Hoi, hoi, ben ik weer. Dames, wat is er miss met maand juni? Word er helemaal niet posi getest? Eerst Diaantje, dan Bentje, dan Shiela (te vroeg, maar toch), nu Giegel. Ik begin nu zelfs bang te worden om te gaan testen. Nu nog Shila (op tijd), Diana, ik, Shannah en Ellenk. Meiden, kom op, er moet toch iemand posi testen deze maand.
Ik heb daar niets op tegen. Ik ga mijn verantwordelijkheid niet op andere verschuiven Maar in mij eentje posi testen is ook saai.
Goh , wat zijn er een hoop die in spanning zitten. Meiden allemaal sterkte, net als 4* mama schreef eentje moet er toch positief zijn! Lees nog af en toe een beetje met jullie mee. groetjes Beele.
Hallo allemaal, ben ff tussen 2 vakanties door thuis. Maar zie dat ik dan 35 blz moet bijlezen, dat gaat me echt niet lukken vrees ik. Kan iemand een korte update van de belangrijkste dingen geven? Ik moet dag en nacht eten om me redelijk goed te blijven voelen. Ik kan al bijna 2 wkn mn broeken niet meer aan, dus heb nieuwe moeten kopen. Heb al echt een zwangerschapsbuikje. We zijn nu dus 1.5 week in Frankrijk geweest, rondgereden in de cabrio, die dus bijna niet open is geweest ivm het weer. We gaan zondag heul vroeg weekje naar Spanje. Ik zou met mn schoonzusje gaan, maar die heeft vanmorgen afgezegd, dus hebben we voor Robert maar een ticket geboekt en gaat hij mee. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en dat de wachtenden snel posi testen.
INEZ: ja ik heb het bedje gekocht op de rommelmarkt in Ugchelen.(daar kom ik vandaan en mn hele familie woont er, behalve ik dus)
Heb ff een paar blz gelezen; GIEGEL; jammerrr, maar inderdaad geen bloed is goed. KAAT; hoe staat het met de misselijkheid? Wie o wie heeft het laatste afspraken/NOD overzicht? Ik moet vrijdagavond 27 juni naar de verloskundige, waar ik gelijk een echo krijg.
SanRob, weer terug van vakantie en al bijna weer klaar voor de volgende. Jammer dat het geen cabrioweer was. Hopelijk hebben jullie in Spanje beter weer. Maak je nog een foto van het bedje? We zijn wel benieuwd hoor! Grappig dat je uit Ughelen komt. Ben je daar toevallig ook nog op de lagere school geweest? Mijn vader heeft les gegeven op de Steenbeek (Prof. Casimirschool). Wij doen onze wekelijkse boodschappen altijd in Ughelen. Lekker makkelijk bereikbaar voor ons vanuit Beekbergen. Nieuwtjes: Kaat is zwanger, maar vreselijk misselijk Helaas hebben Benthe, Diaantje en Giegel negatief getest, maar we blijven voor ze duimen omdat er bij geen van hen al zijn gesignaleerd. De eerstvolgende die mag testen is 4xmamma. Het blijft dus nog wel even spannend. Diaantje, het leed met de vissen is nog niet geleden, maar het gaat niet meer zo heel hard. We zien wel wat er overblijft. Komend weekeinde gaan we nog wel weer water verversen. Met de vissen in de andere vijver gaat het gelukkig nog goed. Kan jij het nog een beetje volhouden met al dat afwachten?
NOD 03-06 Diaantje (2, 4 en 8 dagen overtijd getest, negatief ) 11-06 Benthe 14-06 Shiela 17-06 4Xmamma 15-06 Diana 26-06 Ellenk 27-07 Sandra1967 03-07 Anna AFSPRAKEN 20-06 Inez gyn 20-06 Moby 20-weken echo 20-06 Diaantje echo (mits de nog niet zijn doorgebroken) 24-06 Kaat combitest echo en bloedprikken 26-06 Anja 20-weken Echo 27-06 Lola VK (16.50 uur) 27-06 SanRob VK + echo 02-07 Inez gyn 04-07 Kaat verloskundige 14-07 Inez gyn 17-07 Lola Intakegesprek kraamzorg (10.00 uur) Begin augustus: Diaantje start IVF 01-09 Diaantje 1e echo IVF BEVALDATA 03-07 Nin0 06-07 Lientje 28-07 Inez 04-08 Natas 19-08 SM591 (Pien) 20-09 Lola 29-09 Ritje 09-10 Zico 03-11 Moby 11-11 Vozzie 13-11 Anja 17-01 KAAT 26-01 SanRob SanRob, je staat erbij!
INEZ; dank voor de update. Ik zat op basisschool de Touwladder. Als ik terugben zal ik foto maken vh bedje+ het is alleen een dicht bedje met aan de bovenkant open blokken. Nu las ik dat een bedje met spijlen beter is, ivm de frisse lucht. Nu wil ik het matrasje-bodem hoger leggen zodat het toch genoeg frisse lucht krijg, want ik vind het bedje zo leuk.En dan tzt maar een ander bedje.
@ Giegel: ff afwachten en als de wegblijven, nog een test wagen, veel sterkte! @ Lola: mooi dat het vluchtschema enigszins gunstiger is geworden. Hopelijk kan je idd je kamer tot 's avonds bijboeken, zal best nog lastig zijn in het hoogseizoen. Veel succes daarmee! @ 4x mamma: hopelijk wordt er toch nog stiekem door meerdere dames in juni posi getest, we zitten nog niet op half juni, zou dus moeten kunnen. We hebben nog 2 weken! Kom op dames! @ Beele: gezellig, daar ben je weer. Alles goed met je? @ SanRob: welkom terug. Wat een luxe, tussen 2 vakanties door even thuis. Jammer dat jullie slecht weer hebben gehad, hopelijk in Spanje beter. Klinkt goed dat je al een zwanger buikje hebt. En al 7 weken, gaat best snel hoor. @ Inez: gelukkig gaat het niet meer zo hard met de vissen, al doet iedere dode vis je natuurlijk pijn. Maar gelukkig gaat het met de andere vissen in de andere vijver wel goed, da's toch nog een troost. Ja, het is redelijk vol te houden, moet ik zeggen. Ongipijntjes (lage rugpijn, buikpijn, etc.) komen en gaan. Iedere keer wel nog eng als ik moet plassen, ik loop ook al 12 dagen met een inlegkruisje rond, voor het geval dat. Heb me voorgenomen om niet meer te testen en gewoon de echo af te wachten.
We moeten maar een duimclubje oprichten voor alle klussers en testers. Hihi. Ik ben vandaag nog even een en ander aan het uitzoeken geweest ivm een zwangerschapsuitkering voor ondernemers die voor mij precies op tijd is ingegaan. Ik voldoe in ieder geval aan de urencriteria om voor een minimum uitkering in aanmerking te komen. Dit weekeinde even de papieren invullen en opsturen en dan ben ik precies op tijd met aanvragen. Dat moet 2 weken voor je je verlof in wilt laten gaan worden ingestuurd en maandag over 2 weken wil ik m'n verlof in laten gaan. Is dat op tijd of is dat op tijd.
De maand is nog niet voorbij en geen bloed geeft moed, dus we blijven gewoon nog even optimistisch duimen en hopen!
Spannend DIAANTJE! maar hoe -wat-waar echo= OF ik ben het kwijt, of het is tydens mijn afwezigheid gemeld.
@ SanRob: ja, het was denk ik tijdens je vakantie. Ik ben nu 11 dagen overtijd, maar al 3x nega getest. Als ik de volgende week vrijdag nog geen heb, word er bij de gyn een echo gemaakt. Hier wordt dan gekeken wat er aan de hand is en wat een eventueel behandelplan is!
Dank je SANROB, kan het heel goed gebruiken. Ben nog nooit overtijd geweest, heel spannend maar ook eng dus