35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Niet gezien, Sorry... [-o< :) :)

2. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    no sweat :) O:)
    je bent de enige niet hoor!

3. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Het staat er nu geloof ik 4x op, dus als het nu nog niet opvalt...haha! :)

4. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Beetje lang ego berichtje, ik lees straks nog wel bij hier.
    Je mag het ook overslaan hoor! Wil even van me af schrijven en klagen.

Ik heb al weer 4 dagen gewerkt (dus nog maar 16 ochtendjes vroeg op ;), misschien is het wel een goede training voor straks, maar het sloopt wel)
    Maandag was ik compleet gesloopt, veel harde buiken, gisteren voelde ik een flinke keelpijn opkomen en vandaag ben ik er al haast weer aan gewend. Ben dan vandaag ook voor het eerst op tijd naar huis gegaan.
    Na schooltijd duurt het voorbereiden me ook nog een beetje lang, omdat ik zo log ben :D Nou ja, en de extra werkzaanheden die erbij kwamen, training, vergadering, klaarzetten speellokaal.

Waar ik me echt niet lekker bij voel is dat ik ons kindje veel te weinig door de drukke dagen. Voel wel harde buiken :(

Heb vandaag besproken dat ik inderdaad minder voor de klas wil staan zoals voor de vakantie afgesproken. Deze week was er eigenlijk gewoon niemand die voor de klas kon komen om me te vervangen. Te veel zieken...

Ik wil eigenlijk niet eens minder werken, alleen minder voor de klas, zodat ik ook eens kan zitten, wat door het continuerooster van half 8 tot 14h15 eigenlijk vrijwel niet lukt. Dan zou ik met kleine groepjes kinderen aan de slag kunnen. In principe zou er ook vervanging beschikbaar zijn.

Vind het wel een beetje sneu dat de directie voor de resterende drie weken nog zo moeilijk doet. :mad:

De directie vroeg me nu schriftelijk te krijgen van de verloskundige dat ik minder zou moeten werken en ook nog contact op te nemen met de bedrijfsarts.

De bedrijfsarts heb ik meteen vanmiddag gebeld en die hoeft me niet te zien. Ze vond het al goed dat ik het al zover gebracht had. (volgens mij was ze ook een beetje onder de indruk van mijn leeftijd :confused: Ehm, maar ik ben heir toch een jonkie HIHI!

Dat is nou ook wel een beetje wat me bezig houdt. wil ook wel erg flink zijn, omdat ik niet wil dat er een reden zou zijn om me af te raden evt en tzt voor een tweede kindje te gaan.
    Absoluut niet nodig, want alles gaat eigenlijk prima. Het enige is dat de bijna 7 uur achter elkaar met de kinderen iets te veel van het goede is.
    Maar ja, daar zijn natuurlijk Arbo wetten voor bedacht.
    En eigenlijk is het helemaal niet raar dat dit me net iets te veel is. Dat heeft er niets mee te maken dat het met de zwangerschap niet goed zou gaan.

Zo, dit heb ik even van me afgeschreven! Ondertussen voel ik ons beebje lekker wakker worden terwijl ik tot rust kom :) Therapeutische werking dus :)

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ Annna: Het is normaal dat sommige werkzaamheden je te veel worden.
    Ik zie het bij mij op het werk (ik ben verpleegkundige) ook wel hoor (en dat zijn jonge meiden). Als je een zittend beroep heb, is het denk ik lichamelijk makkelijker vol te houden. Ik heb dus sowieso diep respect voor je, en vind dat je het goed en netjes oplost zo!

6. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    je hebt groot gelijk hoor! ik maakte me al zorgen toen je dat zei van die harde buiken. dat is echt een teken aan de wand dat je rustiger aan moet doen. en ik weet waar ik het over heb want ik heb als verpleegkundige op de verloskunde-afdeling gewerkt.
    we willen toch niet dat die baby te vroeg komt he!?
    dus nu even niet stoer doen en even flink gas terug nemen!
    zo, oma heeft gezegd :) :) :)

7. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Anna, ik vind het knap van je dat je nog steeds fulltime aan de slag bent in jouw beroep. Ik werkte toen ik zwanger was ook al 3 dagen per week, zittend achter een pjoeter, en dat was mij al genoeg.
    Kies en zorg maar lekker voor je kindje en voor jezelf!

8. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

Jan 7, 2009
    293
    0
    0
    Poeh nou zeker knap.
    Ik moet mijn NOD nog krijgen en vraag me nu al af hoe ik het 9 maanden ga vol houden met al die kwaaltjes...
    Heb nu spierpijn ter hoogte van mijn middenrif, mega last van scheten laten, helaas obstipatie maar wel veel moeten plassen (kleinere beetjes; lijkt wel of ik het niet zo goed kan ophouden als anders); ik drink ook altijd heel veel maar hoef normaal niet zo vaak.
    Gisteravond ook erg misselijk (zelfs maar een emmer naast me bed gezet). Net spontaan een kleine bloedneus.
    Nu een kruik op mijn buik en dat geeft verlichting... heeeeerlijk! :)

9. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo meiden, heb de eerste werkdag overleefd, sterre heeft bij de onthaal moeder gegeten maar wel 90ml overgelaten.
    Ze heeft net bij mij haar flesje volledig benuttigd.

Zodadelijk komt iemand langs voor de zw kledij die ik heb om op te kopen

ook kregen we te horen dat sterre veel voor staat ivm motoriek, ze grijpt al vanalles vast en is heel allert, ze zou de motoriek van een kind van 5maanden hebben.
    Onze onthaal moeder heeft nog niet zo'n pittige meid gehad die zo voor stond, dit beloofd zei ze ;)

10. Annna

Annna Fanatiek lid

Sep 20, 2007
    2,587
    0
    0
    ZUID HOLLAND
    Lola en Nino,
    Jullie alsnog van harte. Ikzelf ben nog niet jarig. Nog een maand of 4. Ik ga in elk geval nog bevallen als 40 jarige.

Zico,
    Fijn dat de eerste dag erop zit. Goed dat Sterre bij mama toch het beste drinkt!

11. Wie was dan die derde...? Ik weet zeker dat we vorig jaar met zijn 3-en jarig waren. Was het dan Ellenk of MooiNiet (die we ook al een hele poos niet meer hebben gezien)... :( ?

12. Ritje

Ritje Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,029
    0
    0
    bediende
    belgie
    Anna wel ik do men klakje er voor af dat je nog fulltime werkt hoor,
    daar moeten ze toch wat begrip voor opbrengen en je stilaan laten minderen of zelfs gaan,
    dat je je rust kunt nemen, de laatste weken zijn zwaar ik vond zo vanaf de zevende maand!
    sterkte meisje!

Zico wat fijn dit te horen allemaal wel ze zijn er ook veel mee bezig je kids en jullie zie ik op de foto en dat zal er zeker iets aan doen!

fijne avond iedereen Ritje

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Eeeuh weet iemand wanneer de site uit lucht gaat?

:) :) ;) :) :) :)

hahahahaha! sorry :oops: grapje..

als ik jullie niet meer spreek tot maandag met nieuwe banners en voor mij eindelijk eindelijk nieuwe ronde nieuwe kansen.

Laterrrrrrrr

14. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Voor alle dames die jarig zijn geweest

Gefeliciteerd nog ...ja sorry ik kom niet meer zo vaak langs zoals jullie weten

Ik heb ook net de griep achter de rug samen met man en kind.

Nou ik lees dat we de lucht uit gaan, tijdelijk, ik zie jullie snel weer terug op de vernieuwde site.

Iedereen die op de NOD wacht suc6 ik wacht lekker mee.

Nou doei doei

15. nefertary

nefertary Actief lid

Nov 3, 2008
    484
    0
    0
    oh, ik lees nu net dat ze vandaag al beginnen met verhuizen, en dan hopen in de loop van zondag weer in de lucht te kunnen komen

iedereen alvast prettig weekend dan maar, en misschien tot zondag.

zo, mijn nieuwe ronde is begonnen, zucht...

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

NOD

10-01 Rozewolkje
    13-01 Hellen1971
    16-01 Bebek/Carola
    16-01 Liesben
    19-01 Mama2X
    23-01 Mexicang
    23-01 Giegel
    04-02 Ellenk
    05-02 nefertary
    07-02 Benthe

AFSPRAKEN

19-01-2009: Miss Daantje controle gynaecoloog
    03-02-2009: Ollebolleke controle gynaecoloog

BEVALDATA

26-01-2009 SanRob
    12-03-2009 Anna
    05-04-2009 Coto
    05-05-2009 Kaat
    09-05-2009 Miss Daantje
    22-05-2009 Shiela
    08-06-2009 Limmeke
    22-07-2009 lotuss
    02-08-2009 Ollebolleke

:baby: BEVALLEN :baby:

29-06-2008 Nin0 - zoon Jules
    20-07-2008 Lientje - dochter Danique
    29-07-2008 Inez - dochter Yelina
    03-08-2008 Natas - dochter Danique
    13-09-2008 Lola - dochter Emma Sophie
    24-09-2008 Zico - dochter Sterre
    26-09-2008 Ritje - dochter Silke
    07-11-2008 Moby - zoon Terrence Valentijn
    18-11-2008 Vozzy - dochter Laura
    25-11-2008 Anja - zoon Jaron

Zo toch nog snel ongi geworden.

17. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    En dan verhuizen ze nog precies in een weekend ook he.
    Hoe komen we dat nu door zeg :confused: zeker hen die vlak voor de NOD zitten. AHHHHHH

Maar goed...voor het geval de site straks niet meer in de lucht is: alvast een heel goed weekend voor jullie allemaal. Voor hen die gaan testen: good luck! Voor zij die wachten..ik zit samen met jullie te wiebelen op het bankje ( beetje als bij de tandarts).

Tot gauw dan maar!

18. coto500

coto500 Bekend lid

Jul 23, 2008
    908
    0
    0
    Schiedam
    Hallo dames,
    Ik ben gister en vandaag thuis gebleven met weer eens hoofdpijn. Ik had zo slecht geslapen dat ik dacht ik blijf gewoon thuis. Normaal doe ik dat nooit voor hoofdpijn maar ik mag mijn zware pillen ook niet innemen dus….Ik heb gister heel veel geslapen en vandaag ook tot 11 uur. Ik zal het wel nodig gehad hebben….Heb nu alleen nog een verdoofd hoofd!
    Maar ik ben minder moe ook, en minder last van mijn buik dus da’s mooi meegenomen. En ook heel bewust in bed met mijn kleine meid “gespeeld” en gevoeld. Heerlijk.

@ Roze wolkje : Welkom en gelijk spannend! Ik ben 38 en het was bij ons in 1 keer raak, dus alles is mogelijk!
    @Bebek : Ik had op de innesteling een kwartier lang enorme kramp (dacht dat ik naar de wc moest) maar geen bloed….
    @Benthe : VERDORIE! Ik zie dat de eerste poging is mislukt. Bah meid! KNUF!
    @Sanrob : Wat goed dat je kindje is ingedaald! Precies volgens schema! Wordt je al ongeduldig?
    @Lola : Wat een schatjes heb je toch! En wat groeit ze goed!
    @Zico : Sterkte op je eerste werkdag! Zal wel weer wennen zijn! O ik zie dat je het overleefd hebt hihi :)
    @Anja : Ja het gaat hard, elke dag genieten hoor!
    @Annna : Goed dat je voor jezelf opkomt hoor! Rust is belangrijk nu, ook in je hoofd!
    Iedereen op het wachtbankje : Sterkte/succes/plezier laat je niet gek maken!

PS had foto's van kamertje en kinderwagen geplaatst maar niet gemeld :oops:

19. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    Hallo meiden,

Ik heb net een fitnessabonnement gaan halen voor terug m'n figuurtje te krijgen als vroeger ;)
    Vandaag laatste dag zondigen :oops:

20. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ohhh Barbapappa....(jeugdsentiment).
    Het ziet er erg leuk uit, Coto!

Fijn dat je door je hoofdpijn , hoe vervelend dat ook is, wat meer rust hebt gekregen.

Share This Page