35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja daar ga ik ook zeker van uit, dan valt het alleen maar mee! Ik denk dat ik het allemaal nog even afwacht tot vrijdag/zaterdag...is wel moeilijk allemaal, want heb normaal hele regelmatige cyclus en had vorige keer ook alleen maar beetje oud bloed...ik zit mezelf net zo gek te maken als jij altijd doet, haha! En ik denk dan: zolang er nog niks is, is het in ieder geval geen slecht nieuws...hoezo struisvogelpolitiek, haha!

2. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hey!

Liesben, een cyclus van 29 dagen. En inderdaad, dat wordt een leuke oud&nieuw ;)
    Ik kan meestal wel goed tegen een baby, maar niet als ik net ongesteld ben geworden, net als jij nu meemaak. Dan zitten er toch tranen en een brok, want dat is wat jij ook wilt.
    Ik heb de laatste rondes zelfs ervaren dat ik de dagen van de menstruatie eigenlijk helemaal niet gezellig wil zijn, want zo voel ik mij dan niet.

Voor mij afwachten wat komen gaat. Op de banner staat 4 dagen, ik denk zelf toch eerder,maar wacht wel.
    Je zal het zien, een rode kerst, dat is mijn gevoel. Ik moet er niet aan denken, we gaan kerstavond eten bij vrienden en de andere 2 dagen bij familie.... :(

X mex

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hehe, ik ben vanavond alleen, manlief is de hort op. Ik heb net heel ordinair een bak patat en een frikandel weg zitten werken. En een biertje ;)
    Ik ben ook niet gezelli, voel me zielig en ellendig.
    Straks vroeg naar bed met een kruik, heb namelijk ook nog eens enorme buikpijn!
    Waarom denk jij een rode kerst? Speciale reden?

Struisvogelen ben ik ook erg goed in
    8)

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi...lekker he? Een biertje! Die vind ik ook lekker, van wijn hou ik niet!

Rode kerst? Nou, dat is een gevoel. Ik voel mij hetzelfde als vorige maand en toen werd ik hartstikke ongesteld.
    Maar het blijft afwachten. Ik gok op zaterdag, omdat dan de eerste dag van de vakantie is en ik altijd de eerste dag van een vakantie ongesteld lijk te zijn!

Slaap lekker! X mex

5. Je meent het :confused: ! Ik ook, in de nieuwbouwwijk 'Kop van Herten'...

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    whahaha Lola.. kheb al je fotos staan bestuderen om te kijken of ik je herken lol

Waar in Herten?

7. @Limmeke: Ik heb mijn vorige berichtje aangepast en erbij geschreven dat in de nieuwbouwwijk 'Kop van Herten' woon.

En jij?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ff denken.. kop van herten is bij mussenberg toch? of zit ik nu fout?

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    in wat ouder deel.. achter Linders :D

10. Ja, dat is Mussenberg 3 ofwel dat stuk achter de Liddl...

11. Dat is toch een 'nieuwbouwwijk' uit de jaren '80, nietwaar?

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ben ik net nog geweest naar nieuwe school van jongste.. sjokken over kerstmarkt daar hehehe

yup... niets nieuwbouw meer aan nu hehehehe

13. Ik woon vlakbij die school...

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    *gniffelt* grappig vind ik dat :D

15. Goed mogelijk dat ik je zie als ik morgen Jasmijn naar het kdv breng... :)

16. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    of niet.. :p want zoonlief gaat alleen naar school hehehe

17. Tip: Als je morgen iemand ziet langsrijden in de witte Mini, dan ben ik het...

18. Nee, dan niet...

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Zal erop letten :D

20. Af en toe is de wereld toch erg klein... :)

Deel Deze Pagina