35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    dat blijkt wel weer!

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Kaat, wat leuk, een knulletje. Fijn dat je weer opgeknapt bent. En inderdaad niet vervelend, iedere 2 weken een groei echo.

Liesben, jammer meid. Ik had het anders voor je gehoopt! Wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden zeg. Dat zou inderdaad niet moeten mogen.

Lola, dat zijn geen leuke berichten van je bank. Gelukkig krijg je het vergoed. Wij hebben zoiets eens met een creditcard gehad. Werd ook vergoed.

3. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    *Ego-bericht*

Morgen krijg ik mijn eerste orthopedische schoenen aangemeten die ik in maart krijg en die ik dus aan moet kunnen met mooi en slecht weer.
    Ik heb er een plaatje van in mijn foto-album gezet, maar ze worden dan zwart met bruin.
    De schoen moet in ieder geval die hoogte hebben en een brede neus....
    Wat vinden jullie ervan, of hebben jullie nog een ander leuk idee?
    Ik blijf namelijk twijfelen, mede omdat ik normaal een heel ander soort schoen aanheb, en moet er wel 1,5 jaar dag in dag uit op lopen.

*Einde ego-bericht*

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Blijven die schoenen open aan de zijkant? Lijkt me met nat weer niet zo'n suces :s

Zelf heb ik ook orthopedische schoenen. Omdat mijn enkels heel zwak zijn. Ik heb bijna niet van echt te onderscheiden modelltje "Doc Martens" maar dan wel wat langer.

In het begin vond ik het ene hele stap..maar ik kan door deze schoenen letterlijk weer lopen. Ik zou niet meer zonder willen. Elke 18 maanden een nieuw paar en hup...daar wandel ik weer :)

5. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Het was inderdaad mijn bedoeling om een iets open schoen te nemen, zodat ik ook met erg warm weer de schoenen aankan.
    Voor de winter wil ik als reservepaar een paar laarzen laten maken.
    Heb jij ook een hogere schoen ivm je enkels?
    Mag ik er een foto van zien? :oops:

Ik vind het ook en hele stap, maar zou blij zijn als ik weer wat beter kan lopen :)

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik zal even een foto maken!

Bij mij zijn ze dus wel helemaal dicht en ik draag ze zomer en winter. Het is even wennen ( zowel qua temperatuur als qua idee dat je aangepaste schoenen moet dragen) maar ik wil ze echt niet meer missen!

7. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Mag ik je toevoegen op msn?

Het lijkt mij dus vreselijk om hartje zomer dichte schoenen aan te hebben.
    mijn dochter heeft semi-orthopedische en ik vind het voor haar 's zomers ook altijd zo sneu dat ze op haar hoge dichte schoenen moet lopen.

8. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Voeg me maar toe..mijn msn-adres staat op mijn profiel!

Foto's staan inmiddels in mijn album :)

9. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik heb een vraag. Gisteravond ben ik wezen shoppen en sinds die tijd enorme druk onderin mn buik. Heel moeilijk om te omschrijven hoe het voelt. Maar een soort van scheurachtig gevoel. Vanmorgen toen ik op stond had ik het nog steeds maar nu is het weg moet ik zeggen.
    Is dit iets waar ik me zorgen over moet maken? Moet ik de verloskundige bellen? Of zeggen jullie,
    hahaha meid, heel bekend dit! (waar ik op hoop uiteraard)

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    haha lekkeer vakantie, goed uitgeslapen (na eerst gewoon om half 6 wakker te zijn geworden)
    En even langs en tijd hebben om te reageren.

Shiela, zoals jij het beschrijft herken ik het ook wel.
    Wanneer het steeds erger wordt zou ik de VK wel even bellen, maar als het nu weg is.
    De VK zei mij destijds dat het zou kunnen zijn vanwege de oprekking van de baarmoeder, die staat eerst op spanning voordat die weer verder groeit. Of toch gewoon bandenpijn, als je vermoeid bent voelt alles vaak ook net iets pijnlijker.

Giegel, Net als Hellen zou ik eerder voor een dicht en stoer model gaan. Maar ik haat het zelf ook om dichte schoenen te moeten dragen als het warm is.
    Jou model lijkt me ook best nog wel warm in de zomer en misschien niet zo prettig dragen zonder sokken.
    Gelukkig moet ik alleen 'goede schoenen' en geen orthopedische schoenen.
    ZO nu eens bedenken wat ik lekker ga doen deze eerste vakantiedag!

11. Shiela

Shiela Bekend lid

Feb 14, 2008
    602
    0
    0
    De druk onderin de buik is er helaas nog. Heb vanmorgen de verloskundige gebeld en die zeggen inderdaad ook bandenpijn. Ben net op haar advies naar de huisartst geweest om mn urine te laten checken op blaasontsteking maar dat is het dus niet.

Als ik zit en trek mn benen op dan voel ik dat ook helemaal in mn buik. Komt je dat ook bekend voor Anna? Of iemand anders uiteraard?

12. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    Ah Liesben, wat vreselijk jammer nou! Voel je je al weer een beetje beter nu?

Gezien de geluiden van de andere bankwachtenden zit een roze kerst er geloof ik niet zo in :( :thumbdown:

Shiela, wat jij beschrijft klinkt inderdaad als bandenpijn. dat begon bij mij zo bij 16 weken.

Bij mij lijkt mijn cyclus gewoon weer de normale weg te gaan volgen, dus banner maar weer neergezet. 'kerst'ei is onderweg want ovutest gaf vandaag al bijna positief dus, werk aan de winkel! ;) 8)

13. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Shiela : Ik herken dat wel hoor. Ik denk inderdaad bandenpijn. Maar ook dat kindje gewoon laag ligt misschien?
    Ik heb nog steeds best last ervan.
    Yes de kamer is geleverd, ik ga zo kijken! En straks pretecho...ik zal proberen daarna wat foto's erop te zetten als alles goed gaat.
    Doei!

14. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    De zool wordt sowieso dikker waardoor die al wat stoerder lijkt :)
    Maar wat jij ook aangeeft is juist het probleem......ik wil 's zomers de schoenen aankunnen zonder sokken, zodat het niet al te warm is. Maar ze moeten ook goed te dragen zijn in het voorjaar.
    Lastig.....maar

Ik kan nog voor een roze kerst zorgen, hoewel ik er niet veel vertrouwen in heb omdat ik erg vroeg mijn ei heb gehad. Maar het kan natuurlijk wel......

15. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIESBEN: BAH BAH BAH.

BEBEK; blijft spannend.

Ik doe nu ook met de meute mee; ben verkouden, normaal doe ik dus echt niet mee met iedereen.

Woe naar gyn geweest; babbi was 5 pond (met echo hoofdje etc gemeten) en hij denkt dat ik naar de 7 pond ga. Nu geloof ik daar niet in, want ze hebben het zoooo vaak fout.
    Vandaag voorlichtingsgesprek gehad met verpleegkundige. ik mag bellen als de weeen om de 10 minuten komen ipv 5 m in. dan kan ik snel een ruggeprik krijgen.
    7 januari weer terug naar de gyn.

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Sheila:vervelend die buikpijn! Hopen dat het wat opknapt.

@ Nefertaty: dankje, ik voel me nu weer goed hoor (op buikpijn na, maar dat hoort erbij) . Alhoewel ik gisteren enorm de balen had, stap ik nu vol goede moed de volgende ronde in ;)

@ SanRob: bah ja, maar helaas. Op naar de volgende eisprong ;)

17. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    @Nefertary..veel plezier met de aankomende k(L)us
    periode!
    @Sanrob...nu komt het echt dichtbij he,leuk dat je je boelleke nog een hebt gezien toch?
    @Liesben..fijn dat je zo positief bent,2009 zal voor jou het jaar worden he.

en nu iets over mij..ik wil jullie iets bekennen.
    ik ben of liever(was) een roker!
    gisteren heb ik de klik gemaakt,en ben er mee gestopt(nu al 55uren)
    Ik schaamde me heel erg dat ik een roker was.maar dat neemt niet weg dat het heel moeilijk is hoor!
    zo nu weten jullie het ,misschien zijn er nog ex rokers ?ik kan wel wat steun gebruiken.
    knuf voor iedereen

18. kaat11

kaat11 Niet meer actief

@Lola: een paar weken geleden kon ik in Hoorn ineens niet meer pinnen bij de supermarkt, mijn pas werd niet geaccepteerd. Ik bij een geldautomaat proberen te pinnen, stond er het zinnetje: neem contact op met uw bank. Dat was dus op zaterdag en op zaterdag is er geen ban open hier. Ik maandag bellen en ja hoor: geskimmed. Ze hadden alle passen maar laten blokkeren, maar daarbij hadden ze dus niet hun klanten gebeld. Heb ik het hele weekend in de stress gezeten. Gewoon bij de NS in Hoorn. Heb ik 11 jaar in Utrecht gewoond en nooit iets mis gegaan, woon ik bijna 1 jaar in Hoorn en dan heb je dit. Ik heb echt helemaal niets gezien aan die pinautomaat!

@Shiela: Heb ik ook gehad hoor, de gynaecoloog vertelde dat het inderdaad te maken heeft met het oprekken van de baarmoeder. Bij mij hielp een warm bad nemen heel goed.

@Sanrob: fijn dat je zo goed weg wijs gemaakt wordt in het ziekenhuis. Ik weet nu al dat ik met een keizersnede zal bevallen en ik hoop dat ze ook zo aardig zijn hier in het ziekenhuis. Ik word nu vaak geboycot in het ziekenhuis omdat ik dierenarts ben en dus MRSA positief kan zijn (wat ik ook ben) . Als ik in het ziekenhuis kom, dan moet ik direct in quarantaine en komen alle mensen binnen in pakken en maskers op. Heb nog geen idee hoe dat moet als ik ga bevallen. Maak me daar wel een beetje zorgen over.

@Giegel: je weet het noooooooooooooooooooooooooooit, het kan zomaar raak zijn. Nog drie daagjes.......ik zal ook voor je duimen.

@coto: hoe was je pretecho? leuk dat het kamertje binnen is, is weer een hele stap dichterbij.

vandaag had ik kerstlunch en toe een heel vervelend bericht gekregen over een collega: Zijn vrouw is nu 22 weken zwanger en ze hebben geen test of nekplooimeting gedaan ofzo. Nu blijkt het kindje een zeer ernstige hartafwijking te hebben, zo erg dat het waarschijnlijk niet levensvatbaar is. Deze week moeten ze beslissen of ze de zwangerschap voortzetten of afbreken.......zo ontzettend erg. Ik heb er weer tranen van in mijn ogen.

dames, fijn weekend,
    Kaat

19. @Ollebolleka: Ik ben ook een ex-roker. Maar ik ben allang geleden gestopt, in 1996. Stoppen met roken vond ik heel erg meevallen, nu het stoppen met snoepen nog... :oops:

20. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

Apr 23, 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Ja,snoepen,nog zo iets maar dat is toch iets minder verslavend en kan ook geen kwaad voor mijn babytje in mijn buik he.alhoewel ik wel bang ben om te dik te worden;nu kga beginnen met het niet roken.pfffff

Share This Page