35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    En ik kan 't niet laten, nog een foto van m'n lachebekkie

2. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @hupalakee : Welkom en succes!
    @Natas : Jee wat een schatje zeg!
    ga zo lekker slapen en 3 dagen werken....
    doei

3. Net als op jou ligt het kdv op een steenworp afstand van mijn werk (en zelfs van mijn huis...) en kan ik dus ook gaan voeden op het kdv. Dit heeft ook mijn voorkeur. Mocht het een keer voorkomen dat Emma haar 'lunch' al gehad heeft, dan ga ik thuis kolven.
    Mijn nieuwe werkgever reageerde ook niet enthousiast toen ik hierover begon. Ik ben dus benieuwd. Ik weet dat ik - wettelijk gezien - recht op een kwart van mijn werktijd, maar ik wil het op een nieuwe werkplek niet meteen op de spits gaan drijven. Ik wil mijn proeftijd graag ongeschonden doorkomen... ;)

4. @Huppelakee: Welkom hier! Enne... ik ben ook zo'n successtory (lang gewacht, nooit gedacht en tóch gekregen... :D ), dus het kan allemaal!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, gelukkig maar dat het KDV zo dicht bij je werk en huis ligt (hier ook dicht bij huis trouwens, heerlijk is dat).
    Ik doe het voeden zo snel mogelijk, wil niet dat men denkt dat ik het onderste uit de kan haal. Maar ja, anderhalf uur per werkdag ben ik er toch wel mee kwijt.

Deze en komende week werk ik maar 2 daagjes, alleen op dinsdag. Chris is vrij, Danique gaat niet naar het KDV maar Chris gaat lekker met haar tutten.
    Mijn werk ligt op een kleine 10 minuutjes met de auto, heen en terug komen er dan dus toch weer ruim een kwartier bij. Om dit te beperken ga ik 1x naar huis en komt Chris met Danique 1x naar kantoor.

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Natas1, wat een scheetje :D!

Voor mij zit het er in 2008 niet in, op naar 2009.
    Vanmorgen bruin verlies en temp nog lager, 36.6. Dat wordt een rode kerst...
    Volgende NOD 23-01-2009.

Fijne dag vandaag!

Groetjes, mex

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Verdorie....
    Ik had zo gehoopt op allemaal roze hier. Of dan in ieder geval 1 iemand.

dan maar op naar kerst voor de volgende ;)

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ellenk...inderdaad.... dat had ik ook gehoopt. Maar vol goede moed op naar de volgende ronde. Zal voor mij zo'n beetje een 'nieuwjaarsei' worden. In ieder geval voor 6 jan, dan mag het nog ;)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zijn vast goede eieren die kerst/nieuwjaars eitjes...

Helaas mijn mannetje nog steeds erg veel last van zijn ribben ik hoop dat het met kerst beter gaat ;)

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Balen Mexicang :(
    Ik hoopte zo dat we samen een roze kerst zouden hebben, nu kan ik alleen nog voor roze gaan zorgen, maar denk niet dat dat erin zit........
    Hopen dat 2009 beter gaat uitpakken met ook nog een beeb in 2009!

11. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    EGOBERICHTJE:
    Ik lees mee, maar heb niet puf om te reageren.
    Heb echt een depri dag, vanaf gisteravond.
    Geen idee waarvandaan maar voel me gewoon K.., zeg maar. Gisteravond tydje zitten janken en kan nu wel weer.
    Kom ook niet vooruit, terwijl ik zo nogn klant heb.PPPFFFF. Heerlijk ff klagen.
    Slaap zo bereslecht, al vanaf de zomer dat mn vader op bed kwam te liggen, maar afgelopen week is het helemaal bar en boos.
    Nou genoeg gezemeld, ga maares met de honden uit.

12. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Sanrob: Je hebt volgens mij last van de laatste loodjes met de bijbehorende hormonen......
    Er komt nu zeker ook veel boven rond de laatste tijd van je vader en zeker tijdens de zwangerschap en aankomende bevalling is dat heftig.
    Lekker laten gaan die tranen! Die moeten er ook uit ;)

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Sanrob, ik denk ook dat het de laatste loodjes zijn! En die zijn zwaar hoor! Dus jank maar even lekker en klagen mag ook! Dat kan tenslotte ook opluchten. En vergis je niet in het slechte slapen... dat is echt killing. Ik weet er,op een andere manier, alles van: door een nekafwijking slaap ik inmiddels ook al bijna 3 maanden geen nacht goed,door of normaal....

Giegel, ik blijf hard voor je duimen hoor! Er moet toch iemand roze geluk hebben deze maand?!
    En mocht dat niet zo zijn, dan gaat 2009 helemaal ons jaar worden :D!

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

SanRob, gewoon lkkr laten gaan die waterlanders. Tis ook niet niets allemaal.
    *knuf*

15. SanRob...

... from me!

16. Liesben

Liesben Niet meer actief

SanRob: Meid, de laatste loodjes! Ik kan me voorstellen dat je moe bent, zeker als je ook nog eens bar slecht slaapt...Sterkte!

Mexicang: Het heeft dus wel doorgezet? We gaan samen voor 2009!

Ik had vanmorgen wat last van mijn buik, voelde een beetje als voor mn menstruatie. Menstruatie duurt ook wat langer dan afgelopen rondes. Ik dacht nog even: zal toch niet stiekum toch...? Snel nog testje gedaan (had nog liggen), maar nee hoor. Ik schrok al, heb dit weekend namelijk paar glazen wijn gedronken. Nu weet ik iig zeker dat ik met de kerst ook gewoon wat mag drinken.
    Ik zit nu te denken...kan het zo zijn dat ik de 1e twee rondes gewoon geen ei heb gehad, en nu wel. Dat daarom mijn menstruatie nu langer duurt? (Zit nu op dag 5, afgelopen twee rondes steeds 3 dagen)

17. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    SanRob: heel veel sterkte met de laatste loodjes. wat naar dat je je zo rot voelt.

Elllenk: je man stopt zich maar vol met pijnstillers hoor! dat kerstei moet benut worden! :)

mexicang, ook voor jou geen roze kerst, wat vreselijk jammer! en dan ook nog zo'n onzekerheid over je volgende ronde. ik leef met je mee.

Ik denk dat dat wel kan. wat natuurlijk ook kan is dat die 3 dagen nog met het ontpillen (je slikte toch de pil?) te maken had, nl. dat je baarmoederslijmvlies nog een beetje aan de dunne kant was door het lange pilgebruik. ik doe maar een gooi hoor.

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hoi dames!

Liesben...klopt, het is doorgezet. Gaan we weer samen op voor ronde 4! Zo houden we onze overeenkomsten ;)

Nefertary, dank je wel voor je bemoedigende woorden.
    Inmiddels weten we nog niet veel en dus geen steek wijzer. Maar als het zo is, dan in het nieuwe jaar. Mijn eisprong zal rond 4 januari zijn, dus ik hou hem tot die tijd vastgeketend ;)

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ja, maar omdat ik eigenlijk meteen een redelijk regelmatige cyclus had, heb ik daar niet zo over nagedacht.
    Nou ja, we zien wel. Ik ga voor ronde vier (samen met Mexicang, we moeten nu gewoon gelijk blijven lopen) 8)

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Mexicang en Liesben: mag ik mee doen? [-o< Ik loop volgens mij redelijk gelijk met jullie!
    Snap trouwens ook niks van menstruatie hoor: het is alweer alleen maar bruin, zaterdag heel hevig en nu alleen maar klontjes bij het afvegen (sorry voor de viezigheid! :oops: ) is dat normaal?

Deel Deze Pagina