35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hoi Hoi,

Bedankt meiden voor jullie felicitatie's.
    Ik zit nu te janken achter mijn pc over hoe jullie reageren dat ik zo geweldig heb gedaan, ik kan alleen maar zeggen dat het een indruk heeft gemaakt en nog zelf niet besef over hoe de natuur zich zelf red. Je doet wat je denkt dat goed is en gelukkig was vk snel aanwezig.
    Ik raak niet zo snel in paniek en als ik eerlijk ben had ik daar ook geen tijd voor het enige wat je wil en hoopt dat je kindje leeft en gaat huilen en Jaron had zo'n mooie rode/roze kleur en na het schoonmaken van zijn mondje ging hij huilen.
    En in het eerste berichtje wilde ik jullie alleen zosnel mogelijk laten weten dat hij geboren was en hoe ik hem op de wereld had gezet.
    Het verwerken moet nog komen denk ik en ik ben ook blij dat ik koel ben gebleven, tegen persdrang doe je toch niks.
    Ik ben niet uitgescheurd of niks, heb gewoon ongelovelijk veel mazzel gehad.

groetjes Anja

2. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    je hebt het geweldig gedaan anja, was je man er ook bij toen hij geboren werd?

3. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Giegel, balen meid, hopelijk meer succes met de HSG. En natuurlijk beterschap voor je dochter. Da's ook niet niks, dubbele oorontsteking en pseudokroep.

Anja, die hormonen blijven hun werk nog wel even doen meid. Ik heb vooral de eerste week in het ziekenhuis bijna alleen maar lopen janken en ik denk dat ik nu pas kan zeggen dat alles rondom de laatste weken van m'n zwangerschap en de geboorte van Yelina z'n plekje heeft gekregen.

4. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo,
    Giegel zo is niet mis wat je dochter allemaal heeft zeg!
    Anja : Huilen is goed! Laat je emoties lekker gaan!
    Verder rustig dagje hier...man heeft weer in de babykamer geklust :D en ik alleen een wasje gedraaid, nieuwe positiekleding opgeruimd :) en BUIKFOTO'S geplaatst!
    Doei allemaal!

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Anja: Erover praten an huilen is goed!
    Sowieso is het steeds weer vertellen van de bevalling goed om het te verwerken, ook al voelt het soms niet dat je het moet verwerken. Zeker als je zo'n bevalling hebt gehad als jij is het goed.
    Nogmaals, knap gedaan!

@ Coto: Mooi puntbuikje zo te zien!

Onze jongste dochter heeft wel vaker vanalles tegelijk gehad of rare (ongewone) dingen. Het was nu al wel een tijd geleden en ik ga voor de zekerheid morgen even de kinderarts bellen omdat ik het vermoeden heb dat het komt doordat ze een soort medicijn niet meer gebruikt sinds een half jaar. Het was vroeger altijd mis rond deze tijd van het jaar, maar sinds ze de griepprik krijgt gaat het goed. Tot nu dan en nu krijgt ze sinds een half jaar geen pufjes meer.
    Ze is maar klein en tenger en dit soort dingen belemmerd ook weer de groei.

6. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ANJA: je bent echt een topper!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Giegel, wat balen voor je :(

Je hebt het echt super gedaan Anja!

Prachtig buikje Coto.

8. irryproppy

Dec 21, 2006
    42
    0
    0
    Hallo dames!
    Mag ik hier mee kletsen?
    Ik ben 39 lentes jong en al anderhalf jaar bezig voor een tweede.
    Liep bijna een jaar bij de gyn,zonder resultaat.
    Ben doorverwezen naar een zh met een fert.poli.
    11/11 had ik daar mn eerste onderzoek en er werden in totaal 15! :confused: buisjes bloed afgenomen. :(
    11/12 moet ik terug komen voor de uitslagen en wat ze verder willen gaan doen(evt.iui/ivf).

9. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    hey hallo allemaal,

Ik zit zo vaak in jullie album te kijken naar de mooie foto,s van jullie kinderen en buikjes, testen enz enz.

Dus bedacht ik me dat ik zelf geen foto,s van mijn trotse kindern heb in mijn album :oops: :oops:

Nou bijdeze dus het zijner maar 2 maar dan kunnen jullie even een kijkje nemen.

groetjes en een fijne avond nog

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mooie foto MaMa 2x :)

Mannetje hier vanmorgen wss zijn ribben gekneusd met voetbal.... heel fijn precies nu morgen of dinsdag ei komt... :(

11. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen

NEEE, ik had hem gebeld dat hij naar huis moest komen toen de weeen sterker werden.
    Hij was nog aan het werk, mijn vliezen waren gebroken om half 7 en om 7 uur begint hij.

groetjes Anja

12. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    MaMa2x wat een prachtige kinderen

Anja, je hebt het geweldig gedaan, ik was zo gestorven, zonder KS kan ik niet bevallen.
    Ken ook geen persdrang en weeën, wel spijtig maar het is zo ;)

13. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ellen, neee, dat heb jij weer. Beterschap voor mannetje!

MaMa2x, leuke kinderen heb je. Tussen dochter en zoon zit een aardig verschil zo te zien.

Coto, jouw buikie gaat de goede kant op. 'Buikt' je mannetje nog steeds met je mee?

Natas, is Danique nu helemaal opgeknapt? Ik hoop het maar. Altijd wel zielig die zieke kleintjes. En hoe gaat het nu met het flesje, wil ze die al of mag je nog steeds erheen om te voeden.

Hier was de ziekenboeg ook weer even compleet. Eerst ik grieperig, is nu weer over gelukkig, Yelina is al een paar dagen aan het spugen en aan de dunne. Dat is helaas nog niet over. Even kijken hoe dat vandaag gaat, anders toch maar even de huisarts bellen. Ze is er in ieder geval niet minder vrolijk onder, je moet alleen zo uitkijken dat die kleintjes niet uitdrogen.
    En voor de verandering is Alyssa ook weer verkouden.

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Irryproppy, welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen. Succes volgende week bij de gyn met de uitslagen.

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @mama2x
    mooie foto's en lief he grote zus met kleine broer!
    @ellenk
    is de pijn al wat minder bij je ventje?leg hem maar eens goed in de watte..wie weet wat er van komt...
    @inez jeetje,nu is alyssa weer verkouden en yelina nog altijd onpasselijk.zou toch maar eens dokter bellen .neem ze ondertussen maar dicht bij jou!daar kon ik vroeger zo van genieten.
    @giegel
    ook jij een zieke dochter,veel beterschap
    mag ik vragen wat is HSG,?
    @irryproppy
    van harte welkom,en hopelijk vlug roze voor jou!

ikzelf krijg zo hier en daar een kwaaltje,koude rillingen(kan mij maar niet verwarmen)ook al staat verwarming op 30graden!
    winderig!
    zwaar gevoel in de buik!
    en net nog werd ik heel erg draaierig,zwart vd ogen,alsof ik flauw zou vallen?werd eigenlijk een beetje bang en heb de dokter maar gebeld.misschien lage bloeddruk?
    heeft er nog iemand daar last van?
    groetjes

16. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Ollekebolleke, nou, dat klinken als echte zwangerschapskwaaltjes hoor. Ik liep de eerste maanden ook alleen maar te rillen van de kou.

Met Yelina lijk het nu toch wel weer wat beter te gaan. Ze heeft haar beide flesjes tot nog toe binnengehouden en tjee, wat kan een mens blij zijn met een plasluier. Ze heeft al 2 redelijke plasluiers gehad en gelukkig tot nog toe geen spuitluiers.

17. veronika

veronika Niet meer actief

Mama 2x, mooie kids!

Anja, is Jaron jouw eerste eigenlijk?

Ik heb gister plotseling buikgriep/griep gekregen: kon mij ook niet warm krijgen, uiteindelijk 38.6 koorts en overal spierpijn :cry: Vandaag dus dagje thuis en op de bank/in bed. Ik baal wel, lijkt me niet bevorderlijk voor bevruchting/innesteling...
    Verder heb ik morgen en overmorgen 2 laatste rondes voor het solliciteren, weet nu niet of ik wel kan gaan. Nou ja, misschien is het vanavond al beter.

18. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    @ Inez: Balen dat Yelina ziek is. Hoop dat ze snel weer beter is!

@ Irryproppy: Welkom en veel plezier hier!

@ ollebolleke: Een HSG is een radiologische afbeelding van baarmoeder én eileiders. Ze spuiten contrastvloeistof in de baarmoeder en eileiders en maken daar een rontgenfoto van om de doorgankelijkheid te bekijken. Bijkomstig voordeel, het gebeurt vaak dat je die maand zwanger wordt doordat de eileiders open zijn gespoeld.
    Het kan geen kwaad om je bloeddruk even na te laten kijken. Sowieso kan je tijdens de zwangerschap een lagere bloeddruk hebben. Dit heb ik ook bij de tweede gehad en komt veel voor.

Mijn jongste dochter is gezellig de hele dag thuis en lijkt zich wel wat beter te voelen. Door de paracetamol heeft ze nu ook geen koorts meer en overdag gaat het wel goed. Alleen 's avonds en 's nachts hoest ze nog erg en wordt ze benauwd.
    De kinderarts belt vanmiddag om te overleggen of ze toch weer aan de medicijnen moet.

19. @Ritje: Wat een lieve banner heb je gemaakt, doet me denken aan een poezieplaatje... :D

@Jolanda666: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan!

@Natas: Wat sneu dat Danique zo verkouden is. Emma is het ook en dat gerochel klinkt inderdaad erg naar...

@Inez: Frappant hè, dat kinderen tegelijkertijd én ziek 'n vrolijk kunnen zijn. Kunnen mannen nog veel van leren... ;)

@Giegel: Balen dat het deze ronde niet gelukt is en beterschap gewenst voor je kleine meid!

@SanRob: Vervelend om zo slecht te slapen op vakantie, zeker wanneer je zwanger bent. En je eigen bed slaapt nu eenmaal het állerlekkerst :D !

@Anja: Ik denk wel dat wanneer jij de bevalling van Jaron een plekje hebt kunnen geven, je er straks met een ongelooflijk gevoel van trots op terug gaat kijken. Je hebt het toch maar even in je eentje gefikst :thumup: !

@Irryproppie: Welkom hier! Hoe oud is je oudste?

@MaMa2x: Mooi stel hoor... broer en zus :D !

@Ollebolleke: Ik had rond de 20 weken een erg lage bloeddruk en werd daar geregeld erg duizelig van. Ik had eigenlijk continu het gevoel dat ik een glaasje wijn teveel gedronken had... :(

@Veronika: Ik hoop dat je morgen fit en wel naar je sollicitatiegesprek kunt gaan. Ik duim voor je...

Lang niets meer van Vozzie gehoord. Volgens de lijst zou haar kindje toch al lang en breed geboren moeten zijn. Ik hoop maar dat alles goed is...

20. Ik ben afgelopen weekend met een vriendin naar Zeeland geweest. We hadden een huisje gehuurd. De kids gingen mee, zij heeft een dochtertje dat net zo oud is als Jasmijn en de tweede is op komst.

Hartstikke gezellig én hartstikke druk. Zaterdag kwamen nóg twee andere vriendinnen met kinderen een dagje langs. Toen was het helemaal een kippenhok :) !

En weet je wat het leukste is: deze drie vriendinnen heb ik via dit forum leren kennen! De oudsten zijn namelijk allemaal in december 2006 geboren. Er is een hechte vriendschap onstaan tussen ons sindsdien. Helaas wonen we behoorlijk ver van elkaar vandaan. Vorig jaar heb ik met deze meiden een midweek in een bungalowpark geboekt. Helaas lukte het deze keer niet om een weekend te prikken waarin we allemaal konden.

Leuk ook te zien hoe onze kinderen steeds meer mét elkaar gaan spelen in plaats van naast elkaar. Ze hebben ook een heel eigen humor. Ze hadden van tijd tot tijd te grootste lol, in onze ogen om niets, maar daarom juist zo leuk. Maar natuurlijk zijn er ook traantjes gevloeid. Kinderen van rond twee jaar vinden het speelgoed van een ander érg leuk, maar kunnen er tegelijkertijd slecht tegen als een ander kindje dan vervolgens met hún speelgoed gaat spelen... :(

Ik moest ineens ook weer aan de BBB denken... ;)

Share This Page