35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    Lola en Nino, alsnog gefeliciteerd! ik heb dat gisteren geloof ik gemist, sorry.

Hellen, ik heb 'vroeger' ook een tijd getempt, en de keer dat ik zwanger was van mijn dochtertje had ik hetzelfde verloop als bij jou. die temp steeg echt niet verder. het resultaat is nu 2 jaar en 4 1/2 maand. :)

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ahhhhhh....goed om te horen maar jeemig....het hoeft niet. Ik wil niet té hoopvol worden. Maar of dat lukt.....

Pfff dan duurt 5 dagen wachten wel vreselijk lang, zeg ! :confused:

3. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Waarom zeg je dat?

4. ollebolleke

ollebolleke Bekend lid

23 apr 2008
    549
    0
    0
    Belgie
    Komt er nu toch wel iemand VOOR mij staan op de lijst(hihi)
    WIE KOMT ER NA MIJ,ik sta daar zo ver.....

5. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    wanhoop niet ollebolleke, er zijn zoveel mensen aan de klus of in de wacht, dat kan nooit lang duren :)

6. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    ollebolleke... er zijn inderdaad een heleboel aan de klus en in de wacht! Ikzelf ben in de wacht en hoop dat ik aan het einde van deze maand mezelf na jou kan neerzetten in de lijst :D!

Vandaag dag 18 van de cyclus, en volgend FF dag 3 na ei.
    Vandaag 37.0, vorige 2 dgn 36.9.
    Ff geeft ei op maandag 5jan aan, een dag later dan ik had verwacht. Maar... we hebben za/zo/ma geklust en volgens FF een 'high score'. Al is het voor mij pas zeker een high score als we een positieve zwangerschapstest in handen hebben!

7. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    MissDaantje, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo! Een jongetje en een meisje, man oh man wat prachtig!

Mexicang, ik zou meer vertrouwen op de positieve ovutest dan op het slijm. Zo'n 24 uur na de posi ovutest (na de start van de LH-piek) heb je je ei. Slijm kan altijd wat veranderen, soms had ik voor ei dat wel en soms pas erna.

Goed zo Ollebolleke, gestopt met roken! Ik weet hoe moeilijk het is (ben in april 2007 gestopt), maar volhouden hoor!
    Wij hebben de Combinatietest gedaan : nekplooimeting + bloedtest + mijn leeftijd = kansberekening op Down. Wij hadden een gunstige kansberekening en zijn niet doorgegaan met een vruchtwaterpunctie.

Veronika, balen dat je weer een nieuwe ronde hebt moeten ingaan.
    En Nefertary, wat jammer ook voor jou.

Lotuss, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

RozeWolkje, welkom hier!
    Ik ben voor 't eerst zwanger geworden op m'n 40ste. Statistisch gezien duurt het langer voor je zwanger wordt op oudere leeftijd en heb je meer kans op miskraam, maar je kan nauturlijk ook mazzel hebben. Ik vond de zwangerschap niet zwaar en hoefde niet extra op controle te komen door mijn leeftijd.
    Een vage posi test, wat goed joh. Ik duim!

Bebek, wat spannend deze maand met die steekjes in je buik rond innestelingsdag. Ik duim voor je!

Benthe, hele dikke knuf meis.

Nino, sterkte met de slapeloze nachten. Phoe, zwaar voor je! Danique komt gemiddeld 1x per nacht, meestal rond 04.0/05.00, dat vind ik eigenlijk wel genoeg icm het werk.
    En die mevrouw van het CB kan de boom in hoor, mét haar fruithapjes :)

Hé Inez, Yelina is nu zwaarder dan Danique! Goed gegroeid hoor, fijn.
    Op tijd komen op het CB lukt mij nog wel, maar dat mens is nooit op tijd. Dit keer heb ik 25 minuten moeten wachten, grrrrr.

8. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    ja om nog even te zeuren op de CB mutsen je moet altijd wachten, veel te lang en o wee als je een afspraak vergeet. Gemiddeld wacht ik een half uur en zit ik daar met een blote baby op schoot en een ander kind wat dan weer moet plassen en daar niet naar de wc durft omdat de bril een keer op zijn piemeltje is gevallen, juist daar, waarna hij vervolgens zijn ogentest niet helemaal goed deed was omdat hij te overstuur was en ik weer te horen kreeg dat de test misschien niet helemaal goed was, grrrrrrrrrrr

9. Ritje

Ritje Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Lola en ninO gefeleciteert met jullie verjaardag,

Sanrob graag gedaan

spannend vor de meiden op de wachtbank ik duim!

god ninO dat zal zwaar zijn zoveel per nacht op en werken, heb
    met je te doen meisje zal heel vermoeiend zijn !

ach het ene kindje groeit sneller dan het andere mijn oudste at slecht was magerder dan der zusje wel ietsje groter en nu een flinke meid!
    sportief!
    silke eet goed!
    bij ons vallen de dames mee bij kind en gezin en zeggen zelf voel het wat aan,
    en mijn vriend mist geen seconde van het leven van zen dochtertje dus ik heb altijd wel wat hulp,
    met twee zal wat moeilijker zijn!

Miss daantje wat mooi een jongen en meisje!
    wat fijn voor je gaat goed vooruit je zwangerschap!

liefs Ritje

10. Liesben

Liesben Niet meer actief

Je maakt het wel spannend hoor Hellen ;)

Er zijn een aantal dames die erg hun best doen om erbij te komen hoor, geen paniek ;)

Ikzelf zou niets voelen deze ronde, dus dat doe ik dan ook niet.....
    :rolleyes:

11. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Nino, lucht het op? :) ;)

12. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Misschien een hele stomme vraag, maar wat is ff? :oops:

En gelijk nog een vraag aan jullie allemaal: Ik heb vandaag buien van onbedwingbare behoefte aan zoetigheid (heb hele zak engelse drop weggewerkt, terwijl ik dat normaal nooit eet!), kan dat ook een teken aan de wand zijn? Ik maak mezelf echt gek he....Sorry! :oops:

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Yep je maakt jezelf gek, maar ik herken dat wel hoor!
    Het kan een teken zijn, maar het hoeft ook niet. Ik heb dat namelijk ook als ik ongesteld moet worden....
    Er zit niets anders op dan af te wachten, helaas :(

Enne, ff is fertility friend, een website waar je temp kan bijhouden.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Thnx Liesben, weer wat geleerd! :) Ik temp niet, dus die term wordt opgeslagen maar niet verder gebruikt!

Erg is dat he, jezelf zo gek maken! Ik heb die zoete buien altijd als ik ongi moet worden/ben, maar dat duurt nog ruim een week, vandaar dat het me op viel! Als cyclus nu maar niet ineens veel korter was, want dan heb ik mooi verkeerd geklust.... :(

15. Aaaah... jij was die andere :D ! Nog gefeliciteerd! Ben benieuwd of ik het bij het goede einde wat Annna betreft...

16. @Inez: Yelina doet het goed, zo te lezen :thumup:

@MissDaantje: Een koningskoppel... wat leuk!

@Ritje: Ik ben ook tevreden over de wijkverpleegkundige en kinderarts op 'ons' cb...

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik temp ook niet hoor, dat kan altijd nog.

Dat gek maken, ja...vandaar dat ik me heb voorgenomen niets te voelen deze ronde. Dat is natuurlijk niet zo, maar ik maak me er niet druk om. Ik moet zeggen, dat scheelt me wel. Ik ben iets kalmer.

18. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @Liesben: knap hoor, ik kan dat echt niet! Ja, in het begin wel, maar toen was ik er minder gericht mee bezig (qua klussen/ei dan), maar nu wordt het toch wel steeds erger, want mijn wens wordt met de dag groter!

By the way meiden, hebben jullie gezien dat de verhuizing van 'onze' pagina nu gepland staat voor 10 en 11 januari?! Dit weekend moeten we dus even afkicken en daarna weer gauw allemaal nieuwe banners maken, haha!

19. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    [quote="Bebek Istiyorum
    By the way meiden, hebben jullie gezien dat de verhuizing van 'onze' pagina nu gepland staat voor 10 en 11 januari?! Dit weekend moeten we dus even afkicken en daarna weer gauw allemaal nieuwe banners maken, haha![/quote]

ja, ik had het hier ook al met grote letters aangegeven, maar kennelijk is het niemand opgevalllen :)

20. nefertary

nefertary Actief lid

3 nov 2008
    484
    0
    0
    ja, ik had het hier ook al met grote letters aangegeven, maar kennelijk is het niemand opgevalllen :)

en dat is 2 keer :) :)

Deel Deze Pagina