Ben hier weeral in afwachting op de ongi, hopelijk komt hij snel, dan kan ik nog voor de reis de spiraal laten zetten. Maar zaterdag vertrekken we al, dus morgen zou enkel kunnen Anders duurt het nog 1 maand langer
Liesben..... ik vind dit niet leuk! Hoe voel je je? Je bent echt precies op NOD Ongesteld geworden he?....bah! X mex
Ik krijg net een zeer verontrustend telefoontje van mijn bank. Ik blijk het slechtoffer te zijn geweest van skimming (een vorm van betaalpasfraude, waarbij criminelen de magneetstrip kopiëren van een betaalpas (bijvoorbeeld pinpas of creditcard) en de pincode bemachtigen op het moment dat je een rechtmatige transactie verricht. Vervolgens maken ze een kopie van de pas. Hiermee kunnen ze geld opnemen en betalen in binnen- en buitenland). Er is in het buitenlang 1.000,- van mijn rekening gehaald ! Gelukkig krijg ik het geld ook weer terug, alleen is mijn bankpas voor de zekerheid geblokkeerd en moet ik een week wachten op een nieuwe. Morgen moet ik aangifte ervan gaan doen bij de bank...
Jij bent nog een grotere verslaafde als ik. Op welke plek in de ranglijst sta jij? Ik sta op de 105e plaats (van de 23.860 gebruikers op dit forum... ) Enne... mijn spiraal is vorige week geplaatst en ben nog niet ongesteld geweest. Ik heb er niets van gevoeld...
Yep! Vanavond even via 'Programma gemist' de uitzending van Rader van vorige week terug kijken. Die hadden daar een item over...
Dat weet ik niet. Ik heb als laatste gepind bij de automaat bij De Orangerie. Dat zou 'm best eens kunnen zijn, want dat is geen automaat in of bij de bank zelf... Er zijn in Roermond in elk geval veel slachtoffers. De medewerkers van de bank werkten vandaag over om iedereen te bellen... Maar ga jij me nu vertellen dat je bij mij in de buurt woont ?
Nu wil ik natuurlijk ook weten waar... ? (Mag je ook pb-en hoor, als je het hier liever niet vertelt...)
Ah wat zielig! Voor jou dan vooral. Gelukkig zeg! En fijn van het flesje dat er toch weer in ging. NOD meiden, heerlijk jullie gebabbel over testen, wel/niet, nega maar toch. bebek na 2 keer alleen maar een beetje oud bloed zou ik het zeker niet raar vinden om er een testje tegenaan te gooien. Een vriendin van mij was zelfs 3 of 3 keer gewoon ongi geworden en bleek dus al 3 maanden zwanger. Leek mij ook heerlijk, dan ben je die zenuwmaanden tenminste al voorbij. Ik hoop op veel roze voor jullie in December en Januari! Eind december posi testen is super trouwens. Dan laat je de champagne toch oh zo graag staan! Hier vier ik lekker het begin van de vakantie! Heerlijk! Voel me door dat gevoel eigenlijk meteen alweer lekker fit. Kerstfeest op school was wel gezellig, lekkere hapjes van de ouders, liedjes gezongen op het plein, allemaal met een waxinelichtje en sterretjes vooraf en op het einde. Er lag er eentje ongeveer 1 uur op de tafel te slapen, in alle drukte na het diner. Zijn moeder had een nieuw nummer, wat ik nog niet had gekregen dus ik kon haar niet bereiken. Vond het zo zielig. Zonet een jaarafsluiting in een restaurant gehad met de collega's. Zo lief, heb twee rode rozen gehad van een jongetje uit mijn klas. Een nogal zorgen gezin eigenlijk. En een knulletje met heel weinig 'opvoeding' van huis uit. Maar erg lief van moeder om de juffen van haar kinderen een aardigheidje te geven. Het rare was dat we maar met een stuk of wat leerkrachten bloemen kregen, van enkele ouders dus. En Iedereen zat zich maar af te vragen wat en waarom dat was. Zit net vol ontroering te kijken naar de reclame van pampers, met allemaal kleine babietjes. Ik waarschuw mijn vriend al voor veel waterlanders straks als ons wondertje er is.
Dankje mexicang...(en de rest die me een hart onder de riem staken ook natuurlijk!) Hoe ik me voel? K*T, alhoewel ik hem aan voelde komen. Gisterenavond al wat buikpijn. Vanmorgen in alle vroegte nog een keer getest (negatief, zoals nu wel bekend). Ik was net op mijn werk, ging naar de wc en jawel... Ik geloof even niet meer in mijn lijf en ga nu bedenken hoe ik me deze maand iets minder kan focussen. (Alhoewel ik stiekum al denk wat ik de dagen rond oud en nieuw ga doen ) Wat ook vervelend was dat ik na mijn werk op kraambezoek ging. Ik was nog niet koud binnen of ik kreeg een baby in mijn handen geduwd...slik. Even een vraagje. Ik was 19 november het laatst ongesteld geworden, dat was dag 1. Vandaag is dag 30. Moet ik nu een cyclus van 30 dagen rekenen, of 29? Vandaag is namelijk ook weer dag 1 van de nieuwe cyclus....(Of is dit een domme vraag?)
Hoi meiden! Jeetje Liesben, wat een jammer-nieuws! Goed gaan klussen met de jaarwisseling! Bij mij was er vandaag weer de hele dag niks, behalve dan net wederom een beetje oud bloed bij het afvegen....ben nu al 2 dagen over tijd, maar durf nog niet te testen...denk dat het misschien vanavond of morgen wel doorzet. Ik hou jullie op de hoogte!
Dankje limmeke, dat vroeg ik me net ineens af. Er is hier geen twijfel, zoals bij Bebek, over of het nu wel of niet mijn menstruatie is. In een klap helder rood bloed, krampen en de hele mikmak. Maar dat heb ik altijd gehad. In ieder geval is mijn cyclus redelijk regelmatig, dat is wel prettig. Iemand vroeg me hier of ik niet tempte, ik weet niet meer wie. Sorry! Maar nee, dat doe ik niet, omdat ik heel onregelmatig werk en dat bij mij niet gaat werken. Ovulatietesten is iets wat ik wel in mijn achterhoofd hou, maar nog even uit wil stellen ivm met het teveel focussen. Daar wil ik nu juist even van af. Ik mag ook helemaal niet klagen, het was pas ronde drie. Maar ik had het zo gedacht deze ronde..ik had al helemaal bedacht hoe we met de kerst de familie in gingen lichten. Maar nu mag ik met kerst aan de wijn, ook lekker En Bebek, wanneer denk je te gaan testen? Spannend hoor, m aar als ik jou was zou ik er ook van uit gaan dat "het" wel doorbreekt.