35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

* strooit wat kalmte uit*

Tja, er zit niet veel anders op he? Helaas.
    Meid, we gaan samen weer op die wachtbank zitten tot we er roze vanaf vallen. Eerder sta ik niet op :)

2. @Liesben: Ik moet vaak wel lachen bij het lezen van je berichtjes. Let wel: ik lach je niet UIT, maar AAN. Je hebt een nogal humoristische schrijfstijl namelijk...
    Maar inderdaad, die test was niet om te lachen. Geduld dus maar weer...

Emma krijgt momenteel de fles van Roy. Ik ben achter de pc gaan zitten om Emma het idee te geven dat ik er niet ben. Maar ik hoor haar de hele tijd huilen, het wil volgens mij niet zo vlotten :cry: . En ik 'mag' me er niet mee bemoeien. Maar jeetje, wat doet dit zeer!

3. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hahahahahahaaaa! Is goed, doen we. Gezellig met een kop thee en heel veel kerst-lekkers :D! Alvast wat zwangerschapskilo's eraan eten,hihihi!

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    O lola bah.... dat is niet leuk.... jeuken je handen niet vreselijk om het over te nemen?

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Wat een spannende ontwikkelingen hier.

Ik ga duimen, héél hard duimen voor een goede test over een paar daagjes Liesben! En voor alle andere dames die binnenkort mogen testen.

6. Ja, maar ik dat mág ik niet doen.

Maar na een half uur krijsen, ben ik dus tóch overstag gegaan. Emma was inmiddels zó overstuur dat het geen meer had nog langer aan te dringen. Door gebruik te maken van de speen met het vergrote gat, heb ik de hele voeding er toch in weten te krijgen... :(

7. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Lola, jammer hoor, dat het vandaag niet ging met de fles.

Liesben, nega getest. Ook al zijn de testen van nu dusdanig dat je ook best 's avonds kunt testen, gaat mijn voorkeur toch nog steeds uit naar testen met ochtendurine, omdat deze meer geconcentreerd is.
    Maar ... geen bloed geeft moed.

Bebek, hmmm. Al weer alleen maar oud bloed. Daar zou je toch ook het heen en weer van krijgen.

Mexicang, meid, voel je niet schuldig omdat je pas nu 'de kriebels' hebt gekregen.

MaMa2X, beterschap voor je kleine man.

En verder alle zieken en bijna-zieken, beterschap.

8. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Toen ik veertig werd en single was vertelde ik mijn ouders dat zij nooit opa en oma zouden worden, en moet je mij nu zien, vijf jaar later, twee super jongens, een man, een huis vol speelgoed, ik ken alle kindertelevisiefiguren en ik slaap nooit meer uit.................

Liesben heb je al getemperatuurd?

het blijft spannend en ik hoop op roze.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Spannend hier.

Wie weet wel in 1x alles roze hier ;)

Trouwens over troubele peace... Ik heb dat altijd na ei. Wss door de afscheiding ofzo. Heb geen idee. Bij mij is het iig geen symptoom helaas. ;)

10. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Nin0, zo zie je maar hoe alles kan veranderen in een paar jaar tijd.

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

12. ellybelly

ellybelly Lid

Dec 7, 2008
    37
    0
    0
    jammer liesben dat het negatief was.
    misschien toch te vroeg.
    laten we het hopen.

groetjes

13. kaat11

kaat11 Niet meer actief

Hoi dames,
    Heb het even heel druk gehad en daarnaast ook problemen met de internetverbinding, maar nu doet alles het weer en kan ik weer eens iets van me laten horen. Om dat nu bij het werk te doen........vinden ze niet zo heel erg leuk en daarnaast leest de systeembeheerder mee. Het is een erg saaie man, heeft denk ik geen begrip voor vrouwen praat!

Ik heb niet alles bij gelezen (ik heb 20 bladzijden gemist ofzo). Dus als ik mensen vergeet.....sorry

@Liesben: Heel shit voor je......hoezo is het toegestaan dat je lichaam je zo voor de gek kan houden......zou niet moeten mogen.

@Mexicang: Voel je vooral niet schuldig over het feit dat je pas later een kinderwens krijgt. Ik heb nooit kindjes gewild en toen kwam ik mijn man (oké toen nog mijn vriend) tegen en nu we elkaar een paar jaar kennen lijkt het ineens zo logisch gevolg en wilde ik het juist heel graag.

Hellen1971: Jij heel veel succes met alles wat je gaat doormaken voor een kindje.

@EllyBelly: gefeliciteerd en ook nog lekker jong, pas 35.

@Bebek: Jeetje wat raar. Ik had op mijn NOD ook wat bruin achtige afscheiding en dacht toen gewoon ongi te zijn, maar het hield zo snel op. Heb je al weer een test gedaan? Een beetje duidelijkheid voor jezelf zou wel leuk zijn.

@Lola: jeetje wat vervelend zeg dat gemodder met drinken. Ik hoop dat dat heel snel beter gaat. Kan me ook heel goed voorstellen dat je hart breekt als je meisje huilt bij afscheid nemen bij het kdv.

@Benthe: heel erg veel succes, wat fijn dat je direct mag beginnen met je behandelingen. Ik gun het je zo dat je een heel mooi kindje krijgt volgend jaar.

@Ellenk: een kerstei, lekker niet werken.....nou dat moet toch goed komen. Ik duim voor je.

@Sanrob: bijna verlof......lekker, kan me voorstellen dat je er aan toe bent. Dan nog een paar weekjes en heb je echt je kindje al in je armen.

Ik ben EINDELIJK weer beter, dat wil zeggen, ik hoest niet longen er niet meer uit. Allen nog heel veel gesnotter. Ik heb nog nooit griep gehad en nu gewoon drie weken. Nou lekker dan. Nog 1 dagje werken en dan vakantie, dat wil zeggen even geen les geven en heel even terug naar mijn oude liefde: dierenartsje spelen. Ik ga een weekje opereren. Het is altijd zo druk rond de feestdagen en iedere hulp is welkom, dus ik ga een paar dagen helpen. heb er echt zin in.

Voor iedereen die nog gaat testen.....succes en voor allemaal: Geniet van de pre-kerstdagen, met al die lichtjes enzo. Vind ik bijna nog leuker dan kerst zelf.

gr,
    Kaat

14. @Kaat: Wat fijn dat het weer een stuk beter met je gaat, je hebt het lelijk te pakken gehad! Wanneer heb jij eigenlijk de 20 weken-echo (gehad)?

15. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @ Liesben...ik ben hier nog maar pas, ken je niet, maar ik wilde je toch even laten weten dat ik met je meeleef!

16. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@Lola: Ben ik helemaal vergeten te schrijven.......ja heb ik al gehad en wat blijkt.....het is een beetje een lastig ventje, maar alles is helemaal goed. Hij lag de hele tijd met zijn gezichtje in de placenta, geen idee wat ie zocht, maar hij was niet te verleiden om even te zwaaien en zijn gezichtje te laten zien.

Hij is niet een van de grootste (alleen zijn voeten zijn geloof ik groot), maar het is allemaal binnen de referentiewaarde. Daarnaast heeft nu een speeltje ontdekt, namelijk zijn piemeltje: Hij houdt het met zijn handje de hele tijd vast. Tja..........het is wel lachwekkend, maar ik hoop toch dat ie eenmaal geboren dit niet blijft volhouden.

Ik krijg iedere 2 weken een echo om de groei in de gaten te houden. Vind ik helemaal niet erg!

fijn dag,
    Kaat

17. @Kaat: hé, wat leuk... een kereltje :D ! De jongetjes gaan de meisjes langzaam inlopen, zie ik...

En nu dus al trots op zijn kroonjuwelen... :) ;) :)

18. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Kaat : haha hoe is het mogelijk zo klein en dan al spelen met zijn delen! Ook fijn dat je weer beter bent!
    @Liesben : Shit meid wat jammer voor je! Nou neem maar een extra kerstkransje...en een wijntje dat mag nu!
    Verder hier een beetje vervelende dag. Ik heb pijn in mijn onderbuik (banden) en in de spiertjes rond mijn ....Ik weet niet wat dat is. Misschien toch teveel gedaan?
    Nou ik ga weer werken!

19. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam

Share This Page