Lientje is ook eerdaags jarig en ik (zei de gek) volgende week vrijdag! Anna, hoe moeilijk ook en hoe leuk je het werk ook vindt, het is nu toch echt tijd om een stapje terug te doen. De harde buiken zijn een waarschuwing meid! Zittend werk kan ook heel zwaar zijn, met name als je bekkenklachten hebt. Dit verergert de klachten namelijk. Zico, fijn dat alles goed gaat met Sterre en wat een goed voornemen, naar de sportschool. Coto, verstandig dat je thuis bent gebleven meid. Misschien ook voor jou een idee om een stapje terug te doen met je werk?
En we zijn nog steeds in de lucht. Coto, leuk hoor, Barbapapa. Inderdaad een stukje jeugdsentiment, al wordt het nog steeds uitgezonden. Liesben, moeilijk he? Dat niets voelen. Nog even doorbijten meid! Hopelijk blijf je niets voelen en blijk je gewoon hartstikke zwanger.
Dank jullie voor de complimenten. Ja inderdaad jeugdsentiment! Maar we vonden het ook origineel. Ben niet zo van Winni de pooh of nijntje, hebben er al zoveel! Nou welterusten allemaal!
Nog meer jeugdsentiment. Sinds deze week wordt er een compleet nieuwe serie Tita Tovenaar uitgebracht. Nieuwe spelers, oud decor in een nieuw jasje ... ik heb vandaag een aflevering opgenomen en samen met Alyssa bekeken. We hebben allebei genoten. Beetje wennen wel, maar toch leuk.
Mooi! En nu houden zo! Ik mag een dagje eerder als jij testen..(denk dat ik wel wacht) maar het lijkt me een goede deal als we beiden positief zijn . Wat vind jij ?
RozeWolkje, als jij zwanger blijkt te zijn dan hou je die kleinere kwaaltjes makkelijk vol hoor Zico, fijn dat het goed is gegaan bij de oppas. Coto, leuk kamertje! Doe maar even rustig aan meid. Aan de dames die vlak voor hun NOD staan : ik duim!
COTO; onzettend leuk en origineel kamertje. En nee ik ben niet ongeduldig. Als maar rond de uitgerekende datum komt, dan kan ik "gewoon"mee als de urn van mn vader begraven word, de 13e feb. IK BAAL: gister zouden we partneravond hebben van de zwangerschapsgym. Is Robert het vergeten. Ben dus ook niet gegaan; heb gebeld en toen ik vroeg of ik er alleen ook wat aan had kreeg ik zo'n vaag antwoord dat ik niet ben gegaan. De buurman wilde wel mee, de schat, is homo en heeft eigenlijk niks met kinderen haha, toen zn man het later hoorde (en die is anti-zwangerschapsgym) zei die ook OOOO maar dan was ik wel meegegaan. Wel lief van ze. Maar heb het hem maar niet aangedaan.
ANNNA: nou, ik zou ook maares rustig aan gaan doen. je klaskinderen zijn belangrijk, maar die ene van jou nog veueueueuel meer.
Iemand trouwens verstand van ouderschapsverlof 2009? Je kunt ouderschapskorting krijgen en hoe dat precies werkt? Kan er geen touw aan vastknopen. Ja dat je 3.99 euro per uur kunt rekenen of zoiets. Maar krijg je dat terug of daar 37% van? Echt een materie waar ik de ballen van snap. Mijn vader heeft altijd bij de belastinge gewerkt, dus ja die regelde dat soort dingen altijd.
NATAS: ja, sta ik lekker voor L.., di bij de laatste les. Staat zo lekker geinterreseerd dat je man het vergeet. Das niet het ergste, vind het gewoon heel erg dat hij iets vergeet wat heel belangrijk is voor MIJ. Als het een concert was geweest waar hij naartoe had gewild, wassie het niet vergeten hoor. En straks tydens de bevalling weet hij van toeten nog blazen. Niet alleen niet hoe hij mij moet helpen de weeen op te vangen, maar ook niet hoe een bevalling min of meer verloopt; hoe het kindje eruit komt etc.
ja, ze zeggen dat ze nog tegen dingen aanlopen. het zou nu vandaag of morgen gebeuren. ik zie het wel volgend of een ander weekend worden.