35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    En jullie ook gefeliciteerd natuurlijk.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ook nog van harte Sanrob en Gieg natuurlijk!

3. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    @Giegel : Jammer meid, toch niet? We duimen weer voor de volgende keer!
    @Sanrob : Gefeliciteerd! En jee wat gaat het hard bij jou! nog maar een paar weekjes... Maar ik zie dat je er bijna klaar voor bent! Sterkte deze laatste loodjes!
    Welterusten allen

4. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Hellen, :thumup: :thumup:

Bebek, je bent niet de enige. ik heb soms ook het gevoel dat ik alleen tegen mezelf zit te praten, en ik kom hier toch regelmatig. aan de andere kant reageer ik ook niet overal op, gewoon omdat het te snel gaat en ik het daardoor niet altijd kan bijhouden.
    over je andere bericht, ik gebruik de sensitest dipstick, ben daar erg tevreden over.

mexicang, als je morgen je ei verwacht zou ik vanavond nog een keer klussen. het is beter om voor je ei te klussen.
    en over dat vaak achter elkaar, toen ik vorige maand zwanger was hadden wij de 2 dagen voor de eisprong geklust.
    in ieder geval heel veel succes gewenst!

Giegel, wat sneu nou. en inderdaad wat anderen ook zeggen, niet de moed laten zakken hoor. eens moet het toch raak zijn.

SanRob en man van Giegel: Gefeliciteerd!

5. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    SanRob, op de valreep van je verjaardag, van harte gefeliciteerd!

Giegel, ook jij van harte met je mannetje, die 12 dagen ouder is dan ik. De 16e verruil ik ook de 3 voor een 4. Begon het leven niet bij 40? Haha.

Bebek en Nefertary, er zijn er al meerderen die het gezegd hebben, gewoon blijven posten hoor! Ik reageer ook niet altijd, maar dat is niet omdat ik niet wil reageren, maar omdat ik de laatste tijd alleen maar even vluchtig kijk omdat ik gewoon even erg druk ben met m'n werk. En :oops: :oops: , daardoor lees ik ook wel eens over berichtjes heen. Sorrie daarvoor.

Zw.testen, ik heb altijd die van Matcare gebruikt, die kun je hier op zsp ook bestellen. Niet duur en mijn ervaringen waren er goed mee. Die testen konden het ook niet helpen als het hier steeds weer misging.

6. Liesben

Liesben Niet meer actief

Volgens mij word er nooit iemand geboycot...gewoon een jammere samenloop van omstandigheden! Is mij ook wel eens overkomen, gewoon nogmaals roepen ;)

7. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zou echt geweldig zijn!

8. Liesben

Liesben Niet meer actief

januari werd onze maand toch? ;)
    Klussen kan nooit kwaad en ik ga voor je duimen mex!

9. Liesben

Liesben Niet meer actief

Geen idee. Ik heb hier nog die testen van het kruidvat liggen (2 voor 5 euro). Die schijnen wel goed te zijn.

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hellen1971... dank je :D! Ik zal eens gaan kijken op die site, ik heb er niet eerder van gehoord!

Nefertary en Liesben... we hebben gisteravond toch geklust! Ik merk alleen aan mezelf dat ik erom moet gaan denken dat ik het geen verplichting ga vinden(nu al :(). Mijn man vindt het allemaal best en geweldig, ik heb er wat meer moeite mee. Gelukkig kunnen wij er goed over praten, dat scheelt al.

Mijn vruchtbare slijm is helemaal weg, dus ik denk dat mijn ei geweest is, dus mag plaats nemen op het wachtbankje.
    En klussen als ik zin heb ;)

Groetjes en een fijne dag vandaag!

11. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Hallo meiden,
    ik ben even niet bijgelezen maar wens ieder een heel mooi 2009, met veel roze, goede bevallingen en lieve baby's toe.

Veel liefs, Nin0

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hi all,

Allemaal een goed uiteinde gehad?
    Zie verder hier nog niets spannends.... jammer ;)

Laterrrrrrr

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  14. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    ik denk dat je daar toch niet helemaal aan ontkomt, want de kans om zwanger te raken is nu eenmaal het grootst als je klust tijdens de vruchtbare dagen. je kunt er natuurlijk voor kiezen om alleen te 'klussen' wanneer je er zin in hebt, maar dan duurt het ws. een stuk langer voordat je zwanger bent. het is maar wat voor jou het beste voelt.

zico, ik heb gestemd hoor!

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vanmorgen met Danique bij het CB geweest. De 3de prikken zitten er weer in (au), ze weegt nu 5860 gram en is 66 centimeter lang.
    Verder alles goed, behalve wat gezeur over dat ik nu met bijvoeding 'moet' beginnen omdat 't kind anders niet meer aan smaakjes zou kunnen wennen. Ik begin over een week of 3, dat leverde een diepe frons op. Het zal allemaal wel, naar mijn idee kan je nu natuurlijk prima hapjes geven maar het moet nog niet.

Nog van harte bejaarde SanRob! Heb je lopen swingen achter je rollator? :D

Gieg, ik vind het zó balen voor je! :cry:

En die verplichting..... tsja, dat wordt het idd al vrij snel. Vonden wij ook, maar met een hoop humor valt er wel weer wat van te maken.

16. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    wat een b*llsh*t zeg!
    ik ben pas met 6 maanden begonnen omdat er allergieen bij ons in de familie voorkomen. in dat geval is het juist af te raden om al zo vroeg met hapjes te beginnen. en haar smaak is er niet minder om, ze eet dingen die ik absoluut niet lust. :)
    laat je niet opjagen hoor! het gedram van consultatieburo's -niet allemaal hoor, de mijne bv. niet- is alom bekend.

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Nefertary, dat dacht ik dus ook :D

18. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    DANK voor de felicitaties. Het rare is dat ik me vanmorgen eigenlijk niet anders voelde dan eergister morgen, haha.

19. Liesben

Liesben Niet meer actief

You go girl ;)
    En inderdaad, een klein beetje verplicht is het soms wel. Maar probeer ook gewoon te vrijen als je niet vruchtbaar bent, dan zijn die paar verplichte nummers minder erg. Toch?
    Welkom op het wachtbankje.
    Ik heb me voorgenomen gewoon niets te voelen deze maand. Scheelt een hoop zenuwen ;)

20. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik heb zelf nog geen ervaringen met CB's, maar hoor vaak dat ze daar erg drammerig kunnen zijn. Een vriendin van me was er met haar jongste, die met 8 maanden liep. Die kreeg te horen dat dat toch echt niet goed voor hem was? Tja zei ze, ik kan nogal slecht zijn beentjes breken niet?
    Volgens mij mag je best je gevoel een beetje volgen.

Deel Deze Pagina