35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009!!!

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Anna, wij hebben inderdaad de mazzel dat het op eigen grond kan. We moeten dan welliswaar een paar maanden in een stacaravan bivakkeren, maar dat hebben we er graag voor over.

Verder hebben we een beperkt budget waardoor we veel zelf moeten doen. Dat zal ook wel even flink pittig worden, maar je moet toch wat. We zitten hier ontzettend naar onze zin, het huis wordt te klein, is niet geschikt om te verbouwen of aan te bouwen en dan is nieuwbouw de enigste optie, zeker als dat zoals in ons geval financieel gezien ook aantrekkelijker is.

Ik kan me voorstellen dat jullie nu toch weer rond aan het kijken zijn voor een andere woning. Zeker wanneer het huidige project op z'n minst ernstige vertraging oploopt.

Lola, knap van Jasmijn hoor, dat ze zo lang op heeft kunenn blijven en nog vrolijk bleef ook. Hier hebben de meiden beiden overal doorheen geslapen. Alyssa kun je 's avonds niet ophouden zonder dat haar humeur eronder te lijden heeft en rond middernacht sliep ze zo vast dat we haar maar lekker hebben laten liggen.
    Yelina hebben we na middernacht uiteraard nog wel even uit bed gehaald voor de laatste voeding.

Nu is hier het doorslapen gedurende de ergste vuurwerkhoos niet moeilijk, aangezien het hier rond middernacht nog rustiger is dan op de meeste plekken overdag.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

2009 is een feit!
    Ik heb gisterenavond, eigenlijk tegen mijn principes, toch gewoon champagne op. Hoort er toch een beetje bij met oud en nieuw.
    Verder een heerlijk rustige avond met zijn tweeën gehad, en natuurlijk de wens uitgesproken dat we het volgend jaar met zijn drieën doen. Of twee-en-een-half, dat mag ook ;)

Ik hoop dat in 2009 alle wensen uit mogen komen. Geniet van elkaar en geniet van de liefde, want zonder de liefde valt er niet veel te genieten.

4. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Iedereen een heel gelukkig, gezond, vruchtbaar 2009![

Dat al je wensen uit mogen komen!

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Een heel goed, gezond en gelukkig 2009 waarin wensen mogen uitkomen voor iedereen!!

6. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere

Ik had mezelf 1 glaasje bubbels beloofd en die was overheerlijk! :D
    Danique'je moet daar nog éven mee wachten 8)

We hebben het hier heel gezellig gehad met mijn moeder en zus + aanhang. Tis een latertje geworden natuurlijk, lag pas om 03.00 in m'n bed. Gelukkig heeft Danique tot 07.30 doorgeslapen, had ook express haar laatste voeding vlak voor 24.00 nog gegeven.

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Anja, ik heb Danique dus wel op behoorlijk vaste tijden zitten. Maar zij is een kindje wat dat heel makkelijk accepteert. Als zij tussendoor veel zou komen voor een voeding zou ik ook gewoon voeden hoor en dus geen schema meer hebben.
    Wat slapen betreft, heb je Jaron apart liggen in zijn kamertje? Ik heb hier in het begin met Danique gemerkt dat beneden slapen niet werkte, te druk en te veel geluiden. Dan doet ze ook alleen maar een hazeslaapje. Ook inbakeren werkte hier erg goed.

Inez, wat een gave plannen met een huis bouwen!
    Ik kan me voorstellen dat jullie uit jullie huisje gaan groeien. Tis een ontzettend leuk huisje maar erg klein. En wat een geweldige oplossing een dubbele bewoning met oma, voor alle partijen! De 60 km die hier tussen Danique en oma zitten is nu al af en toe te veel.
    Spannend joh, ik hoop dat jullie snel kunnen beginnen.

Anna, wat balen dat jullie huis waarschijnlijk niet doorgaat.

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hoi lieve meiden! Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, liefdevol en vruchtbaar, knalroze 2009 toe!!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijke avond hebben gehad en een spetterend begin van het nieuwe jaar! De eerste dag van 2009 begon meteen goed voor ons: klussend, haha! :) Ik hoop zo dat het nieuwe jaar ons gunstig gezind is, en dat hoop ik voor alle meiden die snakken naar roze! Ik vind dat we het verdienen!

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hoi allemaal!

Happy NewYear! Dat we allemaal maar een prachtig mooi, gezellig, leuk, gezond en roze 2009 mogen krijgen :D

Voor ons begint het nieuwe jaar meteen leuk, het is klustijd!

X mex

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    En Liesben? Denk je dat je je man kan verleiden vandaag?

12. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Een week geleden heb ik bovenstaand bericht hier geplaatst, maar ik heb enige twijfel over deze ongi.......
    Normaal gesproken ben ik hevig ongesteld en deze keer ben ik maar één dag in vlagen hevig ongi geweest en de rest van de dagen zo licht dat ik aan een inlegkruisje genoeg had. Ook is mijn temp hoog gebleven.
    Ik heb wel de 3e dag een zw.test gedaan maar die was negatief.
    Omdat ik zo twijfel denk ik dat ik na het weekend toch voor de zekerheid nog een zw.test ga doen.

13. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0

14. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Spannend Giegel, ik duim!

15. Diana

Diana Bekend lid

Jun 27, 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    :D GELUKKIG 2009 GEWENST AAN IEDEREEN :D

LIEFS

16. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Nou toch nog spannend Giegel!
    We duimen weer mee!

17. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    He allemaal, vol goede moed aan het nieuwe jaar begonnen :) Goed zo!

Diana,
    Ik hoop dat het goed met je/jullie gaat.

Natas, wat een lekker meissie is het toch al, in dat roze overhemdje..., mooi! Sta wel te kijken hoe groot ze al is. Goed om me daar ook al op voor te bereiden, dat het heeeel snel gaat!
    Maar dat roepen jullie hier wel vaker.

Giegel,
    Wauw spannend. dat klinkt best wel positief, zeker dat je temp niet gedaald is. Laat je het ons snel weten!

Het positieve is dat we eigenlijk al weer ingeloot zijn voor een ander project. In een andere buurt. Helaas geen tuin direct aan het water, maar wel een hoekhuis naast een sloot gelegen en vlakbij de plassen.
    Vanmiddag zijn we langs het plekje gereden met onze ouders en broer en zus. Die waren allemaal ook positief. We hebben volgens ons het huis met de leukste ligging van het projectje. Was ook onze eerste keus.
    Natuurlijk ook het duurste, dus daar twijfelen we nog een klein beetje over.
    Het is wel haalbaar gelukkig, maar we willen ons niet vastleggen tot verplicht alletwee 4 of 5 dagen werken. Dat moeten we nog een beetje duidelijk zien te krijgen.
    To be continued!

18. Anja38

Anja38 Actief lid

Feb 11, 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    -*-*-*-*- Gelukkig Nieuwjaar -*-*-*-*-

Groetjes Anja, Ron, Anouska, Natasja, Jaron

19. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    IEDEREEN EEN GEWELDIG (ROZE) 2009! QUA GEZONDHEID, PLEZIER, GELUK ETC.

[/sizeANNA; WAT BALEN DAT JULLIE HUIS WRS NIET DOORGAAT. WEL FYN DAT JULLIE WEER UITGELOOD ZIJN VOOR EEN ANDER MOOI HUIS.

GIEGEL; JE HOUDT HET NOG FF SPANNEND. DUIM DUIM.

INEZ; HAHA WIJ ZIKTTEN MET HET ZELFDE PROBLEEM, WE HEBBEN EEN HEEL LEUK HUIS(JE),M AAR KLEIN. BIJ ONS KAN WEL UITGEBOUWD WORDEN, MAAR DAT KOST IETS VAN EEN TON. SJA DAS TOCH WELN BEETJE VEEL. DUS ZULLEN WE HET MET DE RUIMTE MOETEN DOEN.

BEN OP ZOEK NAAR EEN GASTOUDER; HEB DAAR TOCH BETER GEVOEL BIJ, MAARJA NOU NOG EEN GESCHIKTE VINDEN. DUS ALS IEMAND IEMAND WEET, ;) HAHA; IN APELDOORN LIEFST WIJK ZEVENHUIZEN OF DE MATEN.

20. veronika

veronika Niet meer actief

Lieve allemaal:

Een gezond, gelukkig en vruchtbaar 2009 gewenst!

Hoop dat het goed met iedereen gaat hier! Wij zijn heel rustig het nieuwe jaar ingegaan, met z'n tweetjes thuis, vriendlief een beetje ziek en allebei doodmoe van het verbouwen.... Het vordert wel rustigjes aan, niet alles gaat makkelijk, dus na 6 super effectieve sloopdagen is de start van het opbouwen wel even wennen..... Man gaat 5 jan ook gewoon weer aan het werk, dus dan is het verder mijn project ipv ons project :cry: Maar ik red me wel!

Klustechnisch: geen idee hoe het is gegaan! Heb nl geen ovutesten gedaan en niet getempt. Vriendlief was wel heel "aanhankelijk" ongeveer 2 dagen vóór ei (gemiddelde ei-dag dan), maar daarna niet meer aan het "klussen" te krijgen, tot 's avonds op gemiddelde ei-dag. Tja, en we hebben al vaker goed geklust en dat was ook niet genoeg, dus waarom nu wel dan he....

Heb eigenlijk niets gelezen, behalve dat er goed geklust wordt, Anna wellicht weer een huis heeft, super! en Gieg het spannend maakt!! Meid ik hoop het zo voor je! Voor de rest: allemaal een nieuwjaarsknuffel en ik probeer me snel weer te melden.[/b]

Share This Page