35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    gefeliciteerd Lola! en beterschap voor bruidegom :)

2. Bedankt :D !

Vandaag is toevallig ook de uitgerekende datum van mijn eerste zwangerschap. Helaas werd dat een miskraam. Van Jasmijn was ik een jaar en 8 dagen later uitgerekend...

3. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    gefeliciteerd Lola en beterschap voor je mannetje.

Hier ben ik vandaag naar de huisarts geweest met onze kleine man

Hij had koorts 40.0 gr
    Dat was het nu naar de huisarts eerder dan ik had afgesproken.

Hij heeft oor-ontsteking en roodvonk dus hij heeft antibiotica gekregen. Hopen dat het nu snel beter gaat met hem.
    Hij ligt nu weer te slpaen op de bank met een dekentje over hem heen.

Nou dames ik wens jullie een fijne avond toe.

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey allemaal!

Ik waai hier ook maar weer even langs. Het is hier soms niet bij te houden zeg.

Ik las net een stukje van Liesben.... zoals jij dat schrijft, zo denk ik nu ook. Ik krijg van mijn lijf soms signalen dat ik denk :"zou het?",maar heb wel steeds meer het gevoel dat ik ongesteld ga worden.
    Ook ik wil me, mochten de devils doorbreken, proberen mij er minder op te focussen. Voor mij beter, voor man beter.
    Want net als jou Liesben, ben ik ook al 37 jaar gelukkig zonder kinderen,dacht dat ik er rustig in zou staan. Maar nee, het houdt me voortdurend bezig. Hoe dichter bij NOD, hoe erger...
    Ben benieuwd of we een roze of een rode kerst krijgen...?

Groetjes, Mexican

5. WE GAAN VOOR EEN ROZE, WE GAAN VOOR EEN ROZE... :D !

6. Nou, mijn 'bruidegom' lijkt weer wat op te knappen, gelukkig :D ! Ik ben zojuist even bij hem gaan kijken en hij voelde zich al een stuk beter. Misselijk was hij al niet meer en zijn hoofdpijn was ook een stuk minder geworden...

7. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Lola, jij mag blijven :D. Heerlijk,zo positief! Ik ben dat meestal ook, maar nu ...:( O zo'n krampen.... maar ja, hoofd op en ....we gaan voor ROZE!

8. Ach, ik ben het levende bewijs van 'lang verwacht, nooit gedacht en tóch gekregen!'

Daar word je vanzelf positief van... :)

9. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Ja, dat is waar :D! Laat ik dat dan maar flink tussen mijn oren knopen!
    Soms voel ik mij wel 'schuldig' dat ik sinds een paar maanden,pas op mijn 37ste, pas een kinderwens heb. Dat had ik eigenlijk nooit heel sterk. wel ben ik van "het moet gewoon zo zijn, het is goed zo",maar heel af en toe denk ik weleens:"had ik dit niet eerder kunnen voelen...?"
    Maar als ik om mij heen kijk en lees op dit forum, dan zijn er wel degelijk heel veel vrouwen die na hun 35ste een kind(of meerderen ;)) krijgen!

Dit is de derde ronde, dus eigenlijk nog maar net bezig, waarvan de vorige ronde 'in het water viel', omdat ik ziek was en geen zin had in een flinke klus :(

10. Wanneer het bij jou begint te kriebelen, daar heb je zelf geen invloed op.

Oké, ik was niet zo'n laatbloeier (of beter gezegd: laatbroedser... ;) ) als jij, maar ik heb tot mijn 30e fanatiek geroepen dat ik 'never nóóit' kinderen wilde... :(

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Wat een overeenkomsten zeg :confused:
    37, nooit echte kinderwens (tot nu dan natuurlijk) en nu in ronde drie ;)
    En de cyclussen lopen ook nog aardig gelijk (op een paar dagen na)
    Hier nog geen tekenen van ongesteldheid.

Wel net de schok van de week.
    Blijkt dat we een nieuwe ketel moeten!
    Het rookgaskanaal is niet goed (lees: te klein, aansluiting past niet goed), waardoor er (teveel) gasen terugslaan. het huis in! Dus: nieuwe ketel.
    *Kassa*
    We wonen hier net een jaar, en vorig jaar wel wat problemen gehad met de ketel. Monteur erbij, maar dat was zo'n enorme eikel. Ik vertrouwde hem niet. Vandaar dat ik dit jaar een ander bedrijf had gebeld voor het onderhoud. Met succes mag ik zeggen. Die l*l van vorig jaar heeft dat namelijk nooit gecontroleerd. Volgende week komt er iemand langs om te mogelijkheden te bespreken, en dan zsm een nieuwe ketel.
    Tot die tijd goed de ramen open houden op zolder, zodat evt schadelijke rook eruit kan. Er stonden altijd wel roosters open, maar dat vind ik nu niet meer genoeg!

12. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Kijk..ik zie nu al berichten waar ik ook een beetje vrolijker van wordt. Voor hen die hun NOD naderern: ik wens jullie inderdaad een roze kerst toe!

2009 Wordt een goed jaar, dat dwing ik nu alvast even af :D

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    :confused:...liesben.... nog een overeenkomst ;)....die ketel! Exact hetzelfde probleem gehad, vorig jaar! Man zat in het buitenland, vreselijk vond ik het! en het kost zoveel geld!

Grappig dat we die overeenkomsten hebben. Ook ik nooit echte dringende kinderwens en nu wel. En dan het liefst nu!

Paar dagen geleden dacht ik echt dat het raak was: pijnlijke (.)(.), misselijk, lamme benen, dizzy.... Nu? Niks, nada, noppes. Maar we wachten hoopvol af.

Jij morgen al! Spannend, ik ga voor je duimen! hoe voel jeje?

Mex

14. Nou dames (Liesben en Mexicang), nu dus ook even tegelijkertijd roze worden hè... :) ?

15. Liesben

Liesben Niet meer actief

Het liefst nu? het lisfts gisteren ;)
    Maar ennieweej, hoe ik me voel? Heb je even? ;)
    Bij vlagen misselijk, meer wittige, roomachtige afscheiding, raar gevoel in de buik, steekjes achter het schaambeen en in de liezen, mijn tepels zijn van vorm veranderd en het lijkt alsof er meer van die bultjes zitten...
    Plus dat ik de indruk heb dat ik ietwat prikkelbaar en emotioneel ben, maar dat kan gewoon aan de stress liggen ;)

16. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Vandaag mijn NOD...en er is nog jiks...ja, net een heel klein petieterig beetje oud bloed bij het afvegen, maar dat was maar 1x en niet noemenswaardig...maar ja, vorige keer ook al en als het raak zou zijn moet het van begin november zijn en dan 2x oud bloed zal wel betekenen dat er niks is. Maar aan de andere kant: normaal gesproken heb ik een cyclus van 26 dagen en daar zit ik nu al een dag overheen... wordt hier beetje knetter van, maar ga niet testen voor het weekend! Maar de duiveltjes zullen wel komen straks, ben ik van overtuigd... Hoest bij Liesben, daar al wat?

Jeetje zeg, was ik net weer beter, word ik vanochtend ineens geveld door een enorme verkoudheid! Het water loopt uit mn neus, het prikt en ik blijf niesen...echt mijn week dit: NOT!
    Hoop dat het met jullie verder helemaal lekker gaat!

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik kon me net niet inhouden, en heb getest. Vriendlief was wel thuis, maar wist niet dat ik ging testen.
    Test was negatief :cry: :cry:
    Maar....
    Ik ben misschien te vroeg geweest? En ik was een uur voordat ik ging testen ook al naar de wc geweest. En ik had twee glazen water gedronken tussendoor.
    In ieder geval, geen tweede streepje te zien. Niet tegen het licht, niet na 10 minuten, zelfs niet als ik op mijn hoofd ging staan.
    Plan nu is zaterdag weer een testje wagen, mits ik niet ongesteld ben geworden.

P.S Urine was wat troebel leek het...heb ik nu niet ergens gelezen dat dat zou kunnen passen bij...
    Nee, ik zal erover ophouden ;)

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hahahaha...ik moet even om je lachen Liesben, je schrijft erg leuk!
    Ik lach niet om die test, want dat is niet leuk :( Maar.... en daar is ie weer, de maar.... je kan best te vroeg getest hebben hoor. Als je durft,kan je er morgenochtend of vrijdagochtend nog 1 doen.
    Als ik je 'klachten' lees, dan zou het kunnen dat het goed uitpakt. Al kan een lichaam je enorm in de maling houden.
    Is er veel verschil met de andere rondes?

Bij mij zijn alle rondes nog anders geweest. De 1e en deze lijken het meest op elkaar. Tenminste, tot een paar dagen geleden :( En de eerste ronde is het al heel snel misgegaan. Ik was ruim 7 dagen overtijd en toen werd ik ongesteld, heel hevig.
    Vorige ronde had ik meteen het gevoel dat ik ongi zou worden. En nu? Geen peil op te trekken,maar ik hou rekening met de devils.

Bebek...spannend bij je! En niet al te ziek worden nu hoor! Maar er heerst wel veel he? Veel collega's bij mij zijn ziek,ziek,ziek...

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Verschil is voornamelijk het "rare"gevoel in mijn buik, in combinatie met die steekjes.
    En de tepels...
    En de misselijkheid...
    En de afscheiding...
    Maar goed, een wijs mens zei ooit: Alleen kalmte kan je redden ;)
    Dus ik wacht maar weer af. Ik denk zaterdag weer te testen. Of anders vrijdagavond.

20. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    hihi, die kon ik nog niet!
    Okee, kalmte dus. Nou, dan ga ik dat maar eens proberen he?
    Die steekjes, misselijkheid had ik ook. Ook duizelig en lamme benen. Nu niet meer. Misschien straks nog, het viel mij namelijk op dat ik het voornamelijk 's avonds heb.

Share This Page