NOD 21-11 Bebek/Carola wat is je nieuwe datum? 09-12 Benthe 12-12 Veronika 14-12 Ellenk 21-12 Mama2X 23-12 Mexicang 28-12 Giegel AFSPRAKEN 08-12-2008: VK (Annna?) 09-12-2008: Giegel - HSG bij gynaecoloog 16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog 16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI 16-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog 22-12-2008: Giegel - uitslag HSG bij gynaecoloog 30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo! 30-12-2008: Shiela - controle verloskundige 02-01-2009: Shiela - 20weken - echo BEVALDATA 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 02-08-2009 Ollebolleke 14-08-2009 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron
@ Nefertary: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @ Ollekebolleke: wat fijn dat de echo goed is verlopen! En nu gaan genieten, hoor! Gr. Benthe
Nefertary: gefeliciteerd. 4xmamma: K*t, heb er geen andere woorden voor. Heel veel sterkte. Neem goed je tijd weet er helaas alles van. De rest *zwaai*
NOD 21-11 Bebek/Carola wat is je nieuwe datum? 09-12 Benthe 12-12 Veronika 14-12 Ellenk 21-12 Mama2X 23-12 Mexicang 28-12 Giegel AFSPRAKEN 08-12-2008: VK (Annna?) 09-12-2008: Giegel - HSG bij gynaecoloog 16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog 16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI 16-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog 22-12-2008: Giegel - uitslag HSG bij gynaecoloog 30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo! 30-12-2008: Shiela - controle verloskundige 02-01-2009: Shiela - 20weken - echo BEVALDATA 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 02-08-2009 Ollebolleke 14-08-2009 nefertary BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron Je bent toegevoegd Limmeke
Hai allemaal, hier ben ik weer even. Ik ben ziek geworden. Dinsdag op kantoor ging al belabberd, dinsdagnacht werd het erger met koorts erbij en zo. Met dank aan de bacillen van het KDV. Met Danique gaat het gelukkig een stuk beter. We zijn alweer gestopt met de Ventolin-pufjes, ze klinkt niet meer als een pruttelende koffiepot. Ze is wel nog wat verkouden, maar daar heeft ze weinig last van. Wel geeft ze nog steeds veel over. Soms een mondje, soms hele golven. Soms bij liggen, soms bij zitten. Vaak in een hoestbui, soms niet. Tegen het hoesten hebben we nu een hoestdrankje van VSM gekocht. Maar ik betwijfel wat de kip is en wat het ei : het hoesten of het overgeven? De hoest is nu een droge prikkelhoest geworden, soms met een heel schel stemgeluid erbij. Af en toe trekt ze een vies bekkie en maakt wat smakgeluiden, dan zou er dus melk kunnen zijn terug gekomen. Zo lastig als je niet weet wat de oorzaak is...... Anna, je baby op de arm bij de leidster geeft mij een dubbel gevoel. Aan de ene kant zo van "hier met dat kind, ze is van mij en hoort bij bij". Maar aan de andere kant is het fijn om te zien dat Danique daar prima zit, ze ontspannen is en de leidster lief voor haar is. Het heen en weer stiefelen voor het voeden gaat wel. Maar voor het werk blijft het niet bevorderlijk. Ellen, wat balen van de gemiste kans deze maand Wat naar van je whiplash Mama2x. Het traject waar je nu mee gaat starten kan leuk en uitdagend zijn, maar ook spannend door de onzekerheden. Veel succes! Veronika, je doet het juist goed door nu met een nieuwe baan echt te gaan voor iets wat je graag wilt en leuk vindt. En dan is het hebben van keuzemogelijkheden alleen maar prettig. Wow Nefarty, gefeliciteerd! \/ Bijna verlof SanRob, heerlijk meid. Geniet ervan. Inez, je showroom is mooi! En die heb ik met eigen ogen mogen aanschouwen Ik zit te popelen om Danique het mooie spijkerpakje aan te trekken, heb er al een heel leuk shirt bij gekocht. Maar Miepie moet daarvoor nog echt even groeien, wat nu met al het gespuug langzamer gaat. Fijn dat het beter gaat met Yelina! En wat leuk hè, dat schaterlachen. Danique doet dat nu ook, of je wilt of niet je móet dan gewoon meelachen. En ze is druk met kleine gilletjes oefenen, heel lief. Benthe, een trouwerij plannen is zo leuk, heel veel plezier! Ollebolleke, super fijn dat je echo goed was!
He hallo, Alles goed met iedereen? O nee ik las dat natas ziek was.....vervelend hoor! Ik ben gister even bij mijn nieuwe buurmeisje Pien op visite geweest (22-11 geboren) echt lief en zo klein (was maar 47 cm bij geboorte!) zucht. Toch moeilijk voor te stellen dat dat straks ook in mijn armen ligt...... Vanavond eerst sinterklaas vieren met mijn ouders en zoon van mijn man....daarna slapen!
Ha Ollekebolleke fijn te lezen dat de echo zo goed is verlopen. Natas: kolven is ook niet zo bevordelijk voor het werk, het is vermoeiend en het neemt veel tijd in beslag, maar al zou het nog 10x zwaarder zijn dan zou ik het nog blijven doen. Ik kan me helaas niet voor 100% geven op het werk, maar ja drie dagen werken en 2 x kolven en een lunchpauze (die ik wel neem), dan is een dag zo om en dan is het weer tijd voor gebroken nachten want Mr. Jules begint zich te ontwikkelen tot een ware bolle nachtburgemeester. Net als zijn broer dus heeft gedaan. Het nadeel is een wat vermoeide look, en een borstvoedings en slaapgebrek dementie en dat is nou weer een luxe probleem van het hebben van een baby. Oh ja om alvast in de kerststemming te komen, op naar een roze kerst voor de dames op het wachtbankje.
Nee, kolven is ook niet bevordelijk voor het werk, dat kan ik me helemaal voorstellen. Hoeveel tijd ben je er mee kwijt? Ik ben ook 2x per dag 'even' weg, in totaal ben ik ongeveer anderhalf uur aan voeden kwijt (soms iets meer als Danique in slaap valt). En m'n lunchpauze neem ik ook gewoon, ik moet toch eten en dat mag bij ons niet aan het bureau. Maar ik vind dat je helemaal gelijk hebt, ook als het nog veel zwaarder zou zijn geweest zou ik dit zo blijven doen.
Goh, gek he, het soort verhalen als dat van jullie hierboven laat je toch een beetje "langswaaien" als je zelf zwanger wilt worden.... Ik denk dan: jaaa nouuuu dat zien we dan nog wel hoe dat zal gaan bij ons.... Maar als ik me echt voorstel hoe zwaar het zal zijn - werk is al uitputtend en dan nog een doorwaakte nacht erbij, dan lijkt het me gewoon NIET mogelijk eigenlijk. Das ook precies de reden waarom vriendlief hier nogal terughoudend is qua beebmaken, en toch ook wel vooral om mij meedoet, en wel erg hoopt dat hij het heel leuk gaat vinden. Coto, wat grappig dat jij het je ook nog niet kunt voorstellen.... Je denkt altijd dat als je eenmaal zwanger bent alles verder vanzelf komt Het echte gevoel komt natuurlijk toch pas als ze eruit zijn! en dan nog een paar dagen later.... Natas, beterschap verder... Goh wat heerst het he, echt de een na de ander wordt ziek op het moment. Fijne avond nog, en veel plezier nog met Sinterklaas voor diegenen die het morgen gaan vieren (zoals wij ),
Natas, wat vervelend dat Danique nog steeds aan het spugen is. Dat is inderdaad niet echt bevorderlijk voor de groei, maar ze zal het vast wel in gaan halen. Het lastige met die hele kleintjes is, dat ze je ook niet kunnen vertellen wat er aan de hand is. Jij ook al in de lappenmand geweest zie ik. Jaja, leve de bacillen van het KDV. Coto, dat gevoel gaat inderdaad vanzelf komen hoor. En je buurmeisje ook al zo'n ukkie van maar 47 cm. Zo klein had ik ze hier ook, of eigenlijk nog iets kleiner zelfs. Vanavond hadden we deel 1 van de Sintfestifiteiten, deel 2 komt zondagmiddag. Alyssa is weer gruwelijk verwend. Naamkaartjes hoefden wat haar betrof niet op de pakjes, want alles was natuurlijk voor haar. Maar ze had er gelukkig geen moeite mee om de pakjes die ze voor een ander had uitgepakt ook weer af te geven. Ze is tevreden maar moe naar bed gegaan.
@Ollebolleke: Wat fijn dat je een goede cho hebt gehad! De volgende keer is het kindje groot genoeg om het hartje te zien kloppen... En wat een mooi gedichtje heb je geplaatst! @Inez: Zo'n elastiek is superfijn! Helaas hebben lang niet alle merken dit. Ik ga een van die broekjes zeker bij je bestellen... @Natas & Danique: Beterschap!
INEZ: kom zeker een keer shoppen bij je. OLLE: wat fyn dat de echo ok was. Met 7 wkn zie echt veueueueuel meer. Arme danique en NAtas; Het is hier de deur nog voorbij gegaan gelukkig, terwijl ik toch bij een huisarts werk. BETERSCHAP. COTO: ik kan het me ook niet voorstellen, heb afgelopen zondsg minstens een uur in het babykamertje gezeten, wat nog niet af is, en maar denken :"goh hier ligt straks wel mijn kleintje". Raar hoor. Ik heb 1 pyamaatje en 1 pakje van maat 56. Rest is groter, zou dat voldoende zijn? Voor eerst dan, omdat je niet weet hoe groot de babbi is als het geboren is.Er is zo wat bijgekocht natuurlijk.Toch?
Heeft iemand een goede gezinspolis?(zorgeverzekering) waar ook de kraamzorg volledig in vergoed word(zonder eigen risico)
Hoi allemaal, hier ben ik weer na een lange tijd Ik ben ook ziek (geweest). Ik heb nu al 2 weken koorts, verkouden en jawel, nu ook hoesten. Ik voel nu wel precies waar mijn bm-banden zitten, want iedere keer dat ik een hoestbui heb spant de hele boel zich aan......FIJN. Fijn dan het met Danique beter gaat Anna, ik kan me voorstellen dat je jaloers zou zijn als een ander jouw kindje op de arm heeft. Ik kon me dat nooit zo goed voorstellen, maar het begint te komen. Ellen: SHIT! Veronika: Shoppen voor een baan is heel goed hoor. A: het is goed voor je zelfvertrouwen dan meer bedrijven je willen hebben en B: Je kunt eisen stellen en dat is altijd mooi Nefarty: SUPER! Ritje: hoe is het nu met je? Sanrob, het lijkt me heerlijk om verlof te hebben, ik vind werken bij tijden nu al zwaar! Geniet ervan......kun je al je tijd besteden aan het genieten je je klaar maken voor je babietje......is het al aan het indalen (of ben ik nu echt te vroeg) Inez: Mooie showroom. Benthe: Ik ben begin dit jaar getrouwd en inderdaad de voorbereidingen zijn al . wij hebben het gevierd op een boot, compleet met diner, muziek ed.....ik denk er vaak aan terug met een grote lach op mijn gezicht. Ollebolleke: Altijd fijn een goed echo. Probeer ondanks de zorgen toch ook vertrouwen te hebben dat het goed gaat komen. 4x mamma: Wat een ontzettend naar bericht. weet niets anders te zeggen dat Sterkte, al dekt dat de lading natuurlijk niet. Ik heb deze week het geboortehotel besproken. Na de bevalling ga ik naar het geboortehotel in Purmerend. Ik zal ook bevallen in purmerend. Het ziet er erg luxe uit, kan ik even helemaal wennen aan ons kindje. Mijn lieffie mag daar ook gewoon slapen. Ik zie er nogal tegenop om iedereen thuis te krijgen en daar is het toch een beetje gereguleerd. Ik krijg nu ook allerlei dozen binnen met kadoortjes voor de babie (blije doos ed). Die was ik na de eerste keer vergeten af te bellen. Komen ze nu toch nog van pas. Ook heb ik al een kraampakket (ook van de eerste keer denk ik). Manlief was helemaal blij toe hij merkte dat ze in dat pakket ook aan hem hadden gedacht met een flesje met 70% alcohol. Tja........... Sorry als ik iemand vergeten ben, is niet de bedoeling natuurlijk. Geniet van alle sinterklaas kadoortjes, Kaat
Effe spammen met ons Sterre Met ventje gaat het nu weer echt goed. ik mag eindelijk 8 ste op nacontrole, ben kerjeus, nog 1 maandje en moet weer aan het werk, de dag nadien nieuwjaarsreceptie op het werk
Hallo allemaal @ Sanrob neem eens en kijkje op vgz.nl die vergoeden de kraamzorg en 80% voor evt lactatiedeskundige . Gezin & zeker pakket vergoed heel erg veel voor wat betreft bevalling en kraamzorg @Lola jij mag altijd spammen met dat moi meissie wat groeit ze hard zeg . Nou de snottebellen zijn ons huisje ook niet voorbij gegaan manlief is ziek en zonemans is ook nog steeds ziek slaapt veel en hangt veel Ik hoop dat ik er tussen door mag lopen, maaaaaaaaaarr denk het niet omdat ik mijn keel ook al; begin te voelen. Sinterklaas was super Reinier genoot van de kadootjes die in de gang lagen de pieten hadden heel hard op het raam gebonkt de kadootjes neergelegd en weg gegaan.Je had zijn ogen moeten zien geweldig gewoon . Mijn avond kon niet meer stuk