35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dat zei ik ook tegen mijn man, dat we wel erop moeten letten dat we niet teveel gefixeerd zijn op het vrijen op de vruchtbare dagen.
    Goed voornemen Liesben, ga ik ook doen.... ik ga helemaal niks voelen deze maand...he-le-maal niets! ;)
    En dan is het vast heel snel 21 januari!

2. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    doktersassistente/pedicure
    apeldoorn
    LIESBEN/MEXICAN: ik hoop met jullie mee dat jullie deze maand niks gaan voelen!
    En dat jullie lichaam jullie op die manier voor de gek houd en er wel van alles aan de hand is.

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

dankjewel :)

4. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Dank Je Wel Sanrob! "D

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ja, dat herken ik wel; overal op reageren lukt mij ook niet, ik heb het zo vreselijk druk dat ik vaak de puf niet meer heb om al die pagina's te lezen die er gepost zijn op 1 dag! Maar omdat ik helemaal geen reactie meer kreeg dacht ik even dat ik geboycot was :oops: Maar ik ben niet de enige die dat voelde dus...Gelukkig is iedereen zo lief geweest om dat gevoel weer weg te nemen! Ik zou jullie ook echt niet meer kunnen missen hoor!
    Wat betreft die zw.testen: ik had die dipstick ook zien staan maar er stond bij dat deze luxer was en toen dacht ik: ach, wie weet helpt het, haha :) . Maar als jij goede ervaringen met die sensitest hebt, zal deze ook wel goed zijn neem ik aan. Ik had ook die van het kruidvat, maar daar hoorde ik wisselende verhalen over en voor mijn ongeduldige ik is het nadeel daarvan dat je alleen op je NOD kan testen. Met die sensitest kun je al 4 dagen van te voren testen, hoewel ik dan bij negatief resultaat waarschijnlijk weer meer ga testen...ach, het zit allemaal in mijn hoofd! Maar ik hoop in ieder geval op veel roze: ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor en de rest van de meiden op het wachtbankje ook! Ik heb ei optimaal benut deze maand, dus het wordt nu spannend tot de 16e...

6. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Ik heb met die van Kruidvat (die met het pipetje) 2 dagen voor NOD positief getest (zie album) :)

sterkte en succes op de wachtbank. ik hoop voor jou en alle andere wachtenden op knallend roze :thumup:

7. coto500

coto500 Bekend lid

23 jul 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    He hallo,
    Hier wordt druk geklust! :oops: Bij ons wordt het wel wat minder met die buik, maar gister werd het ineens heel gezellig! Alleen heb ik nu spierpijn aan de binnenkant van mijn dijen wahaha toch te wild? :oops: :oops:
    Zico ik heb gestemd hoor!

8. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @nefertary: dat hoop ik ook, dank je! Kan niet wachten tot ik net zo'n mooi testje heb als jij! Enne, ik heb er nog één van het kruidvat, dus ik kan switchen bij twijfel! ;)

9. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zico, ik heb gestemd hoor!

Natas, wat een bullshit toch weer van het CB. Nou ja, het ene oor in en het andere oor ermaar weer uit toch?
    Zoals je al wel weet ben ik zelf ook absoluut geen fan van het CB. Niet dat ik nou superslechte ervaringen met ze heb gehad, maar ik kan toch ook niet zeggen dat ik er veel aan heb gehad. Ik ga zo op m'n eigen gevoel af, dat ik hun adviezen eigenlijk bijna nooit nodig heb en als ze al eens een advies geven, is dat 9 van de 10 keer iets wat ik zelf ook al wel had bedacht.

Niet meer aan smaken kunnen wennen als je nu niet begint. Tssss. Die had ik nog niet gehoord.

En wat is ze weer flink gegroeid! Ben benieuwd hoe het hier is. Donderdag mogen wij weer.

Jaaa, januari moet inderdaad maar eens jullie maand zijn. Ik hoop hier de komende tijd nu voor de verandering eens veel roze tegen te komen ipv veel rood.

10. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Er moet hier nodig weer roze komen!

Hahaha Liesben, goed antwoord van je vriendin aan het CB :D
    Ik snapte hun teksten vanmorgen ook niet goed. Zij moeten borstvoeding promoten en ervan op de hoogte zijn, het WHO zegt notabene dat 6 maanden enkel BV het beste is. En dan zegt ze zoiets..... vreemd.

Ja pcies Inez, het is mijn andere oortje alweer uit hoor :)
    Ik schreef het ergens anders al : had ook een 'discussie' over een voeding om 05.00 wel of niet een nachtvoeding is. Om 04.00 was dat wel zo volgens haar, om 05.00 was het al dag...... nou, of Danique om 04.00 of 05.00 komt, het voelt allebei heeeeel erg nacht! :)
    Ben benieuwd of Yelina donderdag weer precies evenveel als Danique weegt, net zoals vorige keer. Zou wel erg toevallig zijn.

11. Annna

Annna Fanatiek lid

20 sep 2007
    2.587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Liesben,
    IK snap je heeeel goed. Ik 'verweet' mijn vriend het ook dat hij in de zomer persee 4 weken vrij wilde zijn. En nu in de kerstvakantie heeft hij ook maar 4 dagen gewerkt 2 dgn/week. Dan wilde hij ook nog dingen met mij doen die niet mijn prioriteit hebben. Proefrit maken in een evt nieuwe auto enzo.
    Ik heb echt tijd voor mezelf nodig. Nu maar hiervoor ook wel. Ik ben ook blij als hij eens een avondje gaat sporten ofzo.
    Terwijl ik hem echt geen dag wil missen hoor! Het lange alleen wonen? Misschien, of hormonaal?! Kan ook, maar hoop voor jullie dat je het niet te bont maakt. Anders kan hij zich wel eens gebruikt voelen. Wle nodig voor het klussen en daarna aan de kant gezet :(

Veronika,
    Jullie zijn goed op dreef met het klussen lees ik! Lekker hoor! Zou er bijna zin in krijgen. Maar voorlopig nog niet hoor!

Coto,
    Ik heb vorig jaar zelfs al een spiegelreflexcamera gekocht. Was toen voor de tweede keer zwanger. En wij gaan ook zeker nog een videocamera kopen.

Bebek,
    Jou wilde ik zeker nog berichten. Belangrijk om te weten! De dag voor je eisprong is nl inderdaad je meest vruchtbare. Dan ligt er al een voorraadje verse zaadjes op de loer wanneer je eitje springt en in je eileider terrecht komt.
    Je zou voor exacte antwoorden kunnen googelen op sites van ziekenhuizen. Die publiceren vrij veel informatie en die zou denk ik het meest correct moeten zijn. Veel sites over vruchtbaarheid kopieren het een en ander van andere sites en soms horen ze wel een bel, maar weten ze niet waar de klepel hangt.
    Vandaar die verschillende info soms.

Helen,
    Hoe zit 't met je temp?

SanRob,
    Je kunt ook hulp vragen hoor! (theoretisch dan, ben er zelf ook niet goed in! Hoop dat ik straks een proper Mientje als kraamverzorgster krijg ;)
    Nog gefeliciteerd!

En jij ook Giegel! Met je vent dan!

Zico,
    Wat lekker verplichte verlofdagen. Die mogen ze hier ook wel instellen in NL!
    Wat voor werk doe je eigenlijk en hoeveel dagen?Ik hoop dat vandaag je dag zonder Sterre mee viel!

Hier ben ik weer erg moe na weer een dag werken en vroeg opstaan.Heb ook erg veel last van harde buiken gehad! En mijn heup doet weer zeer, maar dat was voor het werken ook al.
    Korter voor de klas staan lukte niet echt. De onderwijsassistente was ziek en mijn vervangster ook. Dus geen invallers om voor mijn klas te staan. Tja, en ik ben dan wel weer zo flink en gedreven... ik zou het vervelend vinden als er straks niet anders op zit dan mij ook ziek te melden.

Maar goed. We gaan het (over)morgen weer proberen.

12. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    OK, maar dan spreken we af dat het bij jou WEL blijft zitten :-s :)

Nou, januari wordt niet mijn maand hoor! :cry:
    Ik heb zoals gebruikelijk al weer geruime tijd knallende ongiverschijnselen, alsof het elk moment kan losbarsten.
    Wat mij betreft mag dat dan ook zo snel mogelijk, kan ik tenminste weer opnieuw beginnen :(

13. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    NEFARTY: die knallende menstruatiepijnen had ik ook; maar wel zwanger. Dus zegt niks.Er is nog hoop.

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Nou...die blijft nu dus al dagenlang "flatlinen"op 37,1. Ik leef tussen hoop en vrees. Hij is vanaf 28-12 aan het stijgen en sinds 5 dagen continue op die 37,1. Ik hoop dat ie in ieder geval een week aanhoudt en liefst natuurlijk nog véél langer....want er is ook druk geklust ( zonder dat we vermoedden, dat er een eventueel ei was) dus wie weet, wie weet...

Wordt vervolgd!

15. SanRob

SanRob Bekend lid

28 jun 2007
    847
    0
    0
    apeldoorn
    HELEN: DUIM DUIM!

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hier is een ei gespot :)

Mijn ovu-test was gisteravond positief en nu weer negatief, dus ik heb zeer waarschijnlijk vandaag mijn ei-sprong (gehad).
    We gaan zo dus nog even klieren met potjes en spuitjes :p
    voor de nieuwere 35+ers, wij doen op advies van de gyn aan zelf-inseminatie

17. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Succes Giegel!

Nefertary, ik hoop dat je ongi niet doorzet.

Helen, ik duim ook.

Anna, hou je jezelf wel in de gaten? Je baby is en blijft het belangrijkste meid.

18. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hihihi Giegel! Lekker geklierd met potje en spuitje? ;)
    Ik spotte zaterdag 11.15u ei, goede positieve test.... zondag 11.15u ook, iets minder,maar bijna geen verschil. Dus zaterdag en zondag geklust (met potje en spuitje ;))omdat we door de test ervanuit gingen dat ei zondag zou komen,hooguit maandagochtend.
    Ga ik gisteravond voor het naar bed gaan nog even naar de wc, heb ik slijm :confused:, dat was eigenlijk al aan het opdrogen...
    Dus gisteravond voor alle zekerheid nog maar eens geklust.

Weet jij, of iemand hier, hoe dit zou kunnen? Mijn cyclus is best regelmatig,al zegt dat niets over het ei.
    Vanmorgen wakker en temp was gestegen. Ga er dus vanuit dat gisteren mijn ei was. Maar i.c.m dat slijm begrijp ik het niet helemaal?

X mex

19. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Hier vanochtend 37 graden. Dat is 1 tiende lager dan de afgelopen 5 dagen. Moet ik me nu meteen zorgen maken? Wat denken jullie?

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallokes,

Zit hier met een behoorlijke kater :oops:
    Annna, ik werk in een strafinrichting, dus als ze werkvolk teveel hebben krijgen we een verplichte verlof in onze nek. Helaas gaat deze wel van onze verlofkaart af, ik heb 45 dagen verlof per jaar maar alle feestdagen zitten er ook bijgeteld.

Met sterre is het bij de onthaalmoeder gisteren niet van een leiendakje gegaan.
    Ze wou s'middags niet eten en helaas bij de volgende pap liet ze 100ml over en de pap nadien ook thuis bij m'n man.
    Heb haar na de receptie de laatste pap voor slapen gegeven en een zatte kop :oops: en eerst dacht ze het zo bij mij ook klaar te spelen maar dat lukte natuurlijk niet.
    Ze heeft haar flesje volledig opgesdronken. Die van vanmorgend ook .
    Nu ligt ze te slapen in onze box.
    Kan ik van m'n kater bekomen

Deel Deze Pagina