35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Ollebolleke, ellendig he die misselijkheid. weet er alles van. ze zeggen dat het een goed teken is. hoop voor je dat het snel afneemt.

Sanrob, wat een droefenis allemaal zo in je laatste weken. sterkte met die laatste -in jouw geval pijnlijke- loodjes.

Liesben, ooh het wordt wel heel spannend zo! we duimen voor een prachtige knalstreep a.s. woensdag :thumup:

Nog steeds een hoop -ook nieuwe- zieken hier zie ik.
    Allemaal heel veel beterschap gewenst. hopelijk waait die golf snel weer over #-o

2. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Kom ook weer even langs, maar heb wel alles gelezen, maar weet niet veel meer. Ben eigenlijk ook te druk om nog dingen op te nemen die voor mij niet noodzakelijk zijn.

Aankomende week wordt een korte, maar wel drukke week. Dinsdag inspectiebezoek, komen op zeker in alle kleuterklassen en ik ben er nu nog voor aan het werk. BleuH!
    En woensdag de kerstviering met de kinderen. In het laatste heb ik veel zin. Leuk om zo'n speciale sfeer te creeeren met de kinderen en ze een leuke herinnering mee te geven.
    Maar donderdag de laatste dag en dan kerstborrel met de collega's en lekker vakantie!

3. Natas: De enige tip die voor je heb is: De melk wat verdikken met Nutriton (johannesbroodpitmeel) en óf met een lepeltje voeren óf via de fles zonder speen (als was de fles een bekertje, zeg maar...)
    Emma 'trapt' hier in, maar het wordt wel een beetje een knoeiboel. Maar hoe dikker de melk, hoe minder knoeiboel... :D

4. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe

5. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, lekker, al weer bijna vakantie. Kun je lekker even een beetje bijkomen!

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hier niks nieuws, nog steeds bij vlagen misselijk, en een erg opgezette buik met steekjes achter het schaambeen en in de lies.
    Probleem is een beetje dat ik graag samen met mijn lief wil testen, en als ik dit 's morgens wil doen (wat geloof ik het beste is)...dan kan dat pas zaterdag....Nou ja, ik zie wel. Ik denk niet dat ik het zo lang uithou namelijk.

*Neemt weer plaats op het wachtbankje*

7. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIESBEN; ik heb 's avonds getest en hij was toen vetpositief. Was dag voor mn NOD.Tegenwoordig hoeft het niet meer met ochtendurine.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

NOD

17-12 Bebek/Carola
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    26-12 Giegel
    07-01 Veronika
    10-01 Ellenk
    13-01 Benthe

AFSPRAKEN

08-12-2008: VK (Annna?)
    16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI
    16-12-2008: Ollebolleke - afspraak gynaecoloog
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    02-08-2009 Ollebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Zo weer bijgewerkt. Zoals gewoonlijk weer netjes op tijd. ongi.
    Hoop nu op een 3e kerstdagei en weer eens een NOD ipv WOD ;)

9. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ELLEN: ik hoop met je mee voor je.

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik moest me daarnet zooo inhouden om niet nu al te testen...
    Misschien dat ik het dinsdagavond doe dan (testen he ;) ). Of woensdagavond..Of...
    Ach, ik weet het niet.

Ik praat tegen me zelf en zeg dan: als je zwanger bent, dan ben je dat het weekend ook nog wel. Dus waarom die haast? En als nu positief test, en dan van de week alsnog ongesteld word...wat dan? Want er kan zo veel misgaan. Of je test nu negatief, dan zegt dat ook nog niet veel. Dus meid, neem je tijd. En wat wil je nu eigenlijk? Je bent 37, net drie maanden bezig. Stel je niet aan en zoek een leuke hobby...

Tis alleen jammer dat ik zo slecht naar mezelf luister...

11. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    hihi Liesben,
    Je lijkt wel op een kind uit de reclame van pleegzorg.
    Een kind dat zichzelf opvoedt.

Probeer ook maar los te laten dat je zou moeten handelen naar hoe je graag zou willen. Zwanger willen worden brengt een hoop 'gemiep en gemeut' in vrouwen naar boven. Daarvoor lees ik hier (en doe ik) al te lang mee. ;)

12. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Aha, je schopt haar er gewoon uit! :D

13. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Lola, het flessen'probleem' is mij niet groot genoeg om te gaan lopen medderen met johannesbroodpitdinges of het in haar nek laten gieten met een bekertje :D
    Ik voed zelf dan wel. Maar het bekertje zal ik in m'n gedachten houden als er een keer iets in de planning fout is gegaan en ze echt honger heeft, thnx.

Spannend Liesben, ik dum voor je!

Zo jongens, ik ben straks op pad en pas laat weer thuis. Dan 2 dagen werken, hopelijk heb ik donderdag weer even tijd om langs te wippen.
    Doei!

14. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Liesben, als er 1 ding moeilijk is, is het wel om de dagen voor je NOD rustig en kalm te blijven. Zeker wanneer je allerlei dingen voelt die op een zwangerschap wijzen.
    Sterkte nog even de laatste paar dagen op het wachtbankje.

Ellen, al was de WOD verwacht ivm de blessure van je mannetje, het blijft toch balen. Plak je hem straks vast op een stoel zodat hij niet meer kan gaan stunten rond je ei?
    Ik wens je in ieder geval het beste kerstei ooit toe met even zo goede zwemmertjes waarvan er 1 deze keer gewoon z'n doel bereikt.

En dit wens ik natuurlijk niet alleen jou maar alle meiden toe die helaas nog niet zwanger zijn.

15. Gisteravond werd de fles weer vierkant geweigerd door Emma! Het ligt in elk geval niet aan de melk zelf, want als ik de melk in haar mondje spuit door in de fles te knijpen, drinkt ze dat gewoon op en huilt ze ook niet. Maar op zo'n manier gaat één flesje úren duren :rolleyes: . Ik krijg sterk de indruk dat ze gewoon niet meer weet hoe ze uit een fles moet drinken. Gisteren dus maar weer de 'bekerstjesmethode' aangehouden, maar daar kleven ook twee nadelen aan: ten eerste levert dat een knoeiboel op en ten tweede krijgt ze dan vaak wat te grote slokken binnen en ook veel lucht. Dus dat levert weer veel boertjes op. Maar ik weet het anders ook niet... :(

Ik krijg wel bij voorbaat medelijden met mijn moeder die vanmiddag (op mijn tweede halve werkdag...) komt oppassen. Ik probeer Emma maar zolang mogelijk wakker te houden, in de hoop dat ze - net als vrijdag - de hele middag doorslaapt...

Ja, dat is het verschil tussen jou en mij, ik heb die mogelijkheid niet. Of ik moet mijn meisje met honger naar bed laten gaan... :(

@Liesben: Verstand en gevoel gaan in dit soort zaken zó slecht samen! En geduld schijnt dan ook niet meer in het woordenboek te staan... :)

16. veronika

veronika Niet meer actief

Raar zou dat zijn, Lola, als ze ineens niet meer weet hoe het moet? Misschien nog hele andere speen proberen ofzo? Dat ze ineens weer bedenkt dat ze kan zuigen? zuigt ze wel op bijv je vingers?

Liesben, toch spannend he, die wachtdagen, ik hoop dat je niet voor niks wacht.

Ellen, nou op voor de nieuwe ronde, hoop op weer eens goed klussen voor jullie!

17. ellybelly

ellybelly Lid

Dec 7, 2008
    37
    0
    0
    hoi
    was ik ook weer eens.
    alles gaat lekker, alleen soms wat duizelig, maar hoort er natuurlijk allemaal bij.
    einde van week 7 weken.
    klinkt al steeds beter.

groetjes.

18. Ik wil zo'n Tommee Tippie fles gaan proberen, die speen lijkt strek op een tepel.
    Is er trouwens nog nieuws op banengebied bij jou?

19. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Hallo dames ik kan echt nie meer volgen
    even een dagje ertussen uit en pagina's om bij te lezen,....

zal er eens tijd van maken se....om bij te lezen

Ritje

20. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo, ben ik ook weer even...
    Heb een druk maar toch ook heerlijk weekend gehad samen met mannetje...mmmmm
    Even bijgelezen :
    @Sanrob : Gecondoleerd! Vervelende week zeg! En ook een heftig verhaal zeg van wel niet ruggeprik/keizersnee zeg!
    @mam2x : beterschap!
    @Bebek : Ook Beterschap!
    @Ellybelly : Ook ik raad je echt een manueel therapeut aan! Een chiropracter is veel hardhandiger en dat lijkt me nu je zwanger bent niet handig!
    @Lola : Fijn dat alles goed gaat bij jou! En succes met weer gaan werken!
    @Liesben : SPANNEND!
    @Natas : Ook al zo in de ziekenboeg! Wat is dat toch?
    @Inez : Vervelend van je kat zeg! Gecondoleerd!
    @Anna : Nog een druk weekje en dan lekker vrij…lekker hoor!
    @EllenK : GAAN voor dat kerstei!

Verder geen nieuws alleen dat ik toch al wat geshopped heb voor mijn meisje. Ja 50% voordeel bij MEXX en ook nog een bon gekregen van 20% ik kon het niet weerstaan...en mannetje ook niet gelukkig...hihi....het wordt echt zijn prinsesje....

Share This Page