Het zal ongetwijfeld iets hormonaals zijn... Had het vorige ronde niet zo sterk, maar dat zegt niks. Maar misschien is het wel gewoon een offday. Heb het de afgelopen weken, zo rond de feestdagen, erg druk gehad. Veel gewerkt. En als ik vrij was, dan was ik nooit alleen thuis. Mijn lief was namelijk anderhalve week vrij, en dan heb ik het nog niet eens over alle feestdagen-activiteiten. Dus ik mis ook mijn "rustdagen". Klinkt gek, maar ik heb het soms nodig om alleen te zijn. Ik heb natuurlijk heel lang alleen gewoond, en vond dat prima. En snap me niet verkeerd, ik hou zielsveel van mijn vriend, maar soms wil ik gewoon alleen zijn.
O, maar dat begrijp ik heel erg goed! Ik ben iemand die heel graag op zichzelf is, echt alleen zijn. Dat vind ik heerlijk en dan kom ik ook echt tot rust. Helaas wordt dat niet door iedereen begrepen. Ik hoef niet zo nodig een heel druk sociaal leven en voortdurend afspraken. Ik kan echt goed een periode even niets afspreken of iemand willen zien. En soms weer periodes wat meer. Nu heb ik een periode dat ik het lekker vind om te 'cocoonen' Dus...probeer er maar lekker aan toe te geven hoor!
hahahahaha... O ja...daar had ik helemaal niet bij stilgestaan... Nu is het weekend, mijn man heeft al een paar dagen vrij en na een paar dagen denk ik dan:"ga maar even wat voor jezelf doen, ben ik even alleen!" Echt, ik ben dol op hem,maar ik wil soms echt rust aan mijn hoofd. Dan duik ik op de bank, kijk ik alle foute soaps die er maar zijn, heerlijk! pff...gelukkig ben ik niet de enige die alleen zijn heerlijk vindt!
Ik heb mijn lief zojuist even de deur uitgegooid om wat boodschapjes te doen En ik heb besloten dat ik straks even een dutje ga doen. Ik mag anders pas morgenochtend om 0900 naar bed
ollebolleke, lang niets gehoord. alles goed met je? en hoe gaat het nu met de misselijkheid? ik duim voor een prachtige echo voor je hoor! Giegel zegt dat ze pas maandag weer gaat testen en is nu daarom bezigheidstherapie aan het volgen zico, sterkte met de start van het werk. heb je er zin in of bleeeeeh!? hmm hier nog zo eentje. daarom ben ik soms blij wannneer man en kind naar bed zijn
Hihihi...heel goed ! Ik doe het je niet na hoor, een nachtdienst! Ik vind het knap. Zowieso iedereen die onregelmatige diensten heeft, petje af! Ik werk in het onderwijs, dus regelmatige tijden en veel vakanties ! Nefertary.... dat is waar ik weleens tegenop zie...we hebben een kinderwens, maar ik hou er ook van om op mezelf te zijn en van rust. Ik heb soms de angst dat ik dan te weinig zal doen met ons kind, of dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt.
Ja, dat had ik ook van tevoren, maar daar heb ik als vanzelf mijn weg in gevonden. ik zou haar nu echt niet meer kunnen missen hoor. we willen er zoals je weet nu zelfs een bij
Oh Anna, echt het gaat zo snel met die kleintjes! Aan de ene kant heel leuk, al die ontwikkelingen en nieuwe dingen die ze dan kan. Maar aan de andere kant ook wel zonde hoor, zo rap als dat gaat. Ik hoop voor je dat het huis in het nieuwe project gaat lukken en haalbaar zal blijken. Succes! Veronika, moet jij straks nog heel veel doen aan jullie verbouwingen als vriendlief weer werkt? Tjees Giegel, wat maak jij het spannend! Daar hebben we de mooie ogen van Alyssa en Yelina weer! MaMa2x, gefeliciteerd met de kittens! Wel sneu dat eentje het niet gered heeft, ah gossie. Ik kan me voorstellen dat je de druk op zwanger worden graag wat minder wilt zien. Het is emotioneel slopend. Blijf je je houden aan het ultimatum van 2009 die je jezelf gesteld hebt? Zico, succes met weer gaan werken!
@Giegel": Je maakt het wel spannend zeg! @Zico : Oho! Zo hier weer geshopt! Babyfoon geruild, en deze doet het gewoon gelijk... Verder schaam een nieuwe fotocamera en videocamera gekocht erg he? Mmmm ben verse kippensoep aan het maken, ruikt helemaal lekker hier! Fijn weekend nog verder!
AAHHH hier nogn einzelganger. Mijn vriend is dus inernationaal chauffeur en iedereen heeft medelijden met me. Nou ik niet met mezelf hoor, heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk doordeweek alleen. Weet natuurlijk niet hoe het is als de kleine er is, maar ik heb er totaal geen problemen mee dattie er doordeweek niet is, ik ben ook erg graag op mezelf. Natuurlijk mis je hem wel eens in bepaalde situaties, dus een dagje extra thuis ofzo zou wel mogen, maar niet teveel haha.
Ga snel eens ff een gastouder tjekken. Klinkt wel ok, niet rokend, vlakbij mn werk, 16 jaar ervaring. Heb ook foto;s gezien van haar (vriendin van me heeft haar gegoogeld), oudere vrouw; ergens in de 50 denk ik. Niet hoog opgeleid, aan het schrijven te zien. is niet discriminerend bedoeld, maar dat valt wel op. Mijn moeder zou ook zo kunnen schrijven en die is allesbehalve dom, maar gewoon weinig opleiding door jong moeder te zijn geworden. Het belangrijkste is is dat ze lief en betrouwbaar is. Ik vind gastouder tochn beter gevoel geven en het is nog goedkoper dan een creche; ook leuk meegenomen.
Zullen dan toch stiekem meer mensen het lekker vinden om op zichzelf te zijn maar het alleen niet willen toegeven? Fijn om te lezen dat er meer zijn!
heb net foon gehad, voor men eerste werkdag heb ik zomaar een dag verplicht verlof gekregen Donderdag normaal eerste werkdag dus Maandag gaat sterre voor de eerste maal naar de onthaalmoeder voor ganse dag want heb een neiuwjaarsreceptie die ik zelf moet organiseren en daarna mag ik naar een after partij.M'n ventje komt me ophalen ga serieus de bloemekes dan eens buiten zetten
@natas ik denk wel dat maart '09 het ultimatum is ik heb 2 mooie kinderen en wil heel graag nog een kleine die droom hoop ik voor maart in vervulling te hebben gebracht. Ik bliijf hopen ...ons ultimatum was eigenlijk tot sept '08 en hebben we verlengt naar maart '09 dus wie weet nog een verlening maar denk het niet. Ik blijf ook voor alle dames hier duimen dat ze een rozr '09 krijgen
Vanavond ben ik over een test gestruikeld en ik ga er vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik test nu rustig door met ovu-testen omdat k mijn ei-sprong weer zou moeten krijgen één dezer dagen
Giegel, wat jammer zeg. Mag ik toch een beetje voor je door blijven hopen of zijn alle kansen voor deze ronde echt verkeken?
Coto, fototoestellen en filmcamera's behoren toch tot de standaard uitrusting van de baby uitzet? Anna, ik kan me alleen maar bij Natas aansluiten. Het gaat echt zo ontzettend snel met die kleintjes. Geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkelen, maar het zou best wel wat minder rap mogen gaan. Zico, succes met je eerste werkdag.