35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Benthe : Klote joh! Volgend jaar moet het gewoon raak zijn!

@Ellybelly : Ik heb ook geregeld last van mijn nek en rug. Maar ik loop dan bij een manueel therapeut. Ik ben in mijn 14e week ook nog 2 keer geweest voor mijn onderrug. Ik kon bijna niet meer autorijden omdat ik mijn been niet meer kon optillen.. Als ze heel voorzichtig doen en andersom kraken (dus aan been trekken ipv op rug duwen) kan het wel. En ik was er eigenlijk meteen vanaf...
    MRI weet ik niet, maar het lijkt me niet....
    ik heb even snel gegoogeld maar ik zie zeker niet de eerste 3 maanden en eigenlijk liever helemaal niet....Nou sterkte ermee!

2. Om een beetje een scheiding te krijgen tussen 'zwanger worden en zijn' en 'reeds bevallen', hebben Inez en ik besloten om naast dit 35+ topic een topic te openen voor mama's van 35 jaar en ouder:

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=125815

Dit betekent overigens niet jullie van ons af zijn hoor! Ik vind het hier veel te gezellig en wil ook graag blijven meeleven met iedereen die nog moet bevallen of bezig is met zwanger te raken.

Voor mij persoonlijk betekent dit dus dat ik nu nóg een topic 'moet' gaan bijhouden... :) ;) :)

3. ellybelly

ellybelly Lid

7 dec 2008
    37
    0
    0
    hoi

dank je benthe voor je reactie over je nek.
    ik wordt (nog) niet gekraakt omdat dat al steeds gebeurde, maar ze zijn er mee gestopt.
    ze kunnen dat nu nog wel doen.
    als het maar weg gaat.

die mri doe ik ookmaar liever niet.
    dus dan gebeurd het ookniet.
    moet het eerst maar vertellen, maar dacht er nog mee te wachten omdat ik nog maar zo kort ben.

paar weekjes wachten dus.

gr elly.

4. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0

NOD

14-12 Ellenk
    17-12 Bebek/Carola
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    26-12 Giegel
    07-01 Veronika
    13-01 Benthe

AFSPRAKEN

16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI
    16-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    30-12-2008: ellybelly intake VK
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    02-08-2009 Ollebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Ellybelly, ik heb je afspraak bij de VK er bij gezet.

Inez, wat triest van je kat. ik heb ook de nodige huisdieren gehad, en het afscheid valt altijd weer zo zwaar. je hecht zo aan ze he.

Liesben, er wordt hier keihard geduimd hoor :thumup:
    IEmand moet toch roze geven hoor!

Jammer Benthe dat het weer niet mocht zijn. we gaan voor dat kerstei hoor!

5. Anja38

Anja38 Actief lid

11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    Hoi Hoi,

Ik ben er nog wel hoor.....
    Probeer ook zoveel mogelijk bij te lezen.

Met Jaron en mij gaat het goed... vergt alleen veel energie en tijd om alles weer een beetje op een rijtje te krijgen

Jaron vraagt veel aandacht.. is ee jongen met veel honger, ik geef de borst maar hij krijgt 2 flesje bijvoeding extra, hij vraagt meer dan ik aanmaak, is voor de rest ook geen probleem.
    En voor de rest geniet ik elke dag van mijn kleintje, kreeg gisteren een big smile van hem... hmm zo aandoenlijk.

Sorry dat ik zo weinig reageer, maardat komt wel weer...

groetjes Anja

6. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    aaaaaaaaaaaaaah benthe jammer

7. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @inez sterkte met het verwerken van jullie kat en een kusje voor Alyssa.
    toen onze hond 2jaar geleden stierf hadden onze kinderen enorm veel verdriet,ze hebben toen tekeningen gemaakt en die zijn meegegaan in het graf.
    @Liesben veel suc6
    @Benthe 2009 moet gewoon lukken he.
    @Lola&Inez veel plezier met jullie pasgeboren topic!(wel hier ook af en toe es komen he)
    @mama2x Is het al aan de betere hand met jou en jou zoontje?

het was een tijdje geleden dat ik van mij lheb laten horen
    ik ben dan ook KOTSMISSELIJK(kon geen mooier woord bedenken)Ik heb constant braakneigingen.zou liever eens goed overgeven,kan dan een beetje voort.niet dus!
    ik blijf het ook kou hebben en moet het al helemaal niet hebben van geuren!
    men zou denken dat men met kunstmatige insimenatie alleen het beste inspuit,(grapje) neen hoor kheb meteen de volle lading gekregen ,met alle nevenwerkingen erbij!
    nu ja niet te veel klagen he ollebolleke,heb het er allemaal voor over
    kusjes aan allen....

8. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam

NOD

14-12 Ellenk
    17-12 Bebek/Carola
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    26-12 Giegel
    07-01 Veronika
    13-01 Benthe

AFSPRAKEN

16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI
    16-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog
    19-12-2008 : Coto pretecho
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    30-12-2008: ellybelly intake VK
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    02-08-2009 Ollebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Even mijn pretecho erbij gezet 19-12....!

9. Miss Daantje

Miss Daantje Bekend lid

3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    He Benthe...verdorie! :cry:

Liefs, Daantje

10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Nou vannacht heb ik erg slecht geslapen i.v.m verkoudheid en liep letterlijk mijn neus uit en kriebelde heel erg.
    En constant niezen dus gaat niet erg goed met mij overdag gaat het maar rond de avond is ht weer volop feest.

Zoon lief is al ietsje aan de betere hand.

NOu ga verder met koken

Fijne avond allemaal en eet smakelijk voor zo.

11. Hier hetzelfde 'probleem' Ik geef ook al vanaf het begin één flesje per dag, omdat Emma 's avonds niet genoeg heeft aan hetgeen mijn borsten haar kunnen bieden. Jammer, maar op zich zit ik er niet zo mee. Van flesvoeding wordt ze ook groot... :D

12. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    Jeetje, ben effe niet geweest en krijg niet alles bijgelezen.
    Ook ik ben begonnen met bijvoeden met de fles: 3x fles 3x borst.
    Vond het ih begin erg maar ook ik heb niet genoeg want terrence is heel hongerig. Maak me nu maar niet meer druk want van stress loopt je voeding ook terug!
    Verder alles goed hier en hoop met jullie allemaal ook!
    Groetjes, Moby

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb Sterre vandaag voor de 1 ste maal laten proefdraaien een namiddag bij de onthaalmoeder.
    Kreeg het er al moeilijk mee. Nu wordt ons madam op haar wenken bediend en ben bang dat ze zo verdrietig gaat zijn .
    Ze ligt sindsdien te slapen vanaf een 16.00u zelfs haar papje van 20u heeft ze slapend gedronken .
    Brrrrrrrr raar

14. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ritje, wennen is dat he? je kindje in de opvang.

Benthe, he getsie meid, dat is niet waar ik op gehoopt had voor jullie. Ik kan jullie hierbij niets anders toewensen dan een bijzonder vruchtbaar 2009.

Anja en Moby, fijn dat alles goed gaat bij jullie. Komen jullie wanneer jullie er aan toe zijn ook meekletsen bij de 35+ mama's?

MaMa2x, beterschap meid! Verkouden zijn is niet fijn. Loop er nu ook al een week of 2 mee. Iedere keer lijkt het weer over te zijn en dan komt het net zo hard weer terug.

Ollekebolleke, sterkte met de misselijkheid. Hoop dat je er snel vanaf bent!

Zoals Lola al aangaf, zijn we bij de mama's een topic begonnen voor 35+ mama's. Dit houdt inderdaad niet in dat jullie van ons af zijn hoor! Het is me hier ten eerste veel te gezellig, ten tweede wil ik graag de meiden blijven volgen die nu zwanger zijn of het proberen te worden en ten derde had ik het gedurende m'n 'miskraam jaar' niet zonder jullie gered. Het zou vreemd voelen om jullie in de steek te laten.

En verder, bedankt voor jullie lieve reacties vanwege onze kat Bumper.

15. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    oeps, 2x.

16. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Inez ik ben blij dat je niet weg gaan nu je niet meer zwanger bent!

zwanger of niet het is wel gezellig hier en wat jij zegt
    jullie zijn ons steun en toeverlaat als we het even niet meer zien zitten, weer een MK krijgen of het zwanger worden niet lukt zoals hier bij mij ben nu al een jaar bezig en 1 miskraam verder en nog niet weer zwanger geworden.

Dikke knuffels voor jullie allemaal

Jullie zijn super!!!!!!!!!
    !

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    INEZ: ach arme bumper. Sterkte.

BENTHE: 2009 MOET HET WORDEN!

ZICO; wat vreselijk zeg, van je zoon. Moeilijke beslissing ook, qua school. Doen wat goe voelt denk ik en waar je zo'n zich lekker lijkt te voelen.

Ben woe naar de vlk geweest; babbi iets ingedaald.
    Heb vreselijk last van mn stuitje, kan slecht opstaan en dan lopen, pppfffff.
    Woe a.s. naar de gyn en dan de week erop weer naar de vlk voor de laatste keer, daarna zal de gyn het overnemen.

Deze week mn tante overleden (zus van mn moeder, ook kanker) en de zus van mn buurman, 41 jaar ook kanker. Ja heb een heeeeele gezellige week achter de rug wat dat betreft.
    Nogn week werken en de week erna nog wat klantjes en dan KLAAR.

Iemand nog interesse in een suzuki alto 1997, mooie nette zuinige auto. Hebben nu 4 auto's, beetje overdreven, niet?

18. @SanRob: Waarom neemt de gynaecoloog het over van de verloskundige?
    Ik heb zelf ooit een Suzuli Alto gehad (van 1992 tot 1998, nieuw gekocht). Prima autootje, maar kan toch absoluut niet op tegen mijn huidige auto (Mini Cooper Clubman)... ;)

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik wil e niet bang maken, maar ik had ook heel erg last van mijn onderrug en dat trok door naar mijn been, zo erg dat ik geen gevoel meer had in mijn voet en onderbeen en de reflexen in mijn voet en knie waren ook helemaal weg...ik bleek een hernia te hebben (mn 2e overigens al). Dat is inderdaad bevestigd met een mri en vervolgens operatief verwijderd op 22 augustus van dit jaar en hoewel ik nog steeds een raar gevoel heb als je mijn onderbeen aanraakt, gaat het verder een stuk beter! Ik zou eens opperen of jij daar geen last van hebt toevallig? Ze kunnen een hernia al zonder mri goed inschatten, dmv bepaalde oefeningen die je gewoon echt niet meer kan als je een hernia hebt! Sterkte ermee!

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Daar ben ik weer even! Voel me eindelijk wat beter, alleen dat nare, vermoeiende hoestje nog...misschien toch maar stoppen met die paar peukies die ik mezelf nog toesta op een dag. Ik wilde helemaal stoppen als ik zwanger zou zijn, maar volgens mij wordt dat een tien jaren plan :s
    Ik heb geprobeerd bij te lezen, maar het is echt weer veel!

@Liesben: ik duim voor je meid!
    @Inez: wat ellendig van Bumper! Ik heb ook een kat en een hond en ze zijn toch onderdeel van je gezin, dus dat blijft heel erg verdrietig. Sterkte!
    @SanRob: gecondoleerd meid! Jij hebt ook een hoop voor je kiezen gekregen afgelopen week zeg, sterkte!
    @alle meiden die de duivels weer op bezoek hebben gehad: zullen we afspreken dat we 2009 met z'n allen KNALROZE gaan maken?!
    Arme ollebolleke...ik hoop dat je je gauw beter voelt!
    @Anja: fijn dat het zo goed gaat met Jaron en heerlijk om te lezen dat je zo geniet!
    @mama2x: beterschap!

Ik wens jullie allemaal een gezellig, vruchtbaar weekend! Bij mij staat de kerstboom net, dus ik ga vanavond lekker genieten met mn mannetje! :)

Deel Deze Pagina