35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Coto, heb je het niet te druk dat je nu zo'n hoofdpijn hebt? Wel goed op jezelf passen he?
    In ieder geval beterschap gewenst.

ellybelly, welkom en een goede zwangerschap gewenst.

Annna, maar goed dat jouw VK goed op je let. wat jij daar allemaal noemt wat je doet lijkt mij inderdaad wel erg veel. Dat gaat op een gegeven moment toch opbreken lijkt mij.

Iedereen nogmaals bedankt voor alle steunbetuigingen.
    Het is een grote domper inderdaad, maar we gaan het met goede moed gewoon weer proberen hoor! :)

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

Pfffffffffff wat een dag weer, we zitten met onze zoon al in het pestgedrag van juni, de toenmalige pesters zijn van school gesmeten omdat onze zoon er zelfs een maagbloeding van heeft gehad en enkele kopstoten, het was na opsommen van daden 4pagina's vol.
    Hij is toen een assertiviteitscursus gaan volgen en heeft een persoonlijke kinderpsychologe waar hij nu om de 14 dagen heen gaat om het van zich af te praten en te verwerken, maar het ene is nog niet verwerkt of het andere is al weeral bezig door andere kinderen van de klas die draag van pesten hebben het overgepakt.
    Ze hebben vandaag heel z'n gezicht volgekerft met stilo, alcoholstift en markeerstift alsook potlood zeg.
    De Juf stond er doodleuk op te kijken en liet het gebeuren, dit terwijl ze weten wat z'n geschiedenis erin is.
    We hebben nu het besluit genomen met de directeur om nu woensdag een gesprek te hebben met de ouders en later met de pestkinderen erbij.
    De directie is ook teneinde raad, morgen gaan we op zoek naar een andere school in de hoop dat hij na kerstverlof er terecht kan. Maar zal niet makkelijk zin, we zijn op..... We willen dat het nu wel echt defenitief stopt.

3. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Zico: ooohhh meisje, wat verschrikkelijk! Wat ontzettend rot voor jullie zoon en jullie natuurlijk... Pesten is zo ontzettend erg, je hebt altijd het gevoel machteloos te staan... Lieve Zico, goede woorden kan ik zo niet vinden, maar ik wil jullie gezinnetje graag heel erg veel sterkte wensen! Ik hoop dat het lukt om na de kerstvakantie een andere school voor hem te vinden...

Je hart huilt toch als je dit soort dingen hoort.... :cry:

Gr. Benthe

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Nog even heel snel, dus ik mis vast wel iets..........

@ Ellybelly: Onze kinderen zijn van dezelfde leeftijd :)
    Ik denk ook dat je kinderen het geweldig gaan vinden!

@ Limmeke: Gefeliciteerd met de goede uitslag!

Na een drukke dag, ga ik een poging doen om te slapen.
    We hebben nog net op tijd geklust, want daarna begon ik te spugen :(
    Heb geen tijd om ziek te worden, dus ik hoop dat ik me morgen beter voel.

5. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

Apr 3, 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hoi hoi allen, goed geslapen?
    Ik eindelijk wel weer wat beter, slaap sinds ik zwanger ben vrij slecht.
    Ik hoop dat dit mede komt door het voedingskussen dat ik sinds een paar daagjes in huis heb. Ben alleen wel doodmoe!

Heb even een vraagje: ik ben op zoek naar 'roosvicee laxeersiroop' maar kan het echt nergens krijgen. Weet iemand waar het verkrijgbaar is?
    En heeft iemand nog meer tips wat laxeren betreft? Ik neem elke ochtend kiwi/sinaassap met 2 eetlepels zemelen, let op vezels maar het zit toch echt behoorlijk vast soms. Pruimen helpen niet bij mij.

Zico, wat een afschuwelijke taferelen zeg op die school! Wat erg ook voor je zoon om dit te moeten ondergaan elke keer. Wat kunnen kinderen toch hart(eloos) zijn!
    Ik hoop dat jullie snel een andere school zullen vinden waar dit zich niet zal herhalen! Heel veel sterkte en succes en een knuffel voor je zoon!

Nefertary, houd de moed er in hoor meis! Dikke knuffel!

Anna, ik heb hier helemaal geen verstand van maar hoop dat er idd niks is om je ongerust over te maken zoals sommigen zeggen! Knuf!

Veronika, het gaat wel goed hoor meis, ben alleen echt een huismus geworden die veel moe is en alleen maar wil 'cocoonen' met Randy, gelukkig vindt hij dit ook heerlijk!
    Misschien geef ik mijn buik idd op voor buik van de maand. Heb er niet eens aan gedacht, dank voor de tip!
    Ik duim nog steeds voor je hoor meis!

Liefs, Daantje

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Goedemorgen allemaal!

Zico, wat een vreselijk verhaal.... Als ik dat lees staan de tranen in mijn ogen, ik ben namelijk zelf slachtoffer geweest. Ik ben zoveel gepest op school, als ik daaraan denk...
    Maar bij mij werd er uiteindelijk wel wat aan gedaan, keek de juf of de meester niet hoe het gebeurde,maar ondernam actie.
    Ik ben nu zelf juf en als ik dit lees dan gaan mijn haren overeind staan! Hoe kunnen ze dit laten gebeuren...
    De keuze een andere school is de juiste, jullie zoon moet daar zo snel mogelijk weg!

Nefertary....hou moed he? Hopelijk heb je een beetje goed geslapen?

Volgens mijn FF heb ik zaterdag al mijn ei gehad! Dat is vergeleken met de vorige cyclus 2 dagen eerder! Gelukkig had ik zelf ook al het gevoel dat het eerder zou komen,maar wat ik vreemd vind is dat ik zaterdag pas de eerste positieve ovulatietest had!
    Afwachten dus maar, we hebben vrijdag, zaterdag en zondag geklust, voor alle zekerheid vanavond ook maar, we hebben nu de smaak te pakken ;). En dan is het echt afwachten!

Groetjes, mex

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nefertary, meid, dit niet wat ik voor je gehoopt had. Sterkte! En ook al voel je hem al aankomen, leuk is anders.

Anna, da's inderdaad al vlot dat de kleine is ingedaald, maar het hoeft niks over de vermoedelijke bevaldatum te zeggen.
    Ook ik kan me voorstellen dat het je moeilijk valt om te moeten gaan minderen met werken, ik heb voor hetzelfde gestaan toen ik zwanger was van Alyssa. Ik voelde me steeds zo beroerd, maar ik wilde gewoon zo graag volledig blijven werken tot aan m'n verlof.
    Maar het is net als Natas al zei, als het voor je kindje is, weet je waar je het voor doet. Leuk is anders, maar voor je kindje heb je veel over.

Natas, mooie banner hoor!
    Wat kan een mens dan blij zijn met een poepluier he? Gelukkig maar. Succes vandaag met de prikken. En hopelijk weet de CB arts een oplossing.

Kan het niet eventueel zijn dat ze momenteel gewoon meer voeding krijgt dan ze aankan? Yelina reageerde ook met spugen op meer voeding. Na een paar dagen flink 'op rantsoen' zitten we nu weer op 5 normale flessen en lijkt het spugen verleden tijd.
    Ik denk wel dat we het donderdag met wegen op het CB terug kunnen zien op het CB. Ze heeft een wat dunner toetje gekregen en haar luiers zitten weer wat ruimer. Nouja, dat komt ook wel weer goed.

Daantje, oooooh, wat een flinke buik al, dat belooft nog wat. Het begint voor jou ook al weer op te schieten. Al weer bijna op de helft meid. Geweldig.

Limmeke, mooie uitslag, gefeliciteerd!

Zico, wat vreselijk dat je zoon het weer moet ondergaan. Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt en dat hij snel terecht kan op een andere school. Weet helaas ook wat het is om gepest te worden. Niet fijn.

Ellybelly, welkom hier en gefeliciteerd. Probeer je niet te druk te maken om je leeftijd. 36 is best nog wel jong. En het gaat vaker goed dan fout moet je je maar bedenken.

8. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    @Daantje, ik heb via de huisarts een laxeermiddel. Werkt perfect en het mag gewoon tijdens zwangerschap. Ik zal wel eens kijken hoe het heet.

En inderdaad ben een ongeduldig type :oops: Maar ja, na het tirolerfeestje kun je ook enorm afknappen. ;) :)

9. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Op dit moment hebben e een andere school gevonden, nu enkel hopen dat er geen eigen kinderen moeten zakken van studierichting want er zijn maar 2 plaatsen.
    Let's hope.
    indien de plaatsen vrij blijven of 1 plaats dan mogen we hem 30 ste gaan inschrijven s'morgens.
    Ik hoop het zo [-o<

10. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo, wat een pagina's bij te lezen!

Zico soms van school veranderen helpt heb ik ook gedaan en Ambr is er alleen maar positief op vooruit gegaan!
    erg hoor als die kids zo gepest worden en de juf het nog toelaat ook!
    waar zit die hun verstand nu eigenlijk!
    das toch niet waard om verantwoordelijkeheid dan te dragen over kinderen!
    dat geeft heel veel hartzeer aan kinderen veel sterkte meisje!
    dikke knuffels!
    voor ullie hele gezinnetje!

nefertary wat erg meisje ik vind het heel sneu,
    een dikke knuffel en volgende keer meer succes!

ellybelly een dikke proficiat en welkom bij deze club
    met bijzondere en leive dames!
    geniet ervan van je zwangerschap en dat alles goed mag verlopen!

Natas wat een leuke banner heb je zeg, wauw vind hem zo eenvoudig en zo schitterend!
    fijn gedaan!
    liefs Ritje

11. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    heb dit gemaakt misschien voor kerstkaartje te versturen!
    liefs Ritje

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ziet er leuk uit ritjes :)

13. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    We hebben nog 1 school gevonden, donderdag er al heen.
    Maar, dat is een groot struikelblok voor ons.

De busverbinding met deze school en het is eigenlijk de hoofdschool van hem maar ze is aan de andere kant van stad gevestigd.

We zitten nu met een dubbel probleem.

We zouden hem liever naar die school in een andere stad laten gaan, maar er zijn maar 2 plaatse en die kunnen opgenomen worden leerlingen die van richting moeten zakken.
    Ook weten we pas officieel daar de 30 ste of hij kan komen, terwijl de laatste school donderdag al moet beslist worden.
    Wat zouden jullie doen?

14. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @ellybelly proficiat met je 3e zwangerschap!en welkom
    ook ik heb al veel zin gehad om het tegen mijn kinderen te vertellen,dat er een broertje of zusje komt(nr4)maar kben van plan om nog effe te wachten.
    bij mn vorige zwangerschap was mijn dochterke zooo blij dat ze het op school aan iedereen vertelde.
    van de juf mocht ze elke dag een kruisje op de kalender zetten.nog geen week later liep het fout en terwijl iedereen ons proficiat wenste moesten we zeggen dat het niet meer was!
    @nefertary gaat het al wat beter met jou?heb echt met jou te doen.de moed niet opgeven hoor.2009 zal voor ieder van ons roze kleuren!
    @veronika nog 3dagen op het wachtbankje...ik duim met je mee!
    @mexicang goed geklust zie ik,ook mijn duimen draaien op volle toeren voor jou!
    @giegel vroege eisprong..dus vroeger testen!ik wens je alvast het mooiste kerst nieuwjaarsgeschenk toe(kan al raden wat dit zou zijn)
    @miss daantje idd een super mooi buik(je)
    bij mijn vorige zwangerschappen dikte ik helemaal in het rond!mooi is anders!
    @anna nu al aan het indalen...rust nemen waar nodig is.
    @limmeke proficiat met je uitslag combitest!tja die leeftijd he.dat weten we ondertss al .bij elke controle dokter of gyn werd ik met mijn neus op de feiten !we hebben het toch maar gedaan he.
    @zico ik krijg er helemaal kou van..hoe is het mogelijk dat er in zo'n tijd (media) dat de juf doet alsof haar neus bloed(lees niet op ingaat)
    ik wens jullie het allerbeste toe ,en een dikke knuffel aan jou zoon!als hij maar weet dat er wel mensen zijn die om hem geven!
    nu ik krijg KWAALTJES!mijn boobs doen pijn en groeien,niet meer normaal.
    vorige week had ik energie te over,nu is dit al veeel minder.
    knuffel aan iedereen.

15. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @zico,als hij zelf niet van richting wil zakken ,dan zou ik dit ook niet doen.
    Hij moet vertrouwen krijgen en hem goed voelen.wat wil hij zelf.?
    neem aub geen overhaaste beslissingen.zijn er nog andere mogelijkheden?

16. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Hij wil zelf dat vak gaan volgen en hij moet niet zakken enkel studierichting veranderen en andere school gezien de ernstige problemen die er al van juni bezig zijn

17. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Haha, ik herken dit zo! Ik zit ook overal op te letten, zelfs als we mn ei een keertje niet bewust hebben gebruikt! Nu ook weer; ik ben niet lekker en als ik hoest voel ik dat in mijn bekken en dan denk ik meteen: ow, zou dat erbij horen...Dus ik snap jouw verhaal heel goed; ik begin dan ook (nog) niet aan de ovu testen!

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Zico: wat sneu voor dat mannetje zeg! Ik ben ook heel erg gepest vroeger en ik heb er nog last van in de vorm dat als iemand lacht als ik langs loop, ik gelijk denk dat het om mij is! En zo zijn er nog meer voorbeelden...ik vind het heel erg goed dat je hem met een therapeute laat praten, zodat hij kan leren dat het niet aan hem ligt en dat zijn ouders hem steunen! Sterkte meis!

@Nefertary: jeetje meid, wat een k*tnieuws...HUG!

@Veronika: sterkte met de laatste loodjes op het 'wachtbankje', ik duim voor je!

@Mexicang: ik hoop dat je vele klussen (letterlijk) vruchten afwerpt: ik duim voor je!

@Annna: ik kan me je 'angst' voor stellen, maar ik vind het wel heel fijn om te horen dat alles goed is met jou en beebje! Ik kan alleen maar zeggen: luister naar je lichaam!

@Ellybelly: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat we allemaal gauw roze mogen kleuren...

@MissDaantje: wat een prachtbuik!

@Ritje: wat ben je toch heerlijk crea meid! Echt leuk om te zien wat je allemaal maakt!

@Limmeke: gefeliciteerd met deze mooie uitslag!

Ik zit op het moment ziek thuis (heel fijn als je net een maandje bij een nieuwe baas werkt...) dus ik heb wat meer tijd om te reageren, maar ik ben niet echt helder: mijn hoofd zit vol snot (sorry dames) en bonkt aan alle kanten en ik hoest mijn longen mijn lijf uit. Hoop niet dat ik weer longontsteking krijg...Maar als ik iemand vergeten ben, dan wijt ik dat aan mijn wattenhoofd en sorry dan....

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Benthe: ik duim voor je meid: ik hoop zo dat je 2009 roze mag beginnen!

20. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Het zou inderdaad het mooiste geschenk en afsluiter van het jaar zijn, maar ik heb er weinig vertrouwen in dat dat gaat gebeuren. We hebben eigenlijk maar één keer goed geklust voor mijn ei-sprong, doordat ik nog maar net van de duivels af was en het te druk had met leren.

Jij hebt zo te lezen al last van de zwangerschapskwaaltjes.
    Als het hierbij blijft is dat prima te doen denk ik ;)

Share This Page