35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    GIEGEL, wat spijtig meid, was je zo gegund. Maar de moed niet opgeven he.
    INEZ, Eerste werkdag is uitgesteld tot donderdag, heb morgen al van te voren een dag verlof gekregen van m'n baas.
    Ze belden me vanmiddag op om het te melden.( verplichte verlofdag noemen ze dat hier ) :)

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Onze meid had zich daarnet helemaal onder gepoept, zal aan overschakeling van pap liggen denk

3. veronika

veronika Niet meer actief

He Gieg, meid dat is heel erg balen hoor. Bah bah bah bah.

Zico, succes met weer werken, ik heb het gemist, maar heb je er ook een beetje zin in?

Coto, lekker geshopt!

Ik hou ook wel van alleen zijn, als ik het te weinig doe word ik heel chaggerijnig, en dan verdwijnt iedereen (lees vriendlief haha) vanzelf wel op een afstandje ;)

Natas: ja er moet nog wel vrij veel gebeuren. Dat zijn een aantal knutselprojecten (aanrechtblad + wastafel maken incl leidingen etc voor bijkeuken bijv, halfhoog muurtje voor trapgat, keukenkastje aanpassen, ...) een aantal grote projecten waar ik wel wat hulp bij ga zoeken (hele badkamer en wc, nu ligt ALLES eruit, beh de wc, die nog net functioneert), we laten het stuccen, ehhhh nou vanalles nog. We hebben gisteren en vandaag alle radiatoren afgekoppeld en voorzien van afsluiters, zodat ze nu evt per stuk af te koppelen zijn als dat eens zou moeten. Is goede verbetering, en nu toch nodig om ze er allemaal af te halen ivm het stuccen etc. Met deze kou is het wel fijn om er straks weer 2 of 3 aan te kunnen sluiten voor tijdelijk tot de stucadoor komt. Nou ja, van die dingen! Je kunt erg druk zijn met zo'n verbouwing maar ik vind het leuk om te doen.

4. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Ja langs de ene kant wel, maar langs de andere kant niet.
    Ga het moeilijk hebben sterre weg te doen, maar zal 1x moeten.
    Langs de ene kant was die verlofdag een geschenk uit de hemel, maar langs de andere kant maandag doe ik haar zoiezo voor een ganse dag weg om al wat te wennen.
    Brrrrrrr weet nu al dat ik steeds aan haar zal denken.
    Morgen zou sterre ganse dag bij schoonouders zijn, maar het zijn al mensen op leeftijd.
    Ze zijn er volledig uit omdat het leeftijd verschil tussen onze eerste 2 en sterre zo groot is.
    Moet vertrouwen hebben maar als ik ze bezig zi wordt ik zenuwachtig, dat terwijl ze voor yens en zoë steeds gezorgd hebben vroeger elke dag en ging alles perfect.
    In de week gaat sterre naar een onthaalmoeder uit m'n straat.

Moet er gewoon nog aan wennen denk

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Dat doe je goed hoor Coto, mooie nieuwe apparatuur kopen voor als de kleine er is. Want natuurlijk moet dat goed vastgelegd worden allemaal..... ik heb geloof ik al een harde schijf vol :)

MaMa2x, ik duim voor je!

Veronika, nog heel veel te doen dus. Inderdaad leuk, maar kost natuurlijk ook veel tijd en energie. Succes!

Tis inderdaad wennen Zico, je kleintje de hele dag weg. Sterkte!

6. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Pff krijg het letterlijk en figuurlijk een beetje warm. Mijn temperatuur loopt al enige dagen op en is nu al 2 dagen 37,1 terwijl ik normaal 36,6 heb. Ergens anders had ik al mijn temperatuurkaartje neergezet, maar ik ga nu zelf bijna geloven, dat ik een eisprong zou kúnnen hebben gehad.

Laten we hopen dat ie dan maar hoog blijft...want dat zou de gyn toch mooi ( al was het maar gedeeltelijk) in het omgelijk stellen! Duimen jullie mee?

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Dat zou geweldig zijn Helen, ik duim mee!

8. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Hellen, ik duim mee. Wat zou dat geweldig zijn zeg! Laat de artsen allemaal versteld zijn meid!

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ben ik geboycot? :( Ik kan het niet helpen dat ik niet zo vaak meer kom, ben erg druk, maar als jullie vinden dat ik me dan beter af kan melden, dan hoor ik het graag hoor, snap ik dan ook wel! Valt me gewoon op dat niemand meer op mijn berichten/ vragen reageert... :(

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    @Bebek Istiyorum

Het gaat nogal snel hier..met reacties. IK moest een paar pagina's terugbladeren voor ik je vraag vond. Maar hier gaat ie dan:

Voor zover ik weet, leeft een eitje maar 12 uur. Dus op de dag van je eisprong klussen, kan ertoe leiden, dat je nét te laat bent. Sperma kan enkele dagen overleven, vandaar dat je dus ook voor de eisprong best kan klussen. Ach en de dag zelf ook nog, is natuurlijk geen probleem. Toch lees je regelmatig, dat elke dag klussen de kwaliteit van het sperma zou verminderen. Ach..je hebt maar één zaadje nodig he ;)

Mijn kalender geeft me overigens een vruchtbare perode van een dag of 3 voor de eisprong en de dag van de eisprong aan.

Heb je hier wat aan?

Ondertussen ben ik heel benieuwd naar mijn temp. morgenochtend :rolleyes:

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hey dames!

Ik heb vandaag een enorme kramp in mijn buik. Ik denk zelf dat dit ovulatiepijn zal zijn. Maar... vanmorgen nog geen lagere temperatuur en vanmorgen een gelijke test aan die van gisteren: ik heb altijd 2 dagen een positieve test.

Gisteren had ik om 11.15 een +test, 's avonds geklust.
    Vanmorgen om 11.25u een gelijke test als die van gisteren. Nog wat vruchtbaar slijm, maar niet veel meer.
    Ik denk dat we vanavond nog wel een keer klussen, of is het meer wijsheid om morgen te klussen? Al verwacht ik later vandaag of morgen mijn ei. Vorige ronde was op dag 14, dat is in deze cyclus vandaag.
    Ik weet dat om de dag beter is omdat hoe vaker achter elkaar, hoe minder zaadcellen er in het sperma zitten.
    Soms zou het handiger zijn om maar 1 dag een positieve test te hebben ;)

Hellen1971...jou kalender, is dat bij FF?

12. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    BEBEK; gebeurt wel vaker hoor, dat er niet gereageerd word op een vraag. Komt gewoon omdat er zoveel berichten per dag bijkomen. Is niet persoonlijk bedoeld. Je bent en blijft altijd welkom, ook als je wat minder post. Gewoon je vraag nog een keer stellen. Het is mij ook meerdere keren gebeurt hoor.

13. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Hellen: Dank je wel voor je antwoord, daar heb ik zeker wat aan! Ik wist ook niet precies hoe lang een eitje leeft; de ene site zegt 12 uur, de andere 24 en er is er zelfs één die het over 48 uur heeft, errug verwarrend allemaal! Ik wist ook niet dat de kwaliteit van het sperma vermindert als je elke dag klust! Weer wat geleerd! Hoe lang moeten die jongens zwemmen dan, voor ze het eitje bereikt hebben? :) Ik ben heel blij dat je de moeite hebt genomen om mijn vraag te beantwoorden, dank je wel! En ik ga heel hard voor je duimen!

Sowieso fijn om te weten dat ik niet geboycot ben! Ik kan nergens anders terecht met mijn vragen, dus eigenlijk heb ik jullie heel hard nodig! (thnx SanRob!)

14. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo,
    @Bebek : Sorry hoor maar ik heb gewoon niet zoveel verstand van die dingen....Ik was 1 van die vrouwen die stomgelukkig in 1 keer raak was. Dus vrijdag of zaterdag eisprong en woensdag ervoor/zaterdag en dinsdag "geklust" en raak! Dus ja :oops:
    Vandaag de stickers op de muren geplakt (barbapappa thema) en de klamboe opgehangen...Het wordt echt mooi. Ik heb wel foto's maar we moeten alleen nog de nieuwe camera op de computer aansluiten hihi....

15. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Ik ga er vanuit dat het niet raak is en zal nog voor de zekerheid bij een positieve ovu-test een zw.test doen. Maar ik ga nu maar weer op zoek naar mijn ei-sprong die één dezer dagen moet komen. Volgens vorige rondes komt mijn ei binnen nu en 3 dagen.

Ik geef de moed niet op, maar zo langzamerhand heb ik weinig vertrouwen meer in mijn lichaam. Als het fabeltje nou opgaat dat een antibiotica-kuur een zwangerschap tot gevolg heeft, dan hoop ik dat dat gaat lukken. Maar het is niet voor niets een fabeltje.
    Als het deze ronde niet lukt, krijg ik sowieso een HSG begin februari.

Het zit weer niet mee :(
    Tijd tot ei-sprong duurt deze maand in ieder geval niet lang, door dat vage gedoe van mijn menstruatie en test :p

Jij kan al bijna testen zie ik :)
    Heb je een voorgevoel?
    Je pendel zegt januari...... ;)

Ik duim mee dat je toch een ei-sprong hebt!

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nee, ik heb um bij menstruatiekalender.net. Hij is in het Nederlands en heeft ook veel handige dingen!

@ Giegel: dank je! Ik duim met jou mee.

17. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    ZOOO 39e verjaardag weer voorbij. Voel me wel beetje bejaard nu.
    Gelukkig schat niemand me 39. Zeggen ze....

Geboortekaartje is ontworpen, kamertje is klaar. Nu mn huis nog schoon; begin ik ma of di mee(zat te wachten op die nesteldrang maar die komt maar niet)5 min wat doen, 10 min uitrusten. Anders red ik hnet niet vd rugpijn. Dusss sovern week of 5 zal ikk wel klaar zijn, haha.

18. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Je bent tegelijk met mijn man jarig, die de drie heeft ingeruild voor een vier :p

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    SanRob: gefeliciteerd met je 39ste! Sorry voor de late reactie, had m ff gemist...

@Coto: geeft niks hoor, ik begon me alleen beetje zorgen te maken dat ik niet meer mee mocht doen omdat ik niet zo vaak meer kom! Maarre, in 1x raak...wow, ik wou dat ik zo'n mazzel had als jij! Volgens de calculator was 1 januari mijn meest vruchtbare dag en toen hebben we geklust en op 3 januari ook (mijn cyclus is soms wat langer) daarvoor niet omdat ik een buikvirusje te pakken had en vriendlief een nacht had overgeslagen ivm overwerk, dus ik kan alleen maar hopen dat mn cyclus deze maand precies 27 dagen was of desnoods een dag of twee langer, maar niet korter, haha!

Ik heb trouwens op internet van die sensitest zwangerschapstesten besteld, die met die hartjes, heeft iemand er ervaring mee of dat goed is?

Ga nu mn bedje in, morgen om 5.30 loopt de wekker weer af, want dan moeten we weer aan de arbeid! Slaap lekker allemaal!

20. SanRob

SanRob Bekend lid

Jun 28, 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    GIEGEL; ik heb nogn jaartje uitstel, hihi.

Share This Page