Kaat, Vind het wel dapper dat je dit met ons wilt delen. Ik kan me voorstellen dat je dit het liefst zou negeren en ontkennen. Maar dat gaat natuurlijk niet. Moeilijk ook dat je moeder dat niet kan begrijpen. Het vooruitzicht om jullie eigen gezinnetje te hebben geeft vast veel warmte. Het vooruitzicht op nog meer gewichtswinst ook trouwens. Hopelijk blijft er een pondje zitten. Mijn 'grote boobs' lijken nu trouwens ook weer een stuk kleiner door mijn grote buik hoor! Benthe, Ik dacht dat we al voor iVF moesten duimen. Maar doe het nu natuurlijk voor IUI! Hellen, Heb ook je verhaal gelezen en vraag me af wat de uitslag nu is. Je bent vandaag weer in het ZH geweest? Hoop op de meest positieve bloeduitslag voor je! Coto, Als je het vermoeden hebt dat je begint met bekken instabiliteit of gewoon bekken klachten, dan zou ik je aanraden om al te starten met fysio, ceasar of mensendieck. Ik ben vanmorgen geweest en heb wel de indruk dat ik door goed wat oefeningen te doen en op mijn bewegingen te letten (waar dat kan) ik erger kan voorkomen. Ik heb vooral klachten in mijn billen en heup en vandaag na een paar uurtjes winkelen in mijn onderrug. (maar da's niet vreemd natuurlijk) Ik heb op aanraden van de Mensendieck therapeute een buikband gekocht. Ik had al even gelopen en paste hem bij Prenatal. Hij gaf zoveel verlichting dat ik meteen gevraagd had om het kaartje eraf te knippen om hem om te houden.
nog maar een keertje Dames, hebben jullie gelezen dat de site komend weekend plat gaat :thumbdown: dat wordt echt afkicken hoor!
BENTHE: ik duim hier ook mega had voor je. KAAT: inderdaad petje af, dat je je verhaal met ons deelt, is niet niks. En kijk maar heerlijk uit naar je eigen gezinnetje volgend jaar en maak je eigen fyne herinneringen. HELLEN: sjeetje meid, watn ellende. Weer wat te verwerken, een lichaam wat niet doet wattie "moet" doen. En dan nog FF afvallen, inderd aad hoezo FF. Hoop dat die mw in het ziekenhuis toch wat voor je heeft.
Benthe, spannend, ik hoop natuurlijk op een mooie gelukje voor jullie! Kaat, je hebt gelijk, dat is ook verwarrend, maar we zijn aan het VERBOUWEN! En hoe, we hebben ongeveer 8 kuub sloopafval gecreëerd: schrootjes, tegels, gipsblokken, etc. De sloopfase is nu bijna voorbij en we gaan rustige kerstdagen tegemoet, met hopelijk een paar leuke klusjes , mijn gemiddelde eisprong is op dag 16 geweest nl. -> Even over jouw verhaal, ik heb het ook gezien, het spijt me heel erg voor je dat je dat hebt moeten meemaken in je jeugd. Heel heel erg. Ik snap dat je graag een liefdevol gezinnetje wilt voor jezelf! Deze maand niets aan temp of ovutest gedaan trouwens. Hellen, een spannend verhaal ook voor jou, ben benieuwd naar je uitslagen, en zie ook Benthes reactie elders, laat je goed onderzoeken, wie weet ben je met wat hulp goed op weg te helpen., SanRob, ik begrijp dat je het zwaar hebt of hebt gehad: zet m op meid! Sterkte met alles. Heb niet verder teruggelezen, hoop dat het goed gaat met jullie allemaal ,
Geplaatst: Vr Dec 19, 2008 11:34 am Onderwerp: Planning verhuizing. -------------------------------------------------------------------------------- Hoi, Ons doel is zaterdag 27 december en zondag 28 december te verhuizen naar de nieuwe servers en het nieuwe design. Omdat we op de nieuwe website een heel nieuw banner script krijgen zullen alle onderschriften verwijderd worden maak dus eventueel een backup van je onderschrift en/of avatar. We proberen verder alles mee te nemen maar print voor de zekerheid belangrijke privé berichten even uit. Omdat er voor de nieuwe software nog geen fotoalbum beschikbaar is komt deze te vervallen. Alle foto's uit de publieke en persoonlijke albums worden verwijderd. Controleer even of je de originele foto's nog op je computer hebt staan en sla ze eventueel even op. Na de verhuizing kunnen we er niet meer bij. We houden jullie op de hoogte! Team Zwangerschapspagina _________________
Hallo allemaal, Ik heb lekker vakantie dus heel weinig achter de computer. Met mn "bandenpijn"gaat het weer goed. Het klopte wel dat ik veel te druk was geweest. Eerst een hele drukke week op mn werk om alles af te krijgen daarna donderdag nog even gauw shoppen en toen hield het op. Heb het weekend ook heel rustig aan gedaan. We moesten nog naar een een vriendinnetje voor de doop van haar kindje maar dat hebben we afgezegd. Hoe erg ik het ook vond. Maar nu heb ik toch ook serieus het idee dat ik sinds het weekend allemaal dingen voel. Mn buik lijkt ook in 1x een stuk groter te zijn geworden. En ik voel echt iets binnen, ik kan het niet omschrijven maar er friemeld iets onder mn huid zeg maar. hihi. Dit is het volgens mij of niet? Benthe, meisje ik ga zo enorm hard voor je duimen! Ik gun het je zo enorm! En het zal een keer lukken dus waarom nu niet Kaat, ik vind jouw een echte hele super sterke vrouw. Je zult misschien ook wel hard zijn geworden door je verleden maar ik vind het echt enorm dapper van je dat je je verleden achter je hebt gelaten. Groot gelijk niet meer achterom kijken, daar was je niet gelukkig. Nu wel! Ik vind het ook compleet idioot om dingen te vergeten na jouw woorden over je verleden. Nou meisjes allemaal enorme fijne feestdagen. Iedereen succes of sterkte met zn ding. Maar laten we vooral proberen om gezellig feestdagen te hebben.
Goedemorgen dames! Via deze manier wil ik iedereen vast fijne kerstdagen toewensen, al dan niet roze. Ik weet niet of het me nog lukt om online te komen, ik moet vandaag en morgen namelijk gewoon werken. Morgenavond kerstdiner bij mijn moeder, en tweede kerstdag hier met schoonfamilie. Wel vreemd deze maand dat mijn menstruatie een stuk langer duurde. Op dag zes nog steeds af en toe een drupje. En ik heb nu nog steeds wat "buikpijn". Of beter, meer een zeurend gevoel onder in de buik. Het zal er idd wel mee te maken hebben dat de eerste twee maanden mijn bm-slijmvlies nog erg dun was na vele jaren pilgebruik. Ik weet niet meer wie het zei...Maar ik ga er maar van uit dat mijn bm-slijmvlies er nu gewoon klaar voor is en het deze ronde gaat lukken
Goedemorgen! Liesben...mijn menstruatie is dit x veel heviger.... ik moest vannacht mijn bed uit omdat ik werkelijk leeg liep. Ik was net op tijd! Voor jou en iedereen hier...Fijne Kerstdagen! Ik zal hier wellicht ook niet veel zijn. Vanavond gaan we eten bij vrienden en 1e+2e kerstdag met familie. Veel plezier allemaal! X mex
Hallo meiden! Hier ben ik ook weer eens . Allereerst heel erg bedankt voor al jullie felicitaties... Jasmijns verjaardag is heel leuk en gezellig verlopen. Omdat ze nog niet echt beter was, hadden we afgelopen weekend al besloten om wat minder bezoek uit te nodigen en het feest wat later te laten beginnen. Maar goed ook, want Jasmijn sliep gisteren van 11.00 tot 16.00 uur. Maar de rest van de dag was ze wel erg gezellig en vrolijk. Vandaag zou ze eigenlijk haar verjaardag vieren op het kdv, maar dat heb ik uitgesteld tot maandag, aangezien ik gisteren nog niet kon beoordelen of ze vandaag wel zou kunnen gaan. Maar ik vond haar vanochtend fit genoeg, gelukkig. Ook Jasmijn is erg verwend, met onder andere een step, een nieuwe laptop, een theeserviesje, boekjes, puzzels, een pyama en kleispullen. Vanavond komt ook nog wat bezoek en mijn zus - die in Spanje zit - komt na de jaarwisseling pas. Even spammen... Hoezo, ik ben weer beter... ?
@Benthe: Meid, wat spannend! Ik ga héél hard duimen dat dit mooie ei benut gaat worden! @Hellen: Ik heb mijn reactie op jouw verhaal ook in het andere topic geplaatst... @Kaat: Heftig, hoor! Dikke knuf van mij...
Hallo dames Allereerst iedereen een fijne kerst toegewenst! @kaat : Ik vind je een kanjer. Heel dapper dat je je verhaal met ons deelt.... Verder vannacht echt bijna geke geworden van de hoofdpijn. Ik ben eruit gegaan en heb wat zwaardere pillen genomen. Ik voelde het gelukkig eindelijk wat zakken na een half uur. Ik ben uiteindelijk om 3 uur in slaap gevallen en werd om 6 uur wakker. Vanmorgen nog wat zeurderig gevoel. Ik heb weer gewone paracetamol genomen en nu is het WEG! YES! wel moe natuurlijk. Ik ga zo naar huis, kerstavond met zoontje van man en schoonzus die deze week heeft opgepast vieren. Morgen met ouders en broer/schoonzus en kinderen. Vrijdag lekker saampies! Doei tot na het weekend!
IEDEREEN HELE FYNE DAGEN! iWj gaan morgen in de loop vd middag naar mn oudste broer, daar zijn we dan weer, sinds jaaaaren weers met de hele familie. Maar wel zonder pappie helaas. 'sMorgens eerst appeltaart bakken en salade maken. 2e kerstdag eind vd dag naar mn schoonouders eten. Hopenlijk dan weer vroeg naar huis, want je kunt me nu al bij elkaar vegen. Ik ga ook gewoon door terwijl ik misschien toch echt smiddags moet gaan rusten ofzo. Nouja, aard vh beestje. Hoop jullie voor het weekend nog te "spreken"en anders zal dat dan NA het weekend worden, begrijp ik. Groetjes
Hallo meiden, allemaal een hele fijne kerst. Helaas geen roze, dat had ik gehoopt. Ik heb amper bijgelezen en zag wel dat SanRob al heel ver is. Succes met de laatste loodjes en Kaat, wat heftig en inderdaad heel dapper van je om hier je verhaal te doen. Ik ga een beetje uitrusten met de kerst, twee zeer gebroken nachten achter de rug met een chronisch verkouden mannetje . Liefs, Nin0
Als eerste wil ik jullie graag toewensen: HELE FIJNE KERSTDAGEN!!!! Vandaag was het flink rennen en vliegen om alle boodschappen en last-minute kadootjes (waarom wacht ik altijd tot het allerlaatste moment?) in huis te halen. En tussendoor hadden we nog iets anders belangrijks: onze eerste IUI. Ik heb er de hele nacht niet van geslapen, was er zo nerveus voor. Uiteraard bleek later dat ik me voor niets zo druk had gemaakt! Het begon vanmorgen al met het vullen van het potje! Wat een gedoe! In onze poging om het keurig in het potje op te vangen kreeg ik acuut de slappe lach en dat werkte niet echt bevorderend voor mijn liefje! We waren gelukkig op tijd om het potje in te leveren en ook weer op tijd terug voor de IUI. Superspannend! Het begon al heel relaxed want mijn lief had 1e klas "materiaal" ingeleverd volgens de gyn. Da's natuurlijk fijn om te horen. De percentages zeggen me eigenlijk niets maar na opwerking waren de cijfers 60% en 40,3... Zegt iemand dat iets? Mij niks in ieder geval maar volgens de gyn was het beetje in het buisje voldoende om 100 vrouwen te bezwangeren... Stoere mannenpraat, hoor! Als het maar voldoende is voor mijn ei... Zegt de gyn nog: "Elk weldenkend ei zal hiermee bevrucht worden"... Zul je zien dat mijn oude eieren niet mee willen werken. De IUI zelf stelde echt helemaal niks voor. Heb net nog heerlijk een uurtje van mijn verloren slaap ingehaald. Eén van de katten lag op mijn buik te slapen, volgens mijn lief deed ze een poging mijn ei uit te broeden! =D> Als dat lukt; applaus voor Maxi Jazz! Enfin, over twee weken en twee dagen mag ik testen! Lieve meiden, geniet van de kerst! Tot gauw! Gr. Benthe
@ Lola: Wat een leuke foto's van Jasmijn! Dat zijn echt van die foto's die een enorme big smile tevoorschijn toveren! Zo lief! En de kerstkaart is zo mooi, knap zeg! Gr. Benthe