!

Inez, wat ontzettend jammer dat je man die baan niet gekregen heeft!

Ritje, ik hoop dat je snel hulp kan krijgen voor de postnatale depressie. Veel sterkte, dikke knuf!

Ollebolleke, grappig idee dat jij alles zo ongeveer een jaar later mee gaat maken...... ik testte positief op 25 november, was uitgerekend voor 4 augustus en Danique is op 3 augustus geboren.

Anja, super gefeliciteerd met je zoon Jaron!
    Wat heb jij dat geweldig goed gedaan zeg!

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    jolanda666 hartelijk gefeliciteerd met je fijne zwangerschap!
    geniet ervan meisje en welkom!

Veronika doe het goed he met je klussen!
    probeer een bingo te maken ditmaal!
    direct in de roos!

Natas wat leuk dat het zwemmen goed ging toch beter!
    zou moeten ontspannen zijn voor de kleintjes he!
    Maar wat erg voor der verkoudheid , wees voorzichtig hoor,
    wees er snel bij met zo'n kleintjes!
    hoop dat het snel beterd

Dank je inez ik vind ze mooi zoals ze is,
    gisteren door donderdag de spuitjes te krijgen gisteren een heldag, wenen, echt niet te doen ik zag ze vleigen zoals men het hier noemt!
    hihi
    vandaag hoe erg het gisteren was zoveel was het vandaag een geweldige dag!
    zo rustig en leuk dat Silke was!

Thanks voor de knuffels allemaal doet me goed,
    ook van natas!
    fijne avond iedereen Ritje

11. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    jolanda gefeliciteed met je zwangerschap geniet er van en welkom hier.........

er is dus toch nog hoop :D:D ik was hem al bijna kwijt zit nu in ronde 12 dusssssssssssssss.

Missdaantje wat een geweldige buik heb je en ik heb even op je site gekeken en heb je echo bekeken wat een wonder hey super toch...

natas fijn dat het babyzwemmen nu beter ging, maakt het leuk voor allebei... :baby:

Anja ben je inmiddels lekker aan het genieten van je kleine man?
    Hij heeft nu wel heeeeeeel veeel vriendinnetjes, van al; deze mama's hier hihihihi ;)

Nou Veronika ik ken het gevoel van je man een beetje hier heeft mijn man er soms ook moeite mee met het "moeten" gevoel...ik probeer het leuk en spannend te houden en soms geef ik de moed op :oops: en denk dat het toch nooit meer gaat lukken en dan beurt mijn man mij weer op en ga ik er weer voor.
    Ik wens jouw in ieder geval sterkte en een heleboel geluk op je ei :D:D:D

Volgens mijn cyclus ben ik over 8 dagen aan de beurt met klussen mijn NOD is later maar ja we will keep the spirit.....

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36

NOD

21-11 Bebek/Carola
    06-12 nefertary
    09-12 Benthe
    12-12 Veronika
    14-12 Ellenk
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    28-12 Giegel

AFSPRAKEN

25-11-2008: Ollebolleke - bloedtest
    16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    04-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo

BEVALDATA

11-11-2008 Vozzie
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    -- -08-2009 Ollekebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Ik heb mezelf weer onderaan het NOD-lijstje gezet :cry:

13. veronika

veronika Niet meer actief

He Giegel, BAH dat wilde ik nou echt niet horen! Wat rot, toch weer, voor je. Ik weet dat je (natuurlijk!) toch een beetje hoop had, weer, deze ronde. Echt balen meid. Maar goed, binnenkort krijg je hulp he, wellicht maakt dat snel het verschil voor jullie!

Thx voor jullie lieve reacties. Ja, ik wil ook dat het raak is! Vandaag geen klusje meer ieg, ik ben al thuis en duik lekker mijn bedje in, en mijnheer is nog wat door aan het borrelen in de stad. Wel fijn en gezellig voor hem hoor, en ik heb me er wel bij neergelegd (hoewel het wel leuk zou zijn als hij mij bij thuiskomst vannacht met een klusje zou verrassen natuurlijk :oops: :rolleyes: )

Dussssss ik zit officieel op de wachtbank (en mag jou dus aflossen Gieg).

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoewel ik natuurlijk geen wonderen kon verwachten van de zelfinseminatie, had ik daar toch mijn hoop op gevestigd :oops:
    Misschien ook wel extra omdat ik echt geen zin in een HSG heb, maar dat nu wel erachteraan gaat komen.

Ik hoop dat je meer succes hebt Veronica en dat we elkaar niet weer gaan afwisselen op het wachtbankje!

15. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    ach nee he giegel dat wilde ik niet zien deze keer nou ja op naar de volgende ronde dan maar
    maar houd de moed er in hey

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik baal ook best wel, maar heb op het moment ook een zieke dochter wat mij bezighoudt en waardoor ik er minder (gefrustreerd) mee bezig ben dat de duivels zijn gekomen.
    De moed zit er nu nog wel in doordat ik een HSG krijg rond dag 10 en het vaker gebeurt dat je daarna meteen zwanger wordt.
    Ik zie er alleen wel tegenop doordat ik vaak niet op medicijnen (verdoving etc.) reageer.

17. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hey Giegel, meisje dikke knuff,
    volgende keer meer geluk!
    ik hoop dat je zieke dochter snel beter word het is echt de periode van ziektes verkoudheden virusjes!
    beterschap!

Hier morgen gaat Silke naar de opvang halftime,
    ik zit met gemengde gevoelens,
    dan kan ik thuis weer wat meer werken wat me niet lukte ervoor!
    maar het voelt vreemd aan he,
    ze gaat maandag , dindsdag en vrijdag,
    volgende week 2 daagjes,
    om me meer rust te geven en dan kan ik weer stilaan wat thuis werken!
    rustig aan als het niet gaat, neem ik men rust!
    Maar het voelt raar aan in men maagje het moedergevoel he, t is een leive rustige vrouw de oppas ,
    en heeft een kindje dat ook een weekje jonger is dan Silke en das leuk!
    ook een meisje!
    Ik heb veel steun thuis aan men ventje en ben ook een niet opgevertje,
    een taai ros noemt men dat in Belgie! :)

De ene dag gaat het de andere spartel ik moeizaam door, maar we kijken naar goede oplossingen en wat het beter maakt voor ons hele gezinnetje!
    Maar ik ben wel gelukkig met wat ik heb!

Lola je bent echt goed in psp zo goed ben ik nog niet, ik ploeter maar wat aan,
    en dan als het mooi is zend ik het door naar de foto ontwikkelaar en
    dan komen die na een dagje of drie bij men schoonzusje terecht!
    En erna de mooiste komen in het babyboek van Silke he!

Daarom aan Sanrob het is goedkoop als je een kaartje ontwikkeld en dan snel alles erop zet en laat bestellen bij je thuis!
    hup de omslag in en per post weg!
    is een heel goedkope oplossing! En mooi ook hoor!

fijne zondag dames!
    Liefs Ritje

18. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ze voelt zich nog lamlendig, maar dat wordt morgen denk ik wel beter als de antibiotica aanslaat.
    We zijn het weekend twee keer bij de dokterspost terecht gekomen en ze blijkt naast pseudo-kroep (waar ze te oud voor is) ook dubbele oorontsteking en keelontsteking te hebben.

De volgende ronde kan meer geluk brengen door de HSG, maar het is natuurlijk niet gezegd dat dat zo is. Maar ik heb wel een beetje hoop :)

19. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    giegel beterschap met je dochter

ritje jij ook beterschap ik hoop dat het allemaal snel weer goed komt je zo naar voelen is niet niks sterkte

20. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    RITJE: kan me voorstellen dat je tegenstrijdige gevoelens hebt. Maar Silke heeft meer aan een ontspannen moeder. Natuurlijk ben je dat niet na 1 dagje opvang. Gaat goedkomen met je, je bent sterk en je kunt het.
    En ik ga me zeker in de kaartjes verdiepen.

GIEGEL; balen meid, ik hoop met dat het met de HSG gelijk raak is.

VERONIKA: spannend!

Deel Deze Pagina