Tuurlijk mag je meedoen! En of dat normaal is? Geen idee. Mijn menstruatie is elke maand anders, dus ik vind niks gek...
Sterkte alle rode of bijna rode meissies SanRob jij ook een grote digihug. Ik vind nog dat je je goed door alles heen slaat. Het is me nog allemaal niet wat wat je allemaal meegemaakt hebt afgelopen jaar. Goed en slecht, maar allemaal wel op en top emotioneel. Ik ben zelf ook erg geschrokken door de ziekte van mijn moeder, wat gelukkig goed af liep. Ik ben me zeer goed bewust van het geluk wat we hebben gehad. En ook van de kwetsbaarheid daarvan. Denk ook dat het goed is om het er maar uit te laten stromen nu!
Liesben, fijn dat je je weer beter voelt. Het is altijd balen, je hoopt altijd op roze en het kan vies tegenvallen als het dan niet zo is. Veronika, druk aan de klus inmiddels. Succes met verbouwen! Vind je ook nog tijd voor het andere kluswerk straks? Bebek, 16-01 ... mooie dag om positief te testen. Da's m'n verjaardag. Mexicang, he bah meid, ik had het zo anders voor je gehoopt. En wat een nare ontwikkeling voor jou op je man's werk. Hopelijk loopt het allemaal met een sisser af en hoeft hij niet weg. Ik zou zelf ook niet zoveel voelen voor een lathuwelijk denk ik. En hoe lief bedoeld, ik zou me er ook niet helemaal prettig bij voelen als hij alleen langs zou komen om te klussen. Lola, wat fijn dat Emma nu toch haar flesjes lijkt te accepteren. Hopelijk zet dit door. Is Jasmijn nog lang door blijven slapen? Zelf zou ik haar laten liggen, kennelijk heeft ze het nodig en drinken, tja uiteraard heeft ze dat ook nodig, maar ik zou haar er niet voor wakker maken. Hopelijk valt het straks inderdaad mee bij je nieuwe werkgever. Hij moet misschien nog even aan het idee wennen. Kaat, wat naar dat je vader je deze lidtekens heeft bezorgd en dat je daardoor een keizersnee moet krijgen. Huppelakee, welkom en succes! Giegel, ik duim voor je meid! Moby, fijn je hier weer even te zien. Gaat alles goed? Hee Natas, daar ben je weer. Leuk setje heeft Danique aan zeg! Staat goed! En wat een heerlijk lachebekkie zeg! Beterschap voor jou, fijn dat je niet veel hoeft te werken. Ellen, wat vervelend dat je mannetje nog steeds zo'n last heeft van z'n ribben zeg. Ik hoop met je mee dat het met kerst veeeeeel beter gaat. SanRob, dikke knuf en laat die waterlanders maar even lekker stromen. Dat lucht toch altijd wel weer even op. Het klinkt inderdaad als de laatste loodjes in combi met het verdriet wat je nog hebt vanwege het overlijden van je vader. Sterkte meid! Hier gaat het met Yelina erg goed en Alyssa heb ik vanmiddag eerder afgehaald van het KDV omdat ze flinke koorts had en erg hangerig was. Hoop maar dat ze zich snel weer beter voelt. En voor de rest ... druk, druk, druk. Maar ja, wie niet eigenlijk he?
Natuurlijk mag je meedoen ! Ik heb mijn banner even aangepast, ben tenslotte ongesteld geworden en dan staat 'ik ben overtijd' een beetje vreemd!
Ik merk alleen wel dat de banner aangeeft dat ik over 14 dagen een eisprong zou hebben. Maar ik verwacht deze toch echt eerder!
Mexicang, Dan moet je de lengte van je cyclus aanpassen. Die staat automatisch op het gemiddelde van 28 dagen. Eventueel kun je ook een andere banner maken op een andere site, die bieden meer differentiatie.
Volgens mij lopen we hier allemaal gelijk! Dat is natuurlijk wel heel leuk! Ik lees veel over verschillende menstruaties ed, ik geloof dat ik heel happy ben met mijn lichaam. Netjes om de 26 dagen en precies 2,5 dag hangt de rode vlag uit. Het is wel eens gebeurt dat ik op 27 a 28 dagen zat maar ik mag niet klagen zeg! Nou, ik ga weer verder met duimen voor ons allen....
Klopt helemaal! Ik vind de gedachten alleen al te erg.... Ik krijg er dan hele nare ideeen bij en dat is iets waar ik niet voor heb gekozen. Gelukkig hebben collega's inmiddels wel in de gaten dat dit niet de bedoeling is, dus ze zijn aan het kijken voor een andere oplossing. Ik denk dat ik door deze situatie niet echt heel erg teleurgesteld was toen ik ongesteld werd. Want stel ik was wel zwanger, dan had ik misschien de eerste weken/maanden alleen 'moeten' doen. Maar zolang hij hier is, nemen we het er toch van, een kans missen vind ik ook weer zo zonde. Beetje dubbel he?
Dat zou ik ook kunnen doen ja. Ik heb de lengte staan op 29 dagen, dat was de vorige cyclus. Maar zoals het hier staat komt ei rond dag 16, ik denk dag 13/14. Mijn LF is 15 dagen. Tenminste... dat geeft FF aan, al moet ik zeggen dat deze aardig klopt. Ik ben vanmorgen alleen vergeten mijn temp op te nemen. Gelukkig kan dat op dag 2 van de cyclus niet zo heel veel kwaad
JULLIE ZIJN ALLEMAAL LIEF! Vandaag gaat het wel weer wat beter. Hbe geen puf om zelf met de geboortekaartjes ad gang te gaan, dus ga straks toch maar ff naar zo'n studio. En dames, volgend jaar begint gewoon goed, allemaal ROZE!
@ SanRob: Heel veel sterkte met de laatste loodjes! Ik kan me voorstellen dat je ff geen puf meer hebt voor de kaartjes, hoor! Nog even volhouden, meissie! @ Kaat: Jeetje, ik schrik er toch wel van wat jij zo even terloops verteld over de reden van een keizersnee... Ben er helemaal stil van, eigelijk! Vanmorgen ben ik bij de gyn geweest. Er zitten een aantal kleine eitjes en één prachtig groot ei! Hij heeft het vermoeden dat daar recht achter nog een eitje zit, maar de gyn kan het niet goed zien! Enfin, het grote ei is groot genoeg en dus zijn er twee ampullen Pregnyl geïnjecteerd. Morgen om 10.15 uur moeten we ons potje inleveren en om 12.30 uur zal dan de IUI plaatsvinden. Ik vind het spannend en eng tegelijk! Misschien staat er dus wel iets moois te gebeuren deze kerst! Ik durf er niet al teveel hoop aan te hangen, IUI biedt nou ook niet een superkans... Maar niet geschoten is altijd mis, toch?!?!? Lieve meiden, willen jullie morgen voor mij duimen dat alles goed gaat? Gr. Benthe
eeh...nee hoor! welkom trouwens enneh, ik heb ook mijn eerste op mijn veertigste gekregen. daar hebben we wel anderhalf jaar voor moeten 'werken' hoop dat het bij jou sneller gaat. succes! Benthe, [-o< Dames, hebben jullie gelezen dat de site komend weekend plat gaat :thumbdown: krijg vast ontwenningsverschijnselen
Net terug van de gyn. Omdat ik mijn verhaal niet steeds overal dubbel ga plaatsen, zet ik hier maar even de link naar mijn verhaal elders op dit forum
hden het is wat veel om alles bij te lezen hier vanuit duitsland. Nog enkele daagjes vakantie. Dus we gaan enkele dagen genieten
hallo, Je het is een slechte maand geweest zeg, helemaal niemand roze! Nou Benthe jij heel veel succes! En de rest : Kruip lekker dicht tegen elkaar aan de komende dagen het wordt koud dus..... klussen! Ik wil iedereen roze volgend jaar! Hier weer eens hoofdpijn vandaag bahbahbah. En ook nog steeds pijn in mijn schaambot. Dat kan zijn bandenpijn (niet zo erg en gaat wel weer over) of beginnende bekkeninstabiliteit (niet zo leuk en wordt alleen maar erger) dus spannend. Volgende week maar eens aan gyn vragen....Ga zo lekker naar huis, en naar bed.
@Benthe: Spannend hoor. Ik hoop het zo voor je! @voor alle rode dames of bijna rode dames: Shit! Op naar het volgende jaar en dan gewoon allemaal in januari roze. @Veronika: Ik was even de weg kwijt met het klussen. Tja, je hebt klussen en verbouwen. Inmiddels weet ik dat je naast het klussen ook aan het verbouwen bent! succes @Mexicang: Wat ontzettend naar voor je dat het zo raar gaat op het werk van je man. Dat kan toch niet zomaar. Ik hoop dat er iets te regelen valt want dit is natuurlijk geen oplossing! @Lola: Gefeliciteerd dat je meisje goed drinkt. kan me voorstellen dat je er zo machteloos van kan worden. @Huppelakee: Hallo hier! Welkom @Ritje: Hoe gaat het met je? Leef je door de kraker weer een beetje op? @EllenK: Tja, ze zeggen dat gekneusde ribben inderdaad heel pijn doen. Misschien is er een positie te vinden dat ie er zo weinig mogelijk last van heeft. Het moet voor hem natuurlijk ook wel een leuk blijven. @SanRob: Heel erg veel sterkte. De eerste keer zonder een dierbare is altijd weer moeilijk. Gewoon lekker huilen, het kan zo opluchten. Sterkte @coto: nee niet weer hoofdpijn! @helen1971: Wat een teleurstellingen zeg en dan je vent zo ver weg. Ik heb je verhaal gelezen en herken wel iets. Het is niet hetzelfde, maar mijn hormonen waren ook gewoon oké, maar ik had geen ovulatie. Het plakkertje PCO had ik al op mijn hoofd (ik had/heb juist de neiging tot ondergewicht), tot bleek dat ik een schildklier afwijking had. Hebben ze dat allemaal onderzocht? Toen ik medicijnen kreeg zodat mijn schildklier beter werkte was ik direct zwanger. Probeer een beetje moed te houden enne.......goed kijken welk ziekenhuis je gaat, de ene is de andere niet en ook de eisen die ze hebben zijn niet overal gelijk. Hier gaat het wel oké. Kerst is altijd een beetje een dubbel moment. ik heb geen contact meer met het gezin waar ik uitkom. Mijn vader is overleden op 2 januari (de dag waarop mijn moeder jarig is). Mijn broer is hetzelfde als mijn vader en ook hij heeft zich toen ik klein was niet plezierig naar mij gedragen. Mijn moeder vind dat ik me niet aan moet stellen, vroeger is voorbij en je moet mensen ook kunnen vergeven. Tja, ik leef er echt niet iedere dag meer mee, maar vergeten en vergeven....nee. Dus voor mij geen gezin waar ik naar terug kan. Volgend jaar fijn met mijn eigen gezinnetje! Daarnaast ben ik al 3,5 kilo aangekomen! Echt ultiem voor mij. Voel me er ook goed bij. Ik wacht nu alleen nog op cup D. Kan ik eindelijk eens een BH kopen zonder donald duck (zoals nu met mijn cup AA). Dames, fijne kerstdagen. Kaat