Mexican, weet het niet precies, maar als we klussen vind ik het slijm altijd minder betrouwbaar, hoe kun je nu precies weten of het van jezelf is of ... Hellen, lijkt me niet, zo'n klein verschil? Zico, wat jammer dat ze dan toch beetje van slag was dat ze niet zo goed wilde eten? EDIT: fijn trouwens dat je geen borstvoeding geeft Hier gister klein rood druppeltje. Was al blij, dacht he, innesteling? Maar toen ging ik ineens tellen.... nee hoor, vandaag of morgen NOD, dus zal wel gewoon van zijn. Wel gek hoor, NOD is gekomen zonder ook maar 1x aan testen ofzo te denken, veel te veel afgeleid door het drukke verbouwen! Ik ga zo naar de werkplaats, houten frame voor muurtje maken, voor het nieuwe huis.
Dat is ook helemaal niet wat ik wil hoor! daar wil ik echt voor waken. Ik ben nu twee dagen vrij, lief is aan het werk. Dus het gaat helemaal goed komen! Bedankt voor je reactie.
Ik heb wel eens gelezen dat slijm ook nog wel na de eisprong op kan treden.. Het kan natuurlijk ook wat anders zijn geweest gezien jullie klusschema de afgelopen dagen In ieder geval heb je nog een keer geklust, dus nu is het afwachten. Spannend hoor.
Oh meiden, het spijt me enorm maar het is voor mij echt niet meer bij te houden hier... Onze 20weken echo was helemaal goed! 8) En we weten de geslachtjes: een jongetje én een meisje! (zie album) Randy en ik voelen ons zeer gezegend en zijn zeer dankbaar en gelukkig! Beetje laat maar voor iedereen nog een heel mooi, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2009! Oh ja, ik had een buikfoto geplaatst bij buik v/d maand op deze site. Als jullie tijd en zin hebben kunnen jullie erop stemmmen! Liefs, Daantje
Daantje wouw!leuk zeg een jongen en een meisje ik ben ook net terug van gyn.volgens echo 10w en2dagen.ik ben zo blij dat alles goed is. sorry dat ik hier wat minder van mij liet horen,maar heb dan ook moeilijke weken achter de rug.misselijk van alles werd ik misselijk;en dan nog het meest van de geuren! voel me net een speurhond(met name de neus dan) ook het stoppen met roken was en is super moeilijk!mijn man is ondertss al weer begonnen.ik hou vol,want ik weet nog goed toen ik met mijn potteke(vr insemenatie)naar de gyn ging en een belofte deed aan mijn eigen. Als ik zwanger ben stop ik met roken! en ik doe het nu vooral voor het wondertje in mijn buik knuffel aan iedereen
Inderdaad goede reactie van je vriendin. En het klopt helemaal, je eigen gevoel volgen is het beste wat je kunt doen. En hoe hadden ze verder bj het CB gedacht om deze kleine uk tegen te houden dat hij al loopt. Moeten ze hem vastbinden? Het zouden experts moeten zijn bij het CB, maar ze blinken uit in domme opmerkingen en adviezen.
Zullen we dan afspreken dat het de volgende keer bij jou ook blijft zitten? Wel flink balen trouwens dat je al weer ongiklachten hebt.
Daantje, wat fijn dat alles goed gaat met de ukkies en wat een heerlijke rijkdom, van allebei 1. Een jongen en een meid. Lekker blijven genieten hoor!
Knap hoor, dat je het toch maar volhoud! Bedenk maar zo dat je het moeilijkste nu gehad hebt, en inderdaad....je doet het voor dat kleine wonder in je buik. Hou vol!
Liesben en Mexicang, niet het makkelijkste voornemen, niets voelen. Ik hoop dan ook van harte dat jullie niks voelen en gewoon hartstikke zwanger blijken te zijn. Hellen, spannend hoor. Dat ei, dat is je zo gegund. Anna, wat kan werken dan weer tegenvallen he? Na een paar weekjes vakantie. En hoewel het een goed streven is om de kindertjes niet zonder juf te laten zitten, is er nu maar 1 streven het belangrijkst, dat jijzelf gezond blijft en een gezond kindje op de wereld zet. Minderen met werken is niet makkelijk, weet ik uit eigen ervaring, maar zeker op het laatste wanneer de kwaaltjes zoals in jouw geval toenemen wel het beste.
Ach, verder doe ik niet aan goede voornemens, dus deze kan ik aan Maar zonder dollen, het geeft me wel wat rust merk ik. Sta iets relaxter in deze ronde. Als ik nu iets voel dan zeg ik meteen tegen mezelf: Meid, hartstikke leuk, maar je KAN nog niet eens wat voelen. Als je al zwanger zou zijn....
Dank je wel ! En net als liesben heb ik verder geen voornemens, dat heb ik eigenlijk nooit, doe ik niet aan. Maar als ik nu zo nadenk heb ik wel degelijk een voornemen....Zwanger Worden!
Ollebolleke, Hou het zo voor! Voor je baby stoppen is het beste wat je kunt doen voor hem/haar! Ook je vriend trouwens hoor! Die moet het gewoon opnieuw proberen. Nee joh! met tempen varieert het heel snel een beetje. Komt vrij precies hoor! Tijdstip, evt (on)rust in je lijf... Er zat bij jou echt wel genoeg verschil in om te spreken van een hoge en lage temperatuur. Ik ben blij dat het tempen zin lijkt te hebben voor je. Geen eisprong hebben in een cyclus, wil niet zeggen dat je nooit een eispriong hebt! Hopelijk was dit er een en gaat je temperatuur komende 9 maanden niet omlaag Daantje gefeliciteerd, Als je maar wel af en toe komt melden hoe het gaat!