35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Hier ook gestemd!
    vandaag 2e echo gehad bij gyn!
    was uitwendig en nog niet echt vruchtje gezien.(is dit normaal op 7w) wel mooie ronde vruchtzak met zwart vlekje
    en het belangrijkste HARTJE KLOPTE.!.
    terug bij gyn op 6januari,hopelijk brengen de 3koningen me een mooie echo met een zichtbaar beebje.ik ben dan 10weken

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Dat lijkt me echt geweldig...de 1e keer dat hartje zien kloppen. Wat zal je je rijk voelen nu! Je hebt vast heerlijke feestdagen voor de boeg.

Ik heb ook wat nieuws gezien/ gevoled/ ontdekt. Ik kwam vanmorgen onder de douche vandaan en als ik nu eens goed naar mijn borsten kijk, zijn ze niet groter (helaas ;) ) maar heb ik wel het idee dat mijn tepelhoven anders van vorm zijn en meer bultjes hebben. (Jaja, ik weet het, maar ik moet toch iets doen om de tijd te verdrijven....)
    Verder nog steeds wat lichte misselijkheid in vlagen. Heel gek, maar ik kan wel alles eten, maar toch dat misselijke gevoel. Verder een wat onrustige buik, steekjes onderin en een licht ongesteldheidsgevoel.
    En mijn buik is opgezet, dat is een ding dat zeker is.
    En dan hebben we nog de dikke, witte afscheiding, meer dan ik normaal heb.

Ik heb even gedacht dat ik vanavond als mijn lief thuis kwam wilde testen. Maar we moeten meteen door naar een etentje van mijn schoonzus.
    Als ik negatief test heb ik de pest in, en heb ik meteen geen leuke avond.
    En haar familie is er ook, dus als ik positief test dan moet ik mijn mond houden. (dat moet ik dan eigenlijk sowieso, maar ik denk niet dat ik dat tegen de familie erg lang volhou :rolleyes: )

3. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Oho Liseben wat ben jij toch erg bezig :) Maak je zelf niet gek meid!

Ik zal voor je duimen meisje!

4. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0

NOD

17-12 Bebek/Carola
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    26-12 Giegel
    07-01 Veronika
    10-01 Ellenk
    13-01 Benthe

AFSPRAKEN

08-12-2008: VK (Annna?)
    16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    16-12-2008: Benthe - gesprek gynaecoloog over IUI
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo
    06-01-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    02-08-2009 Ollebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Ollebolleke, prachtig he om dat hartje te zien kloppen, en zo'n opluchting ook. ik zag het bij mijn dochtertje pas met 10 weken. je ziet dan overigens ook nog niet zo heel veel hoor op de echo. maar ik moet zeggen dat die gyn ook niet zo heel z'n best deed om veel in beeld te krijgen. het ging hem alleen maar om dat kloppende hartje.
    jij gaat nu lekker genieten :D
    gaat het al beter met de misselijkheid?

Liesben, oh wat zit jij op hete kolen he!?
    maar morgen ga jij een mooie tweede streep zien toch? daar duim ik voor hoor! :thumup:

5. @Ollebolleke: Super meid, het hartje zien kloppen!

@Liesben: Hier draaien de duimen, hoor...

6. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Liesben ik wens jou ook een mega positieve test!
    toch opletten met vroeg testen he.ik teste de dag voor mijn nod negatief,weer n-mispoes d8 ik en 1dag later met ochtend urine was hij positief.
    tja je moest es weten hoeveel testen ik er door geslaan heb op 1jaar.....
    nog altijd supermisselijk niet te doen!

komaan meiden wie komt er bij me op de roze augustuswolk?

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik denk er ook aan om misschien te wachten tot het weekend met testen. Eerst maar eens kijken of ik niet toch gewoon ongesteld word. Ik weet ook niet precies wanneer mijn ei was, ik denk 2 december, maar ik kan het mis hebben.
    En ik weet het, ik ben er nu te veel mee bezig. Ik had me ook zo voorgenomen om dat deze maand niet te doen. Maar mijn lijf geeft zulke rare signalen af...
    Mocht het deze maand niks worden, dan denk ik echt dat ik een manier moet vinden om de komende tijd iets minder gefocust te zijn. Anders word ik gek. En mijn lief ook ;)
    Ik ben 37 jaar perfect gelukkig geweest zonder kinderen, dus ik moet me nu niet elke maand zo aanstellen.
    Gelukkig kan ik het ergens nog wel relativeren.
    Ik had gisteren een vriendin aan de lijn, en die moest vreselijk lachen. Toen ik haar een paar maanden geleden vertelde van onze kinderwens had ik er ook bijgezegd: "Maar we wachten het rustig af hoor, geen stress". Ze zei ook dat ze zich al afvroeg hoe lang ik dat vol zou houden.

8. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Ik heb gestemd op de foto"s!
    En liesben ! Jee jij maakt je echt gek zeg! Maar goed dat je het hier op het forum kwijt kan!
    Ik had zelf pas de moed om op woensdag te testen terwijl ik zaterdag of zondag ongi had moeten worden! Ik durfde het gewoon niet! Maar goed we duimen heel hard voor je....

Gister echt ineens slecht nieuws gehad van ons nichtje. Ze was zwanger en nu heeft ze bij de echo gehoord dat er wel wat had gezeten maar nu niet meer. Ze wordt gecureteerd....het stomme is dat haar moeder het ons "per ongeluk" verteld had dus we wisten het zeg maar niet en nu kunnnen we haar dus niet steunen...Maar ik voel me best bezwaard om zwanger te zijn en straks met die kleine rond te lopen....
    Ze woont in Friesland dus we zien haar niet zo vaak (1 a 2 x per jaar) maar het is toch raar....Jee je hoort dat toch best vaak en zij nog heel jong (halverwege 20)......ik was helemaal van slag gister...

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Halleuchjen

Spannend allemaal weer hier hoor :) ;)
    Ben benieuwd, duimen draaien

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ja ik meld me ook maar hier. Heleen, 37 jaar. Net in de MMM gestapt en met een grote wens voor een (1e) kindje.

Ik hoop hier op een flink aantal succes stories, want ik ben het een beetje beu om steeds allerlei negatieve cijfers te lezen. Hoewel het dus bij mij niet vanzelf zal gaan...wil ik me proberen te concentreren op wat er wƩl goed gaat

11. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Liesben wat spannend. Het is heel moeilijk, maar je lichaam kan je goed voor de gek houden en zwangerschaps- en ongesteldheidsverschijnselen lijken enorm veel op elkaar, maar ik hoop dat het raak is. Ach ik kon het ook geen moment loslaten en dacht alleen maar aan zwanger worden, de hele tijd door.

Ollekebolleke gefeliciteerd met de goede echo. Met 7 weken hoor je toch een inwendige echo te krijgen, met 9 weken ook nog, maar een kloppend hartje is geweldig.

Hier alles goed, wel nog vaak wakker 's nachts en heel veel snotneuzen.

12. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Hoi hellen

welkom hier en veel suc6 en suc6 stories zijn er wel hoor

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Neej, dat heb ik eigenlijk niet gedaan, best suf! Komt denk ik omdat ik toen voor mijn NOD een negatieve test had en ik op precies de goeie dag wat bloedverlies had, dus ik was er eigenloijk van overtuigd dat het toch niet raak zou zijn. Maar was wel een gekke ongi toen, want was 1 dag alleen wat met afvegen en toen een dag niks en toen 2 dagen alleen een beetje oud bloed, terwijl ik normaal nogal lek (sorry voor de onsmakelijke details!) :) En nu durf ik eigenlijk niet te testen voor mn NOD, die is morgen al en er is nog niks in zicht! Maar ja, dat zegt nooit zoveel bij mij. Heb alleen wel behoorlijke pijnlijke borsten/tepels en die zijn normaal gesproken vrijwel gevoelloos bij mij. Enniewees, zo zit ik mezelf dus gek te maken! Ik wacht NOD maar ff af...ben vrij constant daarin, dus is er donderdag nog niks doe ik toch maar testje denk ik!

14. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Bebek en Liesben, ik duim voor julie!

Ellen mooie banner :) Als eitje zou ik er wel vrolijk van worden en me lekker laten bevruchten :)

Zico en Mama2x heb gestemd op jullie wondertjes!

Coto, da's een dubbel gevoel he! Besef goed welk groot geluk jullie hebben!

Ga zo lekker naar bed, ben errug moe. Te moe om naar yoga te gaan en daar hoef ik me echt niet in te spannen hoor! Lekker ontspannend juist.

Gisteren trouwens voor het eerst bij Mensendieck geweest. Heb nl best wel meer last van mijn bekken. Den kdat het het ook wel met mijn vermoeidheid te maken heeft.
    Mijn inspectiebezoek ging wel OK trouwens. Nu nog morgen kerst vieren. En dan slepen we ons ook wel door het laatste dagje.
    En dan maar hopen dat ik daarna niet instort :(

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

hihihi Ja Annna, ik hoop de 10e het pakketje te kunnen openen.

Hellen, welkom hier tussen de "oude" taarten.
    Hier vind je vanalles wat. Van succesvol tot minder succesvol maar we houden elkaar allemaal de hand vast ;)

16. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    bebek en liesben.. spannend hoor...duim voor jullie

mag wel weer wat roze erbij komen :)

17. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    @ Liesben en Bebek: Spannendddd! Ik ga heel hard voor jullie duimen hoor, het is jullie ontzettend gegund.

@ Ollekebolleke: Ohhh meis, een kloppend hartje! Dat lijkt me zo ontzettend speciaal om te zien! Geniet ervan!

Intussen ben ik vandaag bij de gyn geweest. We hebben een paar maandjes pauze ingelast en we zouden vandaag een gesprek hebben om in januari te gaan starten met de IUI.
    Maar omdat ik vandaag op CD 5 zat mocht ik direct beginnen met spuiten. Er is dus weer een officiƫle spuiter bij, hihi! Het viel me overigens 100% mee! Ik had nog een trauma van het zetten van de Imigran spuiten bij migraine, maar dit prikje is 'piece of cake'.

Volgende week terug voor de echo... Ik ben zoooooooo ontzettend benieuwd.

Gr. Benthe

18. Benthe

Benthe Actief lid

Jan 19, 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss

NOD

17-12 Bebek/Carola
    21-12 Mama2X
    23-12 Mexicang
    26-12 Giegel
    07-01 Veronika
    10-01 Ellenk
    13-01 Benthe

AFSPRAKEN

08-12-2008: VK (Annna?)
    16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog
    23-12-2008: Benthe - echo na een week Gonal-F spuiten
    30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo!
    30-12-2008: Shiela - controle verloskundige
    02-01-2009: Shiela - 20weken - echo
    06-01-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    02-08-2009 Ollebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

19. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Ships, mn hele verhaa; weg.
    Ok ik begin opnieuw.

HELLEN; welkom, en ja er zijn hier zeker successtories, dus houd moed.

BENTHE: succes!

BEBEK: het kan dus nog, spannend,ik duim.

LISEBEN: niet zo gek dat je jezelf gek maakt als je zoveel voelt toch? Tis alleen de vraag hoelang hou je dit vol, als het nog niet raak is, wat ik wel hoop natuurlijk. Ik duim ook hier.

20. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    ANNNA: wat vervelend dat je nu al last van je bekken hebt. Rustig aan doen is het de boodschap.

Moet zeggen dat het bij mij aardig goed gaat, de laatste 2 dagen. AFKLOPPEN. Morgen naar de gyn.

Iemand nog een suggestie voor bij mn foto op het geboortekaartje? (mn vaders handen en de mijne op mijn buik)

Share This Page