Giegel ik duim enorm hard voor je! @ Inez, snik snik traan traan wat mooi die foto's! ninO veel "plezier" met tranen zo! @Anja, ik kan me die tranen zo voorstellen, lijkt me zo bijzonder!
@Nino have fun met de kindjes bezoeken, ik word ook week als ik een klein babytje zie.. @Giegel nog niets? al getest? @Anja wat mooi voor je het beginnen voelen van een baby, geniet ervan het word dan stilaan sterker en sterker hoor! Wat fijn voor je hoor.... @Kaat en heb je wat geslapen hoe voel je je ? toch niet achteruit gegaan he? Heb goed geslapen maar minder moe dan gisteren al gaap ik nog steeds veel... Leuke berichtjes gehad van de hodnjes die ik gefokt had dus was een eluke avond gisteren nog, geen regen even nu... das fijn! Liefs Ritje
Nog geen nieuws van Giegel? Anja, wat geweldig dat je de kleine nu voelt. Dat is zo'n geweldige bevestiging van wat er in je buik groeit. Nin0, veel plezier met de bevallingsprogramma's. Ik heb ze inmiddels al een paar keer gezien, ben nu wel even uitgekeken, maar inderdaad werken deze programma's wel goed op je tranen. Vooral de keizersneebevallingen zorgden hier voor tranen en dan in het bijzonder degenen waarbij de kindjes geprikkeld en op gang moesten worden gebracht omdat dat bij ons met Alyssa ook het geval was. Kaat, hoe is het nu met jou? Hoop dat je toch weer wat aan de beterende hand bent. Wij zijn ook erg trots op deze laatste echoplaatjes. Nu nog even geduld tot we de kleine live mogen bewonderen. En ik sluit me aan bij Nin0, dames die gaan voor een EK-kindje .... trainen, trainen, trainen.
Anja: Fantastisch voor je dat je je kindje voelt bewegen. Moet heel bijzonder gevoel zijn. Giegel: heb je al getest en wat was de uitslag, ik hoop voor je dat je gevoel ook echt klopte! Lola: Zou wel fijn zijn als ze die tijden nog gaan aanpassen. Dit zijn toch geen tijden meer! Ga je al bijna weg? Inez: Heel erg mooi! Ritje: gewoon nog ff rustig aan doen, dat is het beste ninO: Ik had nooit iets met babyprogramma's op tv, maar nu vind ik ze ook leuk en inderdaad als dan alles goed is: tranen! Fijne dag dames, Kaat
@Anja: ja, dat is fijn gevoel, bewegende kindje. Dat is wat je na de bevaling zal missen. @Inez: wat een lief kindje. Echt die kleine neusje, mooi. @Giegel: nog nieuws? Hou ons niet te lang in spanning. @Shiela: lukt het om nog vol te houden. Mij bijna niet meer. Ik heb mij voorgenomen om alleen met ochtendurine te testen. En als ik moet mijn hondje om een uur of 5 uitlaten(in achtertuin) ga ik ook vlug plassen. Dan slaap ik nog half en denk ik niet aan test. Daarna om een uur of half zeven heb ik nog niets, pas na kop koffie kan ik weer plassen, maar dan is geen ochtendurine meer. Voor de rest gaat het wel goed. Mijn hoofdpijn is alweer over, dus dat was geen ongi hoofdpijn. Ik voel wel af en toe bloedtoevoer bij mijn borsten en niet zo'n beetje ook. Ze zijn nu heel gevoelig, vooral mijn tepels. Mijn temp is nog steeds 37,3. Maar ja, al bij al kan ook ongiaankondiging zijn. En mijn temp kan ook in een keer omlaag gaan. Dus ik maak mij zelf niet gek, gewoon even wachten. Wat ik wel heel vreemd vind voor mij zelf is, ik heb in mijn achtertuin twee struiken kruisbessen, ze zijn nog lang niet rijp en vreselijk zuur, maar ik vreet ze als een snoep. Heb nog nooit gedaan, vond het niet lekker en kreeg maagpijn van al dat zuur.
Och Giegel toch. Ik had toch zo gedacht dat het positief zou zijn.......... Ik baal met je mee. Sterkte met de dip, hopelijk ben je er snel overheen en ga je vol goede moed op naar een nieuwe ronde! Groet, Shannah
Gatver, nee toch Giegel. Wat is dat toch deze ronde het wil maar niet lukken. Bah! @4x mama. Ik moet zeggen dat ik vrij rustig ben nu. Voel nog wel steeds van alles maar toch ergens in mn achter hoofd denk ik dat het deze ronde niet gelukt is. Maar goed wat iemand al zei niet alle zwangerschappen zijn het zelfde dus stiekem hou ik me daar ook nog wel een beetje aan vast. Maar morgenvroeg ga we de test weer doen!
@Giegel; oh meid, ik had zoooooooo gehoopt op goed nieuws van jou, maar niet gelijk in dip vallen, zolang ongi nog niet aangekomen heb je nog steeds DE kans. @Shiela: weet je, meid, ik heb ook zo'n gevoel dat het deze maand niet gelukt. Ook ondanks al mij vremde gevoelens en toestanden ben ik van overtuigd dat ik op 17 juni bezoek krijg. Ik loop niet meer te stressen zoals vorige manden. Wie weet, testen wij samen straks dik posi. Zal wel leuk zijn, of nie. Want je weet wat ze zeggen: het gebeurd juist als je niet mee bezig bent. Maar ja, niet bezig? @Diaantje: hoe is het, meid, nog steeds die onzekerheid? Ik vind het zo jammer voor jou, het is echt zenuwenslopend. En jij moet nog een week wachten tot echo. Ik hoop van harte dat je straks heel goed nieuws krijgt. Ik hoop het echt.
@Giegel: heel erg shit voor je! @4xmamma: jij maakt het ook spannend. Leuk om te lezen hoe je het NIET testen voor jezelf zo makkelijk mogelijk maakt. Een mens kan creatief zijn! @shiela: succes morgen! Goed dat je nu nog rustig bent! Probeer dat vast te houden! Doeg, Kaat
Giegel, jammer dat je negatief hebt getest. Maar ... geen bloed geeft moed, ik blijf toch nog even eigenwijs doorduimen voor je! 4xmamma, precies, het is zo moeilijk om het los te laten, want je blijft er toch altijd wel mee bezig, of je nu wilt of niet. Ik hoop dat je gevoel het misheeft en dat er in ieder geval van jouw kant een positieve test komt.
Nou zo makkelijk is het niet. Ik heb vanochtend alle onkruid in mijn achtertuin eruit getrokken. Denk dat ik straks naar de voortuin ga.
Mwah, de linkerstreep op de Persona wordt lichter en de recht is nu met het blote oog zichtbaar maar ik ben nog niet overtuigd. Misschien wordt het wel een DuranDuran ei, Moet nog bijlezen maar moet eerst piesen en een ovtestje er doorheen jassen.
Goede middag allemaal, @ ANJA: oh, daar doen we het voor hè, een kleintje voelen in de buik lijkt me zo bijzonder. Geniet ervan! @ RITJE: fijn dat je toch nog een beetje goed geslapen hebt. Hier wordt het nu heel donker, dus het zal zo wel gaan regenen. @ KAAT: voel je je al iets beter? @ LOLA: heb je al een nieuw vluchtschema? Ik hoop het zo, deze vliegtijden kunnen je vakantie aardig verpesten. @ 4x MAMMA: blijf voor je duimen hoor. Goed van je dat je nog niet getest hebt. JA, wij nog een week in spanning en hopen dat de nog een week wegblijven. @ GIEGEL: balen meisje, maar...zoals INEZ al zei: geen bloed geeft moed. Begrijp heel goed dat je je bed weer bent ingedoken! Blijf toch nog wat voor je doorduimen hoor. @ SHEILA: wens jou morgen heel veel succes met testen. En idd, het wil ons allemaal deze ronde maar niet lukken om posi te testen. Vreemde ronde hoor. @ MOLLY: hoe is het met je vader? @ INEZ: hoe was het vanmorgen met de vissen? Nog een dik half uur en dan lekker weekend. Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en hopelijk de volgende week een paar posiberichten!
@Giegel, wel erg hoor, vind het balen, begin al op zen Hollands te klinken door jullie hier maar geen bloed wel effe afwachten he, dus nog geen duiveltjes he! Maar het ellendige gevoel dat en negatieve test met zich meebrengt is echt om een traantje van te laten! dikke knuff meisje Ik hoop ook net als Inez, even eigenwijs tot het tegendeel word bevestigd! liefs Ritje
@ Ritje heel goed dat je een beetje op zn Nederlands gaat praten. Af en toe moet ik ook wel erg bijschakelen om het Belgs te volgens
Wat baalde ik als een stekker vanmorgen zeg En dat terwijl ik best wel nuchter ben wat dat betreft. Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal en wie weet wordt het deze ronde nog wat (al denk ik het niet meer) en anders gaan we gewoon door naar een volgende ronde als het kan. Groetjes, Giegel
Nou, ons vluchtschema is een ietsiepietsie gunstiger geworden. In plaats van om 1.15 uur 's nachts vliegen we nu om 22.15 uur 's avonds terug. Het wordt dus nog steeds een lange dag, waarin Jasmijn haar middagdutje niet kan doen en ik ook niet kan gaan rusten. Je kunt je wel voorstellen hoe lastig Jasmijn zal zijn (van vermoeidheid) tegen de tijd dat we eindelijk kunnen vertrekken. Dat kun je een kind dan niet eens kwalijk nemen. Eén troost: we zullen niet de enigen zijn met een klein, moe en daardoor lastig kind... Pas bij aankomst in het hotel kunnen ze me antwoord geven op de vraag of we onze kamer tot 's avonds kunnen bijboeken. Als dit inderdaad kan, dan is dat helemaal super! Wij komen alleen midden in de nacht aan (ook al zo'n waardeloos iets, een hele vakantiedag weg...) en dan is geen Nederlandstalig personeel aanwezig. Nu heb ik met een Nederlandse werkneemster afgesproken dat ik haar voordat we thuis vertrekken even bel. Dan ben ik - hopelijk - de eerste met die vraag. Dit is een wijze les voor volgend jaar. Ik baal er echt van dat er een half uur rijden van huis middagvluchten vertrekken en aankomen waar ik toen niets vanaf wist... @Anja: Wat leuk dat je je kindje voor het eerst hebt voelen bewegen! Geniet ervan... @Giegel: Ach meid, wat ontzettend jammer...