@Anja: wat een mooie foto's en zo te zien heeft hij zijn duimpje al goed gevonden! LIEF! Al mijn tijd wordt in beslag genomen door Terrence dus heb zo weinig tijd gehad om bij te lezen,hoop dat het met iedereen goed gaat. @Sanrob: jeetje, het gaat voor jou nu ook opschieten....spannend!
Heeft iedereen een fijne kerst gehad? Wij hadden gisteren mijn moeder en schoonouders te eten. Normaliter ben ik niet zo'n keukenprinses, maar met een beetje hulp van Appie werd het een zeer geslaagde maaltijd ! Vandaag wilden we naar de kerstmarkt in Valkenburg gaan. We waren om 13.40 uur daar, bleek de kassa te sluiten om 13.30 uur... Toen maar even naar Prénatal. Ik moest een slaapzak met mouwen voor Emma hebben. Ze is haast uit haar Paccodoek gegroeid, dus ik moet het inbakeren gaan afbouwen. Ik heb na thuiskomst de mouwen van de slaapzak aan het lijfje vast genaaid, zodat de geborgenheid van de inbakerdoek wordt benaderd. En ik moet zeggen: Emma is een half uurtje geleden zonder enig protest gaan slapen... ! Het drinken uit de fles ging twee dagen lang fantastisch, maar sinds gisteravond weigert ze weer helaas... @Anja: Wat een lekker kereltje heb je! En leuk om jou ook eens te zien... @Mexicang: Wat vervelend dat je niet lekker werd ! Misselijk zijn omdat je zwanger bent - oké - maar verder liever niet... @Ritje: Heb je die leuke plaatjes zelf geknutseld of zelf gegoogled ? Ze zijn in elk geval weer erg leuk...
@benthe : Spannend zeg! We duimen voor je! Verder heb ik een fijne kerst gehad, gezellig en druk...! 1e kerstdag veel mensen over de vloer, lekker gourmetten en kadootjes! Ook de baby is al verwend! Vandaag uitgeslapen en zoon van man is om 3 uur naar zijn moeder gegaan om op wintersport te gaan...... Daarna samen gegeten....lamsrack van appie errug lekker. Nu lekker banken en zo naar love actually kijken.....\ Zo en ook nog lekker weekend hierna ideaal deze kerst! Doei fijn weekend.
Benthe, ligt je kat normaal gesproken ook graag bij je op schoot? Mijn inmiddels helaas overleden kat lag nooit bij mij op schoot, maar toen ik zwanger was, was hij vanaf het eerste moment niet bij me weg te slaan. Mexicang, vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk geen buikgriepje zo met kerst. Misschien toch maar een testje ertegenaan gooien? Anja, wat een lekker ventje. Zico, ook van jouw meisje weer een mooi plaatje. Lola, fijn dat Emma zo lekker is gaan slapen alleen jammer dat ze nu het flesje weer weigert. Gisteren hebben we een lekker rustig dagje gehad en vandaag zijn m'n broertje en schoonzusje hier geweest. Zondag gaan we met schoonmama, schoonzus, zwager en nichtje naar het Wintercircus van Wim Zomer. Ben benieuwd. We gaan er al jaren heen en hij schijnt zichzelf dit jaar weer te hebben overtroffen met de artiesten die hij heeft weten te regelen. Ben jij er ook wel eens geweest SanRob? Fijn weekeinde allemaal en tot volgende week!
Ik kom alleen even zeggen dat het toch een rode kerst is geworden Hoewel ik er vanuit was gegaan dat het deze maand niet raak zou zijn, had ik toch een beetje hoop gekregen.
Giegel........ je had al een vermoeden,maar stille hoop blijf je toch houden he? Niet leuk, een rode kerst Ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt en het niet al teveel impact heeft. X mex
@Giegel: Balen meid. Ik had gehoopt dat het oude forum nog met wat roze kon worden afgesloten... Ik ben benieuwd hoe onze vertrouwde 'ontmoetingsplaats' er na het weekend uitziet...
Giegel, wat ontzettend jammer meid. En inderdaad, ook al heb je een vermoeden dat het niet raak is, valt het toch altijd maar weer vies tegen als het inderdaad zo is.
Ja, dat dacht ik ook,maar we doen het nog steeds! Allemaal leuke en gezellige dagen gehad? Gisteren voelde ik me alweer een stuk beter,maar ben er nog niet helemaal. Ik weet niet of ik er een testje tegenaan ga gooien. Ik denk dat ik het wel merk als ik weer met de ovutesten begin. Of denk ik nu te simpel?
Met simpel denken is niks mis hoor Ik dacht ook dat de pagina dit weekend uit de lucht zou gaan...maar misschien later op de dag?
Giegel, aach, de laatste die kerst roze had kunnen kleuren wat jammer nou! ik hoop dat je de domper snel te boven kan komen. Iedereen kerst ongeschonden doorgekomen? Nu op naar het nieuwe jaar, de nieuwe kansen op roze ben ook benieuwd wanneer ze nu gaan beginnen met verhuizen... heb er verder niets over kunnen vinden op de site
Ik heb de kerst in ieder geval goed overleefd. Morgenavond nog naar schoonvader en dan hebben we de "kerstdiners" weer gehad. Ik moet wel zeggen dat ik me iets heb laten gaan met de wijn, maar ja...eenmalige actie zal ik maar zeggen. En t was per slot van rekening feest. Maandag en dinsdag moet ik werken. Dinsdagavond gaan we naar Van Dik Hout in de Paradiso, en dan is het al weer klustijd... uhm ik bedoel oud en nieuw Nou weet ik natuurlijk niet precies wanneer mijn ei is, dus we zijn vandaag maar vast begonnen met klussen. Altijd leuk toch? 8)
Gelijk heb je Liesben, je kan niet snel genoeg beginnen . Dat zoeken naar het ei blijft lastig he? Het lijkt soms wel pasen, hihihihi. Ik zit nu op dag 6, wij willen dit x ook al op tijd beginnen, zo rond dag 9. En nu maar hopen dat 2009 ons jaar gaat worden, nietwaar?
Ach, als ik het een beetje in kan schatten moeten wij bijna wel gelijk zwanger worden 8) Januari maar doen dan?