Hellen! Dat is wel een heel duidelijke test! Super meid! En wat Inez ook al zegt:"sla ze ermee om hun oren!" Gefeliciteerd ! een echt wonder!
Oh Zico, hou op schei uit over de pubertijd. Dat hebben 'we' hier natuurlijk al 2x gehad met de dochters van Chris en naar sommige dingen kijk ik niet echt uit. Coto, wat een prachtige buik! Hèhè, Inez geeft toe dat haar meisjes op elkaar lijken........
Wow Hellen, gefeliciteerd!!!! Jeetje meid, helemaal super! Echt, die test is zo positief als maar kan zijn hoor. En de testen van CB zijn juist heel goed, die staan niet bekend om vals positieve uitslagen. Geweldig! Sjonge, en dat zonder eisprong...... knap van je!
HELLEN: YES! helemaal top, echt wel positief. HAHA geen eisprong, de grapjassen. GEFELiCITEERD! Vanaf gister behoorlijk last van mn li bil/heup. Vanaf vandaag kan ik ECHT letterlijk bijna niet meer lopen. Tips vd fysio gekregen en als het erger word of niet beter moet ik vd week toch maar weer ff naar hem toe. Vanmiddag naar 2e gastouder voor "intake". Straks heb ik de luxe om te kiezen. LASTIG.
@ hellen: WOWWWWW! You go girl! (Wil ik ook over een paar dagen. Ik heb het ook koud namelijk....Maar ik denk eerder aan de griep )
grrrrrrr zit me super te irriteren hier. Gisteren al geschreven en toen viel bij het bevestigen de site uit de lucht. Nu net weer een berichtje geschreven, toen ik nog even Hellen's fotootje wilde bekijken. Eigen schuld, want dan ben je al je tekst kwijt. Nou nu nog voor de laatste keer: Zico, het hoort er bij he dat puberen, maar da's nou niet direct waar we aan denken wanneer we voor een kindje gaan. Mooi Vlaams woord gebruikte je ook weer Hoeveel dagen ga je nu werken deze week? Hellen, Ontzettend GEFELICIZWANGER. We got a ROZE! Zo zie je maar, toch een eisprong gehad. Die kan vast wel eens weg zijn gebleven, maar in december kreeg je hem voor kerst cadeau Even bijkomen en aan wennen nu! Heeft je man/vriend meegetest? Of weet ie nog van niets? Hoop wel oprecht dat de arts blij voor je is. Die zal toch ook niet daaar zitten om haar gelijk te krijgen... Inez, Die meiden van jullie hebben duidelijk dezelfde papa en mama. En het zijn alletwee mooie lachebekkies. De vrolijkheid spat er vanaf! Sanrob, hou ons op de hoogte van je zoektocht naar gastouder. Ben wel benieuwd naar je beslissingsproces en zoekmanier. Ik ben vandaag trouwens thusi gebleven. Absoluut een onhandige dag, omdat mijn nieuwe vervangster vandaag zou komen meedraaien. (en ik dus eindelijk ook eens een beetje pauze zou kunnen nemen) En we moeten vandaag kinderen de cito toets afnemen. Maar heb toch maar lekker voor ons gekozen. Alhoewel beebje niets mankeerd, zit ik toch wel erg te snotteren op de bank. Ben het hele weekend al zielig en sip, alles zit vol en loopt eruit. Morgenochtend even langs de dokter en ook naar de VK voor de anti D prik en controle.
Hellen, wat een super nieuws, jij boft zeg! Zomaar een eitje en nog raak geschoten ook! Su[er gefeliciteerd meid! (ben wel beetje jaloers, snik, ik wil ook)
Veronika, over 8 dagen, dan gaat het vast gebeuren. Jij verdient het ook hoor! En al die andere roze wensdames. Wil jullie graag allemaal in 2009 nog zien bevallen. SanRob, Ben je trouwens al zenuwachtig nu? Het zou al kunnen natuurlijk
Dank je Anna. Tja, hoe fijn het ook is voor een ander, zeker voor Hellen die het bijna niet meer zag gebeuren, toch is het altijd ook weer een beetje cru als je een ander ziet zwanger raken en zelf nog niet..... Maar ik moet ook mijn best weer gaan doen; tempen en ovutestjes en zo.... het is lastig te combineren met verbouwen moet ik zeggen. (En de batterijen van allebei mijn thermometers zijn op! Stom he! Zo gelijk even nieuwe halen.)
EERST en vooral! Hellen PROFICIAT met je zwangershap,d8 al dat het raak was toen je schreef dat je zoveel kou had! dit heb ik nu nog en telkens ik mijn neus snuit is er bloed bij? Veronica ik duim voor een positieve test voor jou.(nog effe wachten,maar het komt) Bebek,ook voor jou een dikke duim! Inez ik keek vroeger(jeetje wat worden we oud)(neen ,toch niet) ook altijd nr BARBAPAPA&TITA TOVENAAR!kan je me vertellen op welke post dit wordt uitgezonden? HIER alles goed,begin er nu toch wel wat van te genieten vm zwangerschap,gisteren een koopje gedaan.Bekleding voor een hemelpark!kben dolgelukkig
Een beetje raar geschreven van mij. Ik bedoel,ik heb nog altijd heeel veeeel kou en wat heb ik ook al van bij het prille begin :een bloedneus
Gefeliciteerd Hellen! Super voor je! En die kou had ik inderdaad ook, dekentje op de bank 's avonds.. Iedereen op de wachtbank, Succes! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak!
Hellen: wow wat een megamooi begin van het nieuwe jaar! Heel erg gefeliciteerd, wat een supernieuws! Nu maar hopen dat jij de eerste bent van een hele reeks roze... Hier slaat de stress toe op het wachtbankje...heb het ook koud (maar ja, had ook ineens een aanval van verkoudheid die snel wegtrok en toen weer opkwam... :s) en merk dat mijn urine (sorry voor het viezige verhaal) geconcentreerder is dan normaal en dat er wat meer/anders gekleurde afscheiding is, zou dit wat kunnen betekenen? Ik weet het, ik maak mezelf gek, maar ik heb gewoon geen geduld en dan duurt dat wachten best lang, bleh!
@Helen : Ik zie toch echt een dikke vette +! Ik heb ook CB gebruikt met dezelfde uitslag! Gefeliciteerd voorzichtig @Inez : Ja ze lijken echt op elkaar! @Natas : Thanx! Ik heb nog even naar jou buiken gekeken, lijkt best wel Maar dan gaat het ook nog best groeien! Hoe heb jij trouwens die buiken op 1 foto gekregen, met een speciaal programma? @Sanrob : O vervelend zeg, die bekkenpijn .Hoop voor je dat het niet te erg wordt zo op het laatst @Annna : irritant is dat he? Ik open altijd word en kopieer daarna alles .En wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen! @Veronica : Jij bent inderdaad nou wel eens aan de beurt! @Ollebolleke : Bloedneus hoort er geloof ik ook bij, omdat alles goed doorbloed is. Ik heb bv steeds bloedend tandvlees @Rest : Spannend! En sterkte met wachten
ANNNA: het zit nog goed hoor. Vandaag dus bij 2e gastouder geweest samen met vriendin. We hadden beide niet direct een JA, maar kunnen er niet echt de vinger opleggen waarom niet.Hier komen meerdere kindjes, ze eis erg flexibel.Kindjes hebben ieder hun "eigen" slaapkamer.Maar het kunnen ook maarzo 5 kindjes tegelijk zijn (vind ik teveel). Ze heeft 2 golden retrievers. geen probleem mee, tot ik de oudste aaide terwijl hij op zn kleed lag en die dus gromde. dta was voor het eerst zei ze.Nooit eerder gedaan....?EN alleen in de zomer gaan de kindjes naar buiten in de tuin, met v olop speelgoed. Waar ik vrijdag ben geweest zat ik meer op mn gemak; komt alleen mijn kindje(vind ik een nadeeltje als het wat ouder is, omdat het dan geen kindjes heeft om mee te spelen); ook honden. Zij is graag buiten, dus ook mijn kindje zou dan regelmatig naar buiten gaan. WEL vijver(vd gemeente) voor het huis met speeltoestellen ernaast zonder hek. Als ik puur naar mn gevoel kijk word het de laatste. Ze is wel 1 euro per uur duurder, niet het belangrijkste natuurlijk. Ik denk dat ik Robert ook eerst maares meeneem naar de laatste. de eerste wil niet in het weekend afspreken en dat zijn de enige dagen dat Robert kan.
Eén troost......ik ben ook wel een beetje jaloers Wij willen zo langzamerhand ook wel een keer een positieve zwangerschapstest zien i.p.v. ovutesten
Same here Bebek. Koud, maar ook af en aan verkouden. Ik houdt het dus maar op een verkoudheid (goed he? ). Geen koorts hier. Die afscheiding herken ik ook, maar dat had ik vorige ronde ook.... Dus, zoals ik al zei, ik voel niets deze ronde. We zullen moeten wachten meid!