Vozzie, gefeliciteerd met je dochtertje Laura! @Ollebolleke: Fijn dat je HCG lekker aan 't stijgen is. Goed teken! @Veronika: Super dat je assessment lekker liep ondanks het feit dat je niet lekker was. En nóg beter is dat je je eerste aanbod al binnen hebt ! @Inez: Jasmijn raakte gelukkig niet paniek tijdens het spugen. Eerlijk gezegd ging het verbazend gemakkelijk. Ze heeft ook nauwelijks gehuild, alleen kwam 'de golf' daardoor telkens onverwacht... Jasmijn is weer helemaal de oude, trouwens...
Hallo, Zieke kindjes Beterschap! Lijkt me echt vervelend... Vozzie gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Mooie naam Laura! Zo ik heb vandaag hoofdpijn bah! Ik moet nog een crisis oplossen vanmiddag met baas en dan ga ik lekker eerder naar huis vandaag! doei
@ Vozzie: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van LAURA! @ Natas1: wat grappig dat de naam Benthe op je lijstje stond! En wat reuze knap dat Danique zich al helemaal "zelluf" omgedraaid heeft! Inmiddels heb ik weer een afspraak gemaakt bij De Geertgen. Na een paar maandjes rust zijn we er weer aan toe om de draad weer op te pakken om in januari met de IUI te beginnen. Ben erg benieuwd hoe lang ik op het wachtbankje moet zitten... Met hormonen had ik regelmatige cyclus van 32 dagen. Vorige maand voor het eerst weer zonder hormonen en ineens was het 26 dagen. Van voorgaande natuurlijke cyclussen weet ik ook wel dat het rustig kan oplopen naar 50 dagen, dus ik ben benieuwd... Ik voel in elk geval niks... Af en toe wat steekjes in mijn buik maar dat heb ik normaal gesproken ook in de tweede helft van mijn cyclus. Afwachten maar... Vanavond gaan we wel wat leuks doen, praten met een cateringbedrijf over onze bruiloft. Ben benieuwd of al onze plannen ook financieel haalbaar zijn... Gr. Benthe
"] NOD 21-11 Bebek/Carola wat is je nieuwe datum? 06-12 nefertary 09-12 Benthe 12-12 Veronika 14-12 Ellenk 21-12 Mama2X 23-12 Mexicang 28-12 Giegel AFSPRAKEN 04-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog 08-12-2008: VK 09-12-2008: Giegel - HSG bij gynaecoloog 16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog 16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI 22-12-2008: Giegel - uitslag HSG bij gynaecoloog 30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo! 30-12-2008: Shiela - controle verloskundige 02-01-2009: Shiela - 20weken - echo BEVALDATA 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela -- -08-2009 Ollekebolleke BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 25-11-2008 Anja - zoon Jaron [/quote]
NOD 21-11 Bebek/Carola wat is je nieuwe datum? 06-12 nefertary 09-12 Benthe 12-12 Veronika 14-12 Ellenk 21-12 Mama2X 23-12 Mexicang 28-12 Giegel AFSPRAKEN 04-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog 08-12-2008: VK 09-12-2008: Giegel - HSG bij gynaecoloog 16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog 16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI 22-12-2008: Giegel - uitslag HSG bij gynaecoloog 30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo! 30-12-2008: Shiela - controle verloskundige 02-01-2009: Shiela - 20weken - echo BEVALDATA 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela ??-08-2009 Ollekebolleke BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzie - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron
Benthe, Hopelijk brengt de bruiloft het allermooiste kado een mooie bezegeling van jullie liefde. Vindt Benthe ook een mooie naam trouwens, Natas. Ollebolleke, Nog een dag of 10 dan kun je op een echo al wat zien. Krijg je een vroege echo denk je? Of heb je daar geen indicatie voor? Waarom wordt trouwens je hCG nu nog gecontroleerd? Daantje, Kruidenthee kan wel lekker ontspannend werken. Ademoefeningen of ontspanningsoefeningen vaak ook. Evt ingesproken op een bangje. Check wel even of de thee ook kan wanneer je zwanger bent.Sommige kruiden schijnen weeen op te kunnen wekken. Gelukkig hoef je niet te werken, maar wel jammer dat je geen energie overhoudt zo voor andere dingen. Belangrijkste is wel dat je blijft liggen en toch probeert uit te rusten. Een zwangerschap kan zo een hele tijd duren. Ben zelf zo bekaf dat ik meestal binnen 5 minuten wel slaap, ook als ik ergens over lig na te denken of zelf onrustig ben. Wij zijn net eindelijk eens bij een KDV gaan kijken. Het was er warm en gezellig. Maar toen we al voor de deur stonden en we binnen een leidster met een baby op haar arm zagen werd ik al bijna jaloers. Dat gaat nog wat worden met mij! Het is ook wel een dure. Maar de groepen zijn gezien het gebouw ook wel lekker klein. 8 baby's en 10 dreumessen en dan wel 14 voor de peuters. We weten alleen nog niet of er ook plek zal zijn op het moment dat wij dat graag willen. Dat wordt centraal geregeld op het hoofdkantoor. Coto, wat doe jij eigenlijk voor werk? En werk je ook 5 dagen? Inez, Hoe gaat het nu met Yelina? En Natas, lukt het jou nog wel het heen en weer gependel?
[quote="Annna Coto, wat doe jij eigenlijk voor werk? En werk je ook 5 dagen? [/quote] Ik werk op een milieulaboratorium en ben afdelingshoofd van een best grote afdeling (70 man!). Dus lichamelijk niet zo zwaar maar geestelijk soms wel....5 dagen ja nu. Ik wil straks 4 dagen gaan werken en dan om de week 1 dag (vrijdag) ouderschapsverlof opnemen. Die andere 2 vrijdagen neemt mannetje waar, zodat de kleine 3 dagen naar de creche gaat... We hebben onze zomervakantie geboekt! Beetje snel misschien maar vorig jaar was er al veel vol. We gaan 2 weken naar een huisje in de Jura. 1 dag rijden leek ons wel te doen....de kleine is dan 3 maanden oud....Dus mijn zwangerschapsverlof gaat 9 maart in en ik ga 4 aug pas weer werken.....waaaah 5 maanden vrij! Zo'n weelde heb ik echt nog nooit gehad!
Vozzie gefeliciteerd met jullie dochter. Mannetje hier zit nog in de lappenmand 3 (!) gekneusde ribben dus ik heb straks weer een WOD... want niet kunnen klussen natuurlijk...
Ollebolleke, Nog een dag of 10 dan kun je op een echo al wat zien. Krijg je een vroege echo denk je? Of heb je daar geen indicatie voor? Waarom wordt trouwens je hCG nu nog gecontroleerd? anna,ja ik krijg zeker een vroege echo!morgen al! het is id heel vroeg maar de gyn wou me niet langer laten wachten.het moet toch zijn dat hij al ietsie mini kan zien!(mss met vaginale echo) de vorige zwangerschap had ik een echo op 7weken en was alles ok,maar op week 11 ging ik terug en was het vruchtje al gestopt met groeien.dus ja kweet dan liever vroeg hoe ik er voor sta. de waarden zijn gewoon nog eens genomen omdat ik toch bij ha moest zijn voor lage bloeddruk
Coto wow 5 maanden thuis en genieten dan maar van je gezin en baby en je zult het gewelfdig kunnen gebruiken! Slaaploze nachten komt veel voor met zwangeren! en dat trekt zich dan weer door naar de dag! ik had een pilletje van de gyn gehad, en dat hielp anders lag ik uren wakker en mijn uurtje dan weer was 3 uur snachts wakker worden! ik was bang ervan hoor maar de gyn is ne krak en weet wat hij deed dit middel mocht ik gerbuiken. ollebolleke ik hoop dat je het hartje al kunt zien kloppen maar dacht dat het een weekje of zes moet zijn, maak je dus niet ongerust he! en laat maar horen hoe het was! veel succes! Silke had een rustige dag maar der uren van flessenvoeding zaten verward door elkaar heen! sneller en korter achter elkaar! s avonds was ze wel wat onrustig maar ik ook, en dat geeft door he, ga der na haar dutje nu een lekker badje geven en ontspannen.... dan flesje en bedje in ze slaapt lekker flink door! leve het inbakeren! Bij mij wel, ik heb nergens zin in, gewoon thuis zijn, knus in mijn vertrouwde huisje..... en dat voelt goed aan, het ene moment is beter dan het andere! Had even gepiept in de documenten van mijn ventje lagen op tafel! had het beter niet gedaan was van onze zaak! maakt me nerveus en prikkelig.... was het al maar door en achter de rug! Fijne avond dames Ritje
Oh Ollebolleke, Laat morgen dan maar vast een eerste gerusstelling zijn. Die eerste weken zijn een crime wat de spanning betreft, als het al eens is misgegaan. Hopelijk mag je dit kindje lang bij je dragen, ik hoop met je mee! Ritje sterkte! Hopelijk leert dit je af om te piepen. Afgesproken was dat jij je er niet mee bezig ging houden toch! Meid, ik hoop echt dat dit heel snel afgelopen is voor je! Probeer je rust te houden!
Hallo dames ik ben een tijdje niet meer geweest, dit omdat onze zoon ziek was, schor, verkouden en hoesterig en een loopneus. Maar het gaat al weer iets beter met hem .. Met mij minder ik zit al een tijdje thuis omdat ik niet meer in de zorg kan werken i.v.m nekklachten. ik heb jaren geleden een auto ongeluk gehad en heb nu dus een chronische whiplash, waar ik erg veel last van heb de laatste maanden. Mijn nekwervel is beschadigd en ook versleten en voel er steeds meer pijn aan en heb er dus ook steeds meer last van. Mijn baas heeft min of meer voor mij besloten dat ik niet meer in de zorg kan werken en gaan we een heel ander traject in. Ik moest hier in mee gaan omdat ik zelf ook wel weet datik iet meer in de zorg kan werken, dus min of meer opgedrongen .Het traject waar ik straks in kom doen ze met een arbeiddeskundige, ik ben erg benieuwd. Dit betekend ook minder inkomsten want als je in de zorg werkt moet je hebben van je onregelmatigheidstoeslag, avonden , nachten en weekeinde werken. Ik ben dan ook aan het zoeken naar dingen die ik wel kan doen, evt. thuis via PC en dan denk ik aan een webwinkeltje met oude en nieuwe spulletjes. Ik ben flink aan het rond kijken hoe en wat ik allemaal kan doen en wat er voor nodig is. Allemaal plannen dus
he meiden , heb van sterre nieuwe foto's gemaakt http://picasaweb.google.be/svkmmerkspla ... e2Maanden#
Vozzie gefeliciteerd met je dochter Laura Iedereen die in de lappenmand zit, ligt of hangt Beterschap Nou danique heeft de smaak te pakken zo te lezen leuk Ritje je zou niet piepen omdat je je anders te druk maakt dus niet meer doen hey hou je gedachten bij leuke dingen Ollebolleke hcg stijgt lekker . fijn gevoel hey Iedereen die ik vergeten ben sorry sorry sorry Een dikke knuffel voor iedereen
Wow Natas, Danique heeft de smaak te pakken. Leuk dat ze daar op het KDV ook foto's van maken. Ik weet eigenlijk niet eens of ze hier ook foto's maken van de kindjes. Zal het eens navragen. Lola, fijn dat Jasmijn al weer opgeknapt is. En ook dat ze niet in paniek raakt van het spugen. Dat scheelt een hoop zooi opruimen. Alyssa weet het dan te presteren dat het door het hele huis terechtkomt. Ritje, fijn dat het goedgaat met Silke bij de oppas. Dat geeft jou toch ook een stuk rust. Enne, ik sluit me aan bij Anna, niet meer piepen in de documenten hoor! Hoe moeilijk dat ook kan zijn. Veronika, fijn dat je weer bent opgeknapt. En hopelijk liggen de banen snel voor het oprapen voor je. Ollekebolleke, alvast een gerusstelling dat je HCG zo mooi is gestegen en dan ook al snel een echo. Na een MK is het best moeilijk te bevatten als je weer zwanger bent. De angst voor een herhaling op een nieuwe MK kan groot zijn. Ik hoop en duim van harte voor je dat deze kleine uk nog een maandje of 8 mag blijven zitten waar hij/zij zit voor hij/zij kennis met papa en mama komt maken. Nu lijkt de tijd nog voorbij te kruipen, maar geloof me, voor je er erg in hebt zit jij net als SanRob nu al weer op de 32 weken. Benthe, dat zijn nu leuke dingen, een bruiloft plannen. Wanneer gaan jullie trouwen? En wie weet trouw je wel met een bol buikje. Dat zou toch helemaal te gek zijn. Coto, heerlijk hoor, 5 maanden verlof. Echt iets om naar uit te zien! Maar ook deze 5 maanden zullen waarschijnlijk veeeeeel te snel voorbij gaan. Ellen, balen dat mannetje nog steeds in de lappenmand zit. En weer een WOD dag in het verschiet. Hoop dat hij snel weer de oude is. MaMa2x. da's niet iets om blij mee te zijn, een whiplash. En al helemaal niet als je daardoor je werk niet meer kunt uitoefenen. Ik hoop dat er snel ander passend en ook nog eens leuk werk voor je gevonden kan worden. Een webwinkel opstarten is trouwens heel leuk, maar ook erg veel werk. Zico, wat een heerlijk moppie wordt je meisje toch. Met Yelina gaat het gelukkig al weer stukken beter. Ze heeft na maandagavond niet meer gespuugd, is alleen nog aan de spuitpoep. En ze kan ook al weer meer voeding aan, dus dat gaat helemaal de goede kant op.
dank aan iedereen voor de lieve woorden ZICO wat een schatje! INEZ zijn je meisjes weer gezond? MAMA2x dit word een druk kl..s weekend he(veel plezier)laat je ventje jou nekje maar eens masseren ANNA wanneer krijg je je volgende echo(toch altijd leuk he) RITJE probeer je te ontspannen(neem eens een lekker warm bad met een glaasje...)
@ Lola Ik was ff aan het zoeken tussen je berichtjes... ik vind je banner zo leuk.... is daar een website van waar dat soort dingen kunt maken... groetjes Anja