4xmamma : Chrisje heeft na ruim 4 maanden geen geduld meer, wat sowieso al niet zijn sterkste kant is Ben idd wel blij dat het nu koeler is, al mis ik het zonnetje ook wel. Ach, het is nooit goed of het deugt niet Thnx Diaantje!
Nou Giegel op naar een vrijdag de 13e gelukstestdag! Net samen met mijn zoontje een heerlijk middagdutje gedaan. Om hem te laten slapen wil hij nog wel tiet, en die lijken ook weer beter te werken, maar het werkt als een tiet, dus allebei anderhalf uur geslapen. Meneer is inmiddels drie. Oh en hij heeft ook al een speelbabybadje, met babyflesje, maar daar gaan nu piraten in. Ik zorg ook voor wat kadootjes voor de kraamtijd voor hem en anders doen de oma's het wel. Natas: fijn dat je kleintje goed beweegt en dat het oog van Chris de goede kant uit gaat. Kan hij straks zijn dochter goed bewonderen. en Diaantje maar weer wachten. Lijkt mij heel vervelend en ik hoop dat het beloond gaat worden met een mooie echo.
@ Nin0: ja, dat lijkt me helemaal leuk, lekker dutten met de kleine. Wij hopen idd ook dat we beloond worden met een mooie echo, dat zou echt helemaal te gek zijn!
Natas, fijn dat Chris al weer wat beter ziet. Hoop dat dat snel nog verder de goede kant opgaat. Balen van je rug, maar weer fijn dat je de kleine goed voelt bewegen. Ik geef ook inderdaad altijd aan oudere kindjes een kleinigheidje wanneer we op kraamvisite gaan, vandaar dat ik zoiets ook zelf voor Alyssa wil doen. Nin0, dat wordt straks tietjestrijden bij jullie. Maar wel gezellig dat jullie samen een middagdutje hebben gedaan. Wanneer ik dat hier met Alyssa doe, dan vrees ik, dat ik geen seconde m'n ogen dicht zou kunnen doen. Diaantje, dat zou inderdaad helemaal te gek zijn, kun jij tenminste straks ook een heerlijk dutje doen met de kleine.
@natas goed allemaal te horen de rug denk dat zwanger zijn dit extra meebrengen... en goed dat het stilaan voor je ventje beter word, een oog is zo gevoelig en kwetsbaar en je hebt het zo nodig, verzorg hem he Een dutje kan wonderen doen, al slaap ik veel nu even deze morgen tot 10 uur en dan weer moe om 14u tot 18 ur gesplapen kan tellen! Ga zien wat men bloed zegt de uitslag van gisteren denk missschien ijzer tekort... Je gaat mooi vooruit 33 weken mooi he... De kleine kids iets kopen en erbij betrekken das mooi en een goed gedacht, mijn dochter is 16 en ook probeer het, zal ze erbij betrekken en mee papflesjes leren geven als ze dat graag doet, ze is al wat ouder dus met de nodige voorzichtigheid zal ze het leuk vinden... @Lola , ik hoop dat men de vlcuhten nog kan aanpassen met een klein kind en dan nog zwanger is dit niet te doen! Zou ik ook niet leuk vinden vakantie is genieten en daar betaal je dan ook voor! Daar mogen ze zeker wat reakning mee houden vind ik! veel succes met betere uren . @Diaantje wat een spannerdje ben jij, jij houd het wel erg on top he... @Nino verzorg je meid die schimmel moet echt vervelend zijn is dit niet je tweede keer? dat is dat je werkelijk er vatbaar voor bent en gevoelig voor hoor...bha smeren maar dat je snel geneest....en de jeuk snel stilt! Moet je dit nu echt overkomen! @Giegel hou ons op de hoogte he en ochterdurine is het best
Ik ga morgenvroeg testen als ik dan nog geen duiveltjes ben tegengekomen en hou jullie zeker op de hoogte. Ben wel heel erg benieuwd nu of ik zwanger ben
@ Ellen: dank je en jij vanavond weer aan de klus, hè @ Ritje: ja, ik vind het ook spannend, maar ik ben ook heel bang dat ze bij de echo zullen vertellen dat de testen klopten en ik echt niet zwanger ben. Vind het echt doodeng. Zo ook iedere morgen, vind het eng om te plassen Een 16 jarige dochter die je mooi kan helpen. Oh wat zal ze trots zijn op haar zusje. Goed uitrusten hè meisje! @ Giegel: heel veel succes met testen morgen. Zal aan je denken en voor je duimen [-o< Voor straks: slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer!
Giegel, SPANNEND, ik [-o< [-o< natuurlijk ook voor jou! Enne, voor de liefhebbers, ik weet EINDELIJK weer hoe de scanner werkt en ben dus lekker aan het freubelen geweest om de echo's in te scannen. Deze staan samen met een nieuwe buikfoto in m'n album. Natuurlijk is het helemaal niet moeilijk om te scannen, maar ik wist het gewoon echt niet meer.
Ik was er nog niet helemaal mee bezig, ik dacht dat het mijn darmen waren. Maar wat ik nu voel... is de baby bewegen Ik kreeg er tranen van...... zooooo mooi gevoel groetjes Anja s6 dames op het wachtbankje [-o< @inez Mooie foto's
Anja: fantastisch toch dat gefriemel in de buik, nog even en het zal geschop en geduw worden, blijft bijzonder. Lola: hoop dat je vliegtijden aangepast kunnen worden, maar een vakantie in het vooruitzicht is wel heel lekker. Inez: mooie foto's hoor Giegel: al een testje gedaan? oh en dames die gaan voor EK kindjes, extra trainen kan geen kwaad! Heb weer redelijk goed geslapen en vandaag weer dagje voor mijzelf. Wat een luxe. Ga zo op SBS6 maar de verloskundigepraktijk, of de kraamafdeling zien, zeer goed voor mijn hormoonhuishouding, want bij het zien van zo'n pasgeboren baby zit ik heerlijk te tranen.