35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36

NOD

21-11 Bebek/Carola
    06-12 nefertary
    09-12 Benthe
    12-12 Veronika
    14-12 Ellenk
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    28-12 Giegel

AFSPRAKEN

25-11-2008: Ollebolleke - bloedtest
    04-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog
    09-12-2008: Giegel - HSG bij gynaecoloog
    16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    22-12-2008: Giegel - uitslag HSG bij gynaecoloog
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo

BEVALDATA

11-11-2008 Vozzie
    26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    -- -08-2009 Ollekebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Afspraken toegevoegd

2. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Jolanda GEFELICIZWANGER!
    Fijn dat je hier menigeen ook weer moed geeft. Gelukkig betekend 1 jaar bezig zeker niet dat het nooit meer gaat lukken.

Daantje, ik heb af en toe ook heel veel spanning op de baarmoeder. Bener inmiddels helemaal gerust over en het gaat inderdaad ook weer tijdelijk over, waarna het een paar weken of dagen erna weer begint.

Giegel,
    Hoe gaat het nu met je dochter?
    Snap dat je niet zit te wachten op een misschien pijnlijke ingreep, maar ik duim dat je wel bij die groep vrouwen zit die daarna meteen zwanger wordt.

Veronika,
    Jonge mannen willen eigenlijk altijd wel een vriendin van wie ze 'moeten' , denken ze, maar als mannen echt Moeten dan meestal niet meer :(
    Hopelijk lekker voor het echie geklust nu!

He grappig.
    Ik was voor maart dit jaar ook op exact dezelfde dag uitgerekend van mijn eerste zwangerschap. Mij heeft het tot nog toe geluk gebracht!
    Dat hoop ik ook voor jou!

Ja ik zag dat Vozzie er nu zeker wel af kan. Dan gaat het wel heel snel he!? Toch wil ik het echt nog wel even laten duren hoor! Spreek beebje toe lekker nog lang te blijven zitten en ben er ook echt totaal nog niet aan toe.
    Uiteraard nog niet gezien de duur vd zwangerschap, maar ook nog niet op voorbereid.

Bij deze de lijst maar meteen aangepast.

"]
    NOD

21-11 Bebek/Carola wat is je nieuwe datum?
    06-12 nefertary
    09-12 Benthe
    12-12 Veronika
    14-12 Ellenk
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    28-12 Giegel

AFSPRAKEN

04-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog
    08-12-2008: VK
    09-12-2008: Giegel - HSG bij gynaecoloog
    16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    22-12-2008: Giegel - uitslag HSG bij gynaecoloog
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    -- -08-2009 Ollekebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Irriproppy, welkom hier en heel veel succes!

Giegel, beterschap voor je dochter.

Ellen, ik hoop voor je dat er wel een voorzichtig bezoekje aan de Gamma kan worden gebracht.

MaMa2x, leuke kids!

Inez, hier ook een beetje een ziekenboeg. Ik ben niet lekker, verkouden en keelpijn. Maar helaas Danique'je ook.

Vanmorgen met haar voor controle en vaccinaties naar de CB-arts geweest.
    De vaccinaties gingen echter niet door omdat ze zo ontzettend verkouden is. Ze hoest en rochelt als een oude zeehond en ze klinkt als een waterorgel. Vanmiddag kan ik bij de apotheek een pufje ophalen (Ventolin) om haar wat te helpen van het slijm af te raken.

Volgende week terug komen, hopelijk is ze dan weer beter en kunnen ze de prikken wel geven.
    En ik ben benieuwd of ze dan weer wat beter aankomt. Ze weegt nu 5320 gram en is 64 centimter lang. In de laatste 4 weken is ze maar 280 gram aangekomen, waarschijnlijk door al het overgeven. Nu spuugt ze soms weer wat golven, maar dit keer door het erge hoesten.

Ze accepteert nog steeds de fles niet, ook een tuitbekertje is al geprobeerd. Dus ik stiefel op m'n werkdagen heen en weer naar het KDV.

En ja, ik weet hoe blij je kan zijn met een plasluier. Ik hoop dat Yelina snel opknapt.

Ollebolleke, ik had ook last van lage bloeddruk in de 1ste helft van mijn zwangerschap. Koud hebben herken ik, en ook dat gevoel van flauwvallen.

Veronika, beterschap!

Lola, klinkt als een heel gezellig weekend.
    En ja, de BBB! Zou ik wel leuk vinden.

4. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh ja........... Danique heeft zich vandaag voor het eerst helemaal zelluf van de rug op haar buikje gerold! :D

5. veronika

veronika Niet meer actief

Wat schattig Natas,

O ja was ik nog vergeten: Ellen: hoe moet dat nu deze ronde? Hoop dat manlief te porren is en je een standje :oops: kunt vinden dat pijnloos is... Vorige ronde was voor jullie ook al geen succes :cry:

Was is de BBB?

6. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLEN; dat word naar een oplossing zoeken.

MAMA2x; leuke kids

7. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Irriproppy; welkom en succes.

COTO; ben ook vreselijk duizelig geweest in de 1e weken vd lage bloeddruk.

ALLE ZWAK ZIEK EN MISSELIJKEN; beterschap. Hoop dat het mijn deurtje voorbij gaat.

En inderdaad; wat is BBB?

8. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    hoi ,
    kom net van huisarts(was deze morgen bijna flauw gevallen)bloeddruk 10!hij heeft ondertss nog eens bloed genomen om te kijken als de waarden al gestegen zijn.
    ik weet niet hoe het komt maar ik moet alsmaar aan een 2ling denken....zou het kunnen...of ben ik wat parranoia
    @anna,cool he 2x zelfde datum.wil het nu wel bij me houden!
    @giegel eerst effe op tanden bijten en dan voelt het toch goed he ,weten dat je kansen dan hoger zijn

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    BBB = Baby Bejaarden Borrel

Ruim een jaar geleden is de BBB in het leven geroepen. Het was de bedoeling dat we nu zo onderhand allemaal wel of zwanger of misschien al wel bevallen zouden zijn en daarom leek het ons leuk om een BBB te houden.

10. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Oei Ollekebolleke, goed dat je bij de huisarts bent geweest. Zijn de waarden inmiddels al weer gestegen?

Lola, leuk is dat he? Om te zien hoe ze langzamerhand van alleen spelen naar samen spelen gaan.

Giegel, gelukkig maar dat je jongste dochter zich weer veel beter voelt.

Natas, wat een toppertje zeg, dat ze zich al heeft omgedraaid. Onze jongedame maakt daar nog geen aanstalten naar.
    Wat sneu nou toch dat ze nog steeds niet lekker is. Eerst buikgriep, nu verkouden waardoor ze ook weer moet spugen. Het is inderdaad niet zo gek dat ze niet veel is aangekomen.
    Ik hoop dat de pufjes snel aanslaan waardoor ze weer gewoon lekker haar eten binnen kan houden.
    En ook voor jou natuurlijk beterschap.

Hier is het vandaag gelukkig weer behoorlijk goed gegaan. Ik heb Yelina steeds maar kleine hoeveelheden aangeboden, waardoor ze ze in ieder geval binnen kon houden en tot nog toe is dat gelukt. En gelukkig voor haar had ze ook niet meer de hele dag alleen maar spuitpoepluiers.

En die BBB lijkt mij ook wel eens een keertje leuk om te doen.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik had me zo voorgenomen om even weg te blijven van het forum...zoals je ziet niet gelukt ;)
    Even snel bijgelezen:
    Anja een zoon: fantastisch, en wat een bevallingsverhaal! Top gedaan hoor, logisch dat je dat nu even moet verwerken. Doe rustig en geniet eerst maar eens.
    Ollekebolleke: zwanger! Gefeliciteerd! Probeer er van te genieten, al snap ik dat je je wat zorgen maakt!
    Verder vergeet ik waarschijnlijk de rest, maar alvast sorry!

Hier wacht ik de rest van de maand af.
    Ik heb het idee dat mijn eisprong eerder is/komt dan mijn banner zegt omdat ik al twee dagen buikpijn heb met steken onderin. Plus dat ik al vruchtbaar slijm heb.
    Toen ik dat vanmiddag tegen mijn vriend zei wist ie niet hoe snel we boven moesten komen ;)
    De rest van de week gaat het er, door mijn onregelmatige diensten en allerlei omstandigheden, niet meer van komen. Nu maar af wachten de rest van deze cyclus :)

12. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @liesben
    welkom terug
    @inez
    goed,dat het al wat beter gaat met jou 2spruitjes
    woensdagmorgen weet ik de waarden

13. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Jeetje Ollebolleke, idd goed van je dat je naar de HA bent gegaan.

Liesben, veel succes meid!

Inez, fijn dat het met Yelina weer wat beter gaat.
    Dat omdraaien ging heel plotseling ineens. Ze gooide zich wel al op haar zij, maar dat deed ze al een tijdje zonder verder te gaan.

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    LEUK die BBB. Goed idee. Alleen zijner denk ik zoveel nieuwe bij, gelukkig, dat er altijd wel niet zwangeren of nog bevallenden blijven.

LIESBEN; duim duim.

OLLEKEBOLLEKE: hoop dat de waardes gestegen zijn.Een 2-ling, mogelijk is dat altijd, maar waar baseer je dat op dan? of alleen gevoel?Wel leuk als we nog een 2ling zouden hebben.

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    OLLEKEBOLLEKE: hoop dat de waardes gestegen zijn.Een 2-ling, mogelijk is dat altijd, maar waar baseer je dat op dan? of alleen gevoel?Wel leuk als we nog een 2ling zouden hebben.[/quote]

ja enkel gevoel,alhoewel er bij ons in de familie wel 4 of 5 eeneiige twee-lingen zijn.waar wat is er eigenlijk erfelijk een-of tweeeiige? :rolleyes:

16. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Welkom terug. Fijn dat je mannetje meteen gebruik wilde maken van je ei. Van veel mannen hoor je dat ze toch al snel klusmoe worden. Jammer hoor, want ze willen wel een kind met je, maar soms lijkt het of het verder geen moeite mag kosten.

17. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Hoewel het met Yelina echt een heel stuk beter gaat, ga ik vanochtend toch maar even met haar naar de HA. Gisteren overdag ging het eigenlijk behoorlijk goed, maar met de laatste fles ging het weer even mis. Onder het drinken lekker spuiten (mama's kleren mochten daar ook van meegenieten) en onder het verschonen nog even snel alles, mama incluus uiteraard, onderspugen.

Tja, onze regel is ook eigenlijk altijd, niet meteen verschonen na de fles, maar ja, wanneer je allebei onderzit, dan moet je toch wat.
    Gelukkig wel een plasluier vanochtend, maar toch maar even voor de zekerheid naar oom dokter. Of eigenlijk in dit geval tante dokter. Het duurt me nu toch echt te lang. Ze is er vrijdag al mee begonnen.

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen

ja enkel gevoel,alhoewel er bij ons in de familie wel 4 of 5 eeneiige twee-lingen zijn.waar wat is er eigenlijk erfelijk een-of tweeeiige? :rolleyes:[/quote]

Ik denk de één eiige tweeling

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    irryproppy welkom hier hoor, en veel succes met zwanger worden,
    t is hier een echte gezellige groep!
    onze dames

Ollebolleke ja ik ken dat kan je bloedruk zijn lage, ik had er ook veel last van vooraal de laatste maand zakte hij van 12 naar 8 ineens ziek en rillen mottig, en draaien durfde niet recht te staan dan om te vallen want met een hoogzwanger buikje is dat niet niks!
    ik nam dus daar pilletjes voor en dat hielp, en even rusten erna!
    tot het doorging , lage bloedruk is wel beter dan hoge want lage is niet gevaarlijk maar ik vind het toch wel hoor als je valt is dat niet zo positief!
    vraag je arts om raad bloeddruk problemen komen vaak voor tijdens zwangerschap....

Giegel ik hoop dat je kindje snel beter word en vooral niet erger!
    kan later nog een sterkte meid worden!
    beterschap

Thanks Lola de andere vind ik nog mooier mar de maten kloppen niet op ze erop te zetten! Hier
    Jouwe vind ik schitterend hoor!

Hier de eerste dag opvang viel mee miste haar wel maar was niet zo opgefokt! Daar heeft ze wel even van zich laten horen!
    En savonds heeft ze in mijn armen twee uur gelegen,
    en schrok soms wenend wakker toen suste ik ze en dan is ze toch onspannen na een flesje in bedje met een goede volle nacht rust gegaan!
    vandaag is ze weer er naar toe en dan vrijdag,
    is een beetje verdeelt vind ik goed!

Heb ook een afspraak met een kraker want men rug der zit het een en ander niet oke,
    die val van de trap de dag voor ik beviel en de dracht , alles zal weer even op zen plaats gezet worden en dan voel ik me weer veel beter!

fijne dag iedereen al regent het hier lichtjes brrrrr
    liefs Ritje

20. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    coto mooie foto's
    ook verschil van leeftijd als ik het zie!
    prachtige kinderen....

Ritje

Deel Deze Pagina