35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Hoi allemaal,
    Hoop dat iedereen een fijn lang kerstweekend heeft gehad. Ik moet zeggen de kerst was Ok maar deze twee dagen erna bevallen me ook wel goed. 's morgens pas beslissen wat je gaat doen, heerlijk. En dan dat mooie weer. Als ik 4 minuten buiten ben dan heb ik wel bevroren dijen, maar ok, ik kon de trappers nog net rond krijgen.

Ben wel gefrustreerd van jassen kijken. ik weet dat mijn winterjas het niet gaat redden tot einde vd zwangerschap. Of ik moet wel heel erg te vroeg bevallen. Hij kan nog net dicht. Ik wil graag een andere, die past en ook nog leuk is. Maar dat is even moeilijk...
    Iemand nog tips toevallig?
    Ik heb gelukkig nog wel een groot snowboardjack, niet zo chique, maar past in elk geval. Dus desnoods moet ik daar maar mee verder de laatste maanden.

Ik heb wel alles bijgelezen, maar er is niets zo heel erg schokkends gebeurd gelukkig.
    Ik hoop van harte met de nieuwe dames mee dat 2009 ook lekker jullie jaar gaat worden!
    Nog harder duim ik voor Benthe en Ellen natuurlijk, jullie wachten al het langst. Ik duim dat het nu snel lukt!

Verder heb ik nog wel aan heel veel anderen gedacht die hier hebben meegepraat en waar we helaas nog geen goed nieuws van weten.
    Smoeltje, Mooiniet, Lastminutemama, Diaantje en Diana (leuk dat je even langs kwam met wensen), Luna2 en ...

2. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Lola, ik denk dat ik dan met de babyfoon aan m'n oor ga slapen :)

Anna ik heb helaas geen jassentips, mijn hoogtijdagen waren natuurlijk in de zomer.
    Als je het met dat jack zou redden zou ik dat denk ik doen, best wel zonde om nu een jas te kopen die je daarna nooit meer aan hebt.

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ben terug van weggeweest ;)

4. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo allemaal
    @Giegel : He jammer meid…Dan moet 2009 maar gewoon jouw jaar worden!
    @helen : En jouw jaar natuurlijk!
    @Liesben & mexicang : Allebei fijne klustijd! Een hele “gezellige” jaarwisseling…hihi

Hier de kerstdagen overleefd. Het was erg gezellig. 1e kerstdag druk met 6 volwassenen en 3 kinderen. Wat wel heel leuk is dat stiefzoon (11 jaar) het supergoed met mijn nichtjes kan vinden (5 en 3) en heel leuk spelen!
    2e kerstdag is hij om 3 uur naar zijn moeder gegaan en met vakantie. Dus samen gegeten (inderdaad lamsrack/rostirondjes/asperges van appie).
    Zaterdag zeer asociaal prenatal leeggekocht! :) :) voedingskussen/waskussen/hoezen/dekentje/lakentjes/hangertje en een babyfoon met 20% korting(die het helaas niet doet! :cry: ) Leuk opruiming bij prenatal!
    Vandaag badkamer gesopt/kamertje gesopt/kasten ingeruimd/3 wassen gedraaid....Nu enorme pijn in rug/heupen/schaambot......dinsdag VK maar eens vragen, ik heb het al 2 weken! :cry:

O en nieuwe buikfoto's geplaatst!

5. Wat dacht je van een poncho?

6. Over Prénatal gesproken... ik ben vergeten de Babydoos af te halen... :(

7. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

15 feb 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    hallo dames ik hoop dat jullie de kerstdagen rustig zijn door gekomen.
    Hier was het super hechtisch
    1ste kerstdag hebben we onze dochter opgehaald in lelystad bij het station en door gereden naar limburg, en 'sa vonds weer terug en mijn dochter afgezet in lelystad
    2de kerstdag naar leeuwarden mijn moeder ophalen en 's avonds thuis brengen.

*En 27 december was het zo ver* onze zoon is 3 geworden het wat een enorme leuke dag erg gezellig en ik ben super trots op mijn kleine mannetje.

Al met al hele drukke dagen geweest.
    Ik hoop dat er op dit forum nog wat roze is voor 2009 kleine hoop :D:D
    En ik geef jullie een dikke knuffel van mij

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik dacht dat we plat zouden zijn, dus heb ff niet gecheckt, maar jullie zijn er gelukkig nog! Ik hoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen gehad hebben, hier is het helemaal top gegaan! Nu op naar een drukke klusweek, want mijn ei week vorige keer een beetje af, dus ik neem geen enkel risico, hihi. Ik ga gewoon klussend het nieuwe jaar in!;) Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en mijn mede klussers: heel veel plezier! :)

9. @MaMa2x: Een dagje te laat, maar ik wil je zoontje toch graag nog even feliciteren met zijn 3e verjaardag...

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  11. Ellenk

Ellenk VIP lid

hallo allemaal,

Allemaal weer up to date na die kerstdagen en een weekend?

Helaas heb ik weer een WOD dit keer :( Mannetje heeft echt nog heel veel pijn dus is niets geworden.

Nou ja op naar 2009 dan maar weer!

12. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Grrrr weer eens een berichtje zitten tikken wat meteen weg is. Dom!

Ellen :( jammer en vervelend dat je man zo'n last heeft. Heb zelf meerdere keren (licht) gekneusde ribben gehad, maar was er gelukkig wel sneller van af.
    Veel succes voor de komende ronde!

Coto,
    Jouw buik lijkt wel dikker dan die van mij zeg! Alhoewel ik hem ook met de week zie groeien nu.

Laat je nog wel wat voor mij over bij Prenatal? Moet nog van alles hebben joh! Morgen ga ik met mijn moeder spulletjes kopen.

Natas,
    Ik zag je foto's net nog (heb heel veel zin in ons eigen wondertje) en zag dat Danique al in de buggy zat. Ik las ook het bijschrift dat het de eerste keer is. Maar doe je haar nu niet meer in de reiswieg? Wil of kan dat niet meer? Ze ziet er wel heerlijk uit hoor!

Inez, Heb ik nu een berichtje van jou niet gezien? Of ben je een tijdje niet geweest? Heb je leuke feestdagen gehad?

13. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    Nou, ook hier de feestdagen overleefd.

Gister is eindelijk de babykamer afgekomen. Opn klein detail na.Zal paar foto's maken.

Vnamiddag ff met 1 vd honden naar de dierendokter; is al week of 2 niet lekker, dus toch maares na laten kijken.

14. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    INEZ: hoe was het bij Wim? Ik ben er nog nooit geweest nee.

Miss Daantje; wat gaat de tijd toch snel, alweer 20 wkn. Heerlijk voor je.
    ELLEN; wat vreselijk jammer voor jullie. 2009 MOET het jaar worden voor jullie allemaal die op roze zitten te wachten.

Vriendin van mij is 4,5 week zwanger nu. Beetje jammer dat ze bijna uur rijden bij mij vandaan woont. Maar word toch surrogaattante, jippie!

15. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Heb foto's van onze ieniemienie babykamertje geplaatst in mn album.
    Staat zoooooooo vol.Alleen de kledingkast is nieuw(en de accesoires), rest is 2e hands. Niet voort geld, maar gewoon omdat ik dat leuk vind.

16. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Sandra wat mooi! Wij konden helemaal geen leuke commode vinden tweedehands. Maar deze is erg leuk.
    Uiteindelijk hebben we een showroommodel kamertje gekocht. Zijn er nu wel blij mee.

Ik vind jullie behang erg mooi. Wij hebben trouwens ook oranje in de kamer. Lekker fris he! Ik zal als het een beetje opschiet (er staat nu nog 5m3 aan rommel in het kamertje) ook eens een foto maken.

Nu nog afwachten op jullie kindje he! Lekker gevoel toch wel zeker, om al zo goed als klaar te zijn.

17. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ANNNA: de commode is een oude waskast, erboven hoort eigenlijk nog een deel met spiegel en glasplaatje. Robert heeft er poten onder bgezet omdattie anders te laag is.Ik heb er vd stof vd gordijnen een strook gemaakt om de poten weg te werken.
    Ja wij wilden geen standaard baby-achtige babykamer, niks mis mee hoor, maar wij wilden het niet. Dus lekkere frisse kleuren. Doordat de commode bruin, bedje lichtgroen en kast wit is, staan er wel verschillende kleuren in een kleine ruimte, maar geloof dat het wel gaat zo.

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    Eigenlijk heb alleen het bedje voor 5 euro op de rommelmarkt gekocht( robert heeft hem geschilderd), rest had ik al. Op die nieuwe kast na dan.

19. moby4

moby4 Bekend lid

26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Sanrob: ziet er heel leuk uit het kamertje!
    @Mama2x: grappig, mijn oudste zoon was ook jarig de 27e en is 13 geworden!
    Nog proficiat!

20. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    En bedankt!
    Ja het heeft even geduurd voordat er wat ging groeien maar nu istie niet meer te stoppen! Morgen naar VK even kijken wat die zegt!
    Maar er nog wel dikkere hoor heb ik gezien op mama april forum...

Verder morgen ook raad vragen voor mijn bekken. Daar heb ik toch wel veel last van :cry:

Nou doei allemaal!

Deel Deze Pagina