Via deze weg willen we iedereen..... *****FIJNE KERSTDAGEN******* toewensen. Groetjes Anja, Ron, Anouska, Natasja, Jaron
Het percentage zegt mij niets (wij hebben nooit een percentage te horen gekregen), maar die 40,3 staat voor 40,3 miljoen (!) goede zwemmertjes. Voor een IUI is een minimum van 4 miljoen vereist en vanaf 10 miljoen praten ze over een goede 'vangst'. Misschien dat ze met die 60% bedoelen dat 60% van het totaal aantal zwemmertjes goede zwemmertjes zijn. Volgende keer (al duim ik natuurlijk heel hard dat die er niet hoeft te komen...) even vragen...
Benthe, spannend meid, ik ga keihard voor je duimen. Lola, fijn dat Jasmijn zo heeft genoten. En zo lekker verwend ook. Leuke foto's! Bekende beker trouwens. Hellen, wat een verhaal. Ik kan me wel enigszins voorstellen dat je erg verdrietig bent. Hoe is het vandaag gegaan? Kaat, leren leven met wat in het verleden is gebeurd is 1 ding, vergeven en vergeten is een tweede en dat doe je niet zo makkelijk. Onbegrijpelijk dat je moeder zich dat niet kan voorstellen. Ik snap dan ook heel goed dat je geen contact meer hebt.
NOD 26-12 Giegel 07-01 nefertary 07-01 Veronika 10-01 Ellenk 13-01 Benthe 16-01 Bebek/Carola 19-01 Mama2X 23-01 Mexicang AFSPRAKEN 16-12-2008: Miss Daantje - controle gynaecoloog 23-12-2008: Benthe - echo na een week Gonal-F spuiten 30-12-2008: Miss Daantje - 20weken-echo! 30-12-2008: Shiela - controle verloskundige 30-12-2008: ellybelly intake VK 02-01-2009: Shiela - 20weken - echo 06-01-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog BEVALDATA 26-01-2009 SanRob 12-03-2009 Anna 05-04-2009 Coto 05-05-2009 Kaat 09-05-2009 Miss Daantje 22-05-2009 Shiela 08-06-2009 Limmeke 02-08-2009 Ollebolleke BEVALLEN 29-06-2008 Nin0 - zoon Jules 20-07-2008 Lientje - dochter Danique 29-07-2008 Inez - dochter Yelina 03-08-2008 Natas - dochter Danique 13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie 24-09-2008 Zico - dochter Sterre 26-09-2008 Ritje - dochter Silke 07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn 18-11-2008 Vozzy - dochter Laura 25-11-2008 Anja - zoon Jaron Ook van mij Hele gezellige dagen gewenst! Benthe, ik duim keihard voor een knallend roze resultaat voor jou! Het zal hier de komende dagen wel stilvallen tot na het weekend dus voor iedereen die het nodig heeft Ik heb zelf net plaats genomen op de wachtbank. ei is een paar dagen later dan verwacht gekomen, dus NOD datum even veranderd.
Ja, die dingen zijn super handig! Jasmijn drinkt overigens prima uit een 'grote-meisjes-beker', maar voor zulke gelegenheden (drukte...) grijp ik graag terug naar zo'n veilig alternatief. Veilig voor mijn wit hoogpolig vloerkleed dan, hè... ?
MERRY CHRISTMAS!! Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen vol liefde, geluk gezondheid en gezelligheid!
Lieve dames, Iedereen een fijne warme gelukkige gezonde kerst gewenst! Voor volgend jaar alvast vele roze en lichtblauwe wolkjes, dikke roze strepen, en schattige babietjes gewenst!
Benthe, wat een mooi verhaal, van je kat, tranen in mijn ogen. Ik hoop op RAAK voor jullie hoor! Echt!
Hallo Iedereen , Fijne Kerst toegewenst vooral voor iedereen hier, een vruchtbaar 2009 de kraker het helpt maar door elke keer terug te bukken komt het weer.... Volgend jaar heb je je eigen gezinnetje Kaat! en dat doet deugd ik kan het weten! Vooruit kijken en mooie momenten zelf maken in je leven! dikke knuff! Natas rust maar wat uit! Hier grapje voor kerst dames! Liefs Ritje
Hey dames! Voor ons zit eerste kerstdag erop, we zijn vroeg naar huis gegaan omdat ik helemaal niet lekker ben ... Het is dat ik maandag ongesteld ben geworden,maar ik ben al de hele dag zo vreselijk misselijk, dat ik geen zin had om weg te gaan. Toch zijn we gegaan en eenmaal daar en aan tafel werd ik gek van alle geuren ... Ik ben geen drinker, maar ik rook de wijn nu zo sterk dat ik op een gegeven moment tegen mijn man zei: "het is dat ik ongesteld ben geweest, anders zou ik bijna gaan denken dat..." De menstruatie is inmiddels alweer achter de rug. Maandag begonnen, in de middag helder rood, dinsdag hevig, woensdag afnemend, vandaag niks meer. Kort, al zeg ik het zelf. Ik hoop dat jullie allemaal een leuke kerst hebben gehad, met de mensen om je heen die je om je heen wilt hebben. Morgen nog een dagje, en dan op naar 2009....ONS JAAR ! X mex
Haha ik ging pas goed naar die engel kijken toen jij dit schreef Anja... Inderdaad! Mooi knulletje Anja, super, gaat het een beetje soepel allemaal ook? Mexicang, bah, niet fijn, hoop dat je je morgen beter voelt... En idd, verwarrend zo misselijk zijn.
MEXICANG; zou er tochn gtestje tegenaan gooien. Of wil IK, haha, het niou te graag voor je. BENTHE: Ik duim megahard voor je. SPANNEND.
Wat naar he, zo'n lijf? Misschien toch even een keertje testen? Alhoewel de kans klein is na menstruatie, maar toch. Dan weet je het. Ik heb na mijn menstruatie al twee maal getest, omdat ik me ook niet lekker voelde. Bleef maar wat vage buikpijn houden, inclusief rare steekjes achter schaambeen. testen uiteraard negatief. Ik lust wel graag wijn, dus heb me gisterenavond tegoed gedaan. Tegen mijn principes, maar he, tis kerst. Na oud en nieuw is het weer helemaal klaar met de drank, maar deze ronde mag ik van mezelf.